Maksimaalne kaalukaotus katkendliku paastumisega, podcast: katkendliku paastu plussid ja miinused mehisuse kunst"

Tippsportlased ei tohiks tõenäoliselt terve rongiaasta jooksul teha vahelduvat paastu tavalise treeninguna. Tõenäoliselt pole muud liiga palju.

Kui nad oleksid ka teed lisanud, oleksid nad võinud kaalust alla võtta, kuid kahjulikud mõjud oleksid tõenäoliselt olnud tõsisemad. Mis on vahelduv paastumine?

Podcast # 328: Vahelduva paastu plussid ja miinused

Ehkki ühe nädala jooksul toimuv täielik tühja kõhuga on midagi, mida tuleks teha ainult kliinilises keskkonnas arsti järelevalve all, võite kaalulangetuskavasse lisada paastutüübi, mida nimetatakse vahelduvaks paastuks. Selle asemel, et veeta päevi ilma toiduta, hõlmab vahelduv paastumine söömiskordade vaheldumist söömata jätmise või paastumisega. Kui kursus kestab vähem kui kolm päeva, läheb väljumine tavaliselt probleemideta. Pikema nälja korral peate sellest välja pääsema äärmise ettevaatusega.

Mingil juhul ei tohiks te esimesel näljajärgsel päeval toidule hüpata - see on täis tervise järsku halvenemist. Raskeid toite - valguroogasid, tärkliserikast köögivilja, küpsetisi - saab süüa alles pärast täielikku taastumist. Väljundahelasid on üksikasjalikult kirjeldatud temaatilistes allikates. Kui me räägime neist lühidalt, siis esimesel päeval on soovitatav juua veega lahjendatud mahla, seejärel - viljalihaga mahla, lõpuks üle minna vedelale toidule.

Järk-järgult lisatakse dieeti vees sisalduvad teraviljad, pehmendatud kuivatatud puuviljad jne. Süüa tuleb väikeste portsjonitena, kõike põhjalikult närides. Vastates küsimusele, milleni viib toidust hoidumine, on vaja mainida asjaolu, et pärast seda vajab inimene Maksimaalne kaalukaotus katkendliku paastumisega vähem toitu. Soovitustes märgitakse, et pärast toidu tarbimist võib näljast välja tulnud inimene tunda nõrkust ja uimasust. Nii reageerib keha toidu taas seedimise vajadusele.

Nende sümptomite ilmnemisel vajate rohkem puhkust ja vähem füüsilist koormust. Kuidas õigesti nälga jääda? Toidust keeldumise protsessis on oluline järgida mitmeid soovitusi, mis aitavad teil paastust maksimaalset efekti saada. Sel perioodil on parem mitte olla füüsiliselt ülekoormatud, loobudes intensiivsest spordist, kuid samal ajal olla aktiivne - kõndides, tehes tavapäraseid asju. Kuid sel perioodil vajate ka palju puhkust.

  • Body Tech kaalulangus Tervis
  • Fat Burner mandlid

Nälja perioodil on soovitatav sooled puhastada klistiiriga, pestes soolte soolalahusega. Neile, kes on huvitatud sellest, mis paastu ajal kehas toimub, peate teadma, et toksiinid eralduvad sel ajal soolestiku kaudu väga aktiivselt. Sellepärast soovitatakse sooled puhastada igal teisel päeval või iga päev - sõltuvalt paastu kestusest. Kui räägime ühepäevasest paastust, saate ilma klistiirideta hakkama.

Nälja perioodil peate sageli käima duši all, et puhastada lisaks siseorganitele ka nahka. Sel ajal on soovitatav kosmeetikat mitte kasutada. Kui vastunäidustusi pole, võite külastada sauna või vanni. Stressi kahjulike mõjude vältimiseks on soovitatav mediteerida, saada meeldivaid emotsioone. Kui harjutatakse nn mahlapaastut või õunapaastu, tuleb juua ainult värskeid mahlasid ja püreesid.

Konserveeritud mahlu ei tasu kindlasti tarbida. Mis puutub sellesse, mida võite tõsise näljaga juua, siis on antud juhul lubatud tarbida vett väikese koguse sidrunimahlaga. Negatiivne on vastus küsimusele, kas paastu ajal on võimalik ravimeid võtta.

Need, kes soovivad saavutada maksimaalset positiivset mõju, ei tohiks sel perioodil ravimeid juua, kui tervis seda lubab. Kui te ei saa ilma ravimiteta, peate oma arstiga nõu pidama toidust hoidumise soovitavuse üle.

Kes ei peaks nälga jääma? Kuidas juhtida nälga, kui teete katkendlikku paastuketo?

TEADA, KAS KATKENDLIK TÜHJA KÕHUGA TOIMIB - TOITUMINE JA TOITUMINE

Teine katkendliku paastu ja keto ühendamise küsimus, mis võib mehi mõjutada sama palju kui naisi, on paastu ajal liiga näljaseks muutumine ja paastu murdmisel liiga suur kompenseerimine. Nälja juhtimiseks soovitavad eksperdid keskenduda niisutamine. Halvimal juhul võib paastuaega alati muuta, kui keegi ei suuda süüa oodata.

Näiteks kui pidite sööma keskpäeval, kuid sõite hoopis kell 11, lõpetage lihtsalt söömine kell Cole soovitab valida taimsete tervislike rasvade allikad avokaadopähkleid ja seemneid, samuti loodusest püütud kala ja vähese süsivesikusisaldusega köögivilju, nagu rooskapsas ja spargel. Parimad treeningud, mida kaalulangetamise ajal paastudes teha, on intensiivset jõutreeningu treeningut nädalas. See tähendab kõike alates tavalistest jõutreeningutest kuni kettlebelli või keharaskusetreeninguteni.

Keskenduge üldkehaharjutuse tegemisele treeningu ajal, seeriate vahel võimalikult vähe puhates. See aitab teil treeningu ajal ja pärast seda rohkem kaloreid põletada.

Kaalulangus Rockvillei haug Eemaldage rasva kanarind

Samuti kasvatate Slimming naljad, mis aitavad teil kehakaalu langedes paremini välja näha ja ennast paremini tunda. Kas ma ei kaota lihaseid, kui paastun? Esiteks ei ole te piisavalt kaua paastunud, et keha hakkaks energia saamiseks lihaseid lõhkuma. Teil on võib-olla oma salvestatud keharasvast sadu tuhandeid kaloreid, mida enne ära kasutada. Uuringud näitavad tegelikult, et isegi pärast 3-päevast paastumist ei kao ükski lihas ära.

Kas paast on ohutu? Niikaua kui olete terve, mitte rase ja ei võta ravimeid, on paastumine ohutu. Nagu kõik dieedid, peaksite seda enne vahelduva tühja kõhuga dieediga alustamist oma arstiga arutama. Samuti tunnen, et seda tüüpi dieedi järgimine ei pruugi olla nutikas, kui olete eriti stressis.

Tähtaeg vilgub: mis see on ja kuidas seda teha

Kuna see dieet võib esialgu veidi stressi tekitada, siis pole see ilmselt hea mõte, kui teie võime olla suhteliselt stressivaba ja puhanud. Kas on olemas lisandeid, mida saaksin paastumise hõlbustamiseks võtta? Nendest rääkides aga nende veremärkide juurde tagasi minnes. Üks eeliseid peaks see aitama reguleerida insuliini, reguleerida veresuhkrut. Ma mõtlen, mida uuringud selle kohta ütlevad?

Millist mõju avaldab see teistele hormoonidele, näiteks testosteroonile, sest arvan, et olete sellest kirjutanud. Kas saate sellesse natuke süveneda?

30 reie salendav valjakutse Rasva poletamine ujuda

John Berardi: Jah, ja see oli osa minu katsetustest, nagu te mäletate. See ei olnud mitte ainult see, kuidas ma end keha kompileerin. Jällegi veetsin ülikoolis naeruväärselt kaua teadlaseks õppimist. Tegime fotosid ja mõõtmisi ning jõudumõõtmisi ja kõike muud, aga tegime ka terve rea vereanalüüse. Tegime isegi psühholoogilisi ja psühhomeetrilisi profiile, sest tahtsin näha, paljud rääkisid sellest, et vahelduv paast on tähelepanu ja psühholoogilise tähelepanu jaoks väga hea.

Leidsin, et see oli mõeldud väga spetsiifilise ülesande jaoks, kuid muude ülesannete jaoks muutis see seda hullemaks. Jällegi tuleb sinna nüansirikkus. Kogu tähelepanu pole sama. Aga tagasi oma küsimuse juurde.

Arusaam, et miski vahelduva tühja kõhuga võib aidata reguleerida veresuhkrut, on sellel kindel alus. Idee on see, et Maksimaalne kaalukaotus katkendliku paastumisega te ei toida ennast regulaarselt, välistoitu, hommikusööki, lõunasööki, õhtusööki või mida iganes, ja te lähete mõnda aega ilma toitu söömata, peab teie keha retseptoreid reguleerima, mis on sellised väikesed dokkimisjaamad igas rakus, mis saavad näiteks hormooni keemilise sõnumi, et öelda rakule, mida teha.

See tühistab mõned neist, reguleerib teatud hormoonide tootmist. Enamik inimesi kuulis adrenaliinist või adrenaliinist või noradrenaliinist. Noh, kui teeme pikendatud paastu, on adrenaliin ja norepinefriin reguleeritud. Neid nimetatakse sageli meie võitlus- või lennuhormoonideks, kuid see, mida nad teevad, on ka keha rasvade, ladustatud süsivesikute vabastamine nende hoidlatest, et nad saaksid tegelikult teha ringlevaid toitaineid ja ka kütuseelemente.

Vahelduv tühja kõhuga kaalulangus (ülim kaalulangetamise häkkimine)

Üks viis, kuidas vahelduv paast võib aidata veresuhkru reguleerimisel, on see, et te ilmselt ei võta välist suhkrut, nii et teie keha leiab viisi, ta treenib ennast, muutub metaboolselt paindlikuks, et vabastada ainult hoiust energiat see on vajalik igal ajahetkel ja lisavõimaluseta, mis tähendab, et see leiab enamikul juhtudel võimaluse oma asju päris hästi reguleerida.

Nüüd võtab see aega ja jällegi pole see imerohi. Üldiselt, kui inimesed alustavad vahelduvat paastu ja nad pole metaboolselt eriti paindlikud, on esimesed kaks nädalat katastroof.

Nad on näljased ja ärritunud. Nende greliin pole veel kohanenud. Ma olen lihtsalt hommikueine. See võtab vaid kaks nädalat, enne kui saad aru, kas sa oled või mitte, ja üldiselt pole inimesed hommikusöögid või mitte hommikusöögid. Neid saab koolitada nii olema.

Kaalust alla võtta ajakava järgi. Miks vahelduv paast on ohtlik

Samuti ei muutu teie võime metaboolselt paindlikuks muutuda ühe või kahe päevaga. See võtab teatud aja. Jällegi insuliini reguleerimine. Jah, see teeb selles osas tegelikult päris head tööd, ehkki mõned markerid on mu enda töös olnud õhukesed, ei muutunud minu enda katsed märkimisväärselt, sest olin juba selline terve.

tahtmatu kaalulangus parast 50 Kaalulangus pingutage koht

Jällegi tulevad välja 'kui-siis' avaldused. Kui olete juba tervislik ja lülitute vahelduvale paastumisele, ei pruugi te veremarkerites üldse muutusi näha. Kui olete ülekaaluline ja teie veremärgid on segadus, parandaks seda tõenäoliselt igasugune sekkumine. Vahelduv paast on üks neist, mis võiks.

Testosteroon ja anaboolsed hormoonid. Noh, nende kohta on erinevaid andmeid.

Kaalulangus Bostoni piirkond Kaalulangus Blood B tuupi b

Jällegi sõltub see inimesest ja see on veel üks komplekt 'kui-siis' avaldusi, kuid mõnel juhul näete anaboolseid hormoone, lihaseid suurendavaid hormoone väheneb. Testosteroon, vaba testosteroon, insuliinitaoline kasvufaktor, kasvuhormoon. Mõni neist asjadest võib krooniliselt langeda, kuid teravalt tõusta, nagu näiteks kasvuhormoon, tõuseb paastu ajal üsna märgatavalt, kuid krooniline, teisisõnu, mõõdetuna nende igapäevaste tõusude ja langustega on aja jooksul tasakaalus, võib ei mõjuta kasvuhormooni üldkoormust, ehkki testosteroon ja IGF-1 võivad langeda.

Kortisool, mis on kataboolne hormoon, kipub tõusma. Tõesti, kui te pole füsioloog või teil on endokrinoloogia alal kogemusi, on see tore.

KAALULANGUS KOOS TEE JA üHE NäDALA JOOKSUL PAASTUMISEGA - TERVIS -

Üldiselt saab hormoone kokku panna kataboolseteks ja anaboolseteks hormoonideks. Kataboolsed on näiteks adrenaliin, noradrenaliin ja kortisool. Anaboolsed on nagu IGF-1 ja testosteroon. Vahelduva tühja kõhuga tõusevad tavaliselt kataboolsed hormoonid ehk lagunemishormoonid, mida soovite, kui soovite mingil määral rasva kaotada.

Anaboolsed lähevad alla. Nüüd pole see kõigi jaoks ühesugune ja jällegi on siin peent ja nüanssi, kuid just seda võite oodata nii loogiliselt kui ka füsioloogiliselt, teisisõnu, kui uurite uurimistööd. Brett McKay: Lähme tagasi See on isiklik.

Võib-olla aitab see ka teistel inimestel midagi välja mõelda. Alati, kui teen vahelduvat paastu, mõtlen alati, et mul pole toitu olnud, nii et mu veri, nagu teie, eriti süsivesikud, peaks veresuhkur olema nagu allaeks? John Berardi: Õige. Brett McKay: Aga alati, kui paastun, on see alati üle saja. See oleks nagu, nagu mis on- John Berardi: Kas kasutate selle jälgimiseks lihtsalt regulaarselt glükomeetrit? Brett McKay: Jah.

John Berardi: See on päris karm, kas pole?

Kaalulangus koos tee ja ühe nädala jooksul paastumisega

Kuidas sa seda tegema hakkasid? Brett McKay: Ma mõtlen, et ma ei tea, ma olin lihtsalt, olin sellest huvitatud ja otsustasin selle osta, sest olin noh, oli aeg, mil proovisin ketoosi. Tegin keto ribasid ja tahtsin siis ka sellel oma veresuhkrut kontrollida ja jah, nii et alustasin testimist, kuid olen selle katse enda peal läbi teinud. Alati, kui mul on katkendlik kiire või isegi süsivesikusisaldus on madal või süsivesikute puudumine suureneb, suureneb mu veresuhkur, mis teie arvates on nii vastumeelne.

See tähendab, et mul pole nagu süsivesikuid olnud, nii et see ei tohiks hüppeliselt kasvada. John Berardi: Ma tean. See on inimkeha ja füsioloogia hämmastav ilu. Me arvame, et oleme nii nutikad, et oma rasvarakke ja endokrinoloogiat üle kavaldada, kuid seal on nii palju üleliigseid süsteeme, mis ei lase meil midagi liiga rumalat teha. Näiteks on reguleeritud tasakaalustatud veresuhkur eluks hädavajalik, olenemata sellest, mida keto inimesed teile räägivad või mis iganes, ja nad ütlevad teile: 'Oh, jah, vere glükoos või glükoos pole parim kütuseallikas.

Kaalulanguse rutiin Mees Voimalused rasva poletamiseks uleoo

Teisisõnu, vaatame lihtsalt, mida te seal räägite. Te ei söö ühtegi süsivesikut ja teie keha leiab võimaluse luua piisavalt veresuhkrut, et hoida glükoosi stabiilsena ja hoida teid elus. Aitäh, keha. Ei, me võime teid üle kavaldada.

Sel juhul on see suurepärane näide nendest kataboolsetest hormoonidest, mis siin toimivad, millest te siin räägite. Sa sööd vähe süsivesikuid või mitte, või paastud, nii et sõna otseses mõttes ei tule toitu väljastpoolt, kuid kuidagi toodab teie keha teie maksast glükoosi, noh, ma mõtlen seda või muid allikaid.

See on toode sellest, millest me rääkisime. Epinefriin tõuseb, norepinefriin tõuseb. Kortisool tõuseb üles.

Telli podcast oma valitud meediumipleieris. Podcasti sponsorid Taskujuhend tegevuseks: meditatsiooni tegemise kunsti kohta. Kui veedate palju aega asjade mõtlemisele, plaanide koostamisele ja võimaluste uurimisele, kuid harva tõmbate ühegi neist päästikule, on see raamat teie jaoks.

Kataboolsed hormoonid. Nende ülesanne on vabastada salvestatud energiat, nii et teie salvestatud energia vabaneb ja bam, läheb teie vereringesse ja see läheb vastavalt vajadusele rakkudesse. See on tõesti väga tuntud füsioloogiline asi. Jällegi tundub tohutu bioloogia- või endokrinoloogiaalase väljaõppega see ülimalt veider.

Muide, see on ka põhjus, miks ibex rasva poletamine ütlevad sageli, ütleme vahelduva paastumisega: 'Noh, ma tunnen end energilisemana. Noh, põhjus on see, mida epinefriin teeb. Kujutage ette võitluse või lennu stsenaariumi algust. Mis peaks juhtuma, kui karu jälitab teid või kui te kardate või kardate?

Ohust pääsemiseks peaksite olema Maksimaalne kaalukaotus katkendliku paastumisega keskendunud ja energiline. Sellel pole midagi pistmist süsivesikute ja insuliiniga, bla, bla, bla. See on kõik seotud epinefriini, võitlus- või lennuhormooni eraldumisega, mis vabaneb pikendatud paastu ajal või kui te ei toida oma kehale süsivesikuid ja teil on energiapuudus. See on täpselt see, mis hoiab sind elus või annab energiat või aitab sul süüa einet, mis on sinu peal, mis sunnib sind just seda liiki energiat tundma ja suurendab ka veresuhkrut.

Brett McKay: Olgu, naaseme kehakompositsiooni juurde. Vahelduva paastu abil suutsite kaotada palju keharasva. Mis see on vahelduva paastumisega, mis võimaldab seda teha. Kas see on kombinatsioon Kas vahelduvas paastumises on midagi erilist või on see lõppkokkuvõttes lihtsalt selline, et kui te katkestate kiiresti, sööte lõpuks vähem kaloreid kui tavaliselt?

John Berardi: Jah, ma mõtlen, et see on suurepärane arutelu, mis minu arvates pole lahendatud, kuid see ei pruugi tegelikult olla oluline.

  • Poletage jala rasva nadalas
  • Kaalulangus ei ole kilpnaarme probleem

Tõde on see, et kui teete vahelduvat paastu, sööte tavaliselt vähem kaloreid. Teine asi Mitte ainult sellepärast, et te ei söö ühte söögikorda päevas või kui te paastute ühel päeval nädalas, terve päev söömata, vaid ka seetõttu, et üldiselt ei tee inimesed selliseid otsuseid vaakumis.

Nad ei tee sellest teaduse katset. Nad pole nagu: 'Oh, sa tead, mida ma teen?

Fitness Fat Loss Logi Rasva poletamise geenide sisselulitamine

Proovin katkendlikku paastu, kuid saan tegelikult aru, kui palju kaloreid ma enne vahelduvat paastu keskmiselt söönud, ja siis täpselt vastama kalorite arvule vahelduva paastu ajal, nagu olin enne katkendlikku paastu. Vastupidiselt veendumusele, et tühja kõhuga võib ainevahetus väheneda, kehtib see ainult väga pikkade, näiteks üle 48 tunni pikkade, kuid kontrollitud ja lühikese ainevahetuse kiirendamisel ning soodustab rasvade põletamist.

Reguleerib selliseid hormoone nagu insuliin, norepinefriin ja kasvuhormoon: see aitab tasakaalustada kehahormoone, mis on seotud kehakaalu languse või kasu saamisega, näiteks insuliini vähenemine ja norepinefriini ja kasvuhormooni suurenemine. Ei soodusta kõhukinnisust: see dieet ei vähenda lihasmassi kui teistel toitudel, mis vähendavad kaloreid ja vähendavad ka kasvuhormooni tootmist.

Eemaldab kehast defektsed rakud: kuna organism muutub aktiivsemaks, et kõrvaldada muutunud ained ja rakud, mis võivad põhjustada näiteks selliseid haigusi nagu vähk.