Maksimaalne rasva kadu 30 paeva jooksul

Täpne treening, mida ma sel päeval kasutasin, läks niimoodi Isegi 2,5 kg. Seedekaotus on umbes kcal, seega tuleb 1 kilogrammi rasvadest vabanemiseks kokku hoida umbes kcal. Teadsin, et mul on treenimiseks vaid 40 minutit ja seetõttu saan intervallide tegemisele kulutada ainult 15—20 minutit.

Prinditav sprinditreeningu ajakava Kui hüppate elliptilisele või jooksulindile ja tsoonite 30 minutit, vajab teie treeningstrateegia abi - eriti kui teie eesmärk on rasvade põletamine ja kaalu langetamine.

Vaja on vaid ühte väiksemat näpistamist: intervalltreening.

Kuidas nädala jooksul kilogrammi rasva põletada? - Vitamiinid May

Sprint on rasvade kaotuse üks kõige keerulisemaid ja tõhusamaid treeningprogramme. Lühikesed kogu aktiivsusega perioodid esitavad teie lihastele ja energiasüsteemidele väljakutse, et intensiivseid jõupingutusi teha palju tõhusamalt kui tavaline püsiseisundiga kardiotreening.

Lisades selle oma olemasolevasse kardiorutiini lisaks regulaarsele jõutreeningulekiirendate rasvade kaotust ja paljastate kogu raske töö, mida olete teinud. Kui teie keha on mõne tegevusega kohanenud, peate selle viima järgmisele tasandile.

Püsiseisundi südamest ei piisa

Püsiseisundi südamest ei piisa Tundide kaupa elliptilisel kohal käimine on nii igav kui ka rasvade kaotuse jaoks uskumatult ebaefektiivne. Tavalise püsiseisundiga treeningu abil muutute aeroobseteks tegevusteks üha tõhusamaks, mis aitab suurepäraselt parandada aeroobset tervist ja kardiovaskulaarset vastupidavust.

Kuid mida tõhusam olete antud aeroobse treeningu juures, seda vähem muutub see metaboolselt nõudlikuks ja seda vähem kulutate rasva.

Ja madalama intensiivsusega püsiseisundiga kardiotreening võtab kauem aega, tavaliselt minutiliste või kauem kestvate rünnakute korral ning Tervisliku kaalulangus kupsised seda tehakse liiga palju, on see lihasmassi suurendamisele või säilitamisele kahjulik.

Vaja on kõrge intensiivsusega intervalltreeningut HIITet maksimeerida oma aega ja rasva kadu. Sprinditreening säilitab spetsiaalselt teie raskelt teenitud lihased, purustades rasva, et paljastada teie lahja kehaehitus ja näidata oma sportlikkust. Sprintimise päästikud põhjustavad suuremat rasva kadu Harjutus pärast hapniku tarbimist EPOC on nähtus, kus teie hingamissagedus püsib tundide kaupa pärast intensiivset treeningut kõrgena, et taastada Parimate kaalulangus toidu retseptid kõrge intensiivsusega treeningu ajal kaotatud hapnik.

Kui palju rasva saab kuus ära põletada

Põhimõtteliselt tuleb kogu õhk, mille järele sprindimise ajal ahhetate, tagasi maksta. Selle tulemusena otsib teie keha hapnikku, et jõuda tagasi algtasemele, hoides teie hingamissagedust ja ainevahetust kõrgena kaua pärast treeningu lõppu. Ühes Nad jõudsid järeldusele, et võrreldes pideva, madalama intensiivsusega aktiivsusega toovad sprindivahemikud tõepoolest kaasa suurema EPOC suurenemise.

See tõus võib toimuda kauem kui 24 tundi sobivate kestuse ja intensiivsuse kombinatsioonidega, mis viib kehakoostise paranemiseni. Teisisõnu aitab EPOC teie kehal kasutada kogu päeva jooksul rohkem kaloreid keharasva põletamiseks.

Kuidas teha Chai teed! + Retsept ja eelised

Teie uus südamerütm Kui olete valmis sprindiga alustama, on siin kaks suurepärast võimalust oma käima tõmbamiseks. Selles programmis saate sprinti kaks korda nädalas ja jõutreeningut kolmel päeval nädalas.

Päevad on spetsiaalselt kavandatud selleks, et võimaldada täielikku taastumist ja optimaalset sooritust kõigis harjutustes. Esmaspäev: ülakeha jõutreening Teisipäev: Sprindid Kolmapäev: Alamkeha jõutreeningud Neljapäev: Puhke reede: Sprindid Laupäev: Kogu keha jõutreening Pühapäev: Puhkus Soojendus: hea soojendus valmistab keha ette tegevuseks, suurendades südamiku ja lihase temperatuuri, äratades samal ajal närvisüsteemi, et suurendada jõudlust ja vähendada vigastuste võimalust.

Mäkkejooksud: 40—60 meetrit umbes kuus kuni 12 sekundit sprindi kohta kiirustage mõõduka kaldega mäel 85 protsendil oma maksimaalsest kiirusest. Kõndige mäest alla tagasi ja puhake täieliku taastumise jaoks veel 60— sekundit.

  1. Mis pulss põletab rasva - Veenid
  2. Kaalulangus ja lihase sailitamine
  3. Parandab kolesterooli vereprofiili.
  4. Kardio jaoks peaksite natuke kiirust suurendama, soovitaksin treeningu ajal mõõta oma pulssi ja teha kindel, et see on umbes lööki minutis või natuke kõrgem.

Esimesel nädalal alustage nelja sprindiga, lisades igal nädalal ühe sprindi kuni kaheksa sprintiet keha üle koormata, sundides paranemist ja kohanemist. Mäest ülesjooksmise nurk hoiab ära ületõmbamise, mis on sprinditehnikas levinud viga, mis võib viia reie pingutuseni, eriti kui te pole mõnda aega jooksnud.

Jooksuraja sprindid: alustage algava sprindi kiirusena kiirusega 8—11 miili tunnis ja suurendage jooksukiirust 0,5 mph iga sprindi kohta.

Kuidas kaotada kilo rasva päevas (või jälle rasva kiire põletamise kohta)

Töötava mehaanika säilitamiseks ja ülepingutamise vältimiseks kasutage 0,5—2-protsendilist kallet. Tehke sekundilised sprindid sekundilise puhkusega kõigi sprintide vahel, alustades kuue sprindiga esimesel nädalal. Lisage üks sprint nädalas, suurendades samal ajal kiirust, mis sobib teie võimete tasemega.

Lihtne kaalulangus uhe nadala jooksul

Intervalltreeningu lisamine treeningusse Kui maksimaalne rasva kadu 30 paeva jooksul ainult keharasva põletamise ja konditsioneerimise parandamisega, lisage julgelt veel üks sprindipäev või pärast raskuste tõstmist. Kui eesmärk on parandada jõudlust, spurdige kohe maksimaalne rasva kadu 30 paeva jooksul soojendust ja enne tõstmist, et aktiveerida oma närvisüsteem ja valmistada keha jõusaalis rohkem raskusi tõstma.

Enne vastupanu treenimist pole sprintimine teie ainus võimalus, kuid see on parim variant sprindivõime parandamiseks ja vigastusohu vähendamiseks, samal ajal keharasva põletades.

ERG rasva poletamine

Vastavalt NSCA teemale "Essentials of Strength and Conditioning" "" Ühendvõimsuse ja põhiharjutused nõuavad kõigi harjutuste kõrgeimat oskuste ja kontsentratsiooni taset ning väsimus mõjutab neid kõige enam ".

Nii et kui olete treeningu ajal väsinud, kasutate suurema tõenäosusega kehva tehnikat ja seetõttu on teil suurem vigastuste oht. Kui plaanite sprindi ajal maksimumini jõuda, jätke kas vastupanutrenn vahele või minge raskustele kergemaks.

Põletage kiiresti rasva - Vihjeid -

Korralik vorm ja ohutus on alati tähtsamad kui enda surumine. Sprint vabastab teie sisemise sportlase, paljastades samal ajal teie lõhenenud füüsise. Järgige seda sprindiprotokolli koos vastupanukoolituse ja tervisliku, tasakaalustatud toitumisega ning maksimeerite jõusaalis kuude jooksul pingutusi.

Max lihaste rasvapoleti ulevaated

Prinditav sprinditreeningu ajakava.