Psulliumi kaalukaotuse eelised

USA-s on diabeedi ja diabeedist tulenevate tüsistuste esinemissagedus hispaanlaste keskmisest kõrgem. Iga kord, kui võtate psühhiaali, peate jooma vähemalt 8 untsi vett. Tõesti, ühes Austraalia uuringus näis see nii olevat, kuid ainult nelja-aastaste ja nooremate laste puhul Perrett, Jachno, Nolan ja Harrison,

Viited Viimastel aastatel on muutunud üha selgemaks, Kaalulangus maksimaalne rasv on järgmine suurem inimeste tervise ja jõudluse uurimise valdkond, ja vastus võib teid üllatada: soolestik!

Benefiber vs Metamucil: kumb on parem?

Ma ei räägi kõhurasvast, ehkki nagu näete, on see osa vestlusest. Uuringud näitavad, et teie seedetraktis asuvad bakterid, mida tuntakse ka soolestiku all, mõjutavad oluliselt teie tervist ja sportlikku võimekust. Selge see, et see on suhteliselt uus uurimisala ja meie soolestiku bakteriaalset meiki mõjutada võivad mitmed tegurid, mis on väljaspool meie kontrolli.

Kuid üks peamine muutuja, mille üle meil on kontroll, on toitumine.

Mis on glükomannaan ja miks dr Oz armastab kaalulangus toidulisandit

Selle põhjal, mida me praegu teame, peaks teie soolestiku tervise parandamise mängukava sisaldama nii probiootikumide kui ka nn prebiootikumide suurenenud tarbimist. Siit saate teada, kuidas neid hankida ja miks. Miks on heade bakterite küsimus Probiootikumid on pisikesed elusorganismid, nagu mõned bakterid ja pärm, mis elavad meie soolestikus. Kuid mitte kõik bakterid pole probiootikumid.

Eesliide "eel-" tähistab neid, mis arvatakse olevat tervisele kasulikud. Neid on teie sees praegu palju - mõelge triljonile, mitte ainult miljonitele või miljarditele. Siiski domineerivad maastikus mitmed sordid, näiteks Lactobacillus ja Bifidobacterium, kaks kõige tavalisemat bakterivormi. Probiootilisi organisme leidub paljudes kääritatud toitudes, nagu jogurt, keefir, petipiim, valitud juustud, hapukapsas, kimchi ja kombucha.

Ducani dieedi kõrvaltoimed

Lisamine on ka populaarne viis probiootikumide tarbimise suurendamiseks. Dieedi, mikroobide ja soolestiku vahel on keeruline ja väga isiklik suhe. Kuigi sarnast mikroobset tuuma jagavad indiviidid, on igal inimesel erinev ja varieeruv soolestik, mida mõjutavad nende geneetika, elustiil, toitumine ja keskkond. See on siis, kui mõned potentsiaalselt kahjulikud bakterite perekonnad või liigid on ülekaalus soodsamate tüvede suhtes.

Dieedist põhjustatud düsbioosi on peetud paljude kardiovaskulaarsete häirete, kolorektaalse vähi, ärritunud soole sündroomi, autoimmuunhaiguste, Crohni tõve, rasvumise, II tüüpi diabeedi ja haavandilise koliidi tekke soodustavaks teguriks.

Näiteks on metaboolse sündroomiga inimestel paranenud glükoosi homöostaas, Kumme rasva poletite toitu metabolism ja tundlikkus insuliini suhtes pärast lahjade doonorite soolestiku mikrobiota siirdamist.

Kui see juhtub, on näidatud mitmeid tervisega seotud eeliseid, sealhulgas: Parem laktoositaluvus neil, kellel laktoositalumatus on4 Tõhustatud immuunsüsteemi toimimine4,5 Vere lipiidide taseme paranemine6,7 Vähendatud lihaskahjustused ja paranenud lihaste taastumine5 Samuti Psulliumi kaalukaotuse eelised olemas paljutõotavad ja käimasolevad uuringud, mis seovad soolestiku tervise kõigega, alates kognitiivsest funktsioonist kuni emotsionaalse terviseni, kuid suurem osa sellest jääb alles varases faasis.

Niisiis, kuidas maksimeerida häid poisse ja minimeerida halbu poisse? Nii toidu kui Psulliumi kaalukaotuse eelised toidulisanditega heade kuttide arvu suurendamine on algus.

Need kaks kaubamärki toimivad väga sarnaselt, kuid neil võib olla kehale veidi erinev mõju. Selles artiklis vaatleme Benefiberi ja Metamucili sarnasusi ja erinevusi seoses kõhukinnisuse ja muude haigustega, aga ka selliste alternatiivsete toodetega nagu Miralax ja Citrucel. Mis vahe on Benefiberil ja Metamucilil?? Benefiber ja Metamucil on lahustuvad käsimüügis olevad kiudained.

Nii on probiootikumidele nende valitud toidu andmine. Miks on prebiootikumid olulised Edu saavutamiseks vajavad probiootikumid piisavat ja järjepidevat toiduga varustamist.

Ravimid, mis aitavad puhastada toksiinide ja toksiinide soolestikku

Sisestage prebiootikumid või prebiootikumid. Prebiootikumid on seedimatud toidu koostisosad, mis toimivad probiootikumide toiduallikana. Teisisõnu, te ei saa neid seedida, kuid soolestiku bakterid saavad. Jah, "ei saa seedida" tähendab, et need muudavad teid tõenäoliselt gassiseks.

Kuid aja jooksul muutub see paremaks. Bakteriaalse puhvetikujutis teie sisendites võib tunduda pisut kauge, kuid suurenenud prebiootiliste kiudainete tarbimisega kaasnevad eelised on tõelised. Nad sisaldavad: Paranenud mineraalide imendumine ja luude mineraalne tihedus7,8 Psulliumi kaalukaotuse eelised insuliinitundlikkus ja insuliiniresistentsuse markerid9,10 Suurenenud täiskõhutunne ja vähenenud söögiisu11,12 Parem kehakaalu juhtimine11,12 Mõned prebiootikumid esinevad looduslikult toitudes, nagu sigur, maapirnid, ning suures valikus puu- ja köögivilju, eriti juuri ja rohelisi.

Probiootikumide ja prebiootikumide eelised

On tõestatud, et prebiootikume sisaldavad ka sellised seemned nagu lina ja chia ning mõned pähklid eriti nahaga. Jah, see sisaldas ka prebiootilist kiudaineid. Lihtsamalt öeldes, suurendage kiudaineid kõigist allikatest - see on üldiselt hea mõte - ja saate oma dieedis rohkem prebiootikume.

Food yummy Mouth watering: Duck curry Cooking with Hot chili for food ideas - My Natural Food ep 37

Kuid see võib Psulliumi kaalukaotuse eelised lahing, sest enamik toite sisaldab ainult mikroelemente. Inimesed jõuavad toidulisanditeni.

Mis On Glükomannaan Ja Miks Dr Oz Armastab Kaalulangus Toidulisandit | Kaalukaotus

Kõige populaarsemad prebiootikumirikkad toidulisandid hõlmavad inuliini, lahustumatut maisikiudu ja kartulitärklist. Kuidas eel- ja probiootikume kõige paremini kasutada Probiootiliste toidulisandite doseerimise osas pole veel selgeid soovitusi. Annus sõltub suuresti tootest endast ja kasutatud bakteritest. Leiate tooteid, mis sisaldavad laias valikus tüvesid alates miljardist CFU-st kolooniaid moodustavatest ühikutest kuni 50 miljardini.

Psylliumi võtmise tervislikud eelised

Tavaliselt peaks probiootikum sisaldama mitu miljardit mikroorganismi, et suurendada kasu tõenäosust. Proovite suurendada heade bakterite üldist sisaldust soolestikus, nii et enamik probiootikume soovitab teil võtta annust mitu korda päevas. Prebiootikumide osas ulatuvad annused vahemikku grammi päevas.

Pidage meeles, et prebiootikumid on seedimatud, sarnaselt kiudainetega. Liiga palju liiga kiiresti võib teil tekkida puhitus. Alustage selle vahemiku madalaimast otsast ja suurendage oma tarbimist järk-järgult.