Vitaelife Pharma Vitamin D3 – arvamused ja hind

Vitaelife Pharma Vitamin D3 - arvamused ja hind
Vitaelife Pharma Vitamin D3 - arvamused ja hind
[Total: 0    Average: 0/5]

Tere, sõbrad!

Te olete kindel, et saada piisavalt D-vitamiini?

Kuidas teha kindlaks, miks me vajame seda ja miks see on nii oluline, et me tahame teada?

bke bking bred1 Vitaelife Pharma Vitamin D3   arvamused ja hind Lisaks, ma ütlen teile, et see on väga oluline teada, eriti sügisel ja talvel!

Miks?

Loe edasi teave on huvitav, informatiivne ja praktiline!

Selle artikli õpid:

vitamiin D – “päikesepaiste vitamiin”

See nn D-vitamiini, mis needitud teadlaste tähelepanu.

hulk uurimusi, mis on pühendatud selle vitamiini, on juba ammu ületatud 30000.

bked bking bicuit1 Vitaelife Pharma Vitamin D3   arvamused ja hind See aine on ametlikult kuulutatud ravim, mis võib oluliselt parandada elukvaliteeti ja aidata kaasa selle pikaealisuse.

Mis on D-vitamiini 3p

D-vitamiini (kaltsiferool) on rasvlahustuvad peamiselt kahes vormis: ergokaltsiferool (D2-vitamiini) ja kolekaltsiferool (D3-vitamiin).

Kuid mõlemad vormid on väga sarnased meetmed, ja tulevikus me ei kavatse neid lahutada, kuid võttes vitamiini toidulisandeid, tuleb kindlasti valida kõige aktiivsemad füüsiline vorm vitamiin D3 !!!!

Kahjuks arvestades asjaolu, et enamik meist lugemist need read, kes ei ela kuuma Lõuna riikides ning mida “suvi” kutsume tugevust kolmekümne päeva tõesti kuum ja päikesepaisteline (ja – parimal juhul !), et räägime siin piisavas koguses D-vitamiini organismis keskmine inimene ei ole vaja üldse …

Aga see vitamiin on väga oluline!

See vitamiin on lugupeetud missiooni.

Kuidas ei kontrolli ennast isiklikult selline põnev lubadusi, tõde, sõbrad?

See, mida ma tegin ajal, ja väga hoolikalt uuritud kõik, mis puudutab seda vitamiini.

Ja leidis, et D-vitamiini oluliselt võimalik parandada peaaegu iga organi !!!

Sarnane imerohi!

Ameerika teadlased kinnitada, et kui külm peate võtma mitte ainult C-vitamiini, aga ka vitamiin D!

inglise teadlased kinnitavad meile, et ilma piisavalt seda vitamiini organismis on peaaegu võimatu ravida südame-veresoonkonna haigus.

Eksperdid Lõuna-Korea edukalt ravitud D-vitamiini müoopia.

bked bkery bking3 Vitaelife Pharma Vitamin D3   arvamused ja hind Teadlased on Ameerika Ühendriigid sõna otseses mõttes “tappis” maailma nende teadustöö tulemusi, sisuliselt, mis keedetud alla järgmised: füüsiline vorm isiku sõltub selle “päikese materjali” veres , mis on, seda rohkem saame, seda õhem ja sportlikum muutunud.

See oli pärast seda teadusuuringute rohkem hakkasid teadlased kindlaks D-vitamiini hormooni, mis tõepoolest, selle struktuur oli väga sarnane struktuur hormooni testosterooni (mis, muide, on vastutav põletamine keharasva ja saada lihas !).

Teadlased üle maailma on solidaarsus oma ühise arvamuse, et see vitamiin on võimeline andma võimas kaitse vähi vastu.

naistel normaaltasemete D-vitamiini sisaldus veres ilmuvad palju harvemini pahaloomulisi kasvajaid, rinna ja munasarjades.

Lisaks tahes kogenud günekoloogi ja uroloog teab, et ilma piisavalt seda vitamiini organismis on raske tugineda tervise reproduktiivse süsteemi.

Paljud uuringud näitavad, et D-vitamiini reguleerib metabolismi kaltsiumi ja fosforit organismis, soodustab luumineralisatsiooniga, mõju süsivesikute metabolismi, kolesterooli ja tervislikke kardiovaskulaarsüsteemi ja soodustab ka võimas vähiennetusele rahhiidi lastel, sõidab minema depressiooni ja halvad mõtted ja isegi aitab kõrvaldada põhjused juuste!

Allikad D-vitamiini

Päikesepaiste mõjutab meie nahka toodab seda vitamiini, toit, mis sisaldavad D-vitamiini ja erivalmististele vitamiini – siin on kolm allikat, mille abil saame tagada, et pakute oma keha vajaliku osa.

Mida ma peaksin tegema?

Siin me tuleme appi imeline nn “ravimpreparaadid” selle vitamiini.

See tähendab, et parim (ja mõistliku) lahenduse oleks kombinatsioon neist kolmest allikast:

  1. jääda päikese
  2. toitu, mis sisaldab D-vitamiini
  3. vitamiini, mida saab osta.
Sisukord  Smoke out - arvamused, kommentaarid, hind,

Kui te seda teete, muretsema oma tervise ja muretsema halb tuju ja enneaegset vananemist kindlasti ei pea!

Põhjused, miks me ei saa piisavalt D-vitamiini

88% maailma elanikkonnast on praegu suur puudus selle vitamiini!

Kuidas nii?

Tegelikult on tõestatud, et vaid 30 minutit päikese käes, mis toimus 10:00-03:00 kolm korda nädalas on piisav täiendamise D-vitamiini organismis!

Jah. Aga kasutada päikesekaitset ainult SPF 8 peaaegu täielikult neutraliseerib selle tootmist! Ja jääda varju “sööb” 60% peaks saada päikeseenergia!

Lisaks sellele, isegi elanike Lõuna riikides, kus päike paistab 365 päeva välja 365, üsna sageli registreerib D-vitamiini puudus!

Paljud neist ei ole, et lihtsalt ei kasuta päikesekreemi, paljud neist sellise ei ole isegi kuulnud tingitud asjaolust, et me ei ela arenenud riikides nagu USA ja lihtsalt väga halb.

Veel – rohkem …

Lisaks kasutatakse päevavarju, tootmiseks D-vitamiini vähendab:

  1. sageli puudub päikesevalgus.
  2. Vanus (vanusega meie nahk ei ole nii võimalik toota seda vitamiini, nagu oma nooruses paraku …).
  3. aeg aastas (sügisel, talvel on lihtsalt katastroof selles mõttes).
  4. Dark naha (tume nahk toodab palju vähem D-vitamiini).
  5. põhihaigustele organismis.
  6. Sagedase kasutamise teed ja kohvi.

Kuidas ohtlike puudujääk “päikesepaiste vitamiin”?

Uuringud ütle meile, et D-vitamiini puudus organismis:

  • 20% suurendab riski luumurdude
  • 20% muutub seda suurem on tõenäosus kardiovaskulaarsete haiguste,
  • 35% suurem risk ühendava diabeedi
  • 50% – riski hulgiskleroos,
  • 25% quickens esinemissagedus Oncology,
  • peaaegu 100% inimestest puudulik vitamiini D täheldatud surutud vaimse seisundi ja depressiivne meeleolu,
  • 70% inimestest on puudulikud selle vitamiini halb juuksed, küüned ja nahk.

100% inimestest ebapiisava D-vitamiini organismis on püsiv nõrkus, letargia, väsimus, uimasus ja madala jõudlusega.

Olukord on sarnane: “Ma ärkasin, jõin kohvi ja juba väsinud.”

Päevane annus vitamiin D

Kui palju D-vitamiini peaks saame iga päev, et olla kindel, et meie keha ei kannata selle puuduse?

Kõrgeim terapeutilise manustamisel täiskasvanu (raviks) – maksimaalselt 3000 RÜ ja 5000 RÜ. See juhtub, et D-vitamiini manustatakse suuremaid doose, kui selle tase on kriitiliselt madalale.

18- kuni 50 aasta jooksul on optimaalne annus 600-800 IU.

Üle 50 aasta – 800-1000 IU päevas.

Rasedad naised ja imetavad emad peaksid saama 800-1200 IU D-vitamiini päevas.

Kui haigused (malabsorbtsiooni D-vitamiini, rasvumise ja need, kes tarvitavad pikaajalise ravimite epilepsia, AIDS, kortikosteroidide ja erinevate seenevastaseid aineid) võib vajada vitamiinilisandiga D annustes 2-3 korda päevas nõudele oma vanuse rühma.

USA Instituut meditsiin soovitab lastele 0 kuni 12 kuud, et saada 400 RÜ D-vitamiini päevas, üle 1 aasta 600 RÜ.

Igal juhul enne, kui hakkate D-vitamiini, tuleb kindlasti konsulteerida oma arstiga, kui teil on mõni haigus, ja alati väga hoolikalt lugeda juhiseid ravimi kasutamist, et ostate, näiteks D-vitamiini on erinevate annust!

Kahju üledoosi vitamiini D

kasutamise D-vitamiini Peaasi on mitte üle pingutada, siin põhimõtte “rohkem on parem” ei ole asjakohane.

Liiga palju seda ainet on võimeline väga sama negatiivset mõju tervisele.

Kui liiaga D-vitamiini võib areneda lupjumise arterite, suurendama oma jäikust ja see omakorda võib kaasa haiguste arengut veresoonkond ning võib vallandada ka moodustumist neerukivid.

Sisukord  Varikosette - arvamused, kommentaarid, hind,

Aga üledoosi D-vitamiini kunagi “juhtub” ühel hetkel, ja enamasti see toimub liigse tarbimise selle vitamiini üsna pikka aega – kuu, isegi rohkem.

Üleannustamise sümptomid vitamiin D

Kuidas teha kindlaks, mida keha näitab, et ta põdes hüpervitaminoosi selle vitamiini?

  1. Iiveldus, kõhulahtisus, püsiv kõhukinnisus, isutus, oksendamine, suurenenud janu.
  2. hingamisraskused, õhupuudus koormusel.
  3. Lihasvalu, peavalu, valu liigestes.
  4. krampe, palavik, “hüppab” rõhul.
  5. Napp uriin, neerupõletik, veri uriinis ning proteiini olemasolu ja leukotsüüdid.
  6. Terav nõrgenemine immuunsuse sagedaste külmetushaiguste.
  7. Välimus tsüanoos nahka.
  8. kloppimised, arütmia, kõrge vererõhk.
  9. maksa suurenemist.
  10. Laboratooriumis uuring veres näitab see rohkesti kaltsiumi ja vähenemine fosforikontsentratsioon.

Kui üleannustamine, tuleb ravimi tõstis viivitamata ja jälgi – kaovad, kui sümptomid.

Kui ei kao, siis pöörduge arsti ja teha analüüsi D-vitamiini sisaldus veres, ja seejärel – olukorrast.

Mis toiduained sisaldavad D-vitamiini

peamisteks allikateks vitamiin D on kalamaksaõli, rasvhappe lõhe, sardiin ja tuunikala.

Veidi vähem selle vitamiini sisaldus mõnede õlide, kanamaks, Loomamaksatooted, munad, juust, koor ja hapukoort.

Alates taimset toitu, et rahuldada D-vitamiini seened, petersell ja nõgesed.

Harva leitakse puuviljad, köögiviljad ja teraviljad.

Aga saada päevane vajadus D-vitamiini toidust ei ole nii lihtne.

Selleks, et täita päevane vajadus selle vitamiini, ma pean sööma umbes 100 grammi tuunikala, 400 grammi veisemaks, 5 muna.

Või nii palju kui 800 grammi juustu!

Või – ​​200 grammi lõhe ja rohkem kui kilo tursk!

Kas on võimalik? Vaevalt …

Väike kogus D-vitamiini, mis on leitud või, juust, maksa, koor ja rasvane piim, munakollased, kalamari, mõned seened, muidugi hea, ja see kõik süüa, kuid see ei ole piisa.

Ja kui palju nad vajavad süüa siis, kui näiteks 100 grammi võid sisaldab ainult 35МЕ D-vitamiini ja 100 grammi munakollast – 25 IU maksas – vaid 50 meetri kaugusel rannast?

Ei kommentaari …

Ja veel, parim toode selles osas on kalamaksaõli, see on rikas vitamiin D kogu nimekirja vitamiini sisaldavaid tooteid.

Aga asi on kallis, kõik ei saa süüa neid hõrgutisi iga päev …

Mis muud huvitavat Õppisin D-vitamiini?

Huvitav teada:

  • Tuleb välja, et “päike vitamiini” ei karda kuumtöötlemist (erinevalt paljudest teistest vitamiine).
  • maksa terve inimene võib koguneda kogu aasta varem nõutud D-vitamiini kogus.
  • Toiduainetööstus toodab spetsiaalselt rikastatud vitamiin D leiba.
  • Ameerikas väga populaarne piimatooted (piim, juust, jogurt), rikastatud D-vitamiini, ja see on üsna õigustatud, nagu piimatooted sisaldab vitamiini K, mis “töötab”, koos D-vitamiini, et vähendada reieluu habras luud.
  • Tõhusalt Kaltsiferool moodustatud organ hommikul ja õhtul päike.

tähtsus D-vitamiini lapsed.

See on kõige selgemini puuduste (puudumine) D-vitamiini on ilmne väikelapsed eaga kuni 3 aastat, ja see põhjustab päris suur mure arstid, kes ei väsi räägime, kui ohtlik puudumine selle vitamiini lapsed.

  • Mis juhtub laste krooniliste D-vitamiini puudus?

Bone kasvu laps aeglustatakse, purustati nende normaalset moodustumist, nad saavad rohkem pehme poorne, mis viib lõpuks rahhiit.

laste vanemad kui 3 aastat sümptomid on vähem väljendunud kui lapsed kuni kolm aastat, aga pidev D-vitamiini puudus ikka kujutab endast suurt ohtu ja ähvardab osteoporoosi arengut, kus luud hapraks õhuke, ja kõik, isegi kõige kergema, kõige vigastused võivad põhjustada tõsiseid luumurde.

Sa peaksid hoiatada, kui laps:

  • isutus;
  • lihasnõrkus, krambid;
  • väsimus, sagedased nõrkus;
  • unehäirete;
  • muuta lapse käitumist – tujukus, letargia, kartlikkus;
  • liigne higistamine;
  • sügelemine, eriti peapiirkonnas;
  • lag kehalist arengut.
Sisukord  Green Spa - arvamused, kommentaarid, hind, foorum

Kõik need võivad olla märgid algav rahhiidi!

vajadus täiendavate vitamiinilisandiga D hoitakse seni 18 aastat, kuni skelett ei ole täielikult välja kujunenud.

Erilist tähelepanu nendele lastele, kes:

  • elavad Põhja piirkondades või piirkondades, kus atmosfääriõhu saastatus;
  • sünnist on tume nahk;
  • pikka aega on üksnes rinnaga, sest rinnapiima sisaldab minimaalses koguses D-vitamiini (juhul kui ema ei ole nõus teda ekstra vitamiini toode);
  • piisavalt aega väljas.

lastearst saab ette võtta õige ravim lastele juba koos elukuust ennetamiseks, eriti kui te kahtlustate võimalikku arengut rahhiidi.

Kaltsiferool segatuna vitamiinid A, C ja E. on oluline, et võtta see samaaegselt need ravimid, mis sisaldavad piisavas koguses kaltsiumi, või osana multivitamiinide kompleksid.

Samuti peate kaaluma, et kaltsiferool on rasvlahustuvate vitamiinide, seega samastada keha oluline rasvu.

Mitte kunagi ületada annuse D-vitamiini, mis määrata arst teie lapse, see on ohtlik!

vastunäidustused vitamiini D

Ma ei väsi kordamast, et see on alati enne mistahes ravimi, siis peaks konsulteerima arstiga, eriti kui teil on juba haiguste!

Üldine vastunäidustused võtmisega D-vitamiini on:

  • Individuaalne talumatus ravimit.
  • TB.
  • südame kahjustumist.
  • Äge ja krooniline maksahaigusi ja neerud.

Drugs D-vitamiini

Need on saadaval närimistabletid ja tabletid lahustuda õlipiiskadest, pritsimist ning geeli želatiinkapslites.

On narkootikume ühegi maitse (nt vanilje).

Lastele D-vitamiini toodetakse kujul kommid ja langeb marja või puuvilja maitse, maitse närimiskummi ja maiustusi.

Tootjad on hoolitseda ja vegano: nad on valikud taimsete D3-vitamiini ilma lanoliini sisu.

Arvatakse, et neid vitamiine (pihustivärvides vorm) seeditakse palju kiiremini ja kohati efektiivsem kui traditsiooniliste (tabletid ja kapslid).

Millal ja kuidas võtta D-vitamiini?

D-vitamiin on tavaliselt raskusteta vastu.

Parema imendumist, paljud arstid soovitavad võtta seda sööki, mis sisaldab rasvu.

Sel juhul aktsepteeritud kujul D-vitamiini, olgu see siis kapslid, tabletid või tilgad on väärtuse selle seedimist.

Aeganõudev: sageli on soovitusi vitamiini D, kas hommikul või päevasel ajal, kuid igal juhul oli see esimene pool päeva, kui usutakse, et antud juhul, vitamiin D on imenduvad paremini.

Kui ostsite D-vitamiini sprei kujul, see pihustatakse kord keele alla.

Kui ostetud D-vitamiini kujul närimistabletid meeles pidada, et närimistabletid, kohe ei neelata samamoodi nagu tavalised tabletid või kapslid.

Neid tuleb imetakse / närimiseks segunemist tema sülg, AI alles siis alla neelata.

kokkuvõte

Nagu ma kirjutasin eespool, D-vitamiini vajaliku koguse saada ainult toidust või päikese käes on peaaegu võimatu.

Seega ainus parim valik on võimalus täiendavat võtmine D-vitamiini (toidu rikas vitamiin D, päike ei ole tühistatud!).

Noh, sõbrad, arvestades, kui oluline meie tervise ja ilu vitamiin D, ma olin otsustanud nüüd teha seda regulaarselt.

Seega varutakse värske lõhe, päevitamiseks ja iga päev! – võtta vajalik kogus kvaliteetseid vitamiini lisaks, ei ole koormav.

Eriti Ilu ja tervis – mida teeme, eks?

Kas olete minuga?

Ja te võtate vitamiin D? Kirjutage mulle kommentaarides, kas te arvate, et on väga oluline?

Kõik tänase.

Mis te Alain, Kuni järgmise korrani, sõbrad! Em>

Liitu Minu grupid sotsiaalsete võrgustike

Viive Kangro
About Viive Kangro 263 Articles
Viive Kangro kohta võib öelda palju, kuid ennekõike on teada, et nad on ettekujutatavad ja hinnatud, loomulikult on nad ka täpsed, objektiivsed ja idealistid, kuid väiksemates annustes ja sageli rikuvad harjumused olla agoniseerivad. Kuid selle eelistav olemus on see, mis talle kõige paremini meeldib. Inimesed leiavad sageli ennast ja oma tajuvat olemust, eriti kui nad vajavad abi või toetust.Keegi ei ole täiuslik, ja Viive'il on ka palju vähem soovitavaid aspekte. Selle röövelliku iseloomu ja pettus tekitab palju kaebusi ja muudab selle vähemalt ebamugavaks. Õnneks tagab selle hindav laad, et see ei ole nii tihtipeale aset leidnud.