Kuidas poletada 30 naela rasva

Tõepoolest, võite ette kujutada tükk leiba või juustu kalorit? Valige kindlasti päevane kaloraaž, mis tundub teostatav. Tõmmake aias umbrohtu või istutage lilli 20 minutiks. Sest kui sa nüüd sööte, eemaldan , jääte ikka veel plussisse. Siin on nimekiri muudest tegevustest, mida saate kalorite põletamiseks teha. Lükake puusad tagasi ja painutage põlvi, sooritades kükitamist.

  1. Slimming Clubwear
  2. KUI KIIRESTI MA VõIN KAOTADA 30 NAELA? - TERVIS -

Kleidikingad Kuidas treenida kõhurasva kaotamiseks Kaalu langetamine keskele on võimalik, kuigi te ei saa ühte piirkonda sihtida. Rasva kaotamisel kaotab see kogu keha, mitte ainult kõhu.

Burn Fat Loo lihaste ERG rasva poletamine

Iga nael rasva võrdub kalorit, nii et ühe kilo kaalumiseks nädalas peate põletama lisaks kalorit päevas. Kõige lihtsam on kaalust alla võtta, kui tasakaalustate treeninguga kalorite vähendamist. Kõhurasvade kaotamiseks põletage rasva ära südame- ja intervalltreeningutega ning seejärel suunake kõht jõutreeninguga, mis aitab neid lihaseid pingutada.

Sammud Osa üks 3-st: Rasva põletamine südamega üks Jalutage see ära. Kõndimine on suurepärane võimalus rasva põletamiseks ja kõhulihaste tööks.

My experience with high cholesterol, statins, and keto

Kõndige 30 minutit vähemalt 5 korda nädalas. Enim kalorite põletamiseks pingutage kõndimise ajal kõhulihaseid. Kõndige hoogsas tempos, kus saate normaalselt rääkida, kuid teil oleks probleeme laulmisega, ja ärge unustage neid käsi kiigutada! Kui vaja, alustage lühemate jalutuskäikudega ja töötage kuni 30 minutit. Kui kõndimine tundub teile natuke aeglane, minge jooksmise juurde.

Jooksmine võib põletada koguni kuni kalorit tunnis ja mis kõige parem - jooksmiseks ei pea sa jõusaali lööma.

Kuidas põletada rasva ja ehitada lihaseid

Kui soovite intensiivsust suurendada, proovige mägedest üles joosta. Sõudmine on suurepärane kogu keha treenimine ja see paneb verd pumpama.

Lisaks töötab sõudmine sageli lihaseid, mida teie keha pole harjunud kasutama, mis tähendab, et see võib aidata teie ainevahetust kiirendada. Ükskõik, kas hüppate ratta selga või jõuate jõusaalis rattaklassile, on jalgrattasõit ka suurepärane võimalus rasva põletamiseks. Rattaklass aitab teil suurendada oma intensiivsust, tagamaks, et põletate nii palju rasva kui võimalik, kuid rattasõidu lisamine oma rutiini võib teil olla lihtsam.

Näiteks võite oma auto võtmise asemel rattaga tööle sõita. Ujumine on suurepärane kogu keha kestev treening ja tunnis saate põletada kuni kalorit. Täieliku kasu saamiseks proovige ujuda 30—45 minutit 4 või 5 korda nädalas. Kui olete alles alustamas, alustage 10 ringi 50 meetri jalga ringiga. Ringide vahel saab puhata umbes pool minutit. Lisage kuni meetrit kuni jalga nädalas.

rasvapoleti alinea Koik vahenemise kaalulangus

Sõudmismasinal sõudke 20 sekundit ühtlaselt ja seejärel puhake Puhkamise ajal püsige masinal, jalad ja käed paigas. Järgmise 20 sekundi jooksul proovige oma 20 sekundit ületada.

Jätkake 8 vooru 20 sekundit sõudmist ja 10 sekundit puhkust.

Kuidas kõhurasva põletada: lõigake päevas 100 kalorit

Iga ringiga tehke tööd viimase distantsi ületamiseks. Lõpeta üles sõudes meetrit. HIIT-i rutiini näitena võiksite teatud intervallidega joosta ja rannikul liikuda. Näiteks võite joosta 40 jardi ulatuses, seejärel aeglustada 40 jardi.

Puhka pool minutit ja alusta uuesti. Teise võimalusena võite joosta 30 sekundit ja puhata 1 minut ja 15 sekundit, korrates 10 korda. Tavaliselt intervalltreeningutega töötate lühikese aja jooksul kõvasti ja seejärel puhkate. Kuid veel üks viis, kuidas saate seda teha, on lihasrühmade vahetamine ilma puhkamata. Näiteks keskenduge harjutusele, mis töötab teie jalgadel, ja seejärel hüpake harjutusse, mis töötab peamiselt teie kätega. Näiteks proovige 30 Kuidas poletada 30 naela rasva tõmbamist, tehes nii palju kui võimalik, järgnege 60 hüppedokki ja 20 burpeed, seejärel puhake 30 sekundit.

Alustage 50 krõmpsuga. Jätkake minuti jooksul jalgratta krõbinatega, millele järgneb 15 situpit. Lülituge mõlemale küljele 15 põlvetõstet ja 20 kaldus krõksu. Lõpeta 20 sekundi pikkuste burpeedega. Korrapärase krõpsu tegemiseks lamage selili, põlved kõverdatud ja käed kõrva taga.

Keha rasva protsendimaara kaotus nadalas 25 kg kaalulangus 3 kuu jooksul

Tõstke oma ülaselg ja õlad põrandast lae poole, tõmmates põlvi rinda. Riputatava põlvetõstmise jaoks alustage riputusvarda riputamisega. Tõstke põlved rinnuni või nii kõrgele, kui saate neid tõsta, ja seejärel tooge need põranda poole tagasi, harjates põrandat vaid kergelt nagu Kuidas poletada 30 naela rasva ise.

Kuidas põletada 70 kalorit

Kaldus prõksumise korral lase ühel küljel põlved veidi kõverdatud. Asetage käsi, mis pole põranda kõrval, pea taga. Kallutage end nagu tavalist krõmpsutamist ja siis tagasi algasendisse. Poole burpee jaoks asetage käed enda ette põrandale. Hüppa oma jalad tahapoole ja ettepoole, peaaegu surumisasendist jalgadele käte lähedal.

Põleta kiiresti kalorit päevas: 12 parimat treeningut - Nahahooldus -

Reklaam Osa 3 3-st: Tööd oma abs üks Proovige külglaudu. Plangud töötavad teie südamelihastel ja külgmised plangud on veelgi tõhusamad, sest teil on ainult 2 punkti, mis puudutavad maad.

Alustage põrandale külili panemisega. Teie küünarnukk peaks olema teie all.

Üks grammi puhas rasv sisaldab 9 kalorit. Aga miks siis on kalorite arv nahaaluserasvades erinev? Põhjus on lihtne - nahaalune rasv koosneb: puhas rasv; vesi; muud ballastühendused. Rasva arvutamisel toodetes, vees ja teistes rasvaprotsentides vähendavate ühendite arvutamisel ei võeta arvesse.

Tõstke puusad maast lahti, kuni keha on sirgjooneline. Hoidke seda positsiooni umbes pool minutit või nii kaua kui võimalik. Kui te ei taba 30—45 sekundit, tõstke uuesti, kuni jõuate.

Kleidikingad Kuidas treenida kõhurasva kaotamiseks Kaalu langetamine keskele on võimalik, kuigi te ei saa ühte piirkonda sihtida. Rasva kaotamisel kaotab see kogu keha, mitte ainult kõhu. Iga nael rasva võrdub kalorit, nii et ühe kilo kaalumiseks nädalas peate põletama lisaks kalorit päevas. Kõige lihtsam on kaalust alla võtta, kui tasakaalustate treeninguga kalorite vähendamist.

Põlveprobleemide korral saate planke muuta, toetades põlved põrandale. Alustage koera allapoole, peopesad lamedalt põrandal ja keha maast üles tõstetud. Keha peaks olema vöökohast veidi painutatud. Kõndige oma kätega ettepoole surumisasendisse ja seejärel kõndige neid tagasi oma jalgade poole. Korda 10 korda. Alustage neljakäpukil maas ja vaadake alla. Laiendage üks käsi ettepoole, samal ajal sirutades vastassuuna. Hoidke selles asendis 5 sekundit, hoides selga sirgena. Liigutage teisele poole ja korrake kogu protsessi 5—10 korda.

Pange oma selga külgedele sirutatud kätega. Pange oma põlved üles nii, et teie reied oleksid põrandaga risti.

Platoodega tegelemine Kui proovite kaalust alla võtta, võib teil tekkida kiusatus võtta ette äärmuslikke dieedimeetmeid, et näha peaaegu koheseid tulemusi ja kaalust alla võtta nii kiiresti kui võimalik. Kui soovite siiski pikaajalisi tulemusi, on teil parem kaalulanguse aeglane ja kindel lähenemine.

Teie vasikad peaksid olema põrandaga paralleelsed, jalad õhus. Tõstke puusad õrnalt maast lahti, tõmbudes kõhulihastega kokku nagu te. Hingake sisse, kui liigutate oma puusi tagasi alla. Tehke umbes 10 kordust. Alustage oma kätega oma küljel.

  • Tervis Kuidas kõhurasva põletada: lõigake päevas kalorit Lihtad nipid kalori päeva lõikamiek või põletamiek võivad aidata teil 10 naela aata kärpida.
  • Kõhna, rasva ja mahukat - halva planeerimise, ebajärjekindluse ja kannatamatuse kohutavat vastulööki - saab kõiki vältida õige toitumise, jõutreeningu ja südame abil.

Astu ühe jalaga edasi. Too käed pea kohal üles. Samal ajal hüpake jalga, mis on endiselt maas.

Aeg rasva poletid Keha rasva kaotuse valjakutse 6 nadalat

Alla tulles tooge jalad kokku ja käed külgedele tagasi. Tehke 20 kordust, vahetades jalgade vahel edasi-tagasi. Reklaam Harjutuste ja rutiinide näidised.