ATP rasva poletamine

Hea kroonilise väsimusega toimetulekuks. Metaboolset protsessi nimetatakse ainevahetuseks. Näiteks magades magab keha kaloreid, kuid mitte nii intensiivselt kui ärkvel olles..

Natukene aega tagasi küsisin ühelt selliselt trennihundilt, mis Kaalulangusevarude taimetoitlane ta eesmärk ning miks on tema treeningud just sellised nagu nad on.

Mis on L-karnitiin?

Vastus üllatas mind päris kõvasti. Tuli välja, et tuleb treenida madalal intensiivsusel ning raskusi ei tasu tõsta.

Optimaalne pulsisagedus rasvade põletamiseks - kalkulaator Leukeemia Meie kehas on kaks peamist energiaallikat: Rasvavarud. Mõlemat kasutatakse adenosiinitrifosfaadi ATP moodustamiseks. ATP on peamine energeetiline aine. Adenosiintrifosfaadi tootmiseks lagundab meie keha ladustatud rasva rasvhapeteks või kasutab selleks glükogeenivarusid.

Siis saab ilusa sportliku keha ning antud treeningmetood aitab kõige paremini rasva põletada, kuna treening toimub ju rasvapõletustsoonis.

Enamikel jõusaali kardioseadmetel on peal ka graafikud ja nupud fat burnmis lubavad maagilist rasvapõletust.

L-karnitiin on aminohape, mida kasutatakse toidulisandina. L-karnitiini kasutamine toetab koensüümi A aktiivsust, normaliseerib ainevahetusprotsesse, suurendab soole- maomahla ensümaatilist aktiivsust, aktiveerib seedenäärmete sekretoorset aktiivsust. Ravim kiirendab närvikudede taastumist, avaldab neurotroofset toimet. Arvatakse, et L-karnitiin on efektiivne kaalulangetamiseks: sporti mängides vähendab aine laktatsidoosi, luu lihaste rasvaelementide taset ja normaliseerib kehakaalu. Rasvavarude põletamise protsessi alustamiseks on kehakaalu langetamiseks lisaks piisavale L-karnitiini kogusele oluline ka kehaline aktiivsus ja pädev toitumine.

Et alustada päris algusest, tuleks minna tagasi aastassemil üks teadlane avaldas artikli, milles vaadeldi, kuidas keha kasutas erinevatel treeningintensiivsustel energia tootmiseks lihasglükogeeni süsivesikintramuskulaarseid triglütseriide või veres leiduvat glükoosi ja rasvhappeid. Sellest järeldub, et väga madalal intensiivsusel kasutab organism energia tootimiseks enamjaolt verest pärinevaid rasvhappeid. Intensiivsuse tõustes asub keha kasutama rohkem lihastes paiknevaid reserve.

Rasvapõletuse pulsikalkulaator

Mida suurem on intensiivsus, seda vähem kasutatakse energia tootmiseks rasvasid ja rohkem glükogeeni. Antud uuringu põhjal võibki väita, et eksisteerivad kindlad intensiivsustsoonid, kus kasutatakse energia tootmiseks erinevaid energiaallikaid.

  1. Rasvapõletustsoon, müüt või tõde? – Personaaltreeningud, toitumis- ja treeningkavad
  2. Mida peaks minu rasva poletama sudame loogisagedust
  3. Populaarsed karnitiini tabletid ja pulber: 1.
  4. Hoiatused Kreatiin on looduslik aine, mida leidub teatud lihas ja kalades ning mida toodab ka inimkeha.
  5. Kuidas poletada rasva valiste reide kohta
  6. Forever Therm™ aitab kõikides rasvapõletusetappides

Mida sellest järeldada? Ühest küljest on rasvapõletustsoon puhas tõde. On erinevad intensiivsustsoonid, kus keha kasutab ATP tootiseks rohkem just rasva ja vähem süsivesikuid.

Teine ja oluliselt tõsisem küsimus on, kas sellest on ka kasu keha rasvaprotsendi vähendamiseks? Antud probleemi adekvaatseks käsitlemiseks saame küsimust vaadelda läbi kolme tasandi: Raku tasandil Kogu keha tasandil Energiabilansi tasandil Raku tasandil on rasvapõletustsoon puhas tõde.

Navigeerimine

Tõepoolest eksisteerivad intensiivsustsoonid, mille korral põletad energia tootmiseks rohkem rasvasid. Ka kogu keha tasandil on see tõde, rasvapõletustsoonis kasutab keha tõesti rohkem lihases leiduvaid triglütseriide ning rasvkoest pärinevaid rasvhappeid energia tootmiseks.

Energiabilansi tasandil langeb aga kaardimaja kolinal kokku. Eesmalt on äärmiselt oline teha vahet rasvade oksüdatsiooni põletamise ja keha rasvamassi vähenemise vahel.

Mis on pulss

Kui vaatleme keha suletud süsteemina, kus süsteemi tuleva energia hulk tarbitud kalorid on suurem kui süsteemist lahkuv energia treeningu ja treeninguteväise ajaga kulutatud kaloridsiis ei oma vähematki tähtsust, millises tsoonis te treenite ning mitte mingi ime läbi ei saa väheneda rasva hulk meie kehas. Kõige olulisem oleks keskenduda rasvade oksüdatsioonile pikema aja vältel, mitte ainult treeningu ajal treening ise kestab meie päevast võrdlemisi väikese aja.

Rasva kulutatakse ikkagi sama looduslikud viisid rasva eemaldamiseks kehast, ca 30 g, süsivesikuid aga juba oluliselt rohkem, ca 75 g.

Kuidas L-karnitiini võtta Iga inimese jaoks tuleks dilemma, kui palju ja kuidas L-karnitiini võtta, lahendada rangelt individuaalselt, lähtudes tema enda energiakuludest: mida rohkem energiat kulutatakse, seda suurem on vaja kasutatud aine annus. Levocornitili võtmise tasub järgida teatavaid reegleid: Sportlaste päevane annus on mg. Ravimi mis tahes vedel vorm eeldab selle kasutamist 40 minutiga.

Juba selline lihtne analüüs näitab, et rasvapõletustsoon rasvapõletustreeningon energiabilansi ATP rasva poletamine läbi kukkunud. Mida intensiivsemalt sa treenind, seda rohkem energiat sa kulutad, see on ainukene asi, mis reaalselt loeb! Rasvapõletustsoonist kinnihoidmine on umbes sama. Kontrollitud uuringute põhjal väib kindlat väita, et kindlasti mitte! Kokkuvõttes ei ole nö rasvapõletustreeningust keha rasvamassi vähendamiseks erilist kasu.

Miks L-karnitiin on populaarne toidulisand

Lisaks eelnevale jääd rasvapõletustsoonis treenides ilma lihashüpertroofiast, mis reaalselt aitab sul rohkem energiat kulutada ka siis, kui sa ei treeni.

Aga sellest kirjutan järgmisel korral. Regulation of endogenous fat and ATP rasva poletamine metabolism in relation to exercise intensity and duration. Does the intensity of an exercise programme modulate body composition changes?

Int J Sports Med Mar;27 3 Exercise intensity does not effect body composition change in untrained, moderately overfat women. J Am Diet Assoc. Share this:.