Rasvaskaotus push UPSiga. 1. Bulgaaria Split-Squats

See harjutus on kasulik ka ülakehale. Kui arvame, et teie ainevahetus kulutaks selle lihase ülalpidamiseks 50 kalorit päevas, tähendab see, et põletate iga päev veel kalorit 50 kalorit päevas x 5 naela. Nüüd on teie parimad sõbrad vesi ja tervislikud toidud. Rinnalihas aitab kätt keha ees üles tõsta, viib käe üle keha ja pöörab kätt sissepoole.

Mõelge füsioteraapiale Kui teil on õlgade piirkonnas valu, võite automaatselt eeldada, et see on pöörleva manseti probleem. Kuid lihasevigastused võivad põhjustada ka õlavarre - eriti kui lükate ukse kinni või kasutate toolilt tõusmiseks käsi.

Arvustused

Kord haruldane vigastus rinnalihaste tüved esinevad sagedamini, kuna jõutreeninguspordi populaarsus on kasvanud. Näpunäide Rindkere valulikkus võib ilmneda teie rinnalihaste ülekasutamise või vigastamise korral. Enamikul juhtudel saab seda edukalt ravida konservatiivsete sekkumistega.

Tehke kindlaks alusolukord Rindkere valu võib olla märk haigusseisundist. Südameinfarkti sümptomeid võib potentsiaalselt segi ajada kaenla lähedal paikneva rinnalihase valuga.

Rasvaskaotus push UPSiga

Lisaks valu rinnus võivad südameatakid põhjustada valu, mis kiirgub mööda käsi või üles kaela ja lõualuusse. Samuti võib teil olla iiveldus, õhupuudus ja higistamine. Nende sümptomite korral pöörduge viivitamatult arsti poole.

2. Pull-Ups / Chin-Ups

Rinnalihaste tüvi Rinnalihaste tüved erineva raskusastmega ja neid hinnatakse ühest kolmeni. Esimese astme tüved hõlmavad mõne teie lihase kiude venitamist või mikrotõmmet.

Kuigi see on valus, ei mõjuta see kerge vigastus tavaliselt teie tugevust. Kahe astme tüved põhjustavad suurema hulga lihaskiudude vigastamist.

7 vinget rasvapõletusharjutust, mida saate teha kodus

Sellise vigastuse korral võite märgata turset või verevalumeid koos lihasnõrkusega. Hughstoni tervisealarmi andmetel langeb enamik rinnalihaste tüvesid sellesse kategooriasse.

Rasvaskaotus push UPSiga

Kolme astme tüved näitavad a täielikult rebenenud pec lihas. Lisaks valule, verevalumitele ja tursele võib see vigastus põhjustada teie rinnus nähtava deformatsiooni.

  1. Ohutu kaalulangus 10 nadala jooksul
  2. Munades on kõrge proteiini tase, mis muudab munad täiuslikuks toiduaineks võrreldes teiste toitaineteallikatega.
  3. 5 RASVAKAOTUSE MüüTI | MEESTE TERVIS - SOBIVUS -
  4. RINNAVALU - TERVIS -

Võimalik, et olete vigastuse tekkimisel isegi kuulnud "poppi". Kolmanda astme tüve kahtluse korral pöörduge viivitamatult arsti poole. Rinnalihaste tüved on sagedasemad ja need on sageli põhjustatud pingil vajutamisest.

Push - up \

Rinnalihas aitab kätt keha ees üles tõsta, viib käe üle keha ja pöörab kätt sissepoole. Sageli vigastatakse seda venitatud asendis - käsi külje poole ja väljapoole pööratud - just asendis, mida kasutatakse pingil vajutamisel. Ravige oma valu Ägeda Rasvaskaotus push UPSiga ravi - kohe pärast vigastust esimese 48—72 tunni jooksul - peaks hõlmama järgmist kodused abinõud, järgides RICE põhimõtet: puhkus, jää, kokkusurumine ja tõus.

Account Options

Puhake ülakeha raskustreeningutest või sporditegevustest, mis raskendavad teie rinnaku valulikkust, kuni valu taandub. Kandke jää oma lihasele 10—15 minutit korraga, esimese paari või kolme päeva jooksul pärast vigastust iga paari tunni tagant.

Rasvaskaotus push UPSiga

Ehkki ei pruugi olla otstarbekas pakkida oma ala tihendussidemega, võiksite kaaluda tropi kasutamist, mis aitab teie vigastatud käe raskust varakult toetada. Esimestel päevadel pärast vigastust vältige tegevusi, mis suurendavad teie vigastatud lihase verevoolu - see võib suurendada verejooksu ja turset, viivitades paranemise protsessis.

Nende tegevuste hulka kuuluvad kuumad dušid, massaaž, vigastatud lihase venitamine või harjutamine, paiksed kuumarakendused ja alkoholi joomine.

Rasvaskaotus push UPSiga

Pärast ägedat faasi võib valu vähendamiseks rakendada soojust. Parandage oma liikumisulatust Kui teie valu on kadunud, on ravi järgmine samm lihaste jäikuse liikumisruumi taastamine.

Kuidas eemaldada rasv kõhult ja külgedelt

Tehke neid harjutusi pulga või tüübi abil. Hoides küünarnukid sirged, tõstke mõlemad käed aeglaselt üles ja üle pea, nii palju kui võimalik ilma valuta.

Mõelge füsioteraapiale Kui teil on õlgade piirkonnas valu, võite automaatselt eeldada, et see on pöörleva manseti probleem. Kuid lihasevigastused võivad põhjustada ka õlavarre - eriti kui lükate ukse kinni või kasutate toolilt tõusmiseks käsi.

Hoidke üks kuni kaks sekundit; siis langetage aeglaselt tagasi alla. Korda 10 korda. Kui saate oma käed täielikult pea kohale tõsta, sooritage see harjutus istuvas asendis, et alustada õla tugevdamist, kui tõstate seda gravitatsiooni vastu.

Tehke kindlaks alusolukord

Venitage oma Pecs Venitage oma rindkere õrnalt, et paindlikkust parandada. Tuleks oodata mõningast ebamugavust, kuid valu tähendab, et venitate liiga kaugele. Hoidke iga venitust 20—30 sekundit ja korrake seda kolm korda.

Rasvaskaotus push UPSiga

Ilma kummardumata tõstke käed kehalt, kuni tunnete venitust rinnus. Ehita oma tugevus Alustage vastupanu ribaga tugevdamise harjutusi, kui teil on täielik liikumine ilma valuta. Alustage 10 kordusega, töötades kuni kolm seeriat järjest. Tõstke käed Rasvaskaotus push UPSiga kõrgusele ja painutage küünarnukid.

  • LOE, MIS JUHTUB SINU kehaga, kui sa sööd iga päev ühe muna
  • Kuidas eemaldada pohja rasva
  • Kaalulangus Tasuta proovid Tasuta kohaletoimetamine
  • Fitness Kõiki rasvapõletusharjutusi ei looda võrdselt.
  • Kuigi südamest on rasva kadumisel palju eeliseid, hõlmab see artikkel mitmesuguseid rasva kaotamise treeningprogramme.
  • Hormonaalne taust Stressitase Mõnda tegurit saab kontrollida, teised nõuavad otsustavat tegutsemist.
  • 5 täisajaga rasvapritsimistreeningut: rasvakaotuse treenimine raskustes! - Atleetvõimlemine
  • See lihtne kehakaaluline käik ei pruugi olla nii lihtne, kui arvate.

Hoidke oma käed maapinnaga paralleelselt, lööge Rasvaskaotus push UPSiga otse vastu riba vastupanu. Hoidke üks kuni kaks sekundit; siis tagasi aeglaselt algasendisse. Vältige tulevasi vigastusi Kui olete võimeline bändiharjutusi hõlpsalt ja valutult sooritama, jätkake aeglaselt oma tavapärast treeningut. Alustage kergete raskustega - pärast vigastust on teie jõudu vähem.

Probleemi põhjused:

Eriti ettevaatlik peab olema pingil vajutamine, kuna see harjutus põhjustab teadaolevalt rinnavigastusi. Alustuseks hoidke õlavarred põrandaga paralleelselt, et Kuidas poletada rasva oma kaed rinnalihase venitusmahtu algasendis.

Kui te pole oma vormis kindel või vajate rohkem ideid alternatiivsete harjutuste tugevdamiseks, pöörduge personaaltreeneri poole. Mõelge füsioteraapiale Kui teie rindkere valulikkus koduste ravimite abil ei parane, pöörduge individuaalse programmi saamiseks füsioterapeudi poole.

Lisaks võib PT kasutada paranemise edendamiseks selliseid meetodeid nagu ultraheli, elektrostimulatsioon ja külmlaser ning teostada käsitsi tehnikaid liikumisulatuse ja liikuvuse parandamiseks.

Müüt nr 5: tehnilised harjutused on hea täiendus raskele treeningule. Tõenäoliselt on teil sõber, kes näeb välja tänu intensiivsele treeningplaanile hämmastav - kas ta kasutas järeltulevaid DVD-sid, registreerus boot campi klassidesse või liitus trendika kindla treeninggrupiga. Ja see pole üllatav.

Viimased Artiklid.