Tehnikad rasva poletamiseks

Selle hange võtab natuke harjutamist ja see võib alguses tunduda kohmetu, kuid ajapikku peaksite end tundma niisama loomuliku hüppamisena kui mõlema jalaga koos. Video selle kohta, kuidas vabaneda vistseraalsest rasva kõhust Vistseraalne rasv, kuidas kõhust lahti saada, uuri videoklipist: Kuidas vistseraalsest rasvast lahti saada, vaata videoklippi: Kuidas saab naine kodus rasva kõhust ja külgedest eemaldada?

Hüppenööritreeningu programmeerimine Hüppenöör ei ole ainult lastele. See on fantastiline viis vastupidavuse ja sportlikkuse suurendamiseks, rasvapõletuseks ning mis tahes treeningu alustamiseks või lõpetamiseks.

24 nadalat rase kaalulangus

Siin on vajalikud põhialused ja kuidas neid edasi viia! Kui tegemist on südamega, siis paljud inimesed arvavad, et nende võimalused piirduvad selle väljamõtmisega mingisuguses masinas.

Vanuseline rasv naistel kõhupiirkonnas - kuidas kodus lahti saada (eemaldada)

Aga mis siis, kui teil pole juurdepääsu masinale või kui te lihtsalt ei taha sellega vaeva näha? Siis on aeg hüppenöör välja Tehnikad rasva poletamiseks.

See on õige: kui tegemist on rasvapõletuse ja südame-veresoonkonna töötamisega, on hüppenöör ainus vajalik seade. Lisaks palju väiksema rahalise investeeringu nõudmisele kui spordisaali liikmeks saamine või kodune kardioautomaat, saate seda teha peaaegu kõikjal. Peale selle, mida see teie südamele ja vöökohale võib anda, võib hüppenööril olla ka teie koordinatsiooni ja paindlikkuse parandamiseks tohutu mõju.

Parim kaalukoolituse ahela kaalulangus

Tegelikult võivad hüppenööri need aspektid olla alguses kõige piiravamad. Kaasas on natuke rohkem oskusi kui enamiku muude liikumisvormide puhul.

  1. Vanuseline rasv naistel kõhupiirkonnas - kuidas kodus lahti saada (eemaldada) - Pähklid
  2. Optimaalne pulsisagedus rasvade põletamiseks - kalkulaator - Leukeemia
  3. Teadlased soovitavad: just see nipp paneb pekid mühinal põlema 40
  4. 4 hüppenööri tehnikat rasva põletamiseks ja sportlikkuse parandamiseks - Atleetvõimlemine

Sellisena peavad paljud inimesed oma tehnikat natuke harjutama, enne kui nad saavad köit täies mahus ära kasutada.

Siit leiate, kust alustada ja mida harjutada, et viia see järgmisele tasemele. Kahe jalaga ühe rep-hüppega hüpped, seejärel Multi-Rep-hüpped Esimene tehnika, mida peate õppima, on tavaline kahe jala hüpe. Kas arvate, et see on liiga lihtne? Usu mind, see pole nii. Alustage kontsa taga oleva Tehnikad rasva poletamiseks, siis piitsutage seda üle pea ja hüpake üle mõlema jalaga samal ajal - ainult üks kord.

See on õige, ma soovitan tegelikult lihtsalt harjutada üksikuid hüppeid, lähtestada köis pärast iga kordust, eriti kui hüppenöör on teile suhteliselt uus.

Kuidas kõht rasva kiiresti põletada?

See võib alguses tunduda pisut kummaline, kuid kui sellega natukenegi kinni jääda, leiate, et see aitab teil hüpete vahel võimalikult sujuvalt üle minna. Inimestel on tavaline, et nad õpivad esimesel õppimisel rohkem kui vaja, seega võib see alguses olla väga väsitav.

Algajad kipuvad hüppama vajalikust kõrgemale, mis teeb oluliselt rohkem tööd. Hea on muidugi see, et kulutate palju energiat ja kulutate seetõttu palju kaloreid. Halb on see, et toibumiseks peate tegema palju pause. Mis parandus on?

Kaalulangus aeglane paastumine

Eesmärk hoida oma hüpped maapinna suhtes suhteliselt madalal, et olla oma energiaga võimalikult tõhus. See võimaldab teil pikema aja jooksul hüpata, ilma et peaksite peatuma ja puhkama. Hoidke oma jalgu kergelt, hoidke oma raskust varvaste poole ja kinnitage abs.

Kas te kõnnite rasva põletamise tsoonis?

Kui teie koordinatsioon paraneb, saate köisi tühjendamiseks teha oma hüppeid ainult nii kõrgele, kui nad vajavad. Vahelduvad ühe jalaga hüpped Kui olete mõlema jalaga korraga hüppamise mugavaks teinud, proovige jalgadega vaheldumisi, näiteks kui sörgite oma kohale, kui köis kulgeb igal sammul teie all.

Selle hange võtab natuke harjutamist ja see võib alguses tunduda kohmetu, kuid ajapikku peaksite end tundma niisama loomuliku hüppamisena kui mõlema jalaga koos.

Poletage rasva lahja lihaste

Lisaks vahelduvatele jalgadele igal hüppel soovitan harjutada korduvaid ühe jala hüppeid. Näiteks sooritage kaks vasaku jala hüpet, millele järgneb kaks parema jala hüpet. Jällegi, jääge kergelt jalgadele ja hoidke oma raskust varvaste poole.

Tõhus treening kõhurasva põletamiseks ja kiire kehakaalu kaotamiseks

Samuti on kasulik harjutada üleminekut tavapäraste kahe jala hüpete ja vahelduvate ühe jala hüpete vahel. Üks minu lemmikjärjestusi on neli standardset kahe jala hüpet, millele järgneb kohe neli vahelduvat ühe jala hüpet. Mulle meeldib seda järjestust korrata, rütmi sattudes tasapisi tempot tõsta. See tähendab, et lülitate mõlema käe positsiooni vastaskülgedele, nii et vasak käsi kerib väljapoole paremat puusa ja parem käsi väljaspool vasakut puusa.

Slimming Body Vest Arvustused

Selle jaoks õige ajastuse saavutamiseks on vaja keskendumist ja kooskõlastamist, nii et olge valmis selleks, et saaksite seda järjepidevalt teostada, enne kui te seda harjutate. Võib-olla peate Tehnikad rasva poletamiseks natuke kõrgemale, et püsida õhus piisavalt kaua, et hüpata vahele hüppel käed.

Lihtne viis, kuidas kerge trenni käigus rohkem rasva põletada

Eduka kahekordse allajuhtimise tegemiseks peate köie ülimalt kiiresti piitsutama ja tavalisest kõrgemale hüppama, et enne tuld maandudes saaks tross kaks korda teie alt läbi minna. Lisaks soovitan jõuda jalad hüppe tipus veidi ettepoole, et tekiks rohkem ruumi maapinna ja jalgade vahel.

See on oskus, mille omandamine võtab aega, nii et ärge kiirustage seda. Võite treenida treeningu alguses mõni minut soojendusena või teha seda lõpus.

4 hüppenööri tehnikat rasva põletamiseks ja sportlikkuse parandamiseks

Samuti saate seda teha eraldi päeval täielikult. Nii kaua kui saate selle sisse, on see teie enda otsustada. Kui saate vähemalt minuti jooksul mugavalt pidevalt hüpata, olete valmis selle täieõiguslikuks treenimiseks venitama.

Kõht Kuidas kõht rasva kiiresti põletada?

Suurepärane koht alustamiseks on intervallidega, kus vaheldumisi hüppamise ja puhkeaja vahel. Selle tempo hoidmine 20 minutit võib alguses olla üllatavalt raske, nii et ärge tunne, et peate iga minut maksimaalset intensiivsust jälitama! Kui teie tehnika ja konditsioneer paranevad, võite proovida muuta hüppelisi intervalle pikemaks ja vaheaegu lühemaks. Samuti saate seansside pikkust suurendada. Sordi huvides soovitan harjutada mõningaid rist- ja topeltvõtteid, eriti pikemate sessioonide ajal.

Pidage meeles, et need liigutused on aga väsitavamad, nii et peate selle arvestamiseks kohandama töö- ja puhkeaja suhet.

Optimaalne pulsisagedus rasvade põletamiseks - kalkulaator

Üks minu lemmikviisidest, kuidas harjutada ületusi ja topeltvõtteid, on lihtsalt valida koguarv, milleni ühe seansi eesmärk on püstitada, siis lüüa see sihtmärk nii paljudesse komplektidesse kui vaja, nii palju pause kui vaja.

Alguses võiksite proovida õnnestuda igal sessioonil kõigest l, kuna jääte paljudest varasetest katsetest ilma ja kulutate selleks palju energiat.

Kuidas murda rasva molekulid

Mida vilunumaks saate, saate selle arvu suurendada 20, 50, või rohkem. Hüppenöör pakub palju võimalusi, et hoida su treenimiseks värske ja väljakutseid pakkuv treening värskena - ja see on ka väga lõbus. Nii et järgmine kord, kui soovite suurepärast kardiotreeningut, astuge masinast välja ja sirutage köie järele!