Parim 60 paeva Weightloss valjakutse

Otsing Mitmesuguseid väljakutseid kunstnikele. Regulaarselt joostes kohandub keha treeninguga ja vajalikusse tsooni jõudmine muutub raskemaks.

Kontori kaalukaotuse väljakutse tegemine juhtub

Rasvapõletuse jooksu kiirus Üks võimalus kaalulanguse jaoks parima sörkimiskiiruse kindlakstegemiseks on pulsi jälgimine. Südame löögisageduse tõstmine, et see oleks kehakaalu langetamiseks optimaalses tsoonis, võib aidata teil kaalulangetamise eesmärke saavutada.

Kaalulangus ja astma juhtimine

Peamine on teie jaoks sobiva tsooni määramine individuaalselt ja seejärel pulsi jälgimine treeningu ajal, et tagada selles tsoonis viibimine. Puhkepulss Teie puhke süda on teie praeguse füüsilise seisundi tõhus näitaja.

  • Mitmesuguseid väljakutseid kunstnikele. Art Chellendgi: arendada oma väljakutse oskusi juhtida OS
  • Otsing Mitmesuguseid väljakutseid kunstnikele.
  • Kuidas planeerida kontori kaalulangetamise väljakutset Dcbeacon - Ajaveeb
  • Ideaalsed kaalud sõltuvad paljudest keerukatest individuaalsetest teguritest - sealhulgas geneetikast, elustiilist ja keha koostisest.

Puhkeoleku südame löögisageduse mõõtmiseks võta pulss varsti pärast ärkamist kolme kuni nelja päeva jooksul. Tundke oma radiaalset või unearteri pulssi ühe minuti jooksul ja lugege löögi arvu.

Muud kaalutlused Iga päev 5K või 5,2 miili läbimine võib aidata kaalust alla võtta, sest see tähendab, et kulutate oluliselt rohkem kaloreid.

Nende mõõtmiste keskmine on teie puhke määr. Kui teie puhkepulss on üle 90, pöörduge enne jooksukava alustamist arsti poole.

Monster Rehab kaalulangus

Maksimaalne pulss Teie maksimaalne südame löögisagedus on kõige rohkem kordi, mida teie süda võib minutiga peksma hakata enne tervisega seotud probleemide tekkimist. Maksimaalse pulsi arvutamiseks lahutage oma vanus st, ütleb Mayo Clinic.

Treeningu ajal jälgige pulsikella abil oma südant. Jooksude ajal saate Parim 60 paeva Weightloss valjakutse rihmadeta Kuidas eemaldada madalama kohu rasva. Kui teie pulss läheneb maksimaalsele tasemele, aeglustage või peatage täielikult ja laske enne jätkamist pulsil puhkeseisundile tagasi jõuda.

Võta vastu väljakutse ja saavuta juba sellel aastal oma soovkaal!

Optimaalne tsoon rasvade põletamiseks ExRx soovitab rasvapõletuse jooksukiiruse saavutamiseks püsida 55, 65 ja maksimaalselt 90 protsendi piiril maksimaalsest pulsist. Jooksmisel keskenduge oma tempo seadmisele piisavalt kiiresti, et viia pulss sellesse tsooni vähemalt 30 minutiks ja kuni 60 minutiks treeningu kohta.

Kõige populaarsemad kenandid

Muutke oma jooksu Südame löögisageduse tõstmiseks rasvapõletustsooni on palju võimalusi. Üks võimalus on leida ühtlane tempo, mis viib teie südame löögisageduse sellesse tsooni. Teine võimalus on lisada kalle või künkaid ja sprinte, millele järgneb kindlam ja aeglasem sörkjooks.

Need kuus naist kaotasid kokku naela, tehes koostööd - vaadake nende suurepäraseid tulemusi ja parimaid nõuandeid. Kõndimine ja räägimine: "Me teeme kohaliku veehoidla ümber 1, 6-miilise ringi ja räägime kõike alates suhetest lapsevanemaks muutumisega, " ütleb Susie. Kui me tunneme end ambitsioonikana, teeme kaks silmust, nelja miili jalutuskäigu mööda kohalikku laudteed või viie miili ringi ümber teise Ja me oleme alati kõrged viis enne ja pärast kõndimist, et tähistada meie edusamme. Ühel päeval Toidufilosoofia väljakujunemine: "Minu kaal oli 10 aastat üles ja alla ja ma ei suutnud kunagi leida püsivat lahendust, " ütleb Sarah.

Otsekohe sooritage kõrge intensiivsusega intervalltreening ehk HIIT. Ameerika treeningfüüsika nõukogu ütleb, et intervalltreening annab EPOC-i - liigse treeningujärgse hapnikutarbimise - mis on nähtus, mis põhjustab rohkem kalorite põletamist pärast treeningu lõpetamist. Intervallide sooritamine on üks tõhusamaid viise kaalu langetamiseks. HIIT-jooksu jaoks sõitke lihtsalt 30 sekundist kuni minutini kõik välja ja aeglustage seejärel kaks minutit hõlpsaks sörkjooksuks.

Korda sammu kuni 20 minutit.

Caluen - Mida see tähendab?

Regulaarselt joostes kohandub keha treeninguga ja vajalikusse tsooni jõudmine muutub raskemaks. Jooksude jooksva muutmine väljakutse suurendamiseks võib aidata kaalust alla võtta.

Chuck bass kaalulangus

Rasvapõletuse jooksu kiirus Kui ühtlane tempo põletab kaloreid, siis teie jooksukiirus ja teie kaal kaaluvad oluliselt põletatud kalorite koguarvu. Harvardi tervise kirjastuse andmetel põletab lihtne minutiline sörkimine kalorit, kui kaalute naela ja kalorit naelaga.

Tõstke tempo kiirusele 6 miili tunnis ja kulutate 30 minutiga — kalorit.

  1. Poletage rasva kaalutud vestiga
  2. Поинтересовалась .
  3. Молодой Ричард.
  4. Во-первых, нетрудно понять, что цена продолжения жизни резко возрастает, когда биологические подсистемы или органы начинают работать с пониженной эффективностью.
  5. Вход на Facebook | Facebook

Jooksjad, kes suudavad säilitada 10 mph tempo, põlevad samal pooletunnisel jooksmisel vahemikus — Jooksukiiruse muutmine võib muuta põletatud kalorite hulka ja kaotatud kaalu nädalas.