Parim Hiit rasva poletamiseks

Vaadake seda postitust Instagramis Ebenezer Samueli ebenezersamuel23 jagatud postitus Leidke kaaslane ja valmistuge lööma seda alahinnatud 8-minutilist sõudmisrünnakut. Kui eelistad lihtsat kardiotrenni, siis ei ole ka põhjust muretseda: Ameerika südameühingu andmetel võrdub kolm minutilist kõrge intensiivsusega kardiotrenni viie minutilise mõõduka trenniga. See on ka Tabata-stiilis, nii et saate kuue minutiga palju head tööd.

  • Kuidas poletada rasva keto
  • Kui tõhus selline treening kehakaalu mõttes on?
  • Kuidas põletada ROHKEM rasvu! – parilasteaed.ee
  • Kuidas põletada rohkem rasvu? - Toit ja trenn - Tervis
  • Kõigi nende eeliste saamiseks tuleb HIIT-i siiski õigesti kasutada ja teie intensiivsus peab olema kõrge.

HIIT ehk kõrge intensiivsusega intervalltreening on praegu fitnessimaailmas populaarseim liikumisviis ja näib, et see on tõhusam viis kalorite põletamiseks kui lihtsalt kardiotreening. See on esimene samm HIIT-rutiini loomiseks.

Kuidas põletada ROHKEM rasvu!

HIIT on kardiotreeningu stiil, kus treenid lühikese aja jooksul intensiivselt enne pausi. Üks populaarsemaid meetodeid on harjutuste seeria kordamine 30 sekundi jooksul, enne kui teete kiire pausi, et hingata ja lasta kehal taastuda.

Teine populaarne meetod on mõne minuti jooksul mõne väikese harjutuse tegemine enne väikese pausi tegemist, kuid see on väga intensiivne! Pausid võimaldavad teil 30 sekundi pikkustesse kiiretesse treeningutesse panna kõrge energiatase, mistõttu võib see olla tavalisest kardiost tõhusam rasvapõletaja. Kui soovite proovida HIIT-i rutiini, on oluline meeles pidada, Fitbit kaalulangus margid peate kogu energia panustama lühikestesse treeningutesse, kuna see tõstab teie pulssi ja kulutab kaloreid.

Seda seetõttu, et see on intensiivne treeningvorm, nii et liiga kaua treenides võib teil tekkida nõrkus ja kurnatus. Samuti on tõhusam treenida lühemat aega, kuna kulutate treeningule rohkem energiat.

Parimad rasva kadumise ja kalorite põletamise treeningud

Kui soovite välja töötada ainult ühe ala, näiteks oma käed, saab selle ühe ala sihtimiseks luua minutilise HIIT-rutiini. Kui soovite kogu keha treenimist, on kõige parem treenida 30 minutit, et saaksite pühendada aega igale kehaosale. Teadlane Izumi Tabata Lühem variant on kuus sekundilist treeningut, millele järgneb 4-minutiline puhkeaeg. Teie jaoks sobivate liikumiste valimine Võite kasutada mitmesuguseid erinevaid käike.

Kuidas põletada rohkem rasvu?

Need käigud töötavad teie keha erinevates osades ja kõige parem on kombineerida alaosa, ülakeha, südamiku ja südame liikumisi, nii et järgite täielikku HIIT-treeningut. Siin on mõned harjutused, mida võiksite oma trenni lisada.

Ülakeha harjutused Üles ja alla plank See on suurepärane variatsioon klassikalisel plangul, mis kasutab teie kehakaalu lihaste ülesehitamisel. Selle käigu pikka aega hoidmine võib olla keeruline, kuid peaksite püüdma hoida positsiooni vähemalt 30 sekundit. Kui teil on raskusi positsiooni hoidmisega, hoidke põlvi maas. Siit saate teada, kuidas üles ja alla planku teha. Push up Push up on klassikaline treeningliikumine, mis on suurepärane võimalus lihaseid kasvatades rasva põletada.

Algajate juhend HIIT-i jaoks: kuidas valida HIIT-treeningu jaoks parimad käigud

Siit saate teada, kuidas tõuke teha. Põhiharjutus Jalgratta krõmps on muudetud krõmps, mis tugevdab teie kaldus ja kõhulihaseid. Siit saate teada, parim Hiit rasva poletamiseks jalgratta krõbinat teha. Alamkeha harjutus Hüppa kükid Hüppekükke parim Hiit rasva poletamiseks väga raske teha, kuid see on suurepärane võimalus rasva põletamiseks ja lihaste kasvatamiseks. Eesmärk on 30 sekundit hüppeid!

Mis on parim rasva põletamiseks

Siit saate teada, kuidas hüppeid teha. Kehaharjutused kokku Burpees Burpee on plyomeetriline käik, mis tõstab teie pulssi kalorite põletamiseks.

Harjutusel on kolm osa; langetate käed maapinnale, hüppate jalad tagasi plangu, teete tõusu üles ja siis lähete tagasi seisuasendisse. Siit saate teada, kuidas burpi teha. Fitfluential HIIT treening 5.