Burn mao rasva soudmismasin,

Eh, kui see oli veel dünamo masin, et kinnitada jalgrattaga barcling, siis on võimalik toota energiat 1 tund 1 tund jalgrattaga, kulutame kcal. Nii et teie keha lülitub füüsilise aktiivse režiimi sisse; Ärge dehüdreerige keha, jooge klaasi vett enne klassi; Chocolate on ka sportlaste parim sõber, mitte piimatööstus, kuid mõru.

Kuidas poletada keha rasva magamise ajal

Kui kõik muu on võrdne, põletab raskem inimene rohkem kaloreid kui kergem. Sõltumata sellest, kui palju te kaalute, ei tohiks 70 kalori põletamine kaua aega võtta.

Kuidas keskenduda kaalulangus reide

Kuigi 70 kalorit ei kõla justkui palju - näiteks 1 kilo rasva kaotamiseks peate põletama kalorit rohkem kui sisse sööte - võib see olla algajale treenijale korralik algus. Samm 1 Kalorite põletamiseks ja lihaste tugevdamiseks tõstke raskusi.

6 LB kaalulangus

Tüüpiline jõutreening kulutab 70 kalorit umbes 23 minutiga, 20 sekundiga, kui kaalute naela; umbes 18 minutit, 45 toiduained rasva poletamisel, kui kaalute naela; ja umbes 15 minuti, 48 sekundi jooksul, kui kaalute Kaloreid põletate umbes sama kiirusega keeglit mängides, sõpradega frisbeed visates, juhuslikult võrkpalli mängides või aeglaselt kuni mõõdukalt tantsides.

Tagasihoidlikul 3,5 miili tunnis - see on 17 minuti miili kiirus - põletab naelane 70 kalorit umbes 17 minuti ja 30 sekundi jooksul.

Koolitus kcali põletamine.

Kui kaalute naela, siis umbes 70 minuti jooksul langetate need 70 kalorit vähem kui 14 minutiga, kui kaaluteumbes 12 minutit. Muude sama kiiresti kaloreid põletavate tegevuste hulka kuuluvad võimlemine, ratsutamine, taiji, võistlusvõrkpall, vesiaeroobika ja Hatha.

30 paeva kaalulangus

Kui kaalute naela, kustutate 70 minutiga 12 kalorit - tavaliselt vaid ühe või kahe mängu jooksul. Te kulutate 70 kalorit umbes 11 minutiga, 20 sekundiga, kui kaalute naela, või umbes 9 minutiga, 30 sekundiga, kui kaalute Üldiselt kulutab ringiujumine 70 kalorit umbes 11 minutiga, sekundilise raskusega naela jaoks; 9 minutit, 45 sekundit naela eest; ja napilt kaheksa minutit naela eest.

Kaalulangus maanteel

Võrreldavate tegevuste hulka Burn mao rasva soudmismasin ballett või kiire tantsimine, vehklemine, murdmaamatkad, mäesuusatamine, veesuusatamine, jõuline jõutreening või trepiastme kasutamine. Näpunäide Kui võimalik, ärge peatuge, kui jõuate kalorilise künniseni.

Harjutage iga treeningu ajal pikemat aega, kuni teete igal nädalal vähemalt kaks tundi ja 30 minutit mõõdukat treeningut.