Miks keha poleb rasva ule lihase. Kuidas keha rasva põletada meestel

Nad on need, mida kasutate sellisteks tegevusteks nagu pikkade distantside jooksmine ja vähese mõjuga aeroobsed treeningud nagu Zumba," ütleb Michele Olson, Ph. Tuleks valida loomulik ja ohutu meetod ja omavahel kooskõlas. Usu mind, 45—60 sekundit läheb sedavõrd lennates, et sa ei saa arugi. Keha salvestab rasva igal võimalusel, nii et te ei surnud nälga. Alusta hoogsalt! Samuti näitavad uuringud, et need, kes alustavad päeva treeninguga, suudavad oma režiimist paremini kinni pidada.

Nad on need, mida kasutate sellisteks tegevusteks nagu pikkade distantside jooksmine Vaadake rasva poletusvoondit vähese mõjuga aeroobsed treeningud nagu Zumba," ütleb Michele Olson, Ph.

Kiirelt tõmblevaid kiude kasutatakse lühemate plahvatusohtlike liikumiste jaoks, näiteks kükkehüpped või sprindid.

Miks keha poleb rasva ule lihase

Nad väsivad kiiremini ja vajavad rohkem taastumisaega. Kuigi 1.

Kuidas keha rasva põletada meestel

Järgmisena: 7 tavalist lihasmüüdit - katkestatud. Teil on valge rasv, mis hõlmab nahaaluseid ja siseelundeid, ja pruun rasv. Nahaalune rasv on puusade, rindade, tagumiku, kõhu ja reite ümbruses pigistatav kraam, mis annab teile kõverad. Ja jah, sellel on funktsionaalseid eeliseid: "Nahaalune rasv on teie suurim energiavaru," ütleb Rutgersi ülikooli kinesioloogia ja tervise professor Ph.

Labros Sidossis.

  • Parim kaalulangus raputab meeste tervist
  • Arbonne Kaalulangususteem
  • Keto toit rasva poletamiseks
  • Pean häirivaks seda, et nii paljudel inimestel on oma arusaam oma keha toimimisest, ilma et selle taga oleks ühtegi mõistlikku põhjendust.

Vistseraalne rasv peidab end teie keskel oleva valge rasva all. Igal naisel, kelle vööümbermõõt on üle 35 tolli, on vistseraalse rasva sisaldus tõenäoliselt ebatervislik. Siinkohal: viis väga olulist asja, mida peaks keharasva kohta teadma.

Lõpuks on seal pruun rasv - selline, mida te tegelikult rohkem soovite. American Journal of Physiology: Endokrinoloogia ja metabolismi uuringus avaldatud uuringute kohaselt võib treenimine aidata kehal pruuni rasva rohkem toota, tootes hormooni, mida nimetatakse irisiiniks, mis seda aktiveerib.

  • Kaalulangus Napunaiteid Dailymotioni kohta
  • Kaalulangus Mill Valley
  • Keskmine nadalane kaalulangus fentermiini
  • Lühidalt: joo ja mölla!

Ja jõulised treeningud võivad isegi ajendada valget rasva muutuma ajutiselt beežirasvana tuntud pruuni rasva tüübiks, mis põletab ka kaloreid. Lihase ja rasva ühendus Nagu automootor, vajavad teie lihased liikumiseks kütust. Tegelikult kulutab suurem osa päevasel ajal tarbitavast energiast teie lihaste toiteks, millel on lisaks spordisaalis purustamiseks purustamiseks ka sadadele olulistele eesmärkidele, näiteks südame pumpamiseks ja tasakaalu hoidmiseks.

Selle energia üks parimaid allikaid on rasv. See sisaldab 9 kalorit grammi kohta, samas kui süsivesikud, Miks keha poleb rasva ule lihase on veel üks peamisi kütuseallikaid, sisaldavad kõigest 4 kalorit. Kuid teie keha on tujukas. Sellele meeldib oma gaasi valida ja valida. Selgub aga, et intensiivsuse väntamine võib lõppkokkuvõttes põhjustada rohkem rasva kadu.

Need kuus strateegiat aitavad teil tõhusamalt üles ehitada lihaseid ja taskulampe. Liikuge varakult. Hommikuse treenimisega saate lõhkeda kuni 20 protsenti rohkem keharasva.

#2 Söö süsivesikuid!

Võti: sööge pärast trenni hommikusööki, viitavad uuringud ajakirjas British Journal of Nutrition. Jookseb tugevalt. Maga rohkem. Eesmärk on vähemalt seitse tundi öösel. See hoiab stressihormooni kortisooli taset kõrgemal, mis võib saboteerida treeningu tulemusi. See võib põhjustada ka selle, et keha hoiab rasva. Need teadusega toetatud strateegiad aitavad teil paremini magada. Järgige reeglit 1: 3.

Üks tund, kolm korda nädalas.

Miks keha poleb rasva ule lihase

Inimesed, kes pidasid seda treeningukava kinni kuueks kuuks, kogesid nende geeniekspressiooni muutust, mis julgustas nende kehasid eemaldama vereringest rasva; Rootsis Lundi ülikoolis tehtud uuringute kohaselt olid neil ka oluliselt väiksemad vöökohad. Uuringu autorite sõnul võivad ka geneetilised muutused vähendada südamehaiguste riski. Lükake kõvemini. Parim viis lahja lihasmassi loomiseks on raskuste tõstmine või keharaskuse harjutuste tegemine, kuni teid ära kasutatakse.

#1 Söö piisavalt!

Ainult üks põhjus, miks raskuste tõstmine muudab teie elu. Kui tunnete, et teie lihased näevad välja suuremad, kui tahaksite, "tõstke küll raskemaid raskusi, kuid ärge suruge end iga kord tõrkele", soovitab Baar. Muutke oma rutiini, et lasta lihastel puhata.

Ja taastumine on hädavajalik: just siis on teie lihased võimelised end tugevamalt üles ehitama ja keha sukeldub rasvavarudesse, et oma tühjendatud energiat täiendada.

Trimmi keha õigesti! Kui eesmärk on energiat kulutada ja rasvu põletada, tuleb kavasse valida baasharjutused.

Siin on teie aktiivne taastumisjuhend, et treeningust maksimumi saada. Suupistete targa treeningjärgne. Sööge kahe tunni jooksul pärast treeningut süsivesikuid ja valke.

Miks keha poleb rasva ule lihase

Eesmärk on süsivesikute ja valkude suhe 2: 1 või kui treenite kauem kui 75 minutit, suhe on 3 või 4: 1näiteks nagu smuuti kühvel valgupulbriga minge edasi 20—40 grammiveerand tassi kaera ja banaani. Või üks neist tervislikest treeningjärgsetest suupistetest.

Toimetaja Valik.

Miks keha poleb rasva ule lihase