Treni rasvakahjumi uuring, Kuidas muuta keha rasva, mitte lihaseid. Kuidas põletada rasva, mitte lihaseid

Kõndides tühja kõhuga supermarketis, kõik tundub maitsv ja ilus, see vägede ostmiseks kimp ekstra ja liiga kalorite. Inimesed on väga ülehinnatud kaalulanguse koolituse tähtsuse tõttu. Sport aitab meil parandada tervishoiu olukorda, keha proportsioone ja tekitab meeleolu, kuid kaalulangus sõltub sellest otseselt. Vanad head 2 grammi valku keha kilogrammi kohta on enamiku inimeste jaoks endiselt asjakohased. Ja õige toitumine kaalulangus tähendab - kalorite puudumine kalorite puudulikkus.

8PVX - FUCK TRENI

Vaia fundam Kuidas muuta keha rasva, mitte lihaseid. Kuidas põletada rasva, mitte lihaseid Kaalulangus võib olla sama lihtne kui suur rahasumma kulutamine. Optimaalne kaalulangus on täiesti erinev lugu.

Niisiis, mis on parim viis rasva põletamiseks ilma lihasmassita?

Ebatervisliku rasvataskulasside liig. Samuti kuiva lihasmassi puudus. Kas olete kunagi kuulnud, kui "kõhn rasva mees" ütleb? See viitab keha tüübile, mis tundub õhuke ja atraktiivne, kui see on riietatud, kuid alasti torsoga See võib olla ebaõnnestunud tulemus püüdes rasva põletada, ei muretse Treni rasvakahjumi uuring säilitamise pärast. Väikese kaalu kadumise peamine nõue on kalorite puudujääk.

Kuidas muuta keha rasva, mitte lihaseid. Kuidas põletada rasva, mitte lihaseid

Lihtne vene keeles tähendab see vähem kaloreid tarbida kui keha nõuab kõigi füüsiliste ülesannete täitmisel. Kui kalorite puudujääk on saavutatud, peab keha ja leiab alternatiivse kütuseallika.

Ideaalsetel asjaoludel on need ülemäärased rasvad. Vaese toitumise tõttu või vale signaalide süü tõttu võib keha kergesti põletada lihaste tugevalt teenitud kuivmassist, mis tahes muidugi eelistaks hoida. Niisiis, mis on parim viis rasva põletamiseks ilma lihasmassita?

Alusta valkuga. Valk on see, mida lihaseid tehakse. Selle puudumise tõttu ei suuda lihased kasvada ega olla kuju. Isegi ilma nõuetekohase töörežiimi ilma võimsuseta, valgu tarbimise seab keha põletada rasva ja vaba lihaseid. Kulturismi maailma standard on 1 grammi valku kehakaalu poolest aologramis. Mõnede inimeste jaoks võib eriti need, kes ei ole väga aktiivne, madalam tarbimine võib olla täiesti piisav.

Ole tugev. Praeguse tugevuse taseme tõus ja hooldus ei ole sama. Esimene nõuab lihaseid järk-järgult üle koormata; Viimane nõuab lihtsalt praeguse kasutamise intensiivsuse vähendamist. Suure hulga korduste täitmine kergema kalorite puudujäägiga kaalu kaotamiseks, aju vilgub keha lihase massi säilitamiseks. Kui kaloreid puuduvad ja seal on ootamatu vähenemine kuid mitte täielik erand füüsilise aktiivsuse, siis pumbatud lihaste saab hävitada keha kui kütusena.

Suurim viga, mida näete, on see, mida inimesed teevad, kui üritate keha kuivkaalust säilitada ja visata rasva hoiused - vähendada kaalu ja suurendada korduste arvu. Te peate jätkama raske kaalu tõstmiseks, et hoida lihaseid ja põletada kaloreid.

Aga ärge seda üle pingutage.

Vähem kalor tähendab vähem energiat. Kahjuks ei sobi see tingimus intensiivseks koolituseks ja vajalikuks taastamiseks. Katse kiikumine on tugevam, kui keha kütuse allikas väheneb, toob kaasa sügisel.

Lihased teevad inimese tugevaks.

Vähem tugevus tähendab vähem lihasmassi. Madala intensiivsusega koolituse toetamine - kõik, mida vajate rasva põletamiseks ilma lihasmassi kaotuseta. Söö õigeid tooteid soovitud numbri ja õigel ajal. Mis tahes koolitus, kas massi või põletava rasvade kogumi puhul - vajab Treni rasvakahjumi uuring - esimene energia jaoks; Viimane taastumiseks. Kasutage võrdset kogust valke ja süsivesikuid - umbes 0,25 grammi kilogrammi kohta soovitud kehakaalu kilogrammi kohta - tahke toidu kujul tund ja pool tundi enne treeningu algust.

Väike aega? Tarbige samu koguseid makrotoiteeritusi, kuid kergesti demonteerida pool tundi enne jõusaali.

Kahjulike toodete tagasilükkamine Alkohoolsed joogid aeglustavad ainevahetust Ja vältida rasva põletamist kõhus. Nii et see ei juhtu, peate lõpetama alkoholi joomine ja asendama selle värskete mahladega.

Tarbida palju rohkem valke ja süsivesikuid. Lihtsalt kas pole? Ka toitained, mis söövad lihaseid enne treeningut söötvad ja aitavad neil pärast pärast seda taastuda.