Kuidas sihtida rasva kadu puusad. Kohustustest loobumine

Selle dieedi peal ei saa jääda igavesti, nii et see on tagasi vanade harjumuste juurde; siis jama, just nii on kaal tagasi. Õnne ja p. Kasutage toolit ja tõmmake rinnakorvi laiendusvedru, et see paksuks. Kas istuda üles ja külg ulatub, et saada kummituslik näitaja, muutes oma raami isegi kõveremaks või oma puusad laiem. Lükake tagasi üles, kuid kasutage kindlasti oma käsi jalgade asemel.

Käsirasva põletamiseks peate üldiselt põletama keharasva. Hea õlavarre rasvatreening töötab aga teie bicepsi ja triitsepsi.

Harjutused Kuidas sihtida rasva kadu puusad kolmnurga surumised, kangi- või hantlibicepsi lokid ja triitsepsi pikendused võivad aidata käte kujundamisel ja toonimisel. Kuidas põletada käsivarre rasva Kui tunnete, et teil on teatud kehaosas, näiteks kätel, liigne rasv, võite arvata, et selle konkreetse piirkonna väljatöötamine võib aidata teil seda rasva põletada.

Kuid õlavarre rasva treenimine võib olla vähem kasulik kui arvate. Kui rasv on juurde tulnud, jaotub see kogu kehas. Õlavarre rasva kaotamiseks peate tõenäoliselt üldiselt kaalust alla võtma.

Kuidas sihtida rasva kadu puusad Fitness Blender Burn Fat Day 5

Vastavalt Ameerika treeningnõukogu ACE andmetele ei ole rasva kadu jaoks võimalik oma kehapiirkondi sihtida. Käerasva või mis tahes keharasva põletamiseks peate tarbima vähem kaloreid kui tavaliselt. Sisuliselt tähendab see tervisliku toitumise järgimist, kuid tegutsemist kalorite puudujäägi korral. Sellel on muidugi piirid.

Kuidas sihtida rasva kadu puusad Kaalulangus Soulcycle

Harvard Health Publishing ütleb, et naised peaksid tarbima vähemalt kalorit päevas, samas kui mehed vajavad iga päev vähemalt kalorit. Kui tarbite juba madala kalorsusega dieeti, tähendab see, et kehakaalu langetamiseks peate oma aktiivsust suurendama.

20 saladust rasva eemaldamiseks kõikjal

Mayo kliinik Sprint koolitus poletada rasva tervetel täiskasvanutel iga päev vähemalt 30 minutit mõõdukat füüsilist koormust.

Pikem trenn või jõuline füüsiline koormus aitab aga ilmselgelt keharasva kiiremini kaotada. Kui soovite kaalust alla võtta, et põletada käsivarre rasva, on teil palju võimalusi.

  • Lean Fathing Fat Loss
  • Vabane küljerasvast - Vihjeid -

Kaalu langetamiseks sobivad suurepäraselt mitmed kardiovaskulaarsed harjutused, näiteks jooksmine, ujumine ja rattasõit. Ajakirjas Journal of Sports Medicine avaldatud Leiti, et HIIT-treeningud, mis keskendusid jooksmisele, olid parimad inimestele, kes soovivad vähendada üldist keharasva. Kas käsivarre rasva treenimine töötab?

Pidage meeles, et käsivarre treeninguid tegelikult pole. Kehakaalu langetamiseks mis tahes kehaosas peate regulaarselt tegema kardiovaskulaarseid treeninguid. Mida saate aga teha, on lisada käte spetsiifilised harjutused oma treeningkavasse.

Sel viisil treenimine aitab tugevdada lihaseid, mida loodate sihtida. Teatud harjutuste, näiteks jooga lisamine võib aidata teie käelihaseid üles ehitada ja tugevdada. Õlavarre treening peab üldiselt suunama teie biitsepsi ja triitsepsi. Tricepsi harjutusi on palju erinevaid, mille vahel saate valida.

Kuidas sihtida rasva kadu puusad Kiire abs rasva poletamine

Kuid ACE rahastatud uuringu kohaselt on mõned neist harjutustest paremad kui teised. Harjutused, nagu näiteks triitsepsi pikendamine õhul, köie ja varda surumine ning pinkide vajutamine, võivad aidata teie käsi - täpsemalt teie triitsepsi.

Kuidas saleneda pirnikujulist keha

Kuid ACE leidis, et teie triitsepsi parimad harjutused on kolmnurga pealetungid, tagasilöögid ja langused. Teises ACE Kuidas sihtida rasva kadu puusad uuringus leiti, et ka teie bicepsi jaoks on harjutusi. Kui teie bicepsi jaoks sobivad suurepäraselt sellised liigutused nagu lõuatõmbed, kangikõverdused ja kaablilokid, on parim biitsepsi harjutus kontsentratsioonikõver.

Bicepsi ja Tricepsi käe harjutused Need ACE poolt soovitatud harjutused võivad aidata teil mitte ainult käsivarre, vaid kogu keha rasva. Need võivad ka teie käsi tugevdada. Kasutage kindlasti kaalu, mida saate mugavalt ühes käes hoida. Istu pingile jalad lahku. Haara raskus vasakust käest. Toetage küünarnukk vasaku reie või põlve siseküljele.

HARJUTUSED õLAVARRE RASVA PõLETAMISEKS - TERVIS -

Keerake raskus ülespoole, tuues käe õla poole. Ärge laske selle käe sooritamisel ülejäänud käsivarrel liikuda. Tooge kaal aeglaselt alla. Ärge aga pange seda põrandale tagasi - korrake liikumist 10 korda.

Kuidas vähendada kõhurasva jalgrattasõidu ajal?

Vahetage positsioone nii, et korraksite seda harjutust teise käe jaoks. Tehke iga käe jaoks kolm komplekti. Kõik, mida peate muutma, on käte paigutus.

Minge põrandale, nagu teeksite tavalist surumist. Teie jalad peaksid olema koos. Selle asemel, et panna käed õlgade alla, pange käed kokku nii, et pöidlad ja nimetissõrmed moodustaksid kolmnurga. Tõstke ennast üles nii, et teie kaal oleks kätel ja varvastel. Langetage ennast järk-järgult, hoides oma keha jäik ja keha sirge.

Teie lõug või rind peaks ulatuma põrandani. Tagasi üles tõustes hoidke kindlasti sama vormi. Ärge laske alaseljal allapoole vajuda ega puusasid üles tõusta. Tehke kolm komplekti 15 kordust.

Kuidas sihtida rasva kadu puusad Alpha 5 rasvapoleti ulevaade

Näpunäide Kui te pole harjunud push-upe tegema, leiate, et see harjutus on väga keeruline. Lihtsama versiooni saamiseks proovige panna oma kaal pigem põlvedele kui varvastele. Kolimine 3: Tricepi tagasilöögid Tricepi tagasilöögil on mitu variatsiooni. Kuid see harjutus võib olla keeruline, kui te pole vormis kindel.

Kui te pole seda käiku varem teinud, võiksite esmalt proovida seda personaaltreeneriga. Hoidke paremas käes hantlit. Pange oma vasak jalg ette nagu teeksite Max salendav kohv, kuid veenduge, et teie kehakaal oleks teie mõlemale jalale ühtlaselt jaotunud. Asetage vasak käsi vasakule reiele ja kallutage aeglaselt ettepoole.

Kuidas treenib jalgratast teie puusad ja kõht?

Teie ülemine kehakaal tuleks kanda sellele kehapoolele. Tõmmake parem õlg allapoole ja tagasi, hoides paremat kätt oma kehaga paralleelselt. Painutage küünarnukki nii, et käsivars oleks põrandaga vertikaalselt.

Sirutage küünarnukk aeglaselt, kuni see on täielikult välja sirutatud. Pange oma käsi tagasi algasendisse, muutmata ülejäänud keha asendit. Istu pingil või muul tasasel pinnal. Asetage käed mõlemale poolele, peopesad pingile toetuvad. Teie sõrmed peaksid rippuma üle külje, nii et te haarate servast. Veenduge, et jalad oleksid koos.

Laiendage oma jalgu enda ees ja langetage puusad põranda poole.

Kuidas sihtida rasva kadu puusad asjad, mida teha rasva poletamiseks

Teie õlavarred peaksid olema põrandaga paralleelsed ja puusad peaksid olema õhus. Hoia seda positsiooni. Keha kaal peaks toetuma kätele ja kontsadele. Lükake tagasi üles, kuid kasutage kindlasti oma käsi jalgade asemel. Tehke kolm komplekti kaheksast kordusest.