Rasva kaotuse makro suhe.

See ei pea töötamiseks olema äärmuslik ega ebameeldiv, kui peate kinni neist tüüpilistest makrotoitainete vahemikest. Selles artiklis antakse ülevaade parima makrotoitainete suhtega kehakaalu langetamisel ja miks on dieedi kvaliteet oluline. Tarbige lahjaid allikaid, nagu liha, kala, linnuliha, munad ja piim.

Dieedi kvaliteedi tähtsus Kaalu langetamiseks peate tekitama kalorite puudujäägi, süües vähem kaloreid kui kulutate. Seda tehes sunnite oma keha ammutama energiat varudest keha rasvsõltumata süsivesikute, rasvade ja valkude struktuurist. Kui olete kalorite puudujäägi tekitanud, on oluline arvestada toidutüüpidega, mida sööte, sest mõned on dieedisõbralikumad ja toitvamad kui teised.

Kaheksa reeglit, mis aitavad teil rasva kaotada ja rasvade kaotuse retsepti by Hugo Rivera Share on Facebook Share on Twitter Kuidas kasutada kulturismi eesmärgil rasva kadu?

Kehakaalu kaotamine ei ole tegelikult palju teadust. Kuid infomercials, mis ilmuvad televisioonis, samuti artiklid, mis on kirjutatud võimlemis- ja kultuurisündmuste ajakirjades, on vähem ajakohastatud teabega tekitanud suurt segadust rasva kadu teemal. Selle segaduse kõrvaldamiseks jagan ma 8 rasva kadu reeglit. Rasva kaotamise reeglid Allpool on toodud kaheksa reeglit, mida tuleb järgida, et saavutada maksimaalne püsiv rasva kadu koos suurenenud lihastoonusega.

Kaheksa reeglit, mis aitavad teil rasva kaotada ja rasvade kaotuse retsepti

Rasva kaotamise reegel 1: tarbige vähem kaloreid, kui keha põleb viis kuni kuus päeva nädalas. See on õige. Te peate tarbima ligikaudu kalorit vähem kui see, mida keha põleb hooldustoetusnagu te ei tekita kalorite puudujääki, hoolimata sellest, mida te teete, ei kaota te rasva!

Siiski on oluline, et nädalavahetustel suurendaksite oma kaloreid hooldustasu võrra võrra.

  • Alumine rida Värske kehakaalu languse trend on makrotoitainete loendamine.
  • А может быть, и .

See on vajalik ainevahetuse aeglustumise vältimiseks. Rasva kaotamise reegel 2: vaadake peeglit ja pilte, mitte oma kehakaalu. Olge rohkem kursis sellega, kuidas näete peeglis või piltidel ja oma vöökoha suurust, mitte kogu kehamassi skaalal, kuna selline mõõtmine ei erista teie rasva ja lihase suurust.

Enamik ajast, just alustanud kulturistid ütlevad mulle, et nad peavad kaotama kuskil naela rasvasisaldusega. Kuid ma ei oleks peaaegu sama muret kaalu pärast, nagu oleksin nii, nagu te näeksite peeglisse ja oma talje suurust.

3 klahvi oma toitainete suhte valimiseks

Selle põhjuseks on asjaolu, et kui alustate oma kehakaalu väljaõpet, hakkate võtma lihasmassi ning selle tulemusena ei pruugi skaalal kehakaalu langus olla. Seepärast puudutage just seda, kuidas teid näete pildid on suurepärane võimalus seda jälgida ja lõpetage oma kehakaalu ületamine. Rasva kaotamise reegel 3: Kontsentreerige kaalutreeningutel rasva kaotamiseks. Jah, sa kuulsid õigesti.

Kuigi ma pidevalt kuuleb rida: "Ma kaotan rasva kõigepealt, tehes südame ja seejärel jõudes lihase pärast kogu rasva kadumist", see pole parim viis rasva Rasva kaotuse makro suhe Selle põhjuseks on asjaolu, et kui te kasutate kardiot kui ainsat harjutusallikat, siis kaotate sama palju rasva ja lihaseid.

Lõpptulemus on väiksem, kuid endiselt rasvavariant ennast madalama ainevahetusega lihaste kaotuse tõttu. Kasvatades lihaseid on tõesti saladus püsiva rasva kadu, sest rohkem lihaseid teil on, seda rohkem kaloreid te põletada puhkusel igal konkreetsel päeval.

Kas makrotoitainete määr kaotab kaalu? Kuidas makrotoitainet arvutada?

Lisaks on lihase kasvatamine võti, et saavutada kindel ja silmatorkav keha, Rasva kaotuse makro suhe kõik tahavad, kuid dieediga ja südame Kaalulangus paanika runnaku sumptomid ei anna.

Rasva kaotamise reegel 4: Kui võimalik, proovige kasutada esimest asja hommikul tühja kõhuga.

Rasva kaotuse makro suhe

Mul on tõesti meeldiv kasutada esimest asja hommikul tühja kõhuga, kuna ma saan alati kiireima rasva kadu tulemusi. Selle põhjuseks on asjaolu, et teie keha glükogeeni varud on tühjaks saanud üleöö kiirelt, nii et keha peab kütust põletama hakkavate rasvade puhul. Pealegi on mul selline päev, mil süüa, taastuda ja kasvada.

Kasutage seda lihtsat rasvade kaotamise püramiidi oma toitumise, treeningute ja toidulisandite haldamiseks! Sponsor: Mis mulle offseasoni massitreeningute juures kõige rohkem meeldib, on selle lihtsus. Treenite lihtsalt kõvasti ja rasket dieeti "näe toit" järgides. Rippumine on aga palju keerulisem.

Kuid kui te ei meeldi päevase alguse rongiga, proovige vähemalt minutilist kiiret aeroobset tegevust see võib olla kiire statsionaarne jalgrattaga sõitmine või jõuline jalutuskäiksamuti minutiga kõhuõõne teostamine superskoodina. See annab teile kokku minutit aeroobset tööd, mis hüppab, hakkab teie rasvade põletamise mehhanisme päeva alguses.

Rasva kaotamise reegel 5: sööge kogu päeva jooksul väiksemaid sagedasemaid toite. Esimene asi, mida enamik kulturismistajaid teevad, on see, et nad hakkavad sööma sööma, kui nad söövad ainult üks või kaks korda päevas, samuti suureneb kardiovaskulaarne aktiivsus. Jällegi on see kindel tulekahju viis lihaste kaotamiseks ja ainevahetuse alandamiseks.

Nagu me juba teame, ei ole teie kulturismi eesmärkide saavutamiseks vähem lihaseid ega madalamat ainevahetust. Selleks, et hoida ainevahetust täiskiirusel ja veresuhkru taset kontrolli all, hoides energia taset kõrget taset ja hooletust, on viis kuni kuus väikest tasakaalustatud sööki päevas. Kui ma ütlen tasakaalustatud toitu, siis ma mõtlen, et iga söögikord peaks sisaldama kõiki makrotoiteaineid süsivesikuid, valku ja rasvu teatud suhetes.

See suhe on optimaalne insuliini ja veresuhkru hoidmiseks täiusliku kontrolli all.

Parim makrotoitainete suhe kehakaalu langetamiseks

Lisaks annab see suhe soodsa hormonaalse keskkonna, mis viib lihaste kasvu ja rasvade kadu. Kui vajate abi toiduainete kohta, mis sisaldavad süsivesikuid, millised pakuvad valku ja millised pakuvad rasvu, siis külastage minu artiklit Hea toitumise programmi omaduste kohta. Aeg-ajalt olen märganud, et dieedid hakkavad oma dieeti siiralt pingutama ja koguvad isegi kogu toiduga seotud kaloreid, mida nad tarbivad.

Kuid enamik täielikult unustada tõsiasja, et puuviljamahlad, gasetid ja muud jookid sisaldavad ka kaloreid.

Rasva kaotuse makro suhe

Seetõttu hoiduge sellegipoolest igasugusest joogist, mis sisaldab kaloreid, ja keskenduge tavalise vee joomisele. Nii saate järgmisi eeliseid: Teie söögiisu vähendatakse, kuna vesi aitab kontrollida teie isu.

Rasva kaotuse püramiid

Mõnikord, kui pärast hea sööki tundub näljas, näitab see tunne vett. Joogivee sellel ajal võtaks iha ära. Te saate metaboolse tõuke, sest külm vesi suurendab teie ainevahetust. Rasva kaotuse protsess käitub täispikkuses, kuna rasva kadu tekkimiseks on vaja vett.

Sa ei joo tarbetuid kaloreid, sest vett ei ole kaloreid.

Rasva kaotamise reegel 7: olge ettevalmistatud ja pakkige oma sööki ette. Üks asi, mis täiesti sureb toitu, töötab.

Rasva kaotuse makro suhe

Kuid töö ei ole süüdlane. Süüdlane on lõunatund.

Rasva kaotuse makro suhe

Kui dieet ei paku oma toitu, lõunale jõuab ja inimene jõuab lähimasse kiirtoidu liigestesse ja avastab ennast kiusatusele, et tõenäoliselt üheksa neist kümnest kordadest löövad. Seetõttu on parim viis toitumiseks jääda ja ka ära hoida toidukordade kaotamistet pakendada kõike nii, et kui toitu saab, on toidule ligipääsu suhteliselt lihtne.

Teine eelis on see, et kuna toit on eelnevalt pakendatud, siis ei lisata plaati lisatoitu.

Rasva kaotuse makro suhe

Rasva kaotamise reegel 8: mine vara Rasva poletamine tuhi koht. Kuigi une nõuded on erinevad, on seitsmest kuni üheksa tundi magada üldiselt hea rusikareegel. Hilisõhtusest tingitud ülekaalulisuse tõenäosus suureneb eksponentsiaalselt iga hilisõhtuse kohta, kui te püsite ärkvel.

Rasva kaotuse makro suhe

Rasvapuuduse retseptsioon Nüüd, kui ma olen kahtlastanud 8 rasva kadu reeglit, on allpool retsepti rasva kaotamiseks: Koolituse tavapärase kasutamise peamiseks harjutusvormiks kasutage kaalutreeninguid: kui te alustad, järgige kolme keha kehakaalu rutiinit kolm korda nädalas; nagu esmaspäeviti, kolmapäeviti ja reedeti kui olete alles alustanud, külastage minu artiklit kultuuriürituste Rasva kaotuse makro suhe. Võib-olla soovite katsetada esimest asjaolu hommikul tühja kõhuga, et veelgi kiirendada rasva kadu.

Võti on enne treeningut ja selle ajal korralikult hüdraatunud rohke veega. Andke see nelja nädala uuring ja kui sa lihtsalt ei tunne ennast hästi või see ei ole praktiline, tuginedes oma ajakavalesiis ronge lihtsalt iga päevaga sobival ajal.

  1. 3 klahvi oma toitainete suhte valimiseks - Atleetvõimlemine
  2. Poletage rasva kaalutud vestiga
  3. Invokana ja kiire kaalulangus
  4. Во всяком случае, так считает большинство.
  5. Kaalulangus veega ja mesi

Kui teil on võimalik hommikul kaalutreeninguid teha, siis tehke minutilise raskuse ja minutilise väikese jalgrattaga sõidu, et piimhape teie süsteemis välja tõmmata. Kasutage südameid päevadel, mil te ei tõsta esimest asja tühja kõhuga hommikul. Jällegi peamine on see, et jääks hästi hüdreeritud.

Alumine rida Kaalukaotuse hiljutine trend on makrotoitainete loendamine. Need on toitained, mida teie keha vajab normaalse kasvu ja arengu jaoks suures koguses - nimelt süsivesikud, rasvad ja valgud. Teisest küljest on mikrotoitained toitained, mida teie keha vajab ainult väikestes kogustes, näiteks vitamiinid ja mineraalid. Makrotoitainete loendamine sarnaneb kalorite loendamisega, kuid erineb selle poolest, et see arvestab kalorite päritolu. Selles artiklis antakse ülevaade parima makrotoitainete suhtega kehakaalu langetamisel ja miks on dieedi kvaliteet oluline.

Samuti piirata ennast kuni 40 minutit. Kui te olete juba mõnda aega kardiovaskulaarselt teinud, visake kehas olev kõverpall, et hoida seda ettevaatlikuks ja seega kohandada antud juhul aeroobse aktiivsuse säilitamiseks rasva põletamisel.

PARIM MAKROTOITAINETE SUHE KEHAKAALU LANGETAMISEKS - ILU -

Võite keha segi ajada, tehes seda kaks nädalat kestusega 20 minutit, seejärel kaks nädalat 30 minutit ja seejärel 2 nädalat 40 minutit.

Pärast kahe viimase nädala möödumist korrake kuue nädala möödumist. Paljud inimesed jätavad selle tähelepanuta ja seetõttu ei saa aeroobsetest treeningutest kasu. Niikaua kui teie südame löögisagedus jääb sellel tasemel, pluss või miinus 10 lööki minutis, põletate rasva.

  • Makrod on vaid üks osa mõistatustest Hoone?
  • Selleks, et saaksite oma kaalu selgelt kontrollida, pole vahet, kas proovite seda kaotada, suurendada või säilitada, igal juhul peate lihtsalt teadma, milline on rasvade, valkude ja süsivesikute päevane määr.