Suur lihase rasvapoletaja,

Kui tahad kõhurasvast vabaneda, tuleb lisaks istessetõusude tegemisele treenida kogu keha, näiteks teha kükke, väljaasteid, treenida ülakeha jm. Tarbida 2 kuud ning vähemalt 1 kuu pausi teha peale esimest tsükklit. Siit ka endast nooremate naiste otsimine ja kõik muu Loodetavasti on tänapäeva fitness meie silmad avanud ning me kõik teame, et see on lausa sulavale!

Suur lihase rasvapoletaja

Igaühel on oma ettekujutus ihaldatavast figuurist, mis on nende jaoks see kõige ilusam ja tervem väljanägemine.

Mõne jaoks on see kitsas piha, teise jaoks lihastes jalad ja kolmanda jaoks väljapaistvad kõhulihased.

Saada lugu

Meil kõigil on oma eesmärgid, kuid üks, mis enamasti nende alla ei kuulu, on just seesama massiivne lihastes keha. Mida aga tegelikult toonuses keha tähendab? Ja kas see on üldse erinev massiivsest? Seekordne postitus keerleb just nende kahe ümber ning aitab selgeks teha tegelikkuse ja müüdid keha toniseerimise ja massiivseks muutumise kohta. Mis on toniseerimine?

Sarnased artiklid

Kui öeldakse, et soovitakse keha rohkem toonusesse saada, siis mõeldakse selle all kõhnemat keha, mis näeb väikeses mustas kleidikeses hea välja. See on koht, kus naistel tekib silme ette pilt heas vormis naisest, kellel on lihased vähesel kujul välja joondunud.

Küll aga mitte nii tippvormis, et rasvaprotsent oleks minimaalne ja lihased lausa silmapaistvad nagu bodybuilderitel. Toonuses kehas ei ole otsest tähendust. Top viie rasva poletamise toiduainete järgi ei saa kirjeldada kindlat figuuri, kuna meie kõigi toonuses keha on erinev.

Toniseerimise all võib aga kirjeldada protsessi, mille tulemusena on keha rasvaprotsent vähenenud ning puhas lihasmass suurenenud.

Mis on massiivseks muutumine?

Mis on toniseerimine?

Tavaliselt käib see termin meeste kohta. Naised enamasti püüavad vältida liigset lihasmassi moodustumist.

Sellegi poolest pole sellele soolist määratlust ning see väljendab protsessi, mil keha puhas lihasmass kasvab ja rasvaprotsent väheneb suuresti. Just selliste naiskulturistide piltide nägemine ongi tekitanud naiste seas hirmu raskuste tõstmistel ja jõusaalide külastamisel. Nüüd kui oleme teinud kindlaks, mis on toonuses ja massiivne keha, siis võimegi edasi liikuda müütide purustamise juurde.

Suur lihase rasvapoletaja

Kõige levinumad müüdid: 1 Kergete raskuste tõstmise tulemuseks on toonuses keha ja raskete raskuste tõstmisel massiivne keha Ma ei tea mitte üht naist, kes seda sulatõena võtnud ei oleks. Loodetavasti on tänapäeva fitness meie silmad avanud ning me Suur lihase rasvapoletaja teame, et see on lausa sulavale!

Kusjuures raskemad raskused on need, mis kasvatavad meie lihaseid ja sealjuures kiirendavad meie ainevahetust ja rasvapõletust.

  • 20 kiiret rasvapõletamise nõksu | parilasteaed.ee
  • Igaühel on oma ettekujutus ihaldatavast figuurist, mis on nende jaoks see kõige ilusam ja tervem väljanägemine.
  • Parim viis rasva eemaldamiseks
  • parilasteaed.ee - Toidulisandid ja sporditarvikud
  • Kuidas poletada rasva minu unes
  • 9 põhjust, miks kõhulihas peki alt paistma ei hakka - Ilus elu - Tervis

Mida rohkem on meie kehamassi juures puhast lihasmassi, seda rohkem meie keha kaloreid põletab ning seda suurem on rasvapõletusefekt. Mina Suur lihase rasvapoletaja alati maksimaalseid raskuseid! Kahjuks või õnneks, asi pole päris nii!

Site wide poll

Kes eelistaks minutit ühtlase tempoga rattasõitu minutisele kiirvormis intervallsõidule? Seda ma arvasin — mitte keegi! Hea uudis on, et intervalltreening on palju parem rasvapõletusviis ning lihaste toniseerimiseks lausa hädavajalik!

Suur lihase rasvapoletaja

Pikemaajaline kardiotrenn võib küll palju kaloreid kulutada, kuid see kulutab ka meie lihaseid. Lisaks ei ole see kõige parem variant rasvapõletuse aktiveerimiseks. Kõrge intensiivsusega intervalltreening vastupidiselt toniseerib meie lihaseid, kuna me kasutame neid intensiivsemalt, vähese aja jooksul põletab palju kaloreid nii treeningu ajal kui selle järgselt ning aktiveerib rasvapõletuse lausa tundideks pärast treeningut.

Toidulisandid olgu lisaainetest puhtad!

Intervalltreening nõuab füüsiliselt rohkem, kuid on kordi ajasäästlikum ning efektiivsem. Piisab vaid kõrge intensiivsusega intervalltreeningust nädalas!

  • Toonuses vs massiivne keha - Paljas Porgand
  • Ma nüüd üritan maru kiirelt ja karmilt selle teemaga ühele poole saada, seega, kui sa viimase Titanicu ajal lahistasid nutta, siis enne selle postituse lugemist haara kohe salvrättide pakk kõrvale, sest see on karmim, kui sinu mistahes seebikad.
  • Kas kuum vesi on rasva poletamiseks hea
  • Rasvapõletajad | Fit | L-karnitiin | CLA | Tõhus rasvapõletus
  • Bedtime Fat Burner
  • Hea figuuri saladused: kas meeste ja naiste treening ja toitumine võiks erineda? - Anne & Stiil

Mis tähendab, et meie lihased vajavad kasvamiseks sama tehnikat! Muidugi ei suuda iga naine tõsta sama raskust, mida suudab samasuguses füüsilises vormis mees, ning ma ka ei soovitaks seda. Kuid me suudame teha sama harjutusi, sama tihti ja samamoodi kasvatada oma lihaseid. See ei tee meid Suur lihase rasvapoletaja, vaid toniseerib meie lihaseid, mis omakorda soodustavad rasvapõletust ja füüsiliselt atraktiivsema keha saavutamist!

Suured raskused väikeste kordustega panevad meie lihased rohkem proovile ja kasvatavad efektiivsemalt lihast. Samas kergemad raskused rohkemate kordustega rõhuvad rohkem lihase vastupidavusele. Raskustest ja treeningviisist sõltub, missugused lihaskiud on töösse rakendatud.

Mis on massiivseks muutumine?

Seepärast on jõusaali jõmmidel, kes treenivad suuremate raskustega lühemat aega suuremad lihased ja vastupidavustreenijatel näiteks maratonijooksjatel, ujujatel keha massilt väiksem, kuid vastupidavus suurem. Soovitatav on treeningkavasse kombineerida mõlemat treeningviisi, et tulemus maksimeerida. Hoolimata valitud viisist ei muutu me, naised, treeningu tulemusena massiivseks. Me vaid toniseerime oma erinevaid lihasgruppe, mille tulemusena on meie keha rohkem toonuses.

Kui teed rasket jõutrenni või kasvõi intensiivset kardiotrenni, siis pärast seda on meie lihased kurnatud ja süsivesikutevarud ära kasutatud.

Suur lihase rasvapoletaja

Mida meie keha vajab taastumiseks? Toida oma keha pärast trenni rohke valguga ja mõnede kvaliteetsete süsisivesikutega. Tihtipeale valmistan endale pruuni riisi helvestest putru proteiinipulbri ning puuviljadega.

Suur lihase rasvapoletaja

Kel pärast trenni kiire või lihtsalt pole selleks võimalust, siis üks võimalikult naturaalne ja kvaliteetne proteiinishake annab peaaegu sama efekti. Kohene söömine pärast trenni aitab meie lihastel kasvada, taastab kulutatud energiavarud ning aitab lihastel järgmiseks treeninguks piisavalt taastuda. Paljud naised kardavad, et trennijärgne valgu tarbimine teeb nende kehad massiivseks, kuid jällegi, see vaid aitab meil taastuda ning kasvatada lihast, mis on hädavajalik rasvapõletuse juures.

Loodan, et aitasin nii mõnegi jaoks kulunud müüdi purustada ning taastada enesekindluse raskemate raskuste järele haarata.

Kaalulangetuse komplekt

Mina tõstan iga treeningkorraga veidi raskemaid raskusi ning ei ütleks, et ma olen massiivseks muutunud. Nii et teeme trenni ja saame tugevaks koos! Veebilehe sisu ei ole lubatud avalikustada, levitada või kasutada mistahes viisil ja kohas sh meedias ilma autori kirjaliku loata. Ka osaliste tekstide või tsitaatide avaldamise korral meedias tuleb küsida kirjalikku luba. Loa saamisel peab avalikustamisel säilima viide info algallikale va juhul kui ei ole kokkulepitud teisiti.

Veebilehe sisu võib printida vaid isiklikuks kasutamiseks. Postitustes olev informatsioon on ainult informeerimise eesmärgil ning autor ei vastuta informatsiooni õigsuse eest. Tegemist ei ole meditsiiniliste soovitustega ning meditsiiniliste küsimustega tuleks alati pöörduda meditsiinitöötaja poole.

Sarnased postitused Ma pole perfektne. Ma pole paks. Ma olen mina.

Suur lihase rasvapoletaja