Kuidas poletada kohurasva 30 paeva jooksul

Oletame, et hommikusöögist on möödas paar tundi. Jooksmine võib põletada koguni kuni kalorit tunnis ja mis kõige parem - jooksmiseks ei pea sa jõusaali lööma. Tõstke oma ülaselg ja õlad põrandast lae poole, tõmmates põlvi rinda.

9 võimalust, kuidas juba ühe päevaga kõht paremasse vormi voolida - Anne & Stiil

Iluvõistlused Ja Võistlused Kuidas treenida kõhurasva kaotamiseks Kaalu langetamine keskele on võimalik, kuigi te ei saa ühte piirkonda sihtida. Rasva kaotamisel kaotab see kogu keha, mitte ainult kõhu.

Iga nael rasva võrdub kalorit, nii et ühe kilo kaalumiseks nädalas peate põletama lisaks kalorit päevas. Kõige lihtsam on kaalust alla võtta, kui tasakaalustate treeninguga kalorite vähendamist.

Account Options

Kõhurasvade kaotamiseks põletage rasva ära südame- ja intervalltreeningutega ning seejärel suunake kõht jõutreeninguga, mis aitab neid lihaseid pingutada. Sammud Osa üks 3-st: Rasva põletamine südamega üks Jalutage see ära.

Kuidas poletada keha rasva ara Alusta tasuta kaalulangus blogi

Kõndimine on suurepärane võimalus rasva põletamiseks ja kõhulihaste tööks. Kõndige 30 minutit vähemalt 5 korda nädalas.

Muna kaalulangus diagramm alfa m rasva poleti

Enim kalorite põletamiseks pingutage kõndimise ajal kõhulihaseid. Kõndige hoogsas tempos, kus saate normaalselt rääkida, kuid teil oleks probleeme laulmisega, ja ärge unustage neid käsi kiigutada! Kui vaja, alustage lühemate jalutuskäikudega ja töötage kuni 30 minutit.

Kaalulangus Xing murda rasva massaaziga

Kui kõndimine tundub teile natuke aeglane, minge jooksmise juurde. Jooksmine võib põletada koguni kuni kalorit tunnis ja mis kõige parem - jooksmiseks ei pea sa jõusaali lööma.

KUIDAS KAOTADA KõHURASV 30 PäEVA JOOKSUL KOOS TREENINGUGA - TERVIS -

Kui soovite intensiivsust suurendada, proovige mägedest Kuidas poletada kohurasva 30 paeva jooksul joosta. Sõudmine on suurepärane kogu keha treenimine ja see paneb verd pumpama. Lisaks töötab sõudmine sageli lihaseid, mida teie keha pole harjunud kasutama, mis tähendab, et see võib aidata teie ainevahetust kiirendada. Ükskõik, kas hüppate ratta selga või jõuate jõusaalis rattaklassile, on jalgrattasõit ka suurepärane võimalus rasva põletamiseks.

Võtke tass või kaks kohvi.

Rattaklass aitab teil suurendada oma intensiivsust, tagamaks, et põletate nii palju rasva kui võimalik, kuid rattasõidu lisamine oma rutiini võib teil olla lihtsam. Näiteks võite oma auto võtmise asemel rattaga tööle sõita. Ujumine on suurepärane kogu keha kestev treening ja tunnis saate põletada kuni kalorit. Täieliku kasu saamiseks proovige ujuda 30—45 minutit 4 või 5 korda nädalas. Kui olete alles alustamas, alustage 10 ringi 50 meetri jalga ringiga. Ringide vahel saab puhata umbes pool minutit.

Lisage kuni meetrit kuni jalga nädalas.

Tervislikud looduslikud ja ohutud kaalulanguse napunaited Kas karate poleb rasva

Sõudmismasinal sõudke 20 koige voimsamad rasva poletavad toidud ühtlaselt ja seejärel puhake Puhkamise ajal püsige masinal, jalad ja käed paigas.

Järgmise 20 sekundi jooksul proovige oma 20 sekundit ületada.

hamburger liha kaalulangus Kas statsionaarne bike poletab reie rasva

Jätkake 8 vooru 20 sekundit sõudmist ja 10 sekundit puhkust. Iga ringiga tehke tööd viimase distantsi ületamiseks. Lõpeta üles sõudes meetrit.

Harjutus rasva kaotamiseks

HIIT-i rutiini näitena võiksite teatud intervallidega joosta ja rannikul liikuda. Näiteks võite joosta 40 jardi ulatuses, seejärel aeglustada 40 jardi. Puhka pool minutit ja alusta uuesti. Teise võimalusena võite joosta 30 sekundit ja puhata 1 minut ja 15 sekundit, korrates 10 korda. Tavaliselt intervalltreeningutega töötate lühikese aja jooksul kõvasti ja seejärel puhkate.

Kuid veel üks viis, kuidas saate seda teha, on lihasrühmade vahetamine ilma puhkamata. Näiteks keskenduge harjutusele, mis töötab teie jalgadel, ja seejärel hüpake harjutusse, mis töötab peamiselt teie kätega. Näiteks proovige 30 sekundit tõmbamist, tehes nii palju kui võimalik, järgnege 60 hüppedokki ja 20 burpeed, seejärel puhake 30 sekundit. Alustage 50 krõmpsuga. Jätkake minuti jooksul jalgratta krõbinatega, millele järgneb 15 situpit.