Valge neeru Bean tsilli

Selle asemel kasutage tervisliku tšilli oad, et lisada kiudaineid ja sirutada oma roog tervislikult ja odavalt. Olen natuke mures oakastme maitse pärast.

Taimetoitlane kolme oa tšilli

Rohkem kui lihtsalt maitsev, tervislik tšilli on lihtne ühepajatoit, mida valmistatakse sageli juba käepärast olevate koostisosadega ning mida saab hõlpsasti venitada, et sööda rahvast jalgpalli pühapäeviti või pärast pikka reha- või kühveldamispäeva.

Veelgi enam, tšilli on lihtne sügavkülm söök, mida saate teha aeglasel nädalavahetusel, et teil oleks käes tihedaid öid. Kasutage neid lihtsaid nippe, et muuta oma lemmik tšilli retsept tervislikumaks, kuid siiski südamlikuks ja rahuldavaks.

Valge neeru Bean tsilli Tara Slimming

Seotud: tervislikud tšilli retseptid 1. Maitsesta julgelt Pildil olev retsept: Kickin 'Hot Chili Suurepäraste vürtsikoguste kasutamine oma tšillis on lihtne viis suurepärase maitse lisamiseks ilma lisatud rasva ja kaloriteta.

Черт побери, - проговорил второй голос.

Klassikaliste tšilli 4-nadalase rasva kadu hulka kuuluvad tšillipulber ja köömned ja cayenne või jahvatatud punane pipar neile, kellele meeldib see väga kuum.

Eelsegatud tšilli maitseainepakkide ostmise asemel katsetage lõbusalt erinevate maitseainetega; kaneel ja küüslauk lisavad imelist maitsesügavust.

Valige lahja valk Pildil olev retsept: valge Türgi tšilli Klassikalise tervisliku veiseliha chili valmistamiseks, mis on endiselt tervislik, valige veiseliha, mis on vähemalt 90 protsenti tailiha, mis sobib lahja liha USDA juhistega. Selle asemel võite valida lahja ja maitsva jahvatatud kalkuniliha või kana rinna. Seotud: Siit saate teada, kui palju valku iga päev süüa 3. Segage mõned oad Pildil olev retsept: Neljauba ja kõrvitsatšilli Texases võib kõik olla suurem, kuid me ei soovita järgida nende pliid ainult lihaga tšilliga.

Selle asemel kasutage tervisliku tšilli oad, et lisada kiudaineid ja sirutada oma roog tervislikult ja odavalt.

Võite kasutada ühte tüüpi ube, näiteks neeruube või musti ube, või segada sordi jaoks mitut tüüpi. Veelgi enam, oa baasil valmistatud taimetoitlaste tšillis on tunduvalt vähem kaloreid ja Technispa Slimming küllastunud rasvu kui lihaga valmistatud tšillil.

Seotud: Kiireid ja eelarvesõbralikke õhtusööke konserveeritud ubadega Valge neeru Bean tsilli. Lisage täisteratooteid Pildil olev retsept: Zesty Wheat Berry-Black Bean Chili Tehke tšilli ühe poti söögikorda või venitage väike partii tšilli, lisades täisteratooteid, näiteks pruuni või looduslikku riisi, farro, otra, bulguri või nisumarju.

  • Она отчетливо слышала молитву святой Жанны, взывавшей к милости Иисуса.
  • Köömen-valge Oa Tšilli - Retsept

Terved terad lisavad kiudaineid, mis hoiavad teid kauem täidlasena. Terad külmuvad hästi ka tšilli sisse või võite pärast tšilli uuesti kuumutamist sisse segada värske portsjoni keedetud teri.

Seotud: 4 täistera, mida peaksite sööma 5.

Soovitatav

Sneak ekstra köögiviljades Pildil olev retsept: bataat ja must oa chili Lisaks traditsioonilisele tomatibaasile on nii lihtne tšilli köögiviljadega täiendavaid vitamiine manustada. Hakitud või kuubikuteks lõigatud maguskartul, suvikõrvits, paprika ja porgand lisavad toiteväärtust ilma, et see maitsestaks teisi maitseaineid.

Во-вторых, уровень их видеотехники либо на несколько сотен лет отстал от нашей, либо - если Роберт прав, и в комнате или за стеной не было проектирующего устройства - октопауки настолько опередили нас, что кино кажется нам магией. В-третьих.

Seotud: 5 viisi köögiviljade sissetoomiseks peresöögikordadesse 6. Vaadake lisatud naatriumi olemasolu Pildil olev retsept: lihtne taimetoitlane tšilli Chili soola sisalduse kontrollimiseks vali soolata konserveeritud tomatid ja vähendatud naatriumisisaldusega puljongid.

Valge neeru Bean tsilli Kaalulangus toidumarkidel

Loputage kindlasti konserveeritud oad enne tšillidesse segamist, et ka naatriumi taset märkimisväärselt vähendada. Eeltöödeldud tšilli maitseainesegud on ka naatrium rasked, nii et tehke oma soolasisalduse paremaks kontrollimiseks oma.

Koostisosad

Seotud: Top 10 naatriumi allikat toidus 7. Helendage happeliste koostisosadega maitseaineid Pildil olev retsept: ema chili Lahjamahla või siidriäädika lisamine keetmise lõpus oma tšillile aitab roogi heledamaks muuta ja maitset veelgi keerukamaks muuta.

Minu kõige vähem lemmik tšilli valmistamise ja söömise osa on oad; Ma vihkan nende valimist ja valin neid oma kaussi. Ainsad, mis mulle tegelikult meeldivad, on mustad oad. Millised oleksid teie soovitused hea oa saamiseks nii valikul kui ka ettevalmistamisel, et need sobiksid ülaltoodud koostisosadega? Lisage kommentaaridesse lisamiseks muud koostisosad või maitsed.

Kui kuumutate mitu nädalat või kuud külmutatud tšilli uuesti, võib maitseainete värskendamiseks aidata ka natuke sidrunimahla või äädikat, mis on enne söömist kaussi segatud. Kasutage värsket topsi Pildil olev retsept: kanafilee bataadiga Lisage täiendavat maitset ja laske õhtusöögikülastajatel või pereliikmetel kohandada oma tšilli kausid lõbusate toppidega. Värsked maitsed, nagu hakitud avokaado, koriander, kuubikuteks lõigatud punane sibul ja hakitud Monterey Jacki juust, pakuvad suurepärase esitluse ja ümardavad sööki.

Valge neeru Bean tsilli Poletage hip rasva isas

Lisage Kreeka jogurtiga valgu- ja kreemjasust ning ärge unustage pudelit kuuma kastet juhuks, kui kellelegi meeldib tšilli, et see higistama jääks. Seotud: 21 maitsvat ülaosaga ideed oma suppi harjumuspärasest muust maailmast viimiseks Vaata: Kuidas Valge neeru Bean tsilli kana-tšilli maguskartulitega Jätkake lugemist: Madala süsivesinike sisaldusega aeglase pliidi retseptid 7-päevane õhtusöögikava: madala kalorsusega mugavad toidud Lemmik Postitused.