PSMF-i rasva kadu

Selle intervjuu teises osas selgitab dr Stephan Guyenet üksikasjalikumalt mõningaid aspekte, mis on seotud kolesterooli, rasvhapete või tema vaidlustega toitumisele spetsialiseerunud ajakirjaniku Gary Taubesiga. Üks kord nädalas võite endale lubada endale süüa erilist magusat, kiirtoitu või midagi kahjulikku, mida sa tõesti tahad. Kuid varsti pärast sellise päeviku ilmumist saate avada oma isikule palju ebameeldivaid asju. On vaja salvestada kõik, mida päevas süüa, välja arvatud koorega kohvikus ja lusikatäis piimast tees.

Sa lihtsalt liigutad neid, nad on väga kaloreid. Lisaks ei ole piimatooted sobivad ja võivad põhjustada allergiat. Samuti ärge sööge liiga palju puuvilju, saate oma keha fruktoosi küllastunud, mis lükati kohe pärast nahaaluse rasva kujul edasi.

Lisa mõnikord Kui olete terve, aktiivne ja mitte sa ei pea kaalust alla võtma, PSMF-i rasva kadu saate endale lubada süüa veidi rohkem süsivesikuid. Mugulad: Kartulid, maguskartulid ja teised. Casch ilma gluteenita: Pruun riis, kaer, filmid ja teised. Bean: Latils, mustad oad, oad kui te suudate neid taluda või maitsvat toiduvalmistamist taluda.

Vein: Kuiv vein ilma suhkru või süsivesikute lisamata saate teha omatehtud veini, kui saate teha. Tume šokolaad sisaldab suurt hulka antioksüdante, see annab teile palju kasulikke omadusi. Sellegipoolest tuleb meeles pidada, et tume šokolaad ja alkohol takistavad teie tervist ja kaalulangust, kui liigute.

Joo rohkem vett ja teisi jooke: looduslik kohv mõõdukas, tassi päevas maksimaalselt roheline tee vesi ja keedetud omatehtud joogid sidruni vesi, kurgi vesi Ühe päeva ligikaudne menüü: Pärast seda plaani saate vähemalt 50 grammi süsivesikuid päevas ja õige kogus valku.

Hommikusöök: Omelet erinevate köögiviljadega röstitud oliivi- või kookospähkliõli.

Kiwi puhastada ja lõigata väikesteks kuubikuteks. Kolmandaks panna klaasi põhjas. Jaga Kiwi fermenteeritud piimatoote kohta. Lisa kliid. Paigaldage Kiwi kiht uuesti.

Õhtusöök: Kreeka jogurt koos mustikad ja käputäis mandleid. Õhtusöök: Kana praad rohelistega. Muidugi esmapilgul. Ja kui sa olid näljane, võite süüa midagi nendest toodetest sööki vahel: puuviljad, jogurt, muna või kaks keedetud kruvid, puhastatud toores porgandid, selleri võlukepp, käputäis pähklid, juustu- või kuivatatud liha.

Vahemere dieet Vahemere dieet põhineb traditsioonilistel toiduainetel, mida inimesed oma dieeti kasutavad riikides nagu Itaalia ja Kreeka Teadlased märkisid, et need inimesed olid ameeriklastega võrreldes äärmiselt terved ja neil oli madal oht paljude surmaga lõppevate haiguste arendamiseks.

Paljud uuringud on tõestanud, et Vahemere dieet on üks kaalulanguse parimaid dieeti.

Dieedid toitumisspetsialistidelt ja arstidelt.

Lisaks PSMF-i rasva kadu see aidata vältida südameinfarkti, lööki, 2. Vahemere ümbruses on palju riike ja nad kõik söövad sama asja. Mõtle kõik selle lühiajaliseks. Seda energiaplaani saab muuta, arvestades individuaalseid vajadusi ja eelistusi.

Vältige neid ebatervislikke tooteid Tõenäoliselt on kõik need tooted sarnased nendega, mida me varem mainisime eelmises toitumisplaanis, kuid siiski peaksite neid vältima: Sweet gaseeritud joogid, kommid, jäätis, suhkur ja nii edasi. Toit, mida peate lubama Te peate oma dieeti looma nende tervislike ja töötlemata Vahemere toodete kohta: köögiviljad: Tomatid, brokkoli, kapsas, spinat, sibul, lillkapsas, porgandid, Brüsseli kapsas, kurgid jne.

Need on praktiliselt need toidud, mis võivad kasvada erinevates laiuskraadides. Terved ja looduslikud tooted ja koostisosad on hea tervise ja õige salenemise võti. Tasub märkimist Paljud ülaltoodud tooted ei kuulu Vahemere dieedile.

Vähemalt see on vastuoluline küsimus. Osaliselt sellepärast, et selle piirkonna erinevate riikide vahel on laiaulatuslik ja mõned neist olid varem Euroopasse toodud. Seda dieeti teadusuuringute kohta iseloomustab taimse toidu ja kiudude kõrge sisaldus, kuid selles on vähe loomseid tooteid. Muidugi suurt rõhku selles dieedis on tehtud kala ja mereannid. On soovitatav, et need on vähemalt kaks korda nädalas.

Vahemere elustiil sisaldab ka regulaarset kehalist aktiivsust.

  • Valik Intervjuu kogu tervise allika I uurija ja blogija Stephan Guyenetiga Stephan Guyenet ajaveeb on teadlane, kes on keskendunud närvikanalitele, mis teatud toitu süües aktiveeruvad või deaktiveeruvad.
  • Mida teeb valge neeru uba
  • Mikrolaineahju kehakaalu langus
  • Николь хотела перебить его, но Ричард движением руки остановил .
  • Ричард с Николь прошли целых сто шестьдесят метров с востока на запад, оглядывая каждый бак и толстые шесты, соединявшие соседние баки.

Vesi peaks olema ka teie joogi number 1. See dieet sisaldab ka mõõdukat punase veini kogust, umbes 1 klaasi päevas. Sellegipoolest ei ole vein kohustuslik toode. Me peaksime vältima neid veine, millel on palju alkoholi ja suhkrut.

Kohv ja tee on samuti üsna vastuvõetavad mõõdukates kogustes. Kuid vältige magusaid suhkrujooke ja puuviljamahla, mis sisaldavad palju suhkrut. Ligikaudne elektriplaan ühe päeva jooksul See on ühe päeva näidismenüü.

Saate reguleerida osad ja valides toitu põhineb oma vajadustele ja eelistustele. Kui olete aktiivne ja tehke, peaksite suurendama osasid. Siin on menüü: Hommikusöök: Kreeka jogurt maasikate ja kaeradega seesami. Õhtusöök: Sandwich tera köögiviljadega. Õhtusöök: Tuuni ja köögiviljasalat täitis oliiviõli. Väike puu magustoit. Aga samal ajal saate süüa rohkem kui 3 korda päevas. Ja kui sa oled PSMF-i rasva kadu, on söögi vahel suupiste. Kasutage: käputäis pähkleid, puuviljad, porgandid, mõned marjad või viinamarjad, kreeka jogurt, õuna viilud mandli või maapähklivõigaga.

Paleo dieet Paleo dieet põhineb selle toitumise imitatsioonil, mida täheldasid meie esivanemad, jahimehed ja kollektsionäärid. See hõlmab terveid töötlemata tooteid, mis meenutavad neid, kes olid siis. Meie esivanemad olid samad kui kaasaegsed inimesed. Nad olid terved ja neil oli ilus torso. Nad ei kahjustanud selliseid haigusi nagu rasvumine, diabeet ja südame-veresoonkonna haigused, vähk. Mõned uuringud näitavad, et see dieet võib põhjustada märkimisväärset kaalulanguse ja tervise parandamist.

Te ei pea kaaluma kaloreid kaalust alla võtma, nagu eelmistes toitumisplaanides. Jah, ja kui võrrelda seda nende dieediga, mida me eespool rääkisime, näeb välja nagu midagi, kuid on üks ja märkimisväärsed erinevused.

Kust ja kuhu hoiatusmärgid otsida?

PSMF-i rasva kadu B Keerulise kasu kaalulangus

Juustu ostmisel peate silma peal silma ja nime vaatama, sest sageli võid osta mitte klassikalise juustu, vaid piima sisaldavaid tooteid. Selline termin tähendab, et tootmisel kasutati tärklist, paksendajat, taimeõli või muud lisaainet.

Ja piim ise on väikeses koguses. Juustu, maitsetugevdajat, paksendajat jne mõjutava keemia puhul mõjutab see teie tervist mitte ainult negatiivselt, vaid jätab oma märk oma vööst ja puusadesse. Rasvaprotsent ei mõjuta ka midagi, ja selle parameetri navigeerimiseks on kasutu. Esmalt peate vaatama toote koostise. Baguette, mitte tõhus toode kaalulangus. See tuleks asendada teravilja leivaga, mille valmistamine ei lisa mune ega suhkrut.

On juhtumeid, kui leiba ei lubata ja see saab keelduda, siis on söömine ainult must või hall. Kogu pakendile kirjutatud kirjeldus peaks põhjalikult uurima. Nad annavad oma toodetele mõnusa õhulisuse, lisavad nad linnast, suhkrut ja pärmi. Nende toidulisandite tõttu suureneb kaloreid ja glükeemilist indeksit mitu korda.

On vaja mõista järgmist - enamikul juhtudel ei saa leiba nimetada neutraalseks tooteks, mis ei mõjuta kehakaalu langust.

INTERVJUU KOGU TERVISE ALLIKA (I) UURIJA JA BLOGIJA STEPHAN GUYENETIGA

Pole vaja osaleda võid. Selle hea aseaineks on taimeõli.

Paljud meist võtavad vähem rasva. Kui loete etiketti koos selle õli koostisega, võite leida olulise osa - piimarasva asemel muutub see taimseks õliks, mille tagajärjel tekib tervisele kahjulik toode. Puuvilja jogurt on üks turundajate suurepäraseid teoseid.

Kasutades seda, on täiesti võimatu lahti saada lisatasku, isegi kui neil on vähe rasva. Tarbijate meelitamiseks lisavad tootjad suures koguses suhkrut ja paksendajat. See on tavaliselt täiustatud tärklis. Selle preparaadi tulemusena ei saa piimatoodete bakterid mingit kasu, sest kõik nende positiivsed tagajärjed pole midagi võrreldes nendega sisalduva keemia ja süsivesikutega.

Kui teil on vaja head jogurti - parem on ilma lisandita osta. Saate lisada puuvilju iseendale või isegi paremini, proovige toiduvalmistamist piimatöötlemiseks iseenda järgi.

Kiirtoidu täielik tagasilükkamine. Tõhusa kaalukaotuse jaoks peate aktsepteerima lihtsat tõde - kõik kiirtoidud peaksid teie poolt vältima.

Kui järgite seda menüüd, saate vabaneda kg ülekaalust nädalas. Toitumisspetsialisti kasu menüü Spetsialistide toitumise peamine omadus on nende ohutus tervisele, lisaks on neil ka teisi eeliseid: hea tasakaal; kasutada isegi krooniliste haiguste esinemise korral; piisava kalorisisaldusega sisu, et vältida näljatunde.

Selle toidutöö peamine ülesanne on lühikese aja jooksul täielikult toita inimene. Seetõttu kasutavad tootjad kõige sobivamaid ja rasvarikkaid komponente, pikaajalisi säilitusaineid, lõhna- ja maitsetugevdajad. Toiduainete maksumuse vähendamiseks tuleb liha asemel seda küpsetada; Või asemel kasutage margariini, mis sisaldab taimseid rasvu üldiselt, kõik, et vähendada lõpptoodangu hinda väljundis.

Kuid mõned inimesed võivad sellistes kohtades süüa mitu aastat ning nende tervis ja kaal ei muutu üldse. Selline toit ei pruugi olla teie jaoks õige. Tavaliselt tajub keha ebasoodsalt tärklise, loomarasva ja kiire süsivesikute üle.

Liha-pirukas, mitu hamburgerit ja šaurarmi kohe lahendatakse külgedel. Näljane - jooma vett.

Dieedid toitumisspetsialistidelt ja arstidelt. - Vesi May

Selline fraas tähendab paljude inimeste nälga - see pole nii. Nii nälg kui ka janu on just sama asja äärmused: mõlemad protsessid tekivad naabruses aju viimistluses. Neil on ainult üks ülesanne - toetada keha pidevas töös. Sellest saab segada janu ja nälga. Sarnane probleem puudutab inimesi, kes harva joovad vett.

PSMF-i rasva kadu dekstroamphetamiini rasva poletamine

Nad eelistavad juua teed, sooda või kompoti. Selle tulemusena saavad nad päevas vaid pool liitrit vett. Selline asendus ainult segab keha, ja vedeliku asemel tajub mahla toitu.

Selleks, et aju teeks jahanust näljast eristamaks, peate ennast veetma nii tihti kui võimalik. Kui sa nälgid, siis ei tohi minna otse külmkappi, vaid pigem jooma puhta veega. Kui nälja tunne on möödas, siis ei saa süüa. Kaalu kaotamise ajal on väärt päev umbes kaks liitrit vett, nii et saate korraga lahendada kaks probleemi: Keha on vähem näljane, mis tähendab, et ta vajab vähem suupisteid; Paranenud maksafunktsioon, mis lõppkokkuvõttes viib ainevahetuse kiirenemiseni.

Lapsepõlves kompostidega harjunud inimesi on raske sarnase asenduse jaoks ümber ehitada. Vesi võib tunduda täiesti maitseta, ja ei ole soovi seda kogu aeg juua. Võite teha õiget dieeti, kuid ilma vee kasutamiseta on soovitud tulemuste saavutamine praktiliselt võimatu. Selleks, et kehas vajaliku koguse vedelikku säilitada, peate tegema oma distsipliini, nimelt režiimi moodustamiseks Veeklaas pärast tõstmist; Pärast klaasist vett; Veeklaasi kuni tassi tugeva kohvi.

Igal juhul PSMF-i rasva kadu saa te sellist energiat keelduda, kuid teile antakse elustav niiskus; Enne söömist klaasi vett. Selle tulemusena on meil umbes pool liitrit vedelikku päevas.

Intervjuu kogu tervise allika (I) uurija ja blogija Stephan Guyenetiga

Kuu aega hiljem kujundate joogivee harjumust ja sellega aju hoiatab teid niiskuse puudumisest. Me keeldume kahjuliku snäkimise ja pideva närimise eest.

Siin on inimeste kategooria, kes kasutavad rasketest toitudest koos hea osa oma probleemidega. Ja neil ei ole õnne - sest see on harjumus. Näiteks sul pole tassi teed ilma küpsiste või maiustusteta.

Mõned asjad tunduvad teile piisavalt. Kuid talvel peate jooma viis kruusi päevas ja see muudab g magustoiduks mitu maiustust. See ei aita kaalust alla võtta, koguneb ainult kaloreid. Inimesed, kellel on tervislik toitumine, kannatavad mitte ainult selle magusama hamba all.

Maiustuste ja küpsiste asemel käivitatakse igal tunnil magu puu, pähklite ja kuivatatud puuviljade jaoks. Enamik inimesi ei saa närimiseks lõpetada, mis on nende meeltes fikseeritud ja seda harjumust on raske vabaneda. Võib olla mitmeid vabandusi. Kuid see ei muuda olukorda - tervislik toitumine tarbetute kilogrammide demograafia jaoks ei anna mõtlematutele suupistetele.

On vaja salvestada kõik, mida päevas süüa, välja arvatud koorega kohvikus ja lusikatäis piimast tees. See toob meile suurepärase soovituse, mis on läbinud aja testi. Sul peaks olema toitumispäevik. Mõned ei Kuidas eemaldada rasva kehas sellist sammu otsustada.

Inimesed tegid eelduse, et söömata toiduainete märgistamine on aja raiskamine. Tundub meile nagu laiskus. Kuid varsti pärast sellise päeviku ilmumist saate avada oma isikule palju ebameeldivaid asju. Sügav sees, rasvunud inimene kardab üle uinumist. Tervisele pole ühtset universaalset lahendust. Seedetrakti bakterid ja nende mõju tervisele pööravad viimasel ajal samuti palju tähelepanu.

Toiduainete tarbimist reguleerivate ajumehhanismide uurimisele keskendub suur hulk tipptasemel teadusuuringuid. Jõuame punkti, kus võime teatud määral ennustada rasvumisriski, mõõtes teatud kognitiivseid jooni näiteks võime kontrollida rahulduse impulssi, impulsiivsust, vastuvõtlikkust preemiale või aju reaktsioone stiimulile, mis provotseerida toitu.

Teiselt poolt mõistke, kuidas energia PSMF-i rasva kadu tasakaalu süsteem meie ajus rasvumise korral muutub.

PSMF-i rasva kadu Kui kaua poletada rasva kondimist

See on täpselt minu uurimisvaldkond. Mis on kehalise tegevuse roll? Mõned väidavad, et mõnikord muudab rohkem treenimine näljasemaks ja võib olla kahjulik, kas see on õige? Ma arvan, et inimene peaks siinkohal olema liiga kangekaelne, et arvata, et kehaline aktiivsus ei aita kaalu kontrolli all hoidmisel ja üldisel terviseseisundil, arvestades olemasolevaid tõendeid. Ülekaalulisuse korral näib see toimivat ennetava meetmena paremini kui ravimeetod ning seda asjaolu on laialdaselt toetanud loomkatsed ja inimestega tehtud vaatlusuuringud.

Kui inimesel on juba rasvumine, on raske naasta õhukese seisundi juurde ja pole tähtis, millist strateegiat kasutatakse. Nagu me ütleme, "üks gramm ennetamist võrdub ühe kilo raviga". Üldiselt on õige, et treenimine suurendab söögiisu. Kuid see ei suurenda seda keskmiselt nii palju, et see ei kompenseeriks kulutatud kaloreid ja seetõttu kaoks ülekaaluline PSMF-i rasva kadu kaotamine.

Siin on suur individuaalne varieeruvus. Uuringud on näidanud, et mõned ülekaalulised inimesed kompenseerivad treeninguid rohkem süües ja teised mitte ning teised söövad mõnel juhul isegi vähem kui poleks trenni teinud.

Keskmiselt ei ole ainuüksi füüsiline koormus eriti tõhus rasvade kaotamise meede, kui teil on palju kaotada, kuid see võib suurendada kaalulangetamise dieedimeetmete tõhusust.

Kuid mõned inimesed reageerivad treeningutele erakordselt hästi ja võivad kaotada 10—25 kg. Hoolimata sellest, kas see aitab inimestel rasvast lihaseliseks muutuda, on regulaarne treenimine tervisliku eluviisi absoluutselt oluline komponent.

Euroopas on Dukani dieedil palju kaalu langetamise jälgijaid, kas teate seda ja mida arvate sellest?