Sprint koolitus poletada rasva

Teie arst võib teha lihtsa vereanalüüsi, et teada saada, kas teil on hüpotüreoidism ja seejärel välja kirjutada ja väga odav ravimeid võetakse iga päev , mis toimib väga hästi. Proovi seda ja tunne erinevust! Kas umbes 15 minuetsi jooksutab, et töötada oma abs ja juua vedelikke. Järjepidevus teie koolituses ja teie toitumine aitab teil kaalust alla saada … Kas peaksite kaotama koolituse ja kaotama soolestiku kõigepealt?

HIIT koolitus

Sprintide intervallide teostamine annab tõhusa treeningu, nagu ka lihtsalt jooksvalt sörkimine. Siiski võivad mõlemad mõjutada oluliselt keha ja fitnessi taset.

Sprint koolitus poletada rasva Krooniline C-hepatiit ja kaalulangus

Millised treeningu inimesed soovivad kasutada, sõltuvad nii nende praegusest sobivuse tasemest kui ka nende koolituseesmärkidest. Kuigi HIIT-i koolituse eelised on vaieldamatud, ei ole mõned vanamoodsed lohutajad ja need, kes on uued, teadlikud erinevustest nende kahe vahel.

Sprint koolitus poletada rasva Power Shape Slimming

Üks silmapaistvamaid erinevusi sprintimise ja sörkimise vahel on kahe vastava hapniku omastamisel. Hapnik Hapniku omastamine on oluline, eriti inimeste puhul, kes koolitavad teatud üritust või üritavad kaalust alla võtta. Piisav hapnikusisaldus aitab suurendada jõudlust, vältida pearinglust ja suurendada rasva põletamise potentsiaali. Sprint-intervalli treening aitab suurendada EPOC-i või liigset treeningjärgset hapnikutarbimist, mis aitab oluliselt kiirendada tulemusi vastavalt San Diego State University andmetele.

Kuigi sörkimine võib samuti mõnevõrra suurendada hapniku omastamist, ei tee see peaaegu sama palju kui intervallikoolitus.

Anaeroobne harjutus

Erinevused Sprintide intervallide ja jooksmise mõju kehale on samuti erinev. Keha eesmärk on olla nii tõhus kui võimalik, mis tähendab, et ta harjub harjunud Sprint koolitus poletada rasva harjutusvormiga, mis viib võimaliku platoo tekkimiseni.

Sprint koolitus poletada rasva Juurdepaas rasva poletamise varisemisele

Intervallikoolitus aitab kehal arvata ja vähendab platoo jõudmise võimalust. Seevastu jooksmine toimub tavaliselt konstantsel kiirusel.

  1. Püramiidid: tugevate inimeste sprinditreening - Koolitus
  2. Lisage intensiivsuse intensiivsusega intervall koolitus
  3. Koolitus Thinkstock Kui ilm muutub paremaks, võite otsustada suunduda rajale treeninguks.
  4. Kuidas panevad südame põksuma ja rohke rasva põletada
  5. Share on Facebook Share on Twitter Suure intensiivsusega intervalltreening HIIT on suurepärane võimalus oma südame ja tugevuse treeningute suurendamiseks, et suurendada treeningu intensiivsust ja mitmekesisust.
  6. Sleimming Jawline Botoxiga
  7. Kiire abs rasva poletamine

Sörkimise ajal põleb ikka veel üsna korralik kalorite kogus, segamine sörkimine ja sprintimine võib kaasa tuua paremaid tulemusi pikema aja jooksul. Mõju Vahel muudab intervallikoolituse efektiivsus esialgu ebamugavaks. Sprintide intervallid võivad inimest kiiresti väsida, vähendades lõppkokkuvõttes põletatud kaloreid ja tarbitud hapnikku.

Our Miss Brooks: Tex Barton Basketball Star / Miss Enright's Birthday Party / Boynton's Land Deal

See toob kaasa piiratud koolituse ja kehakaalu languse tulemused inimestele, kes ei kasuta intensiivset koolitust. Seevastu jooksmine võib toimuda pikema aja jooksul ilma samasuguse väsimuseta.

Sprint koolitus poletada rasva Rasva poletamine bulletproof kohvi

Kuna teie keha on harjunud treeningu tüvega paremini harjutama, on sul võimalik teha ennast keerulisemate treeningutega - nii sprintide kui ka pikaajaliste sörkimine. Populaarsed Kategooriad.