Rasva poletamise geenide sisselulitamine

Näiteks kui inimesel on oomegarasvhapete defitsiit ja ta tarvitab rohkelt küllastunud rasvu, siis neuronite membraanid muutuvad jäigaks ja juba see võib olla pea tööle panemise ja mõtlemise raskuste ilmnemise põhjuseks. Sama on ka merevetikate lehtede sisse mähitud suši seedimisega, nende seedimiseks vajalikud ensüümid on ainult jaapanlastel. Hiljutine uuring, mis avaldati ajakirjas Neuron, soovitab proteiini tarbida, et stimuleerida keharakke, mis omavad vastutust kaloripõletusmehhanismi aktiveerimisel. Kaksik- ehk küllastumata sidemete hulk ahelas määrab ära rasvhappe tüübi. Toiduainetes võiksite kasutada ka punase pipra baasil valmistatud kuumaid kastmeid ja salsasid.

Selle asemel, et süüa munaga peekoniga, eelistage peekonit keedetud munade, avokaado ja spinatiga. Köögiviljade, heade valkude ja tervislike rasvade kombinatsioon hoiab teid tervena ja aktiveerib teie ainevahetuse. Lubage veeta 5 tundi kuni järgmise sööki See võib tunduda igavikuna, kuid 5 tunni jooksul suudab teie keha viimast sööki rasva põletada.

Aga kui süüa suupisteid, näiteks puuvilju, teraviljabaare või jogurtit, siis kasutab keha pigem energia, mitte rasva asemel süsivesikuid. Lisaks on glutamiin efektiivne GH suurendamisel.

  1. Kaalulangus GERD-i tottu
  2. dünaamilised duod - lihased ja vormisolek
  3. Kaalulangus Lisle Il
  4. Kaalulangus curejoy
  5. Guangzhou kaalulangus
  6. Miks ja kui palju on vaja tarvitada oomegarasvhappeid (eriti DHAd)? | Remedyway blog
  7. Ainevahetus ja rasva põletamine: 5 nõuandet selle sisselülitamiseks - Mõrv

Kuigi GH on väga anaboolne, töötab see ka lipolüüsi suurendamiseks, mis vabastab rasva rasvarakkudest. Arginiini võime suurendada lämmastikoksiidi NO taset on hästi teada, kuid sama omadus muudab selle ka kvaliteetseks rasvapõletuseks. Uuringud näitavad, et NO võib suurendada rasvapõletust tänu oma võimele suurendada lipolüüsi.

Glutamiini suurema metaboolse põletuse korral põletatakse vabanenud rasva palju tõenäolisemalt kütuse jaoks. Samuti suurendab arginiin GH vabanemist, mis samuti suurendab lipolüüsi.

Arginiini võimet rasva kadu parandada on Võtke grammi arginiini L-arginiinina, arginiin-alfa-ketoglutaraadina, arginiin-ketoisokaproaadina, arginiinmalaadina või arginiin-etüülestrina minutit enne hommikusööki, minutit enne treeningut, vahetult pärast treeningut ja minutit enne voodisse minekut.

Semperfi5k

Vadakuvalgu ja sojavalgu pulbrite kasutamine oma valgu vajaduste täiendamiseks on suurepärane viis keharasva eraldamiseks, maksimeerides samal ajal lihaste kasvu. Mitmed uuringud näitavad, et rasvade kadu kehas suureneb, kui dieeti täiendatakse vadakuvalgu pulbriga. Selle üheks peamiseks põhjuseks võib olla vadaku võime vähendada nälga. Surrey ülikooli Suurbritannia uuringust selgus, et katsealused, kes jõid vadakuvalgu kokteili 90 minutit enne Rootsi lauas söömist, sõid oluliselt vähem toitu kui siis, kui jõid kaseiinivalgu kokteili.

Kui olete valguinfo osas üleval, teate, et soja pole ainult naiste valk - sellel on meeskulturistidele palju eeliseid. Üks neist on suurenenud rasva kadu. Illinoisi ülikooli Champaign-Urbana uuringud on avastanud, et sojavalk sisaldab peptiide väikseid valkemis mõjutavad aju, et hoida teie ainevahetust puhkeolekus, et aidata rohkem keharasva põletada, samuti vähendada nälga, mis aitab teil süüa vähem kaloreid kogu päeva jooksul.

Samal teemal

Kohe pärast treeningut jooge loksutit, mis sisaldab 20 grammi vadaku- ja sojavalgu pulbreid. Söögikordade vahel suupiste loksust, mis sisaldab grammi vadaku- ja sojavalke.

Rasva poletamise geenide sisselulitamine

Kuid selle lahenduse üks probleem on sellega kaasnev nälg. Hea uudis on see, et mõned toidulisandid võivad aidata nälga hoida. Konjaki taime juurest saadud lahustuv kiud glükomannaan imab seedetraktis suures koguses vett, põhjustades täiskõhutunnet. Ühes Connecticuti ülikooli Storrs uuringus leiti, et katsealused, kes täiendasid glükomannaani, kaotasid märkimisväärset kogust kaalu ja rasva, hoolimata sellest, kas nad trenni tegid.

Mõne kuti jaoks on süsivesikute langetamine keeruline ülesanne.

DÜNAAMILISED DUOSID

Serotoniini tase kipub dieedil langema, eriti väiksema süsivesikute tarbimise korral. See muudab süsivesikute isu tugevaks, eriti öösel. Ühes Rooma ülikooli uuringus leiti, et 5-HTP-d võtnud rasvunud katsealused sõid päevas vähem kaloreid ja kaotasid 12 nädalaga 11 kilo; platseebot võtnud katseisikud teatasid, et neil oli raskusi toidu tarbimise piiramisega ja nad kaotasid ainult 2 kilo.

Siis soovitasid arstid, teadlased ja toitumisspetsialistid eemale hoida pähklitest, avokaadost, oliiviõlist, lõhest ja paljudest muudest rasvaallikatest, mida peaksime oma dieeti lisama. Oletamine, et rasvade võtmine aitab teil rasva langetada, võib mõnele siiski paradoksaalne tunduda, kuid järgmised kaks rasvaallikat teevad seda vastavalt juhistele.

20 kasulikku Aliexpressi autotööstust, mis pöördub iga autoomaniku poole

Konjugeeritud linoolhape CLA on paljude kliiniliste uuringute käigus tõestatud, et see aitab keharasva eraldada, lisades samal ajal lihasmassi ja suurendades jõudu. Üks CLA toimimise viis on rasvarakkude ümbruses leiduva ensüümi lipoproteiinlipaasi pärssimine, kus see korjab vereringest rasva ja hoiab seda keharasvana. Ühes uuringus leiti, et katsealused, kes täiendasid CLA-d kuus kuud ilma dieedi pidamata või trenni tegemata, kaotasid rohkem keharasva enamik tuli vööst kui need, kes võtsid võrdses koguses oliiviõli.

CLA-rühm suutis lihasmassi kasvatada ka ilma trenni tegemata. Teine uuring Saskatchewani ülikoolist Saskatoon, Kanada teatas, et katsealused, kes võtsid kehatreeninguprogrammi järgides CLA-d, kaotasid ilma dieedita rohkem keharasva ning võtsid rohkem lihasmassi ja jõudu juurde kui platseebot saanud patsiendid.

Kalaõli sisaldab asendamatuid oomegarasvhappeid, mis on nüüd teadaolevalt kasulikud rasva põletamisel.

Rasva poletamise geenide sisselulitamine

Üks peamisi mehhanisme on omega-3 muundamine kasulikeks prostaglandiinideks, hormoonitaolisteks aineteks, mis võivad soodustada termogeneesi. Virginia Commonwealthi ülikooli Richmond uuringust selgus, et oomegarasvhapped aitavad vältida ka toidurasvade säilimist keharasvana. Parim variant on kasutada kõiki üheksat kombinatsiooni, kui saate seda endale lubada. See toob kaasa pideva nälja ja ülesöömise.

Ainevahetus ja rasva põletamine: 5 nõuandet selle sisselülitamiseks

Teadlased on leidnud, et laborihiirte SIRT1 taseme tõus takistab vanusega seotud kaalutõusu ja suurenenud leptiini tundlikkus. Sirtuiinid SIRT1 geenide poolt toodetud valgud suurendavad skeleti lihasmassi 8. Aktiveeritud SIRT1 geenid suurendavad lihaste kasvu ja taastumist. Seetõttu saab ära hoida vanusega seotud lihaste kaotust ja füüsilisest koormusest põhjustatud lihaste kaotust.

Vähendab põletikku - Madala astme põletiku püsiv seisund võib põhjustada rakkude ebahariliku funktsioneerimise. See toob kaasa rasvade akumuleerumise ja rasvumisega seotud kaasnevad haigused nagu diabeet ja südamehaigused 1.

Aktiveeritud SIRT1 geenid aitavad vähendada põletikku ja vähendada südamehaiguste, kasvajate ja Alzheimeri tõve riski 9.

Nüüd, kui teame, kui hästi Sirtfoodi dieet kaalulangetamiseks sobib, arutleme toiduainete üle, mis aitavad SIRT1 geene aktiveerida. Mis on "Sirtfoods"? Sirtfoodid on toidud, mis aktiveerivad SIRT1 geene.

Soovitatav

Sirttoidud on peamiselt taimsed toidud, mis sisaldavad võimsaid fütotoitaineid taimseid toitaineid. Need aktiveerivad sirtuiini aktiveerivaid biokeemilisi aineid, mis muidu aktiveeruvad ainult vastusena stressile nagu paastumine või treenimine.

Neid Sirtfoodsi tarbides jäljendab teie keha stressireaktsiooni ilma, et peaksite tegelikult paastuma või trenni tegema.

Rasva poletamise geenide sisselulitamine

Järgmises jaotises vaatleme kiiresti toite, mida saate süüa Sirtfoodi dieedil.