Poletada sisemise reie rasva kiiresti

Inimese kehas on kahte tüüpi rasva: valge ja pruun. Noh, muidugi, mõned teist on tõesti hõivatud ja alati liikvel.

Kingitused ja näpunäited

Harjutused 18 lihtsat ja parimat harjutust reie rasvade kiireks vähendamiseks Meil kõigil on kehaosi, mis meile ei meeldi, olge selle kuju, kui paksud nad on. Paljude igas vanuses meeste ja naiste jaoks on paksud reied üks olulisemaid probleeme. Kui olete mures oma lemmikteksade kandmise pärast, kuna tunnete, et teie reied on paksud, ärge muretsege enam! Piisab, kui otsustate ja proovige mõnda kiiret ja praktilist harjutust reie rasva vähendamiseks.

Neid harjutusi saate teha ilma igasuguse varustuseta ja mugavalt oma kodus. Tõhusad harjutused reie rasva kaotamiseks: Siin on 18 lihtsat ja parimat harjutust poletada sisemise reie rasva kiiresti rasva vähendamiseks kodus.

Vaadake ja valige üks, mis teile kõige paremini sobib. Jala tõstmine: Jalgade tõstmine on lihtne, kuid tõhus viis reie rasva kaotamiseks, toonides neid ja muutes need lahjemaks.

Kuidas põletada rasva kiiresti kõhus

Seda saab kiiresti teha lihtsalt joogamatiga. Kuidas teha: Magage seljaga põrandal ja käed külgedele.

  • Kaalulangus 23294
  • Nahaalune kõhurasv meeldib. Kuidas vabaneda kõhust nahaalusest rasvast treenimisega
  • Poletage pruun rasva valja

Tõstke mõlemad jalad Rindade muutused kaalulangusega üles, moodustades jalgade ja põranda vahele kraadise nurga. Proovige paar sekundit poos püsida. Viige jalad tagasi puhkeasendisse. Korrake protsessi 10—15 korda. Burpees: Burpees on neljaetapiline protsess, mis aitab liigset rasva reites põletada; see võimaldab teil säilitada ka terve ja vormis keha. Kuidas teha: Liikuge aeglaselt kükitamisasendisse, asetades käed maapinnale.

Hoidke käed sirutatuna ja lööge jalad tagasi, moodustades planguasendi. Tulge aeglaselt tagasi kükitamisasendisse.

poletada sisemise reie rasva kiiresti

Nüüd tõuse püsti kükitamise asendist. Korrake protseduuri 10 kuni 15 korda. Jalgade ringid: See sarnaneb jalgade tõstmisega, välja arvatud see, et pöörate jalgu ümmarguses asendis.

Ringliikumine paneb rasva palju kiiremini põlema. See aitab teil ka pärast kaalulangetamist muutuda jalgadeks tooniks.

poletada sisemise reie rasva kiiresti

Kuidas teha: Magage joogamatil seljaga põrandal. Pange oma käed külgedele peopesadega maapinna poole.

poletada sisemise reie rasva kiiresti

Nüüd tõsta oma jalad aeglaselt ühelt küljelt ja järk-järgult keha keskele ja seejärel teisele poole ning seejärel aeglaselt allapoole, moodustades täisringi. Korrake ringkäiku nii päripäeva kui ka vastupäeva. Tehke seda 10—15 korda. Hüpped tungrauad: Tungrauad on veel üks lihtne viis kaotada kõik ebavajalikud reivad. Samuti parandab see teie keha väledust ja on suurepärane treeningseanss. See on üks lihtsaid harjutusi reie rasva vähendamiseks.

poletada sisemise reie rasva kiiresti

Kuidas teha: Seisa püsti jalad koos ja käed küljel. Kõverda kergelt põlvi ja hüppa käega ülespoole. Hüppe ajal pidage meeles, et liigutage oma jalgu õlgade laiusele. Hüppa tagasi algasendisse. Korrake protsessi 15 kuni 20 korda.

Sammud: See on venitusharjutus, mida saab teha lihtsa astmelise väljaheite abil. See aitab tugevdada reielihaseid, põletades liigset rasva.

Kas on olemas harjutusi, mis aitavad vabaneda rasva ümber põlvedest?

See võimaldab teil saada ka toonuses alakeha. Kuidas teha: Seisa sirgelt, mõlemad jalad koos ja käed külgedel. Asetage parem jalg astmelisele väljaheitele, rakendades survet paremale jalale, et vasak jalg asetuks koos parema jalaga.

  • Mis on hea voimalus kaalulanguse huppamiseks
  • 7 kõige efektiivsemaid harjutusi reie sisekülje lihaste jaoks - Põlved
  • Rasva kadu albuterool

Naaske esmalt parema jalaga algasendisse ja ühendage vasak jalg. Proovige teha 15 parema jala eesotsas, millele järgneb vasak jalg. Külgmine segamislüliti: See on harjutus, mis on suunatud kõigile alakeha lihastele, muutes need sobivaks, toonuses ja lahjaks.

Samuti aitab see eemaldada reiedelt rasva.

18 lihtsat ja parimat harjutust reie rasvade kiireks vähendamiseks

Samuti parandab see teie keha üldist tasakaalu ja väledust. See on üks tõhusatest harjutustest reie rasva vähendamiseks. Kuidas teha: Seisa püsti, jalad lahus ja käed külgedel rippumas. Tõstke põlved nii kõrgele kui võimalik, sooritades mõlemal küljel kaks kuni kolm segamist.

Viimase segamise ajal proovige maanduda välisele jalale, tõstes samal ajal oma sisemise jala põlve. Korrake protsessi jala teisel küljel.

StairMaster Poletada sisemise reie rasva kiiresti See on jõusaal või seade, mida saab kas teie koju paigaldada või hõlpsasti leida paljudest jõusaalidest, mis on turul saadaval mõistliku hinnaga. See on statsionaarne seade, millel on astmed, mis võimaldavad seda kasutaval inimesel anda kõik eelised, kui ta roniks astmetest. Saate otsustada sammude liikumise kiiruse ja ka kestuse. See toimib kõige paremini alakeha lihaste, eriti reielihaste toonimisel ja sobib hästi keskmise kardiotreeningu jaoks.

See tagab teie kehale väga vajaliku aeroobse treeningu ja aitab teil uues treeningkavas. Võite alustada lihtsa kõndimisega, kuna saate määrata puurimise kiiruse ja aja. See võimaldab teil kaotada kõik tarbetud kalorid ja aitab teil kaalust alla võtta alakeha, eriti reied. See töötab inimestele mis tahes vormis.