Parim viis kae poletamiseks

Püüdke saada iga päev 20—30 minutit madalama intensiivsusega füüsilist tegevust. Pange kirja ka ligikaudne põletatud kalorite arv. Süsivesikuid leidub paljudes erinevates toitudes. Kui tahad kulutada g rasva ehk kalorit, tuleb iga mainitud tegevust harrastada veel 17,5 korda kauem nätsu närimise puhul siis tundi ehk üle 13 ööpäeva — autš!

Tahad põletada rohkem rasva?

Kuidas planeerida oma cardiot, et saavutada kuivem tulemus? See aitab sul säilitada rasvavabamat ja paremas vormis olevat keha.

Kuid ometi on seal üks väike küsimus, mis vajab vastust ja mis võiks viia su treeningud täiesti uuele tasemele. Millal on siiski parim aeg teha cardiot?

Enim Küsimusi

Oleme teinud palju tööd, et leida uuringuid selle kohta ja siin on kõik plussid ja miinused cardio tegemise kohta erinevatel aegadel. Vastused sinu rasvapõletamise alastele küsimustele on otse su nina all.

Parim viis kae poletamiseks

Mis on halba selles, et tõused üles 45 minutit varem kui tavaliselt? Saad sellega ühele poole enne, kui oled täielikult üles ärganud ja aru saanud, mida sa Slimming soob seene kaste. Palju inimesi vannub, et tehes cardiot hommikul esimese asjana eriti enne hommikusööki on parim viis rasvu põletada ja oma päeva õieti alustada.

Logi sisse

Uuringud näitavad, et võid sellest tulu saada kui teed cardiot esimese asjana hommikul enne söömist ja saad oma lihaste tööga kaasa aidata rasva kütusena kasutamisele. Kui see on tõesti nii lihtne, siis miks igaüks ei tee cardiot sel moel?

  1. Kas raske rasva poletada
  2. 10 VALEARUSAAMA
  3. Artiklid › Treening › Millal on parim aeg rasvade põletamiseks? | parilasteaed.ee
  4. Millist trenni tuleb teha, et põletada rohkem rasvu? - Toit ja trenn - Tervis
  5. Poletage arm rasva ilma kaaludeta
  6. Kümme viisi, kuidas kõndides rohkem kaloreid põletada - Tervis - sõparilasteaed.ee
  7. Kaalulanguse talje helmed

Peale selle, sa riskidet kasutad lihaseid kütusena, mille tõttu kannatab su ainevahetuse kiirus. Teiste sõnadega, kui sa teed cardiot kohe peale ärkamist, on see efektiivne, kuid tehes seda hiljem päeval, siis annab see sulle tegelikult samasugused tulemused.

Peale selle, miks riskid musklite kaotamisega, kui ainus, mida sa peaksid tegema on pisut süüa enne treeningut? Su parim valik oleks aminohappe lisand või neela vadaku proteiini ilma lisasüsivesikuteta. Uuringud kinnitavad, et kui aminohappeid võtta enne cardiot, siis kasutatakse rohkem rasva kütusena. Seega oled sa võimeline rohkem ja tugevamini treenima ja kulutad üldkokkuvõttes rohkem kaloreid ja rasva.

Kas enne või pärast jõutreeningut?

Parim viis kae poletamiseks

Kui sul on lapsed, siis ilmselt ei taha sa vara üles ärgata, kui see pole just hädavajalik. Kui aga tõusmine varahommikul koos päikesega, et teha oma cardiot, kõlab sulle paevaluna, siis võid valida selle tegemise enne oma jõutreeningut jõusaalis.

  • Toome siinkohal ära kümme põhilist valearusaama, mis inimestel on seoses kehalise aktiivsusega.
  • Poletada rasva umber talje kiire
  • 5 kivi kaalulangus 6 kuu jooksul
  • Naha plaastri rasva kadu
  • 3 viisi rasvade kiireks põletamiseks - Kaalu Kaotama
  • Miks on ujumine parim trenn teie keha ja hinge heaks?
  • Kui palju rasva ei 20 minutit joosta

Kas see on hea või halb mõte? Ja loomulikult oleneb see sinu eesmärgist. Kui sa treenid vastupidavusalade jaoks- maraton, triatlon jms. Niimoodi paned sa enamuse oma energiast ja jõupingutustest oma tööperioodi, et kutsuda esile optimaalsed soorituse tulemused.

Registreeru

Või sa tahad teha cardiot enne oma raskustreeningut, et saada Kaalulangus rasva valu efekti? Teisest küljest, kui sinu peamiseks eesmärgiks on saavutada sinu unistuste keha, siis ehk tahad teha cardiot peale jõutreeningut. See on probleem, kuna need süsivesikud on tähtsaks energiaallikaks sinu jõutreeningul, ilma nendeta ei ole sa ehk võimeline piisava intensiivsusega treenima.

Kui tahad natuke muskleid kasvatada, siis sel juhul peaks jõutreening olema eelisjärjekorras.

Parim viis kae poletamiseks

Sel moel on sul energiatase kõrge ja su intensiivsus ei kannata treeningu vältel. Võib-olla sa pole võimeline töötama sama intensiivsusega, kui teed cardiot peale jõutreeningut - eriti jalapäeval- kuid sa pääsed oma rasvavarude kallale rutem.

Kokkuvõtteks Pane cardio esimeseks, kui su peamiseks eesmärgiks on vastupidavus.

Parim viis kae poletamiseks

Kui teed cardiot ja jõutreeningut erinevatel päevadel, siis see on kõige efektiivsem stsenaarium, konstateerib Olson. Kui sa tahad saada oma cardiost parimat ilma jõutreeningut kahjustamata ja vastupidi, siis ainus loogiline viis on teha neid treeninguid lahusolevatel päevadel. Sellepärast ongi hea hoida cardio ja jõutreening eraldi.

See on hea valik neile, Parim viis kae poletamiseks tahavad säilitada või kasvatada muskleid ja vähendada keharasva, kuid see Parim viis kae poletamiseks tähendada, et sa treenid iga päev. See võib aga olla probleem neile, kelle aeg on limiteeritud, suur töökoormus, kool jne.

Fox Newsi ajakirjas õpetatakse, kuidas kõndides vähese vaevaga rohkem rasva põletada.

Samuti, treenimine iga päev võib olla kahjulik su keha taastusvõimele, vähendab su võimet ehitada rasva põletavat muskli kude ja kahjustab su immuunsüsteemi. Tehes cardiot päevadel, mil sa jõusaali ei lähe, on parim lähenemisviis vastavalt uurimustöödele, mis näitavad, et lõplik kalorite kulutamine on suurem, kui treeninguid teha lahusolevatel päevadel.

Parim viis kae poletamiseks

Rohkem päevi treeningut tähendab rohkem põletatud kaloreid ja vähem rasva sinu kehal. Ole aga kindel, et sul oleks vähemalt üks täiesti treeningutest vaba päev nädalas.

Materjalide loata kasutamise eest esitatakse arve. Loa saamiseks palume pöörduda: toimetus fitness.

Lühidalt: joo ja mölla! Joo rohkem vett!