Puudes rasva poletada ja lihaste ehitada

Kindlasti olete juba kohanud mõistet "veekaal". Saate teha seda trenni, et kehakaalu kõht või taimer, või summa kordusi. Muutke oma puhkeaega. Sa annad alla ostusoovile. Te ei saa sundida keha põletada rasva teatud tsoonis keha. Mina võrdlen neid asju nagu 2in1 šampoon ja palsam — no ei ole liha ega kala, aitab ikka, aga ei toimi never nii hästi, kui kasutada neid asju eraldi.

Rasva poletamine ikoon png Kuidas olla kaalulangus blogija

Hoiatus Inimesed kogu maailmas on proovinud mitmesuguseid dieete ja treeningkavasid, ainult selleks, et teada saada, et nad ei saavuta kunagi soovitud tulemusi. Ükskõik, kas soovite toonuses keha või soovite lihtsalt vererõhku alandada ja olla tervem, on kindel üks asi: soovite teha midagi, mis töötab. Selles artiklis leiate, et on võimalik rasva põletada ja lihaseid üles ehitada, kuid selleks, et see toimiks, peate end maksimaalse potentsiaali poole püüdma ja olema valmis muudatusi tegema.

Oled sa valmis? Samm 1. Olete seda varem kuulnud ja sellel on põhjus. Valk koosneb aminohapetest, mis ehitavad teie lihaseid. Ilma aminohapeteta ei arene teie lihased. Kuigi te ei tohiks dieedist midagi välja lõigata, on rasvadest ja süsivesikutest vabanemiseks käes aeg valkude mähkimiseks. Lihasmassi tootmiseks on soovitatav ,5 grammi valku poole kilogrammi kehakaalu kohta.

Headeks valguallikateks on kana, kala, kalkun, jahvatatud veiseliha, munad, madala rasvasisaldusega juust ja Kreeka jogurt. Üks neist toitudest peaks olema puudes rasva poletada ja lihaste ehitada iga kord, kui sööte hommikusööki. Teie keha põletab selles järjekorras süsivesikuid, rasva ja seejärel valku.

See tähendab, et kui sööte enne trenni kaussi teravilja, seedib keha teravilja. Kuid kui sööte hommikusöögiks mune, seedib keha kõigepealt rasva. Need teadmised muudavad teie praktika veelgi tõhusamaks. Tsüklite tarbimine tsüklina. Kõik see süsivesikuteta jama on lihtsalt jama. Süsivesikud moodustavad teie keskel suurema lisakaalu, kuid nad teevad oma töö vähemalt parima.

Süsivesikud on peamine energiaallikas. Kui eemaldate süsivesikud dieedist täielikult, väheneb teie ainevahetus. Selle probleemi vältimiseks on kõige lihtsam vastus süsivesikute tarbimise tsükli muutmiseks. See hoiab teie keha ära arvata, suurendab ainevahetust ja suurema osa ajast keskendub keha rasva töötlemisele.

Seda saab teha kahel viisil Sööge mõne päeva jooksul vähese süsivesinike sisaldusega sööki, seejärel päeva või kaks keskmise süsivesikusisaldusega söögikorda, seejärel ülejäänud nädala jooksul kõrge süsivesikusisaldusega sööki. Sööge paar päeva madala süsivesikusisaldusega sööki, seejärel nädala jooksul kõrge süsivesikusisaldusega sööki. See nõuab suuremat püsivust!

Rekordiks on, et pruun riis, riis, bataat, täisteraleib, täisterapasta, köögiviljad ja puudes rasva poletada ja lihaste ehitada sorti puuviljad on suurepärased süsivesikute allikad. Töödeldud toidud ja valged toidud pole head!

  • Keharava kaotamine ei aita mitte ainult kaalulangetamiel, vaid parandab olulielt ka üldit tervit.
  • Nutika kaalulanguse valjakutse nimed
  • Miks peate rasva kiiresti põletama, mitte järk-järgult - keha kuivamine Mahlad Mis puudutab ülekaalust vabanemist, siis oleme kõik korduvalt kuulnud, et parem on tegutseda aeglaselt ja visalt: "Mida aeglasemalt liigute, seda kaugemale jõuate!
  • Cryo ravi kaalulangus
  • Kristeni kaalulangus
  • Kõhurasv suurendab kõrge vererõhu, südamehaiguste ja diabeedi riski.

Proovi süüa häid rasvu. Jah, ka rasval on oma koht. Rasv võib tunda end täiskõhuna, stabiliseerida insuliini taset ja hoida energiat.

Kui see on võimalik?

Te ei soovi liigset rasva, kuid igapäevaseks toitumiseks vajate vähe rasva. Avokaadod, kreeka pähklid, mandlid, oliiviõli, looduslik maapähklivõi, munakollased ja päevalilleseemned on rasvased toidud, mida ei tohiks dieedist välja jätta. Söö mõõdukalt! Aega oma sööki.

Rasvapõletus ja lihasmassi suurenemine kõigil teistel

Ehkki see, mida sööte, ei mõjuta treenimisel treenitud kalorite hulka, mõjutab see teie keha puudes rasva poletada ja lihaste ehitada kalorite liike. Ja me tahame neid rasvakaloreid põletada, nii et need on teie valikud: Kui treenite hommikul, tehke seda enne hommikusööki. Teie keha põletab rasva kohe. Tass kohvi ei tee teile siiski haiget ja me selgitame välja, miks järgmine. Kui treenite pärastlõunal või õhtul, sööge enne Sa poletad rasva oma unes tundi ja sööge toite, milles on vähe süsivesikuid.

See on sama kontseptsioon - soovite, et teie keha läheks "kiiresse" režiimi. Tühja kõhuga treenides olge alati ettevaatlik. Peatage, kui hakkate pearinglust tundma. Tarbi enne treeningut kofeiini. Seal on põhjus kohvi juua ja tumedat šokolaadi süüa! Uuringud on näidanud, et inimesed, kes tarbivad enne treeningut kofeiini, põletavad rohkem rasvakaloreid.

Te ei soovi üle parda minna, kuid tasub juua tass kohvi võimalikult must või süüa unts tumedat šokolaadi Kohvi joomise põhjus?

9 võimalust, kuidas juba ühe päevaga kõht paremasse vormi voolida

Neid on kaks: esiteks stimuleerib kohv närvisüsteemi, suurendab ainevahetust ja juhendab keha alustama ladustatud rasva lagundamist. Teine suurendab ainet Epinefriin - adrenaliini kiirustamatu allikas. Selle suhtes olge alati ettevaatlik.

See võib tekitada uimasust või iiveldust, eriti kui juua kohvi ainult enne treeningut. Lihtsalt rahune maha. Juua vett. See on suurepärane nõuanne kõigile. Vesi puhastab teie nahka, aitab teie elundeid, hoiab energiat ja aitab teil kaalust alla võtta. Teie lihased on töö jätkamiseks hüdreeritud.

  • Siht - biitseps, triitseps, rind, õlad ja südamik.
  • Rasva kadu uriinis
  • Kõhna, rasva ja mahukat - halva planeerimise, ebajärjekindluse ja kannatamatuse kohutavat vastulööki - saab kõiki vältida õige toitumise, jõutreeningu ja südame abil.
  • Kas HGH poletab rasva
  • Lean Mass Fat Loss Cycle
  • Tooted Kas saate samal ajal rasva põletada ja lihaseid kasvatada??

Nii et jooge! Kui ärkad, lähed magama ja oled söönud.

Chili Pepper poletab rasva Kaalulangus Sotsiaalne arevus

Kas läheduses on pudel vett. Joo regulaarselt. Te tunnete end täielikumana, mis aitab teil kaotada kaalu ilma, et peaksite tegema pingutavat treeningut. Oleme seda varem käsitlenud - soovite oma söögikordade ümber paigutada treeningute ümber ja soovite treeninguid ajastada söögikordade ümber. Mida tuleb mõista, on teie keha põletada rohkem rasva kaloreid tühja kõhuga. Nii et kui saate hommikul trenni teha, siis tehke seda. Teie ainevahetus suureneb ülejäänud päeva jooksul ja tunnete end üldjuhul energilisemalt.

Kuid kui saate treenida ainult öösel nagu enamik inimesiärge jätke sööki vahele sööge seda!

Kas saate samal ajal rasva põletada ja lihaseid kasvatada??

Teie keha vajab lihaste ehitamiseks kaloreid - oodake tundi, kui saate. Ja siis valk, valk, valk. Veel üks kord: kui treenite tühja kõhuga, võib teil tekkida pearinglus ja iiveldus. Kui te ei tea, kuidas teie keha sellega toime tuleb, leidke viis sellest üle saada.

Kuidas põletada rasva ja ehitada lihaseid

Ja kui hakkate mõju tundma, siis tehke paus. Ära tee endale haiget. Neid lihaseid ei saa ainult kardiotreeningust. Peate raskusi tõstma. Ühised jõud on pingipress, kükid ja surnukehad. Proovige kõik oma lihasrühmad ikka ja jälle ühtlaselt treenida.

Keskenduge ühe päeva jooksul rinnale, järgmisel päeval keskenduge jalgadele, järgmisel päeval keskenduge õlgadele jne.

VB Fox 25 Kaalulangus Walter Fisheri kaalulangus

Rindkere treenimiseks lisage kerged tõstukid, näiteks biitsep-lokid, tõmmake üles ja pingutage. Päevadel, mil treenite oma jalgu, saate lisada kergeid harjutusi, nagu näiteks statsionaarse rattaga sõitmine ja korvpalli mängimine.

Järgmised sammud käsitlevad kartliku koorma vältimist. Esimene samm selleni? Tehke ristharjutusi. See tähendab, et peate oma keha kiirusega läbima - terve päeva ühe masina peal istumine ei too teile palju kasu. Soovite on lihaste ehitamist seestpoolt välja - ja see tähendab, et treenite seda iga nurga, kiiruse ja kestusega. Peate raskuste tõstmisest pausi tegema teie lihased vajavad paranemiseks aeganii et jätke aega muudeks tegevusteks. Tehke midagi, mis treenib teie keha või võime mõnda teist osa.

Kui suudate vaid ühe asjaga hästi hakkama saada, pole te tegelikult terve! Muutke oma puhkeaega. Paus on nagu lausete vaheline kaugus - ilma selleta pole laused kasutud.

28 paeva kaaluklosside valjakutse tasuta Ketones Fat Burner

Selle vahemaa ärakasutamiseks segage puhkus ja treenimine. Harjutus kahe päeva Slimming Avis. Puhake päev muude tegevuste tegemiseks. Või mõelge mikroperspektiivis ja tehke harjutusi teatud intervalliga. Mis iganes see on, pange oma keha mitte teadma, milliseid tegevusi järgmisena teha. Teie ainevahetus püsib erksana, erksana ja valmis tööle minema, kui te seda käsitate. Kui te pole teatud intervallidega treenimist teinud, proovige seda.

Paljud inimesed usuvad, et kaalu kaotamise võti on jõuline ja intensiivne treenimine. Jooksurajal jooksmine võib olla kasulik, proovige nurka suurendada, et see intensiivsemaks muutuks. Plyomeetria on ka väga tõhus harjutus - hea segu saamiseks tehke kolmkümmend teist põlve hüppeid üles ja alla ning hüputage köit järgmise 30 sekundi jooksul.