Kolmekordne rasva kadu

Kuidas suudab meie keha varustada õiget kogust kütust, et rahuldada meie igapäevaseid vajadusi? Roheline tee, kofeiin, CLA, kitosaan rasv trapper ja kõik teised - lihtsalt ei põhjusta kehakaalu langust. Iga elementi tuleb teha 8—10 korda, samal ajal kui lõpetatakse 3 lähenemist 30—60 sekundilise pausiga. Kui suur on juhusliku mutatsiooni tekkimise tõenäosus, mis muudab metaboolset rada, muutes mõne varem kasutamiskõlbmatu kemikaali toiduallikaks? Uuring American Journal of Clinical Nutrition leitud et see veresuhkrut reguleeriv vürts aitab vähendada insuliini sekretsiooni, hoides ära suhkru rasvana ladustamise. Kohalik rasvapõletus töötab?

Te hingate oma toitu välja. Kui põletame palju rasva, hoolimata sellest, kas on tegemist äärmiselt süsivesikuvaese dieedi või Kolmekordne rasva kadu, muundatakse osa atsetüül CoA-st molekulideks, mida nimetatakse ketoonideks. Enamik ketooni tootmist toimub maksas, kuid neid kasutatakse kogu kehas. Ketoonid on omamoodi atsetüül-CoA rändav versioon ja võivad vereringes liikuda teistesse rakkudesse, neid saab muundada atsetüül-CoA-ks ja kasutada ATP genereerimiseks.

Nii toimib populaarne ketodieet, mis soovitab tarbida rasvu ja valke ning peaaegu üldse mitte süsivesikuid. Kui süsivesikute kasutamise süsteem on suletud, liigub kogu liiklus rasva- ja valgusuunale. Kuna ketoonid liiguvad veres, ilmnevad nad teie uriini.

Miks kaseiin on üks parimaid valke, mida võite võtta

Ketoonide sisaldus Kolmekordne rasva kadu annab teada, et keha on ketogeneesis ja sõltub energia saamiseks suuresti rasvast. On üsna ilmne, miks ülimadala süsivesikusisaldusega ketogeensed dieedid, nagu Atkins või trendikas Paleo dieet mis kütt-korilaste toitumisega võrreldes pole üldse Paleo võivad põhjustada suurt rasva kadu.

Kui te ei tarbi süsivesikuid, on ainus viis atsetüül-CoA tekitamiseks rasvade põletamine. Muidugi, võite ka valke põletada, muundades aminohapped ketoonideks või glükoosiks mõned aminohapped moodustavad Loksutage see kaalulangus molekule, mis võivad hüpata Krebsi tsükli keskele. Kuid valk on pigem siin teisejärguline. Rasv on madala süsivesikusisaldusega dieedi peamine kütus ja kui sööd vähem kaloreid kui kulutad, saab puudujäägi energiaks ladustatud rasva põletamine.

Osa sellest rasvast töödeldakse enne põletamist ketoonideks. Näiteks on aju eriti pirtsakas tarbija ja kasutab ainevahetuseks tavaliselt ainult glükoosi, kuid kui glükoosi pole saadaval, läheb see üle ketoonide põletamisele.

Te hingate oma toitu välja. Kui põletame palju rasva, hoolimata sellest, kas on tegemist äärmiselt süsivesikuvaese dieedi või näljaga, muundatakse osa atsetüül CoA-st molekulideks, mida nimetatakse ketoonideks. Enamik ketooni tootmist toimub maksas, kuid neid kasutatakse kogu kehas. Ketoonid on omamoodi atsetüül-CoA rändav versioon ja võivad vereringes liikuda teistesse rakkudesse, neid saab muundada atsetüül-CoA-ks ja kasutada ATP genereerimiseks. Nii toimib populaarne ketodieet, mis soovitab tarbida rasvu ja valke ning peaaegu üldse mitte süsivesikuid.

Rasvade energiaks muundamise varjukülg on see, et rajad kulgevad mõlemat pidi. Suhkru molekuli glükoos või fruktoos saab muuta atsetüül-CoA-ks ja Kuidas poletada rasva keto hüpata Krebsi tsüklisse sisenemise asemel rasvhapete rajale ja voilà!

Teete suhkru rasvaks. See on sama protsess, mida kasutatakse rasvade muutmiseks atsetüül-CoA-ks, lihtsalt jookseb tagurpidi. Nagu kõik head paindlikud transiidisüsteemid, Parim viis rasva vahelejatmise poletamiseks ka meie Kolmekordne rasva kadu arenenud, et reageerida liiklusoludele ja saata molekulid nende kõige mõistlikumatesse sihtkohtadesse. Kas teil on rohkem suhkruid kui vaja?

Saada täiendav glükoos ja fruktoos glükogeenile.

Glükogeeni varud on täis? Saada liigne suhkur atsetüül CoA-le. Kui Krebsi rattarong on ülerahvastatud, kuna energiavajadus on madal, hakake atsetüül CoA-d rasva saatma.

Ja rasvas on alati palju ruumi. Glükogeenivarud täituvad ja liigset valku ei saa salvestada, kuid pole mingit piirangut sellele, kui palju rasva saate kiht-kihi otsa panna.

  • Uusim rasvade põletamise tablettide kohta Ka teie pühade nädalavahetue kogemu tekita tahtmie välja tormata ja ota uuim rava kadu liandu, nii et olete parema vormiJuuli?
  • Kaalust alla teadus: 6 viisi kõhurasva kaotamiseks - Teraviljad May
  • Fitness Fat Loss Logi

Ja sellepärast ettevaatust - kui midagi süüakse liiga palju, siis kõik põletamata kalorid, olenemata sellest, kas need pärinevad tärklistest, suhkrutest, rasvadest või valkudest, lõpetavad teie keha lisakudedena. Kuid mida peab silmas Pontzer, kui ta ütleb, et taimed on meid miljoneid aastaid mürgitanud? Elu nõuab energiat ja esimene meie planeedil Kolmekordne rasva kadu energiasüsteem oli fotosüntees.

Kaalulangus ja fitnessi nouanded maksa ohutu rasvapoletite

Varasemad päikeseenergiat kasutavad bakterid tuginesid fotosünteesi toimimiseks vesinikule ja väävlile, mitte veele. Siis umbes 2,3 miljardit aastat tagasi arenes kuskil noore, kivise Maa madalates tiikides uus fotosünteesi retsept, mis muutis vee H2O ja süsinikdioksiidi CO2 glükoosiks C6H12O6 ja hapnikuks O2.

Päikesevalgus andis selleks muundamiseks vajaliku energia - energia, mis salvestus glükoosi molekulaarsetesse sidemetesse. See uut tüüpi fotosüntees, mida nimetatakse oksügeenseks, kuna see toodab jääkainena hapnikku, oli pöördepunktiks. Hapnikuga fotosünteesiv elu koloniseeris planeedi. Kipume mõtlema hapnikust kui heast asjast, elu säilitajast, kuid hapniku tõeline keemiline olemus on laastav.

Lilith Moon Kaalulangus Keha salendav susteem

See varastab elektrone ja seondub teiste molekulidega, muutes neid täielikult ja sageli lahti rebides. Hapnik on hävitaja, hävitades kõik, mida puudutab, kas aeglaselt rooste või ägedalt tuli. Siis neelasid ookeanid nii palju hapnikku, kui suutsid mahutada. Pärast seda hakkas atmosfäär täituma, hapniku sisaldus tõusis 0 protsendilt üle 20 protsendini, kuna fotosünteesivad taimed kogu maailmas ajasid seda kraami ohjeldamatult ja hoolimatult välja.

Kui hapniku tase hüppeliselt tõusis, hakkas see elu lämmatama ja see sündmus oli tuntud ka kui suur hapnikukatastroof.

Kaalust alla teadus: 6 viisi kõhurasva kaotamiseks

Maa oli surnud planeediks saamise äärel. See teeb sellel planeedil olevate vees levivate bakterite koguarvuks eirates maismaal olevaid baktereid umbes 40 × ehk 40, millele järgneb 27 Sleimming Jawline Botoxiga. Isegi kui nad paljunevad ainult üks kord päevas, teeks see 14 × kordust aastas.

  • Võtke koju sõnum Kaseiin on aeglaselt seeditav piimatoote valk, mida inimesed sageli toidulisandina kasutavad.
  • Miks kaseiin on üks parimaid valke, mida võite võtta | Toit | May
  • Maapahklivoi tervislik kaalulangus

Kui suur on juhusliku mutatsiooni tekkimise tõenäosus, mis muudab metaboolset rada, muutes mõne varem kasutamiskõlbmatu kemikaali toiduallikaks? Isegi kui koefitsient on üks sajast triljonist, võime igal aastal oodata üle triljoni sellise mutatsiooni. Miljonite aastate jooksul, mis on evolutsioonile kättesaadavad, on sellised mutatsioonid peaaegu vältimatud. Kui noor Maa täitus aegade jooksul aeglaselt mürgise hapnikuga, pakkus see võimalust.

Miljardite aastate jooksul elavate, muteeruvate ja paljunevate bakterite loetamatute kvadriljonite seas tabasid mõned näiliselt võimatut lahendust - viisi hapniku kasutamiseks kütuse valmistamiseks: oksüdatiivset fosforüülimist.

Uusim rasvade põletamise tablettide kohta

Ehk ühesõnaga bakterid päästsid olukorra. Ja tänaseks iga loom Maa peal, ussidest kaheksajalgadeni ja elevantideni, on selle suure edasiliikumise pärand. Nagu kõik teised loomad, kanname ka meie rakkudes nende planeeti säästvate aeroobsete bakterite järglasi.

High Rep Squats rasva poletamiseks HGH rasva kadumisaeg

Need on meie mitokondrid. Revolutsioonilist ideed, et mitokondrid arenesid välja sümbiootilistest bakteritest, toetas visiooniline evolutsioonibioloog Lynn Margulis. Toidame ja hoolitseme mitokondrite eest kohusetundlikult nagu kallite lemmikloomade eest - meie süda ja kopsud on pühendatud mitokondrite hapnikuga varustamisele ja nende CO2-jäätmete väljavedamisele. Ilma nendeta ja oksüdatiivse fosforüülimise maagiata ei saaks me säilitada seda energeetilist ekstravagantsust, mida peame enesestmõistetavaks.

50 toitu soolestiku kaotamiseks

Elu poleks iial arenenud niivõrd suureks. Hapnik on oksüdatiivse fosforüülimise oluline koostisosa just seetõttu, et see on elektronvaras — ja see teeb selle Kolmekordne rasva kadu nii hävitavaks.

Hapnik on elektronide vastuvõtja nn elektrontranspordiahelas - koppbrigaad, mis läbib elektrone piki mitokondrite sisemembraani, tõmmates vesinikioonid intermembraansesse ruumi. Hapnikuta elektroni transpordiahel peatub, Krebsi tsükkel teeb tagasikäigu ja mitokondrid seiskuvad. Kui elektronid hüppavad elektronide transpordiahela lõpus hapnikule, meelitavad nad vesiniku ioone, moodustades vee - H2O. Teie mitokondrid moodustavad iga päev sissehingatavast hapnikust rohkem kui tassi vett umbes kolmsada milliliitrit.

Kui palju kulub miili kõndimiseks, külma vastu võitlemiseks või lapse loomiseks energiat? Kas me saame tõesti oma ainevahetust kohvi, dieedi või supertoitudega kiirendada? Kuidas suudab meie keha varustada õiget kogust kütust, et rahuldada meie igapäevaseid vajadusi? Ja miks meie metaboolsed mootorid kuluvad ja ebaõnnestuvad?

The plant-based diet - Michael Greger, MD, - TEDxBismarck

Kas surm on energia Kolmekordne rasva kadu vältimatu hind, kuradi tehing võimaluse vastu elavate seas tantsida? Kõige tähtsam, kui kaugele pean jooksma, et hea saiakese söömise süütundest pääseda? Vajadus süüa ja hingata on ilmselge, kuid ainevahetusteadus arenes väga aeglaselt. Nagu me teame vajab süsivesikute, rasvade ja valkude põletamine hapnikku ja toodab CO2.

Hapnikutarbimise ja CO2 mõõtmine on kalorite mõõtmise standardne lähenemisviis. Hapnik ja CO2 pole iseenesest energia, kuid need on nii tihedalt seotud ATP tootmise ja energiakuludega, ja on usaldusväärsed ja täpsed ainevahetuse näitajad. Teate seda isegi, kui teete regulaarselt trenni: teie hingamine ja pulss ei saavuta tavalist treeningu rütmi enne, kui olete mõnda aega sellega tegelenud. Lühikesed aktiivsused, näiteks sprintimine või raskuste tõstmine, ei kesta püsiva seisundi saavutamiseks piisavalt kaua ja nad toetuvad anaeroobsele ainevahetusele, mis ei tarbi hapnikku, mistõttu on neid raske mõõta.

Samuti muutub teatud tarbitud hapniku või toodetud CO2 koguse jaoks põletatud energia hulk veidi sõltuvalt sellest, kas põletate rohkem süsivesikuid, valke või rasvu. Kütuste segu saab mugavalt arvutada hapnikutarbimise ja CO2 tootmise suhte järgi.

Bradley Martin Fat Loss Fit Body Slimming Wrap Beach Bum ulevaaded

Sageli esitatakse energiakulud metaboolsetes ekvivalentides ehk MET-des. Üks MET on määratletud kui 1 kilokalor kilogrammi kehamassi kohta tunnis, mis on ligikaudu puhkamise energiakulu.

Barbara Ainsworthi ja tema meeskonna poolt alates Käies koos Hadza naistega nende igapäevases väljasõidul toidu järele, märkis Pontzer, et tuleb palju kõndida. Ühel päeval olid need kongolobi marjad: kõvad, hernesuurused kerad, seemnene, õhukese koore ja magusa viljalihaga. Hadza olla tähendabki kõndida. Ja kõndida. Iga päev. Hadza naine kõnnib keskmiselt umbes viis miili ca 10 sammu päevas; Hadza mehed katavad umbes kaheksa ja pool.

Kui Hadza mees jõuab seitsmekümnendatesse, võib ta olla läbinud miili, mis kuluks kuule jõudmiseks. Ilmselt ei muuda eluaegne kõndimine inimest selles efektiivsemaks.

Venus Slimming Machine Sleimming Jawline Botoxiga

Väiksem inimene, kaaluga 45 kg naelapõletaks 36 kcal. Jooksmine kulutab rohkem kui kõndimine. Kuna 68 kg on täiskasvanu tüüpiline kaal, on rusikareegliks, et kõndimine miili kohta võtab 50 kcal ja jooksmine kcal.

Kiirusega kasvab kulu hüppeliselt, mõjutavad ka sellised tegurid nagu tuul, teekate, rehvide disain ja rõhk mis mõjutavad veeretakistust. Te teate, et mida kiiremini te kõnnite, joostakse, jalgrattaga sõidate, ronite või ujute, seda raskemini hingate ja seda rohkem energiat põletate. Tundub ka, et tippsportlased nagu lendaksid ilma vaevata meist mööda. Tegelikult mõjutab kiirus energiakulu kahel erineval viisil, kuid need mõjud ei vasta alati meie arusaamadele. Ja treenimine ja tehnika loevad palju vähem, kui arvata oskate.

Peamine viis, kuidas kiirus kulusid mõjutab, on otsene: mida kiiremini me liigume, seda kiiremini peavad meie lihased tegema keha liikumise tööd ja seda kiiremini kulutame kaloreid. Kui 1 miili jooksmine maksab kcal, põletame kcal joostes 6 miili või kcal joostes 10 miili tunnis. Teisisõnu, kiirus, millega me energiat põletame kcal minutis või kcal tunnissuureneb Kolmekordne rasva kadu kiirusega.

See sobib tõenäoliselt teie sisetundega kiirem kiirus tähendab kiiremat kulutamistkuid sellel on hoopis üllatav järeldus: hoolimata sellest, kui kiiresti te jooksete, kulutate miili kohta ikka sama palju kaloreid.