Rasva poletamine ja lihaste hoidmine. Eesmärgi sõnastamine

Toitumisnõustaja soovitab: kuidas süüa, et raskuste tõstmisega rasva põletada? Fakt on see, et puhkuse puudumine toob kaasa soov süüa midagi ebatervislikku. Valgupulbrid ja MRP-d: Nagu me dieedi osas eespool arutlesime, on valk raske vaevaga teenitud lihaste hoidmiseks väga oluline. Karnitin Karnitiin on aine, mis koosneb lüsiini ja metioniini aminohapetest ja tootmises osaleva rakulise energia tootmisest. Isiklikult ei tahaks ma seda oma toidulisandite nimekirja tippu panna, kuid kui teil on natuke raha, siis on see kindlasti väärt ampsa.

Press Lihased aitavad rasva põletada 21 Nov Vastupidavustreening aitab meil rohkem kaloreid kulutada, jõutreening suurendab lihasmassi, kiirendades nõnda ööpäevaringset energiapõletust.

rasva poletamine ja lihaste hoidmine

Kui soovid rasvu põletada, siis alusta liikumisega, sest treenitud inimene kulutab teistest rohkem energiat. Rasvapõletuse suurendamiseks tuleb treenimisel keskenduda eelkõige lihastele, sest lihased tagavad kiirema rasvapõletuse. Juba väikene muutus lihasmassi suuruses on silmaga märgatav.

Toitumisnõustaja soovitab: kuidas süüa, et raskuste tõstmisega rasva põletada? Siiski tuleks lihaste hoidmiseks jälgida mõningaid lihtsaid toitumistõdesid. Toitumisnõustaja Michele Fumagalli annab portaalis Pop Sugar nõu, kuidas süüa, kui sinu peamine eesmärk raskuste tõstmise juures on rasvapõletus, mitte lihasmassi suurendamine. Toitumisnõustaja sõnul aitab raskuste tõstmine kaalu langetada, kuid enamasti kaotad rasva, mistõttu ei pruugi tulemus kaalunumbris kajastuda. Raskuste tõstmise eesmärk on vähendada keharasva ja suurendada lihasmassi.

Seega, kes soovib end vormi ajada, pidagu meeles, et tervisliku ja tasakaalustatud toitumise järel olgu nimekirjas järgmine punkt treeningutega alustamine. Seejuures tuleks teha nii vastupidavus- kui lihastreeninguid.

rasva poletamine ja lihaste hoidmine

Eksivad aga need, kes arvavad, et rasvapõletus toimub üksnes treeningu ajal. Baasainevahetus toimub ööpäevaringselt, isegi kui sa sel ajal vaid diivanil peaksid lesima.

Kõhulihased - ülakeha tõsted lamades

Keha käigus hoidmiseks kulub teatud koguses energiat, mida on vaja, et siseorganid töötaksid, süda lööks, aju töötaks jne. Baasainevahetus on igal inimesel erinev: osaliselt sõltub see pärilikkusest, sest kahe inimese, kes on täpselt sama pikkuse ja kaaluga, baasainevahetus võib olla erinev, kõikudes isegi puhkeasendis ööpäevaselt näiteks kcal vahel.

rasva poletamine ja lihaste hoidmine

Päeva kohta võttes ei ole see suur kogus, kuid aasta lõikes võib sellest saada kilo. Lisaks sõltub baasainevahetus sellest, kuidas organism toitu omastab, salvestab ning põletab.

rasva poletamine ja lihaste hoidmine

Treenitud inimese suurema rasvapõletuse aluseks on lihaste suurem hulk ning suurem kopsumaht, sest lihased vajavad funktsioneerimiseks hapnikku. Regulaarse treeninguga hoiad keha töös ning lood optimaalsed tingimused rasvapõletuseks.

rasva poletamine ja lihaste hoidmine