Millal sa poletad rasva ajal katkendliku paastumise ajal. Kas on midagi, mida saaksite paastumise ajal tarbida?

Söömine ainult kindlatel kellaaegadel võib olla raskem sotsiaalsetes olukordades või vastuolus teie pere ülejäänud ajakavaga. Teie kaalulanguse kiirus sõltub paljudest teguritest, sealhulgas sellest, millist paastumisstiili teete ja milline on söömine tühja kõhuga perioodidel, pluss teie vanus, suurus ja aktiivsuse tase. Muud eelised Vahelduv paastumine on seotud ka mitme muu tervisega seotud eelisega. Kui teil on probleeme ainult madala testosteroonisisaldusega, on enamik ürte suhteliselt ohutu võimalus lühikese aja jooksul proovida. Kas olete valmis proovima vahelduvat paastumist?

Mai 26, Minutit, Et Lugeda: 5 Kas otsite võimalust oma tervislikust eluviisist maksimumi võtta?

Naiste vahelduv paastumine: tehke oma tervislikku eluviisi paremaks ()

Naiste vahelduv paastumine võib olla just see, mida vajate! Lihtsamalt öeldes on naiste vahelduv paastumine koos tervisliku toitumise ja treenimisega kasutatav vahend, mis ütleb teile, millal süüa, mitte mida süüa.

Olen kindel, et olete kõik kuulnud paastumisest traditsioonilises mõttes, sest inimesed on seda usulistel põhjustel juba aastaid teinud ja kõik teevad seda öösel magades.

I ate Nothing but Beef and Honey for 90 days here's what happened (eczema diet / carnivore diet)

Üldiselt mõistetakse, et paastumine pole põhimõtteliselt teatud aja söömine. See ajavahemik ulatub mõnest tunnist mõne päevani. Kellele võib vahelduvast paastumisest kasu olla? Vahelduv paastumine pole ainult inimestele, kes soovivad kaalust alla võtta.

EOD paastumise kaalulangus hupata tross parim rasvapoletaja

Kehaehitajad lisavad oma tervise rutiini ka vahelduva paastu. Kuid kuidas saavad kehaehitajad kes soovivad kaalus juurde võtta ja need, kes soovivad kaalust alla võtta, kasutada sama tööriista ja saada võrdselt kasulikke tulemusi?

Mõlemal rühmal on sama eesmärk: vähendada keha rasva. Vahelduva paastumise vahend on mõlemal rühmal sama.

Kellele võib vahelduvast paastumisest kasu olla?

Neid eristab dieedi erinevus. Tüüpilised vahelduva paastumise ajakavad: 8 - 8 kõige sagedamini kasutatakse vahelduvat paastumise ajakava.

  • Vahelduva paastu miinused Vahelduv paastumine on üks neist dieeditrendidest, mis näib ainult muutuvat järjest suuremaks.
  • Kas söögiaeg on teie jaoks õige?
  • Kas vahelduv paastumine on ohutu?
  • Kategooriateta Vahelduva paastu 7 teadusega toetatavat kasu Kas arvate, et saate hommikusöögi ajal imelihtne ja jääte selle trendi juurde?

Paastute iga päev 16 tundi ja tarbite ainult 8-tunnise söömisakna ajal. Üldiselt võib inimene seda ajakava kasutada ainult harvadel juhtudel, näiteks siis, kui kehaehitaja valmistub eelseisvaks võistluseks.

Kereehitaja võib seda tehnikat kasutada mõni päev enne etendust. Selle ajakava ajal paastuksite iga päev 20 tundi ja tarbiksite ainult 4-tunnise söömisakna ajal.

Kuidas eemaldada naha ja rasva kana Kaalulangus Hollywood

Selle ajakava ajal sööksite regulaarselt 5 päeva ja siis paastuks 2 tervet päeva. Tuleb märkida, et see ajakava on siin enamasti kontrastiks. See on palju äärmuslikum ja seda järgitakse harva. Selle artikli jaoks räägime vahelduvast paastumisest, mis hõlmab paastuaja 8, kuna seda järgitakse kõige sagedamini, kuna seda on kõige kergem säilitada. Sisuliselt jätaksite hommikusöögi vahele ja teeksite lõunasöögist oma päeva esimese söögikorra. Miks jätta hommikusöök vahele?

Võite parandada soolestiku tervist

Miks mitte õhtusöök? Enamikul inimestel on palju lihtsam paastuda pigem hommikul kui öösel. Kui peaksite sööma hommikul ärgates, ütleme näiteks kell 8, siis on teie söögiaken kella 8— Enamik inimesi ei saa nii vara söömist lõpetada. Kas on midagi, mida saaksite paastumise ajal tarbida? Esiteks võib teil olla nii palju vett, kui süda soovib.

Kas katkendlik paastumine poleb vistseraalse rasva Paastumine 18 tundi paevas kaalulangus