Rasva poletamine ujuda

Kui teil on 25, arvuta 25 välja st, mis võrdub ga. Ujumine parandab lihaste jõudu, jõudu ja vastupidavust. Kas ujumine suurendab paindlikkust? Pöörake ettepoole ja veetage uuesti sõrmeotstega. Vabanedes liigsest kehakaalust, kaob ka kõhuõõnde kogunenud rasv. Vaata otse üles.

See parandab kehahoia, tõstab meeleolu, toonib kõiki keha lihaseid, suurendab kopsu mahtu ja suurendab paindlikkust ja lihaste koordinatsiooni.

Video: Марк Битман рассказывает, что не так в нашем питании 2021, Mai

Tegelikult aitab ujumine tegelikult teie elustiili parandada. Kuid kas see aitab kaalukadu? Või on see lihtsalt müüt? Loe edasi, et teada saada! Jah, võite ujuda kaalu, kuid peate järgima rasvade põletamiseks vajalikke juhiseid. Kui te seda ei tee, ei saa te piisavalt kaloreid põletada.

Video: Welcome To LA - THE KAS 2021, Mai

Samuti, kui te ületate selle vahemiku, liigub harjutus anaeroobseks ja te ei saa pikemat aega ujuda. Kuid mõned uuringud on leidnud, et inimesed võivad kaalu kaotada, selle asemel, et seda kaotada. Samuti on professionaalsetel ujukitel rohkem keharasva protsent võrreldes sama tasemega sportlastega. Siiski on teie eesmärk siin põletada rasva ujumisel, ja võite seda saavutada, säilitades soovitatud südame löögisageduse.

Kaalulanguse teekond 50 naela 2 nadala slim alla valjakutse

Siin saate arvutada selle kahe sammu võrra. Kuidas arvutada südame löögisagedus ujumiseks põletada rasva? Järgige neid lihtsaid samme, et arvutada teie südame löögisagedus rasva põletamiseks ujumiseks: Lahuta oma vanust ni, et teada saada oma maksimaalset südame löögisagedust.

Kui teil on 25, arvuta 25 välja st, mis võrdub ga. Nii et on Paastumine 18 tundi paevas kaalulangus maksimaalne südame löögisagedus. Selle südame löögisageduse säilitamiseks peate ujuma oma südame löögisageduse monitori. Nüüd on järgmine suur küsimus selles, kuidas ujuda kaalu. Ära head, siin on teie vastus. Kuidas kaalu kaotada ujumisega? Esiteks peaksite proovima ujuma 60 minutit, päeva nädalas.

Kaivita 3 korda nadalas kaalulangus Fat Burner Lipo 6 ta

Kui olete uus ujuja, võite alustada ujumisest 30 päeva jooksul 3 päeva nädalas. Seejärel, kui oma hingamise ja ujumise tehnikat tunnete üha mugavamaks, saate seda pikendada ja 6 päeva nädalas ujuda. Teie eesmärk peaks olema jõudluse taseme saavutamine, kus saab 20 peatumatut ujuda ilma peatumata. Kui olete juba hea ujuja, saate kaalust alla võtta, säilitades vajaliku südame löögisageduse, et põletada rasv ja teha intervalli ujumine. Näiteks võite teha ühe ringi kolm ringi ja seejärel lõpeta 1 ring teisi kolme aeglasemalt.

Tehke paus 30 sekundit ja korrake seda komplekti. Tehke seda 60 minuti jooksul rasva mobiliseerimiseks. Saate proovida erinevaid ujumiskäike, et hoida oma ujumist lõbusat ja huvitavat. Siin on nimekiri löökudest, mis aitavad kaalukadu. Kui kasutate valet tehnikat, siis teete end kiiresti välja ja ei suuda rasva põletada.

Siin on 5 tüüpi ujumisreise, mis aitavad teil kuju tagasi pöörduda: 1.

Freestyle Stroke Freestyle insult või eesmine indekseerimine on üks kiiremaid ujumiskäike. Seda insuldi kasutatakse tihti ujumisvõistlustel. Siin on, kuidas peaksite seda tegema. Freestyle Stroke Steps Float vees oma nägu allapoole, keha lame, käed laiendatud, kuid kergelt painutatud ja peopesad allapoole.

Ujumine ja rasvade põletamine

Nüüd tõmmake oma parem käsi algasendist, poolringjooneliselt ja kooskõlas oma kehaga oma reide suunas. Laske paremal käel veest lahku lasta.

Veenduge, et see oleks kergelt keha kallutatud, nii et palm oleks allapoole suunatud. Pöörake ettepoole ja veetage uuesti sõrmeotstega. Kui Rasva poletamine ujuda ülaltoodud sammu, pöörake nägu paremale, hingake sisse ja veetke uuesti sõrmeotstega, pöörake oma nägu allapoole.

Kuidas arvutada südame löögisagedus ujumiseks põletada rasva?

Tehke sama vasakul küljel. Veenduge, et jalad on sirged, pahkluud lõdvestunud ja liigutate oma jalad üles ja alla, et liikuda edasi, et teid edasi liikuda. Butterflax Stroke Butterfly insult on tuntud ka kui ""lend"" ja see on üks raskemaid ujumiskäike. Butterfly Stroke Steps Float vees teie nägu allapoole, keha lamedad, käed õlarihmad laiad ja laiad, kuid veidi painutatud ja peopesad allapoole. Tõmmake oma käed, peopesad allapoole, küünarnukid kõrgemasse asendisse kui teie käed ja liigutage Rasva poletamine ujuda käsi poolringjoone suunas oma keha poole.

Taastage mõlemad käed pühkimises veest välja ja laske oma kätes vesi uuesti siseneda oma kätega samas asendis nagu algasendis. Kui su käed väljuvad just veest, tõstke oma lõug, otsige sirgjoont ja hingake sisse. Jalgade tegevus peaks olema nagu nirvlite puhul.

Toome siinkohal ära kümme põhilist valearusaama, mis inimestel on seoses kehalise aktiivsusega.

Hoidke mõlemad jalad kokku, varvaste tähelepanu Rasva poletamine ujuda lükake allapoole. Esimene kick peab olema väike pärast seda, kui relvad sisenevad veele uuesti. Teine kick peaks olema võimsam, et aidata teil liikuda edasi, kui teie käed on taastumisfaasis. Sinu keha peaks moodustama lainetava S-kujuga, et ujumine oleks efektiivne.

Tagakülg Tagakülg, mis on tuntud ka kui tagurpidi indekseerimine, on tunduvalt aeglasem kui freestyle insult või liblikasjuht. Tagakäppade sammud Float selga koos oma jalgadega sirged, varvastega nurga all ja käed laiali üle pea.

Realistlik kaalulangus kahe kuu jooksul Kuidas poletada ekstra rasva naost

Ujuge kergelt veele, kusjuures peopesad on ülespoole ja teie nägu veepinna kohal. Vaata otse üles.

Kuidas arvutada pulsi, et ujumine rasva põletaks?

Pange oma parem käsi vee alla. Liigutage seda poolringi liikumiseks, surudes vee pealt vajutades tagasi ja seejärel võta oma käsi veest.

Keto kaalulangus peatus 2 nadala parast Rasva kaotuse torkeotsing

Kui parema käe taastumine veest taandub, asetage vasak käsi vee alla ja korrake sammu 2. Liigutage oma parem käsi tagasi algasendisse. Veenduge, et teie jalad raputaksid edasi liikuma.

Rand Rindade nimeks on ka lapsevanemate ""konnlik"" insult, kuna see ujumistehnika sarnaneb konnade ujumisega. Pöörake oma peopesad väljapoole.

Mis on rasva põletamisel tõhusam: ujumine või jooksmine?

Hoidke oma käed otse ja tõmmake vett oma peast rinnani. Kui teie peopesad jõuavad rinda, keerake oma selja tagasi ja liigutage mõlemad relvad kokku üle oma pea algasendisse. Nagu teed, tõstke oma pea üles ja hingata õhus. Laiendage oma käed ettepoole, hõõruge oma pead vette ja aeglaselt välja hingake läbi suu või nina. Hoidke oma jalgu koos ja varvaste tähelepanu. Keerake jalad, tõmmake oma kanded kinni oma nägemist ja suunake oma varvased oma jalgadele.

  1. 10 VALEARUSAAMA
  2. Eksperdi vastused lugejate küsimustele Ujumine on üks tõhusamaid vähese mõjuga aeroobseid harjutusi.
  3. Kiire kaalulangus dementsuse patsientidel
  4. Kuidas ujuda nii, et rasv põleks ja kaal langeks? - Tervis
  5. Kui tõhus selline treening kehakaalu mõttes on?

Nüüd lase vett tagasi, et teid edasi liikuda. Sidestroke Sidestroke on lõbus ujumistehnika, mis aitab parandada käe-jala koordineerimist. See on väga efektiivne vesivõimlemine. Sidestroke Steps Float külgsuunas koos oma althoidja pikendamiseks ja jalad koos.

Kallutage pea üles ja vaata külili. Teie jalad peaksid täitma kääride käitumist. Liigutage mõlemad jalad ja liigutage ülemine jalg edasi ja põhja jalg tagasi ja pöörake need ringjoonega algasendisse tagasi. Teie alumine käer on juhtiv käsi, mis tõmbab vett üle oma pea. Teie ülemine õlg on rajad, mis aitavad tõmmata vett allapoole. Kui rööbastee käes vajutab vett tagasi, liigub juhtröövel edasi lähteasendisse. See juhtrööpa ja rööbastee käe ühine tegevus koos jalgade kääritaolise tegevusega aitab teie kehal edasi liikuda.

Need 5-taktilised tüübid aitavad teil rasva põletada ja saada õhuke ja toonitud keha. Kuid üllatuslikult on veel oluline roll ka rasva eemaldamisel. Siin on kuidas. Miks vesi töötab Vesi on umbes korda tihedam kui õhk. See LPG rasva kadu vee ideaalseks keskmiseks, et põletada kaloreid, kuna see tagab vastupanu keha liikumisele. Kuna ujumine hõlmab kogu kehaosade liigutamist ja jõu kasutamist resistentsuse vastu liikumiseks, muudab selle iga käigu, tõuke, tõmbe või taaskasutamise efektiivsuse efektiivsuse.

See kiirendab teie Rasva poletamine ujuda ja aitab teil põletada kaloreid tundide jooksul pärast seda, kui olete oma päeva ujumisega lõpetanud. Vesi aitab ka tühjendada gravitatsiooni ja hõlpsasti ujuda.

See muudab teie luude ja lihaste lihtsamaks, vähendades nii vigastuste tõenäosust. Näete, kõik toimib teie kasuks. Kuid siin on veel mõned põhjused, mida soovitame kaalu langetamiseks ujuda. Ujumine kasu kaalu langetamiseks Ujumine aitab parandada südame-veresoonkonna tervist. See aitab vähendada kehakaalu, vähendades seeläbi diabeedi, PCODi ja insuldi riski. See aitab alandada vererõhku. Ujumine aitab aeglustada vananemist ja võib Rasva poletamine ujuda teid peaaegu 20 aastat nooremateks.

See aitab parandada une kvaliteeti. See aitab parandada kopsu mahtu. Ujumine võib regulaarselt suurendada paindlikkust.