Kas 24-tunnine kiire poleb rasva

Vähendab põletikku Vahelduv paast vähendab põletikku, mis aitab parandada vere lipiidide profiili ja vähendab vere glükoosisisaldust Kui nii, siis arvestades selleks toiminguks 2 tundi - kulutate juba nende kahe tunniga kcal. Ja lisaks kaalukaotusele kaasneb paastumisega teisigi positiivseid aspekte.

Lühidalt öeldes, ma ei usu, et saate "garanteerida", et mõne treeningu ajal põletate ainult rasva ja mitte valke, eriti kui arvestada, et kõik need reaktsioonid, mida ma olen kirjeldanud ja palju muud on erinevatel isikutel erinevad määrad.

Kas 24-tunnine kiire poleb rasva

Isikud, kellel on suurem metaboolne kiirus, lagunevad lihasmassi kasvatamise asemel lihaskoe füüsilise väljaõppe kaudu, kui nad ei suuda toidukogustega sammu pidada. Seega soovitan teil oma dieeti üle vaadata, et te ei tarbiks liiga palju rasva ega süsivesikuid, ning planeerige treeningud nii, et see vastaks teie enda ainevahetuse kiirusele. Külmaga kokkupuute ja suurenenud kaloripõletuse vaheline seos pole just uudis. Kuulsin esimest korda kulturistidest, kes langetasid oma majapidamises kasutatavaid termostaate, et suurendada metabolismi juba Isegi siis polnud kontseptsioon uus.

Nüüd on aktsepteeritud fakt, et "külmad keskkonnad suurendavad märkimisväärselt ainevahetust puhke- ja treeningute ajal Ainevahetuse kiirus võib puhkeolukorras äärmise külma stressi ajal kuni viiekordistada, sest värisemine tekitab kehasoojust, et säilitada stabiilne põhitemperatuur. Ja kui värisete, põletate kaloreid.

Sama vahemaa. Kiire või aeglane kõnd?

Kuid kas peate oma tagumiku tõesti külmetama, et saada kasu ainevahetuse kunstlikust suurendamisest? Mitte just.

Kas 24-tunnine kiire poleb rasva

Teadlased mõistavad nüüd, et isegi väike ümbritseva õhu temperatuuri alandamine võib aidata teie kehal soojust genereerida, julgustades sellel moodustama pruuni rasvkoe BAT.

BAT on spetsiifiline rasvkude, mis aitab soojust hoida rasva kiire põletamisega. Jah, lugesite seda õigust: PVT on rasv, mis põletab rasva.

Kas 24-tunnine kiire poleb rasva

Seega on küsimus selles, kuidas saaksite oma keha stimuleerida selle metaboolselt aktiivse koe tootmiseks rohkem? Need hiljutised paljastused on viinud uute teadusuuringute lainele, milles uuritakse kerge külmaga kokkupuute mõju ainevahetusele ja potentsiaalselt rasvumisele. Külma särituse trend Näib, nagu kõik teaksid kedagi, kes kasutab külma kokkupuudet, et oma teed kergema füüsise poole häkkida.

  1. 5 põhjust, miks sõita tühja kõhuga - We Love Cycling - Estonia
  2. Vahelduv paast kaalulanguse korral - kuidas see toimib ja kasuks tuleb - Nahahooldus -
  3. Öine või päevane
  4. Hoivatud emade juhend kaalulanguse kommentaare
  5. Vahelduv paast: alge - Tööstuse probleemid / suundumused
  6. Eksperdi vastused lugejate küsimustele Vahelduv paast on võimas vahend kaalulangetamiseks.

Kokkuvõte Paastumine kaalulangetamise vahendina Paastu kasutamisel kaalulangetamise meetodina ei ole võib-olla nii pikk ja väärikas ajalugu kui paastumisel laiemalt, kuid sellegi poolest ulatub see tänaseks mitme kümnendi taha. Üks põhjustest võib olla see, et ülekaalulisus ja rasvumine on moodsa aja epideemiad. Ma ei ole isiklikult kohtunud kellegagi, kes oleks üle 40 päeva paastunud. Ka Piiblis mainitud paastumise juhtumid ei ületa oluliselt 40 päeva.

Kuid pikim teadaolev dokumenteeritud paast kestis tervelt päeva.

Kas 24-tunnine kiire poleb rasva

Jah, päeva, mitte tundi, ehk siis üks aasta ja 17 päeva. Kõlab üsna meeleheitliku ettevõtmisena. Tegemist oli 27 aastase mehega, kes langetas selle ajaga arstide järelvalve all kaalu algse kg pealt 82 kg peale. Terve selle perioodi ei söönud ta midagi, lubatud olid ainult kalorivabad joogid ning lisaks võttis ta vastavalt proovide tulemustele ja arstide ettekirjutusele vitamiine ja mineraale. Pikemaid paaste meedikute järelvalve all on tehtud veelgi.

Näiteks Ameerika Ühendriikide õhujõududes tehtud uuring, kus olid katsealuseks 25 meest.

Kas 24-tunnine kiire poleb rasva

Enamusel neist oli ülekaalu vähemalt 45 kg ja neil ei olnud varasemalt õnnestunud teiste meetoditega kaalu langetada. Esimestel päevadel toimunud kiire kaalulangus tuli peamiselt vee arvelt ja 9 katsealust katkestas, kuid need, kes jätkasid, kaotasid peale paari nädalat paastumist keskmiselt 0,5 kg rasva päevas.

Kõlab ju päris julgustavalt. Ja lisaks kaalukaotusele kaasneb paastumisega teisigi positiivseid aspekte. Paastumine tõstab motivatsiooni elustiili muutmiseks Paastumine võib olla hea motivatsiooni allikas lootuse kaotanud ülekaalulistele.

Paast on üsna lihtne mõiste: teatud aja jooksul ei söö sa.

喜入祥充(サントリーサンバーズ)ドミトリー・ムセルスキー(サントリーサンバーズ) スパイク練習

Ja vahelduva paastuga jagate oma paastumise perioodid söömisperioodidega. Kuigi seda tüüpi paastumise populaarsus on hüppeliselt tõusmas, pole see midagi uut.

Artiklid › Treening › Hommikune rasvapõletus! | parilasteaed.ee

Inimesed on suurema osa meie ajaloost paastunud - une ajal, nälja- või toidunappuse ajal või usulistel või vaimsetel põhjustel. Ja tänapäeva teadlased uurisid vahelduva paastumise mõju juba Uus on see, et kliinilised uuringud aeg-ajalt paastumise võimalike eeliste kohta on hakanud praktikale järele jõudma.

Kuigi suurem osa uuringutest on tehtud loomadega, on inimkatsete arv tõusuteel. Kuidas inimesed harjutavad vahelduvat paastu?

Vahelduvale paastumisele on palju lähenemisviise. Kõige populaarsemad ja enim uuritud näivad olevat vaheldumisi paastud ja pikendatud hommikused paastud näiteks hommikusöögi vahelejätmine.

Vaatame mõnda enim meeldinud tehnikat: Vahelduvpäeva paast tunnine kiire, tunnine kanal Selle kavaga sööte lihtsalt ülepäeviti. Esmaspäeval sööksite siis tunnise akna sees, näiteks kella 8. Siis paastuksite esmaspäeval üleöö, samuti kogu päeva ja teisipäeval üleöö. Sööksite jälle kolmapäeval kella 8.

Paastumine kaalulangetamise vahendina

Ja nii edasi. Vahelduva päeva paastujaid julgustatakse tegema häid söömisvalikuid, kuid paastupäevadel lubatakse süüa vaid seda, mida nad soovivad. Esiteks on siin 6 viisi, kuidas saate kaalulanguse jaoks vaheldumisi paastuda. Kes saab teha vahelduvat paastu? Vahelduv paast on kaalulangetamiseks hea ja tõhus. Kuid see ei pruugi kõigile sobida. Vahelduv paast võib toimida, kui: Teil on toiduga tervislikud suhted.

Ärge tavaliselt hommikul näljane. Kui toitutakse korralikult, toidukorrad on paigas, toitainete omavahelised suhted korras, samuti üldkaloraaz, siis on lihasmassi kadu minimaalne.

Kolmandaks, isegi rasvapõletusfaasis tuleb treenida edasi suurte raskustega. See on esimene abinõu, säilitamaks lihasmassi. Ja teiseks, lihased ongi ju need, mis rasvu energiaks kasutavad. Kui väheneb mass, väheneb ka rasvade kasutusvõime. Veel üks kulturistide strateegia, kuidas minimaliseerida lihaste kadu hommikuse aeroobse ajal, on, et 30 - 60 minutit enne trenni võetakse valku või tarbitakse selline kergem ainult valkudest koosnev eine. Kokkuvõttes võib öelda, et hommikusel aeroobsel on vaieldamatuid eeliseid, mis peaks motiveerima varem tõusma.

Video: Salman Khan TED Talk 2011 (from ted.com) 2021, Mai

Kuid peamine kõneaine ja küsimus jäävad: kas on oluline valida aeroobse treeningu aega? Kas saame sama tulemuse, kui harjutame keset päeva, peale söögikorda või hommikul pärast tõusmist? Ja ma arvan, et see on oluline, kunas aeroobne treening teha.

Kas 24-tunnine kiire poleb rasva

Loogika, praktikast tulenevad kogemused ja teadusuuringud lubavad seda järeldada. On aga selge, et äge debatt sel teemal jätkub, samuti, lõplikuks vastuseks oleks vajalikud edasised teadusuuringud. Tõlkijalt: Siinkõneleja on samuti hommikuse aeroobse pooldaja. See on igati loogiline ja põhjendatud. Paljalt energiatasakaalule rõhumine tundub tõepoolest väga väiklasena. Samuti ka süsivesikute iseloom, kas liht - või liitsüsivesikud. Arvestades kõike eelnevat, tuleb osata veel äärmiselt hästi oma toitumist ajastada: millal midagi ja kui palju.

Millel peaks rõhk olema päeva esimesel poolel ja kuidas toituda õhtupoolikul, enne magamaminekut. Energiatasakaalu propageerimise kohta toob Chris Aceto väga hea näite sokolaadikoogikesed ja coca - cola. Materjalide loata kasutamise eest esitatakse arve.