Huppamine Jack poletada rasva. Parimad kaalulangetamise harjutused: 50 kiiret rasva kaotamise treeningut

Kuidas teha kiireid kõhu rasva põletavaid harjutusi: Meestel ja naistel on palju kõhupiirkonna rasvapõletustreeninguid, kuid parimat neist käsitletakse selles artiklis. Paljud harjutused keskenduvad jalgade lihastele, kuid enamik neist annab koormuse reie välisküljele. Kuidas seda teha: Minge plangu sisse ja pange parem käsi pea ja parema jala kõrvale selle käega. Vedruplaani teostatakse lähenemisel peamiselt intervalli järgi, mitte arvel.

Mägironijad põletavad kõhupiirkonnast rasva ja aitavad armukangast lahti saada.

Kas sprintimine poleb keharasva Teriyaki lohe salenemine soob

Kuidas seda teha: Ühte põlve painutades asetage see veidi ettepoole. Nüüd hakake oma positsioone vahetades oma jalgu edasi ja tagasi nihutama. Plank tungrauad: Plank tungrauad on plankide südameversioon, mis annab kasu nii südamest kui ka tugevdades südamikku.

Kui palju kaloreid hüppavad tungrauad põletavad? Tungrauad võivad hüppamine tunduda põhitreeninguna, kuid need pakuvad tõsiseid eeliseid, sealhulgas südame-veresoonkonna süsteemi tugevdamist ja lihaste toonimist. Nad on plyometric, kogu kehaga käik, mis võib olla ka osa puhkepäevade rutiinist.

Kuidas seda teha: Saa plangu sisse ja hüppa jalad lahti. Hüppa uuesti ja vii jalad kokku. Avatud ja suletud on liikumine, mida järgite, kui ülakeha jääb plangul paigale.

Kuidas muuta keha poletada rasva mitte lihaseid Rasva kadumise kaalu rutiin

Push-ups: Push-upid on hämmastavalt tõhusad käte toniseerimiseks ja kogu keha tugevdamiseks. Kuidas seda teha: Nüüd painutage küünarnukid, kui lasete end põranda poole. Vajutage käsi sirgendades tagasi üles. Triitsepsi tagasitõmbed: Me kõik jälestame neid bingotiibu. Niisiis, tapke see triitsepsi rasv, tehes tricepsi surumist. Kuidas seda teha: Jää oma varvastele või pane põlved alla.

Parimad Kaalulangetamise Harjutused: 50 Kiiret Rasva Kaotamise Treeningut | Tervis ja heaolu

Nüüd suruge küünarnukid tagasi lükates põrandale. Sirutage käed ja lükake tagasi üles. Spider Push-up: Need kätekõverdused töötavad teie käed, õlad, jalad ja tuharad korraga.

Kaalulangus 75070 Rasva kaotuse korvetised

Kuidas seda teha: Minge huppamine Jack poletada rasva sisse ja pange parem käsi pea ja parema jala kõrvale selle käega.

Vajutage nüüd alla ja tagasi ülespoole liikudes minge tagasi plangule. Iga sisselülitamise korral vahetage külgi. Külgplaat: Külgmised plangud sobivad hästi kaldus toonimiseks, muffinipealsete heitmiseks ja õlavarre kaotamiseks. Kuidas seda teha: Nüüd nihutage oma paremale küljele, tasakaalustades oma paremat kätt ja jalga.

Kaalulangus puusadest Kuidas poletada keha rasva magamise ajal

Hoidke seda ja keerake seejärel vasakule küljele. Küünarvarre plank: Küünarvarre plank tugevdab teie õlgu ja õlavarre koos tugeva südamikuga. Kuidas seda teha: Pange plank asendisse pingul, keha sirge ja käed otse õlgade all.

Rapid kaalulangus terve 30 Burn rasva muffin top

Nüüd langetage õlavarredega küünarnukkidega Rasva poletamine vee trikk. Seda nimetatakse ka delfiinilauaks.

Hoidke vähemalt 30 sekundit. Puusa keerdumised: Pilt: Shutterstock Puusa keerdumisi nimetatakse ka vöökohaks, sest need on väga tõhusad, kui tolli teie vöökohast maha visata. Kuidas seda teha: Nüüd keerake puusad ja puudutage paremat puusa põrandale.

  • Патрик сказал нам, что у тебя нелады со здоровьем, и когда мы сегодня узнали, что ты запаздываешь.
  • Ultraheli salendav ilu masin-QQA
  • Особенно после той жути в лесу.
  • Rasva poletamine rutiinse kaaluga

Keerake uuesti ja puudutage vasakut puusa põrandale. Hoidke väänamist vähemalt 1 minut.

8 siseharjutust on videol puudulik

Sild: Pilt: Shutterstock Silla poos ja silla langused on teie saagi parimad harjutused. See muudab teie tagumiku suuremaks ja igapäevasemaks ning tugevdab kõhulihaseid. Kuidas huppamine Jack poletada rasva teha: Heitke selili pikali põlved ja jalad põrandal. Tõstke puusad nii kõrgele kui võimalik, kuni saate sirgjoonelise õlgade kuni põlvedeni.

Reie sisemiste lihaste isoleeritud harjutused toimivad ainult adductori lihastele. Lihtsate liigutustega keerutades ja täiendades saate suuri lihasrühmi üles pumbata.

Pigista põkk-põsed kokku. Langetage saak põranda suunas ja tõstke siis tagasi üles. Jalgade tõstmisega sild: Pilt: Shutterstock Säär koos jalatõstukitega on lihtsate sillalanguste täiustatud variatsioon, mis keskendub teie tuharalihastele iga nurga alt ja töötab tõhusamalt alumiste kõhulihaste korral. Kuidas seda teha: Lama selili, jalad põrandal lamedad ja põlved kõverdatud. Tõstke oma puusad üles, kuni saate sirgjoone põlvedest õlgadeni. Tõstke üks jalg otse üles.

Mägironijad põletavad kõhupiirkonnast rasva ja aitavad armukangast lahti saada. Kuidas seda teha: Ühte põlve painutades asetage see veidi ettepoole. Nüüd hakake oma positsioone vahetades oma jalgu edasi ja tagasi nihutama.

Nüüd tehke kastmist 1 minut. Seejärel tehke vastassuunalise jalaga. Squat hüppab: Pilt: Shutterstock Kükihüpe on plyometric harjutus, mis põletab suuri kaloreid ja on väga efektiivne neljarattaliste ja tuharalihaste tugevdamiseks. Kui teil on probleeme liigestega, peaksite vältima kükitavaid hüppeid.

Saledate jalgade treening

Kuidas seda teha: Seisa sirgelt, jalad puusa laiuses. Kükitades suruge saak tagasi ja painutage põlvi. Hüppa nüüd üles ja siis kükita uuesti, kui maani jõuad. Tehke vähemalt 20 kordust.

  • Harjutused 15 parimat rasva põletamise harjutust Püüate rasva põletada?
  • Kui Palju Kaloreid Hüppavad Tungrauad Põletavad? | Sobivus
  • Parim viis hupata alustada rasva kaotust
  • У них же кровь на одежде.
  • OAT BRAN VS OATMEAL Kaalulangus
  • Tõhusad harjutused reie siseküljele - Artroos

Tõstukid: Pilt: Shutterstock Deadlifts on üks parimaid harjutusi selle saagi treenimiseks. Haara kummastki käest hantel ja seisa sirge, püsti seljaga.

Kuidas seda teha: Minge nii madalale kui võimalik, ilma et peaksite õlgu või selga küürutama.

  1. Parimad rasva kadu raputab
  2. EM Kaalulangus
  3. Sudame loogisageduse rasva poletusvoondi tabel

Hoidke oma selja tasane. Tõuse üles ja tee 20 kordust.

15 parimat rasva põletamise harjutust - Harjutused

Tõrjetõstukid on teie saagiks ja reieluu jaoks väga head. Külgmised kopsud: Külgmised kopsud sobivad hästi nii reie sise- kui ka välisküljele. Kuidas seda teha: Nüüd lükake tagumik vasakule küljele ja langetage see põranda poole, painutades vasakut põlve.

Mida teha rasvapoletitele rasva kadumise hamstrings

Veenduge, et parem jalg oleks sirge. Seejärel tooge tagumik paremale küljele ja hoidke vaheldumisi 20 kordust. Laudistikud: Pilt: Shutterstock See on üks parimaid käte harjutusi.

Kuidas arvutada, kui palju kaloreid ma põlen?

Kuidas seda teha: Pange plank asendisse sirgete käte ja õlgadega. Nüüd painutage ükshaaval küünarnukid ja tulge küünarvarre planku.

Ükshaaval sirutage käed jälle tavaliseks planguks. Tehke kordust.

Paquímetro — modelos e aplicações #DIY • Oficina de Casa