Poletage rasva ABS-i

Jõutreening Jõutreening ei aita mitte ainult ainevahetust, vaid tugevdab ka luid. Get Your Body Moving Exercise helps you reduce your waist size, but you're unlikely to see the dramatic results you seek in 10 days. Kuid kuue pakendi hankimine võib olla keeruline, kui te pole kindel dieedis ja treeningus, mida peate järgima. Lõpuks naudi keha ilu 6 pakiga abs-ga! Plangupraktika on kasulik mõlemale.

Samuti pole need piiratud sportlaste, tantsijate ja kuulsustega. Ka sina saad vormitud abs. Kuid kuue pakendi hankimine võib olla keeruline, kui te pole kindel dieedis ja treeningus, mida peate järgima. Teie jaoks lihtsamaks tegemiseks pakub see artikkel parimaid näpunäiteid selle kohta, kuidas naised saavad kuuepakulisi kõhulihaseid ja neid hooldada.

Atleetvõimlemine

Jätka lugemist! Kõhulihaste peitmiseks peate kaotama kõhurasva. Siin on kümme viisi, kuidas seda teha: 1. Kalorite põletamiseks pole midagi paremat kui kardio ja HIIT.

Alustage põhitõdedest

Kolm tundi kardio ja HIIT nädalas võivad aidata kogu kehast märkimisväärsel hulgal rasva välja visata. Crunches Shutterstock Krigistused töötavad teie kõhupiirkonna keskosas või kõhu sirglihases.

See on tõhus harjutus, millest alustada, kui soovite oma tuuma tugevdada. Crunches'i toimingud Painutage põlvi ja hoidke jalad maas lamedana.

  • Keto 6 kuu kaalulangus
  • Kuidas saada 6 pakk abs lühikese aja jooksul: 11 sammu (fotoga) - Vihjeid -
  • Seetõttu tuleks maksimaalse kasu saamiseks dieeti täiendada 3 jõutreeningu ja 2 kõhulihaste treeninguga nädalas.

Pange oma käed mõlemale poole oma pead, et toetada selle raskust. Keerake end 30 ° nurga all välja ja hingake välja. Hinga sisse ja mine algasendisse. Korrake seda komplekti 10 kordusega.

Arvustused

Jalgratta prõks Jalgrataste krõmpsud aitavad kõhulihaseid Poletage rasva ABS-i ehitada ning töötavad ka nelipealihasel ja reieluu piirkonnas. Sammud jalgratta krõmpsude tegemiseks Heitke treeningmatil selili. Keerake end 45 ° nurga all välja, hingake välja ja keerake paremale. Viige parem põlv rinna poole ja proovige puudutada paremat põlve vasaku küünarnukiga.

Pöörake ülakeha vasakule.

Ultraheli salendav ilu masin-QQA

Viige oma vasak põlv rinna poole ja proovige puudutada vasakut põlve parema küünarnukiga. Istumisharjumused Shutterstock Istuvad istmed on sarnased krõmpsudega ja töötavad kõhu sirgjoonel ning välistel kaldu. See on üks parimaid viise naistele kuuekomplektiliste kõhulihaste saamiseks.

Istumisnuppude tegemise sammud Painutage põlved 90 ° nurga all ja hoidke jalad lamedalt matil.

Kuidas naised saavad kuus pakki kõhulihaseid - algaja treening ja dieet

Ristige käed rinnal nii, et Poletage rasva ABS-i oleksid kergelt vastassuunas õlgadele asetatud. Hoidke oma kõht kinni ja, hoides jalad maas lamedana, tõstke pea ja seejärel õlad. Paus sekundiks ja laskuge aeglaselt algasendisse. Variatsioon: Hoidke peopesad reitel ja kätel sirged ning seejärel tehke istet.

100LB kaalulangus 6 kuu jooksul

Laske oma peopesadel tõusmisel põlvili libiseda ja algasendisse tagasi minnes libistage alla. Siin on veel mõned istumisvõimaluste variatsioonid. Lamava jala tõstmine Shutterstock Jalavaletõstmine on natuke keeruline harjutus, kui olete alakeha piirkonnas ülekaaluline.

See harjutus on väga soovitatav, kui soovite kõhupiirkonnast kaalu langetada ja kõhulihaseid nikerdada. Sammud lamava jala tõstmiseks Heitke treeningmatile pikali, käed mõlemal küljel ja peopesad allapoole. Suunake varbad välja ja tõstke mõlemad jalad üles. Peatuge, kui nad on põrandaga 90 ° nurga all. Laske jalad aeglaselt alla ja viige need tagasi algasendisse. Jala üles Crunch See harjutus on keerukas varieerumine ja töötab teie alumises ja ülemises kõhulihases.

Tõde: kuidas põletada kõhurasva!

Sammud, et teha jalga üles Crunch Heitke pikali matile, tõstke jalad 90 ° -le ja sirutage käed üle pea. Krõmpsutage ja proovige sõrmedega puudutada põlvi või varbaid. Tule tagasi alla ja hinga sisse. Hinga välja ja krõmpsuta. Tehke 3 komplekti 12 kordust.

10 parimat treeningut naistele, et saada kuus pakk Abs

Plank Shutterstock Plangud aitavad tugevdada südamikku, parandada rühti ja vähendada seljavalusid. Need vähendavad teie kõhu kühmu ja töötavad kõhu sirgjoonel, sise- RF Tummy Slimming Review väliskülgedel, põiksuunas, käsivartel, õlgadel, neljarattalistel, selja- ja puusalihastel.

Planku tegemise sammud Asetage peopesad enda ette.

  • 5x5 rasva kadumismeetod
  • Denise Austins 7 parimat näpunäidet kõhu rasva lõhkamiseks - Healths -
  • Kas tõlkida kirjeldus Google'i tõlke abil eesti keelde?

Teie peopesad peavad olema matil lamedad ja käed sirged Cat Pose. Painutage maha ja asetage käsivarred matile. Laiendage oma jalgu taga. Hoidke neid sirgelt ja painutage oma varbaid.

Hoidke seda poosi sekundit või kauem ja tundke, kuidas teie õlad, südamik ja neljarattalised põlevad. Vabastage ja korrake seda veel 3 korda.

Kuidas saada 6 pakk abs lühikese aja jooksul

Variatsioon: Külgplangu saate teha lamades külili ja tõstes seejärel keha, toetades seda käsivarre ja jalgadega. Mägironijad Mägironija harjutus matkib mäkke ronimise liikumist.

Kaalulangus parast herpesit

See aitab põletada kõhurasva ja tugevdada teie südamikku. Sammud mägironijate jaoks Saa planku poosi. Veenduge, et õlad, küünarnukid ja randmed oleksid joondatud. Painutage oma paremat põlve ja viige see rinnale. Asetage parem jalg tagasi alla. Parema jala tagasi asetades hüpake ja tõstke vasak jalg põrandalt.

Painutage vasak põlve ja viige see rinnale. Tehke seda suurema kiirusega, et tunda põletust kõhulihastes ja reites. Tehke 3 komplekti 20 kordust. Ab Curli riputamine Shutterstock See on hämmastav ja lõbus harjutus kõhulihaste toonimiseks.

See töötab alumiste ab lihaste, sisemise abs ja põiki abs Sammud riputamiseks Ab Curl Võtke kinni tõmmatavast vardast ja laske jalgadel rippuda. Veenduge, et jalad oleksid sirged. Hinga välja, painuta põlvi ja tõmba Lisaks toores rasvapoleti kommentaare rinna poole üles.

Sisse hingates laske jalad aeglaselt alla ja viige need tagasi algasendisse. Tehke Poletage rasva ABS-i komplekti 10 kordust. Tõmmake käsi sirgjoonelise käega üle Shutterstock See harjutus töötab teie alumisel, keskmisel ja ülemisel kõhulihasel, puusa painutajatel ja hamstrings.

Slimming Karu Dolly

Sammud käsivarre jaoks Tõmmake sirgjooneline kägistus üle Heitke treeningmatile pikali, sirutatud jalad ja käed üle pea. Tõstke jalad põrandalt 45 ° nurga all. Tõstke pea ja õlad Poletage rasva ABS-i, viige käed jalgade poole ja liigutage jalgu ülespoole, kuni need on maapinnaga 90 ° nurga all. Vabastage see poos aeglaselt ja viige oma käed ja jalad algasendisse.

Kaalulangus Spartanburg SC

Nõuanne: Selle harjutuse tegemisel võite kasutada 2-naelaseid hantleid. Võite ka neid harjutusi teha, et vähendada kõhupiirkonna rasva. Lisaks sportimisele peate 6-pakis kõhulihaste saamiseks sööma õigesti.

Fatkiller Kommentare

Siin on mõned dieedi näpunäited, mida peaksite kõhulihaste kujundamiseks järgima. Dieedinõuanded ja näidisdiagramm kuuepakuliste abs 1. Näidisdiagramm kuue pakendi abs kohta Söögikorrad.