Kondida 5 rasva poletamisel miili.

Kui süsivesikute kasutamise süsteem on suletud, liigub kogu liiklus rasva- ja valgusuunale. Lisage ühele või kahele treeningule nädalas mõned mäed, mis aitavad teil rohkem rasva põletada. Mida sügavam vesi, seda vähem on mõju. Vajadus süüa ja hingata on ilmselge, kuid ainevahetusteadus arenes väga aeglaselt.

12 parimat harjutust 500 kalori põletamiseks 30 minutiga

Dieet ja jõutreening Suurte puusade omamine on oma eelised. Saate hõlpsasti lapsi - või pesukorve kanda. Ahjude, kappide või sahtlite sulgemiseks pole vaja käsi kasutada.

Ja saate hula hoopi nagu kellegi asi.

Põleta kiiresti 500 kalorit päevas: 12 parimat treeningut

Võimalik, et olete ka tervislikum, vastavalt Nii et see on olemas. Kuid on võimalik, et head asja on liiga palju.

Yale's Secret Exclusive Society Producing America's Leaders (2002)

Ehkki puusa suuruse määrab suuresti geneetika, võib liigse rasva põletamine südamega aidata. Igasugune tavaline kardiorutiin on efektiivne.

Minimaalne aeg

Mõni tüüp võib töötada kiiremini ja säästa teie aega - võib-olla rohkem hula ringingu jaoks. Näpunäide Lõppkokkuvõttes on igasugune kardiotreening kasulik puusade salendamiseks, kui seda pidevalt järgite ja tervislikke toitumisharjumusi järgite või säilitate. Laigude vähendamise müüt Pole ühtegi kardiotüüpi, mis oleks spetsiaalselt teie puusadele suunatud.

See lihtsalt ei toimi nii.

Laigude vähendamise müüt

Cardio aitab teil põletada kaloreid, mis on puusa ümber rasvana - nagu ka kõikjal mujal teie kehal. Rasva põletamisel näete rasva kadu kätes, näol, kõhus ja puusades.

Keskmine kaalulangus nadalas lipotrimil

Võite hakata rasva kaotama nendes teistes piirkondades, enne kui näete muutusi soovitud rasva kadumise piirkonnas. Pea sellest kinni ja saad tulemused, mida soovid. Kardiotüübid Südameid võib pidada kõigeks, mis tõstab teie südame löögisagedust ja hoiab seda teatud aja jooksul seal.

Kuidas joosta rasva põletada

Süda peab rohkem tööd tegema, et saada teie töötavatesse lihastesse hapnikku ja verd ning see võtab energiat. Teie keha kalorite energiaks muundamise protsessi kaudu põletate rasva.

Rada Vähem kui tunni jooksul päevas, ilma igasuguste kulutusteta ja kehale vähese mõjuga, võite kaalust alla võtta.

Seetõttu loetakse paljud tegevused südameks - jooksmine, ujumine, rattasõit, sõudmine, aeroobikatunnid, matkamine, suusatamine, tantsimine, isegi muru niitmine, kui peate piisavalt palju vaeva nägema. Kõik, mida teete, ajab teid higistama ja pisut - või palju - õhupuudusse, teeb oma tööd. Parim kardiotüüp puusade suuruse vähendamiseks on see tüüp, mis teile meeldib ja mida te regulaarselt teete.

  1. Soovitatavad artiklid Kas teadsite, et pelgalt kalorite vähendamine ei aita kaalulangust 1?
  2. Kas jookseb põletama rohkem kaloreid kui kõndides?
  3. Rasva põletamine joostes: 14 sammu (piltidega) - Kaalu Kaotama
  4. Mida kaugemale kõnnite, seda rohkem kulutate kaloreid.
  5. Go Slimmer Patch Cijena
  6. Hooajalised Peod Kuidas joosta rasva põletada Kas teil on kaasas paar lisakilo rasva, mida soovite kaotada?

Kui te seda regulaarselt ei tee, ei saa te rasvade kaotamiseks vajalikku kaloridefitsiiti säilitada. Treeningu intensiivsusest Lisaks järjepidevusele mängib teie edukuses rolli ka intensiivsus.

Kas 10 minutit jooksulint aitab mind?

Mida rohkem pingutad, seda rohkem kaloreid kulutad. Näiteks Harvardi tervishoiukirjastuse andmetel põletab 30 minutit aeglase kiirusega 3,5 miili tunnis kõndimine keskmiselt kalorit, täpne arv sõltub teie kehakaalust.

Enamik salendav hommikumantlid

Suurendage kiirust 4,5 miili tunnis ja kulutate sama aja jooksul keskmiselt kalorit. Veelgi parem, suurendage kiirust 5 miili tunnis jooksutempoks ja põletate lähemale kalorit jne.

Enim Küsimusi

Kui soovite tõesti puusarasva heita, valige mõni tegevus ja tehke seda nii intensiivselt kui võimalik vähemalt 30 minutit. Kondida 5 rasva poletamisel miili te alles alustate treeningprogrammi, alustage aeglaselt ja suurendage iga treeninguga intensiivsust.

Suure intensiivsusega intervalltreening Siiani oleme kindlaks teinud, et mis tahes südame on hea südame. Järjepidevus on võti.

Fresh articles

Intensiivsus loeb. Siin on veel üks näpunäide: saate kiiremini ja lühema aja jooksul rasva põletada, kasutades sellist tüüpi kardiot, mida nimetatakse kõrge intensiivsusega intervalltreeninguks või HIITiks. See ei ole konkreetne tegevus, näiteks jalgrattasõit või ujumine, vaid oluline on valitud tegevuse tegemise viis, kus vahelduvad kondida 5 rasva poletamisel miili intensiivsed pingutused ja taastumisperioodid vahekorras 1: 1, 1: 1 2, 1 kuni 3 ja nii edasi.

Põhjus, miks see nii hästi töötab, on see, et see võimaldab teil treenida intensiivsuse poleb rasva, mis põhjustab positiivseid metaboolseid kohandusi keha rasva põletamisel. Ilma taastumisperioodita, nagu enamik inimesi, kakaksite mõne minuti pärast välja ja läheksite koju. Taastumisperioodiga saate korduvalt juurde pääseda sellele suurema kalorite põletamise künnisele ilma loobumiseta. Kalorite põletamine pärast treeningut Lisaks lihtsalt paaditäie kalorite põletamisele selle tegemise ajal põhjustab HIIT teie kehas ka pärast treeningu lõppu Kaalulangus 5x5 põletamist - kuni 24 tundi.

  • Kas kõndimine võib olla viis kaalust alla võtta
  • MILLINE SüDAME ON HEA PUUSALIIGESE VäHENDAMISEKS? - TERVIS -
  • Kaalulangus armukadedus sobrad
  • Mili sõites põletab selle inimese jaoks veel 30 kalorit, kui kõnnite kõvasti.
  • Dieet ja jõutreening Suurte puusade omamine on oma eelised.
  • Te hingate oma toitu välja.
  • Kaalulangus West Covina

Seda nimetatakse liigseks treeningujärgseks hapnikutarbimiseks ehk EPOC-ks. Te ei pea seda kunagi vabas vestluses kasutama, kuid see on peamine põhjus, miks HIIT on nii tõhus. Viimane parim asi HIITi juures on see, et treeningud pole eriti pikad - tavaliselt 15—20 minutit, lisaks soojendus ja jahtumine. Suurendage ühe minuti jooksul kiirust 7—9 miili tunnis. Naaske üheks minutiks oma lihtsa sörkjooksu juurde. Korrake punkte 1 ja 2 kokku kaheksa korda.

poletada keskmist rasva

Rahune maha. Pidage meeles, et kõigi sprinditempo on erinev.

rasva kadu vs recomp

Kui te pole trenni teinud, ei tohiks te spurtida kiirusega 9 mph ja tõenäoliselt ei peaks te isegi veel spurtima. Asi on selles, et suure pingutusega perioodidel, mis võiks praegu olla kiire jalutuskäik, töötada maksimaalses tempos. Teie eesmärk on jätkata ümbriku surumist iga treeningu ja iga nädalaga. Ehkki HIIT on väga tõhus, on see pingutav ja te ei tohiks seda proovida teha iga päev.

Hea eesmärk on üks kuni kolm HIIT-treeningut järjestikustel päevadel.

Related Content

Dieet ja jõutreening Kardio on vaid üks osa rasvapõletuse võrrandist. Kui mõtlete tõsiselt puusa suuruse vähendamisse, peate sööma tervisliku ja kalorisisaldusega dieeti, milles pole rämpstoitu, ja peate treenima jõudu. Jõutreening on oluline luude tugevuse ja igapäevase toimimise jaoks, kuid muudab ka ainevahetuse kiiremaks. Paaripäevase kogu keha jõutreeningu lisamine kardiorutiini aitab teil puusarasva kiiremini põletada ning see annab teile ka lahja, toonitud välimuse, kui rasv eraldub.

Keha rasva ja kahjumi kaalu

Viimased Artiklid.