Rasva kadu meds

Mattes, R. Kõhurasva, rasvumise ja kaaluprobleemide näpunäidete abil oleme korraldanud rakenduse Lihtne viis rasvade vähendamiseks. Mennella, I. Mikrolaineahjus on squash kõrgel 8—12 minutit või kuni viljaliha on väga õrn.

Viited Kas arvate, et on üks parim viis rasva kaotamiseks ja selle eemaldamiseks?

SKT BANG Kaalulangus

See uuring ütleb, et võite eksida. Söömissüsteem, mida tuntakse paindliku Kas nalga poletab rasva või "kui see sobib teie makroonidega", on spordisaalides ja veebis palju järgijaid.

Tutvu krüolipolüüsiga, mis on kiire rasvade hävitamise meetod

Kuid minu ja teiste treenerite ning kõrgetasemeliste sportlaste jaoks pole kõige olulisem küsimus mitte ainult see, milline süsteem töötab dieedi pidamise ajal kõige paremini; rasva kadu meds on ka see, mis aitab inimestel pikaajaliselt oma edu säilitada. Sellele küsimusele vastamiseks töötasin hiljuti Lõuna-Florida ülikooli Performance and Physique Enhancement laboris ühe teadusprojekti kallal.

Paindliku dieedi- ja toiduplaanipõhise dieediga võrdlemiseks ja vastandamiseks kavandasime koos kolleegidega uuringu, milles vaadeldi iga meetodi mõju kaalulangetamisele ja kaalu säilitamisele pärast selle dieedi lõppemist. See, mida ma õppisin, võib teid üllatada.

Uuring: söögikava vs. IIFYM 20 nädala jooksul läbis 27 mees- ja naissoost isikut kahefaasilise protokolli. Esiteks läbisid nad nädalase dieediaja ja seejärel nädalase vastupidise dieedi, mis oli suuresti struktureerimata. Esialgse 10 nädala jooksul jaotati katsealused kahte rühma: üks rühm järgis paindliku dieediga lähenemisviisi, kus neil olid makroonid, kuid toidukorda polnud, samas kui teisele rühmale pakuti individuaalset söögikava.

Selguse huvides möödusid need esimesed 10 nädalat hoolikalt kontrollitud dieedikeskkonnas. Isikutele määrati kas konkreetsed makrotoitainete numbrid või individuaalne söögikava. See viimane osa uuringust oli seevastu väga praktiline. Me ütlesime neil nädalatel lihtsalt "Tehke seda, mis teile meeldib", et saaksime paremini aru, kuidas iga dieedimeetod mõjutab söömisharjumusi pärast kaloripiirangu perioodi.

Rasva poletamine hai tankil

Esipaneelil uurisime kehakaalu, keharasva protsenti, kõhnuse ja rasva massi kilosid ning puhkeoleku ainevahetuse kiirust RMR algtasemel.

Seejärel kontrollisime iga markerit 5. Samuti esitasime psühholoogilise küsimustiku, kus esitati küsimusi algtaseme toitumisharjumuste, nädalase dieedi faasi lõpu ja nädalase dieedijärgse faasi kohta.

  • Viited Pole ühtegi toitu, mis võluväel paneks kilod alla, kuid need 20 toitu väärivad kõik oma ümberkujundamise dieedis koha.
  • Tummy Tuck Fat Burner Arvustused
  • Kas tõlkida kirjeldus Google'i tõlke abil eesti keelde?
  • Ai rasvapoletaja

Mida me leidsime Terve dieediaja jooksul ei esinenud ühegi mõõdetud muutuja osas rühmade vahel olulisi erinevusi. Jah, sa lugesid seda õigesti. Pole kaotatud rasvamassi ega lahja kehamassi erinevusi.

Erinevus rasva vähenemises ja kaalu vähendamises Rasvajalad on kindlasti meie välimuse ja tervise probleem, kigaühe unistus areenil on neil on ideaalne keha. Selle saavutamiseks tehakse kõik jõupingutused keharasva hävitamiseks optimaalselt, kuid mõnikord on saadud tulemused väga väikesed. Irooniline, aga kangekaelne rasv esineb ikka veel vöökohal, seljas, kõhus ja meie käes, kuigi toitumine ja kehaline koormus on kõik läbi viidud. Tänu arstiteaduse arengule on uusim meetod hävitanud rasva rasvajahutusprotsessiga, mida nimetatakse "kriolipolüüsiks". See meetod on märgistatud üsna ohutuks ja tõhusaks.

Isikud, kes järgisid individuaalset söögikava, kaotasid nädalase dieedi jooksul umbes 4 naela ja paindliku lähenemisviisi järgijad kaotasid umbes 6 naela. Erinevus polnud märkimisväärne. Uuringu teises etapis oli ainus oluline erinevus kõhna kehamassi kogunemises.

Kas söögiplaan või IIFYM on parem rasva kadu silmas pidades?

Keskmiselt said dieedietapi paindliku dieediga rühmas dieedietapi lõpetanud isikud nädalase dieedijärgse perioodi jooksul keskmiselt 3 kilo.

Söögiplaanipõhise rühma katsealused kaotasid nädalase dieedi algfaasi jooksul keskmiselt 1 kilo.

Kaalulanguse valjakutse soprade vahel

See ei ole palju kaalu taastunud, nii et ma ei tõlgendaks seda kui suurt streiki paindliku dieedi vastu. Mida ma õppisin Kuigi see uuring kujutab endast väikest valimi suurust, toetab see minu arvamust, et kaalukaotuse lähenemisviisi valimisel on võtmeks isiklik kontekst.

Poletage pruun rasva valja

Arutades uuringut paljude osalejatega, sain teada, et neile, kellel on toitumise ja dieediga vähem kogemusi, osutus söögiplaani ülesehitus nende edukuse jaoks hindamatuks.

Teisest küljest tundsid toitumise, makrotoitainete ja dieedikogemusega inimesed enesekindlalt paindlikku lähenemist ning nende edu näitas.

Isiklikult järgin paindliku dieediga lähenemist, kuna see võimaldab mul oma dieedis suuremat mitmekesisust. See on kriitiline minu hõivatud reisigraafiku ja igapäevaste kohustuste tõttu.

20 parimat rasva kadu muutvat toitu

Kuna ükski toit ei ole piire ületav, võin kogu päeva jooksul kaasa rasva kadu meds peaaegu kõike - mõistlikult - kogu päeva söögikohtades väljas käies, liikvel söömas või toidupoes sooduspakkumisi ostmas. Kas see tähendab, et paindlik dieediga toitumine sobib teile? Mitte tingimata.

  1. Kas söögiplaan või IIFYM on parem rasva kadu silmas pidades? - Atleetvõimlemine
  2. Viited Kas arvate, et on üks parim viis rasva kaotamiseks ja selle eemaldamiseks?
  3. Kaalulangus, kui hammustamine
  4. 20 parimat rasva kadu muutvat toitu - Atleetvõimlemine
  5. Он считает, что я провожу слишком много времени с Арчи.
  6. Poletage ja rasva
  7. Не то слово, - Эпонина улыбнулась.

Õige toitumine sina on see, millest kinni peate. Viited Smith, C. Paindlikud vs jäigad dieedistrateegiad: seos ebasoodsa käitumisega. Söögiisu, 32 3 Meule, A. Toiduhimu vahendab seost jäika, kuid mitte paindliku söömiskäitumise ja dieediedu kontrolli vahel. Söögiisu, 57 3

Millal algab rasva poletamine