Kiire rasva kaotuse vaba sooki

Silmi, millele järgneb kõht, saab petta. Kaaliumi on palju kuivatatud puuviljades, banaanides, tomatites, spinatis, avokaados ja mõnes muus toidus. Aju vajab 15 minutit, et mõista, et see on täis, pärast mida ei tunne te enam nälga. See kutsub esile tagasivoolu - mao sisu tagasivool söögitorusse, algab kõrvetised. Kasutage värvi jõudu Selgub, et värv mõjutab isu ja sinist peetakse kõige isuäratavamaks. Miks on kalorite kvaliteet nii oluline?

Miks peate rasva kiiresti põletama, mitte järk-järgult - keha kuivamine Mahlad Mis puudutab ülekaalust vabanemist, siis oleme kõik korduvalt kuulnud, et parem on tegutseda aeglaselt ja visalt: "Mida aeglasemalt liigute, seda kaugemale jõuate!

Tegelikult üritab enamik inimesi rasva kaotada liiga aeglaselt, mitte liiga kiiresti. Miks aeglane rasvapõletaja enamasti ebaõnnestub ja mida selle asemel teha??

Kiire kaalukaotuse meetodid - Hüpofüüsi

Miks kiire rasva kadu on nii palju parem kui aeglane rasva kadu Ideaalis soovib valdav osa inimesi kaalust alla võtta nii kiiresti kui võimalik. Teisisõnu, püüdes teha kõik võimalik, et kiirendada rasva kadu, säilitades samal ajal lihaseid.

Kuigi see võib tunduda ilmselge valikuna, on fitnessimaailmas väga populaarne seisukoht, mis toetab "aeglast" lähenemist kaalulangetamisele. See tähendab, et mõõduka kalorivaeguse ja väikese kuni mõõduka kehalise aktiivsuse kasutamine rasva massi aeglaseks vähendamiseks mitme kuu jooksul. Neid positiivseid külgi täiendab sageli lugu sellest, kuidas te põletate kõik oma lihased, kui proovite liigse kehakaalu suhtes liiga agressiivne olla.

Tegelikult on "aeglasel kuivamisel" vähe eeliseid ja üsna palju tõsiseid puudusi, mis on seotud kehas toimuvate füsioloogiliste muutustega, kui piirate kalorite tarbimist kehakaalu langetamiseks. Fakt on see, et mida kauem jääte kalorite defitsiiti.

The Great Gildersleeve: Gildy's Radio Broadcast / Gildy's New Secretary / Anniversary Dinner

Nii toimib metaboolne kohanemine: meie ainevahetus kohandub tarbitud energiahulgaga ja püüab tasakaalustada põletatava energia Kiire rasva kaotuse vaba sooki tarbitava kogusega - püüab säilitada tasakaalu homöostaas. Kui piirate söödava toidu hulka ja kaotate liigse rasva, hakkab teie ainevahetus loomulikult aeglustuma keha põletab vähem energiat. Ja mida kauem olete kalorivaesuses, seda rohkem teie ainevahetus aeglustub.

Mida peaksite tegema, kui ainevahetus aeglustub, et kaalu langetada?

Newest ideas

Kiire rasva kaotuse vaba sooki nii - treeningu abil peate veelgi vähendama kalorite tarbimist või suurendama kalorikulusid. Ja siis kuu või kahe pärast peate seda uuesti tegema. Ja ikka ja jälle. See tsükkel kestab seni, kuni saavutate oma eesmärgi või kuni ainevahetus aeglustub nii palju, et peate loobuma soovist kaalust alla võtta ja proovida ainevahetust kiirendada.

See pole kindlasti maailma lõpp, kuid see pole lihtsalt vajalik.!

  • Vaba kulturismi juhend - kaotage rasva ja suurendab lihaseid
  • Slimming BBQ kaste

Olles agressiivsem kalorite piiramise osas, millest me nüüd räägime, võite kaotada palju rohkem rasva, kaotamata lihaseid või kogemata ainevahetuse aeglustumist. See salakaval viga keha kuivatamisel, mis võib teie pikaajalisi tulemusi tõesti kahjustada.

Kuidas jaada jooksulint alla

Isegi kui te pole sobivuse ekspert, olete ilmselt kuulnud, et korraga on võimatu lihasmassi kasvatada ja liigset rasva põletada. See ei ole alati nii see on võimalik algajale sportlaselekuid üldiselt on see tõsi: kalorite defitsiit nõrgendab keha võimet lihasvalke parandada ja sünteesida, mis viib lihaste kasvu peatumiseni.

Kuidas kaalust alla võtta

Seega ilmneb probleem "aeglase kuivamise" puhul: mida kauem rasva põletate, seda kauem ei saa te lihaseid tõeliselt üles ehitada. Kui olete juba saavutanud oma lihaste kasvu geneetilise potentsiaali, ei peaks te muretsema. Kuid kui soovite soovitud esteetilise kehaehituse saavutamiseks lisada rohkem lihaseid, on see kriitiline. Lihasmassi Kiire rasva kaotuse vaba sooki suureneb see koos sellega seotud rasvhapetega ja seetõttu peate perioodiliselt "kuivama".

Selle tulemusena võib kogu massitõusuprotsess kesta mitu aastat ja koosneb vahelduvatest kaalutõusu perioodidest ja keha kuivatamise perioodidest. Pika aja jooksul 6—12 kuud võtavad paljud poisid ja tüdrukud 2—3 korda vähem lihasmassi vaid seetõttu, et nad püsivad liiga kaua mõõduka kalorite puudujäägi all.

Lõpptulemus on see, et kui pikemas perspektiivis on vaja lihasmassi ja jõudu juurde saada, peate olema võimalikult vähe kalorite defitsiidis ja selles osas ei ole "aeglane kuivamine" ilmselgelt sobiv.

Olgem ausad: isegi kui sööte väga asjatundlikult, muutub iga dieet mõne aja pärast igavaks. Keha kuivatamise ajal on treenimine järjest keerulisem ja energiapuudus on märgatavam, näljatunne ilmneb üha sagedamini, seetõttu tuleb asja lõpuni viimiseks toetuda ainult tahtejõule ja distsipliinile.

Kahjuks juhtub seda liiga tihti: mida kauem keegi toiduga piirdub, seda tõenäolisemalt loobub ta lõpuks oma eesmärgist üldse ja hakkab ennast kontrollimatult ahhetama.

Muide, üks huvitav tähelepanek: nii "agressiivse" kui "kerge" kalorite defitsiidi korral ei ole üldise heaolu muutused esialgu väga erinevad. Üldiselt tähendab "kiire keha kuivamine" ühe või kahe nädala pikkust mõõdukat nälga, millele järgneb "sile libisemine".

Kas lihaste lagunemine pole kiire kaalulangus?? See on üks populaarsemaid hirme, mis on seotud kehakaalu langetamisega ja nagu sageli juhtub "tarkade nõuannete" puhul - see seisukoht vastab tõele vaid osaliselt. Tegelikult on see õige: liigne kaloridefitsiit kiirendab lihaste kaotust ja see on veel üks seletus, miks "ekstreemsed dieedid" on ebatervislikud. Kuid mida tähendab liiga suur kalorite defitsiit?? Ja kas on mingit vahet valgusisaldusega dieedil treenitud sportlaste ja liiga vähe valku tarbivate treenimata inimeste vahel??

Sellele küsimusele leidsid vastuse Jyväskylä ülikooli Soome teadlased. Kalorite defitsiit kalorit. Mõlemad rühmad söövad kõrge valgusisaldusega toitu.

Kiire kaalulangus

Oluline on siiski märkida, et kalorite puudujäägiga rühm ei olnud kuidagi näljas - osalejad sõid keskmiselt üle kalori päevas.

Pisut piirav toidukogus töötab rasvunud inimeste jaoks hästi, kuid mida lahjemaks saate, seda rohkem on vaja energiapuudust rasvade tõhusaks põletamiseks. Nüüd näete ise, et tasakaal on liiga aeglase kuivamise VASTU kallutatud: Kerge kalorite puudujäägi korral on võimalik märkimisväärses koguses rasva kaotada, kuid kogu protsess võtab oluliselt kauem aega ja põhjustab rohkem kannatusi. Nüüd lõbusast osast: Kuidas maksimeerida kuivava rasvakadu kaotamata lihaste ja vaimset tasakaalu?

Kuidas seda kiiresti ja ohutult teha?

Tõde Ajakirjast Fat Loss | Kaalukaotus

Kuidas kiiresti rasva kaotada, kuid säilitada lihas ja jõud Tõhus keha kuivamise režiim sisaldab mitmeid põhipunkte. Kui järgite allolevat skeemi, võite kaotada umbes grammi keharasva nädalas, isegi kui teie esialgne keha rasvaprotsent on madal. Samal ajal on näljatunne tavaliselt minimaalne ja üldine energiatase langeb veidi.

Dieet, mis sisaldab palju valke ja süsivesikuid Kuigi teadlased otsivad endiselt "ideaalset dieeti", teame ühte asja kindlasti: see hõlmab iga päev suurt valgu tarbimist.

  1. Ära nälgi Kui teil on terviseprobleeme, pidage enne sellise dieedi järgimist nõu oma arstiga.
  2. Valige oma ajakavale vastav koolituskursus, mis on mõeldud teie eesmärkide ja väljaõppe taseme jaoks.

Arvukad uuringud kinnitavad, et kõrge valgusisaldusega dieet on igas mõttes parem valgusisaldusega dieedist. See on eriti oluline, kui piirate kalorite tarbimist kehakaalu langetamiseks, kuna piisav valk mängib olulist rolli lihasmassi säilitamisel.

Lihaste säilitamiseks kuivamisperioodil peate tarbima 2,3—2,6 grammi valku kehakaalu kilogrammi kohta. Toiduga on seda valkude kogust üsna keeruline tagada, mistõttu kogenud sportlased võtavad vadakuvalgu. Paljud inimesed teavad tänapäeval, et kõrge valgusisaldusega dieet on parem kui madala valgusisaldusega dieet, kuid mitte kõik ei saa aru, miks on kõrge süsivesikusisaldusega dieet nii palju kui süsivesikutevaene dieet, kui tegemist on kaloripiirangute ja kaalulangusega.

Mõned faktid süsivesikute kohta keha kuivamise ajal: Süsivesikurikas dieet põhjustab vähem stressi ja väsimust kui piiratud süsivesikute dieet.

Iivelduse sümptomid

Madala süsivesikusisaldusega dieet ei too kaasa suurema rasvasisalduse vähenemist kui kõrge süsivesikute sisaldusega dieet. Suure süsivesikusisaldusega dieedi söömine keha kuivatamise ajal toetab paremini jõudlust ja aitab säilitada lihasmassi. Ülesöömise lisakalorite tarbimise oht on suurem madala süsivesikusisaldusega dieedil kui süsivesikuterikkal dieedil. Toidulisandite kasutamine keha kuivatamise ajal Võimalik, et olete toidulisandite suhtes skeptiline.

Ja see pole üllatav. Sporditoitumistööstus on petturitest levinud ning enamik reklaamitud kapsleid ja pulbreid on enam-vähem väärtusetud.

Kiireim viis rasva poletamiseks kodus

Siiski on looduslikke aineid, mis võivad kiirendada rasvade põletamist ja soodustada lihaste kasvu. Kreatiin on hea näide sportlikust toitumisest lihasmassi suurendamiseks ning rasva põletamist soodustavaid toidulisandeid on mitmeid. Need on tuntud aastakümneid ja arvukate katsete abil on tõestatud, et rohelise tee ekstrakti, kofeiini, johimbiini ja mõnede teiste ravimite kasutamine aitab kiirendada keha kuivamisprotsessi.

Selles mõttes nimetatakse kõige kuulsamat ravimit klenbuterooliks. Esiteks on selle kasutamine tervisele ohtlik ja lisaks on Rahvusvaheline Olümpiakomitee ROK selle keelanud. Treeningud Suure raskusega treenimine aitab mitte ainult säilitada lihasmassi kuivamise ajal, vaid võimaldab ka rohkem rasva põletada. Ja kiirem ainevahetus tähendab, et isegi puhkeseisundis kui inimene ei tee midagi - puhkab või magab põletatakse sadu täiendavaid kaloreid. Nii et treenige keha kuivatamise ajal raskete raskustega, kui soovite oma Kiire rasva kaotuse vaba sooki kiirust suurendada ja vastavalt sellele kiirendada rasvade põletamist.

Ja lisaboonuse teenimiseks keskenduge põhiharjutustele, nagu kükitamine ja surmtõstmine, sest just need maksimeerivad pärast treeningut "kalorite põletamise" efekti.

Suure intensiivsusega intervalltreening HIIT Paljude inimeste jaoks on võitlus liigse rasvaga seotud paljude tundide kaupa igapäevase sörkjooksuga. Seetõttu oleks loogiline Kiire rasva kaotuse vaba sooki, et protsessi kiirendamiseks kuivatamise ajal peate tegema palju kardiot. Mida sporditeadus selle kohta ütleb? Sellel teemal on tehtud palju uuringuid - Lavali ülikool, Ida-Tennessee osariigi ülikool, Baylori meditsiinikolledž ja Uus-Lõuna-Walesi ülikool ning kõik nad on lõplikult tõestanud, et aja jooksul põhjustavad lühikesed kõrge intensiivsusega kardiotreeningud rohkem rasva kadu kui pikaajaline, madala intensiivsusega kardiotreening sörkimine.

Näiteks Lääne-Ontario ülikooli uuring näitas, et kõigest 4—6 kolmekümne sekundi pikkuste intensiivsete spurtide tegemine põletab rohkem rasva kui tund aega kõndimist kallakul jooksulindil see on kulturistide jaoks üks südame põhielemente.

Lisaks, mida lühemad on teie kardiotreeningud, seda paremini säilitate oma lihaseid ja jõudu. See pole rasv, vaid liigne vesi: mis on vee kaal Vesi. Illustreeriv foto. Kui teie tavalised teksad äkki enam ei istunud või nägite oma lemmikkleidis äkki enda asemel peeglist seotud vorsti, siis võib sellise järsu ümberkujundamise põhjuseks olla turse.

Miks Slimming Shop Hongkongis teie keha üleliigset vett ja kuidas sellest vabaneda koos paari kilogrammiga - proovime selle välja mõelda. Kindlasti olete juba kohanud mõistet "veekaal".

Tervislikule eluviisile üle minnes või dieedil olles dramaatiliselt kaalu langetades öeldakse tavaliselt, et see on "üle jäänud vesi", see tähendab veemass. Kuid mida see tähendab - "veemass"?

Kaalulangus pubertemel