Kuidas poletada keharasva 1 kuu jooksul

Osalege vähemalt viis päeva nädalas minuti jooksul aeroobsetel treeningutel. Mandlid: Selle perioodi jooksul on mandlid vajalikud ja hommikul tuleb mandleid tarbida, et rasva kadumise toit oleks tõhus. Oled jõudnud faasi, mil kaal langeb siis, kui organismis tekib kaloridefitsiit, nii et hakkad põletama keharasvu. Jooksmine kulutab rohkem kaloreid ja võimaldab teil sama aja jooksul läbida suurema vahemaa. Uuringud näitavad, et liigne kõhurasv suurendab südamehaiguste, II tüüpi diabeedi ja hüpertensiooni riski 1 , 2 , 3. Suured kiudtooted: Lase oma dieet kõrge kiudaineid sisaldava toiduga.

Share Send Kõht rasv on juhusliku elustiili ja ebatervislike toitumisharjumuste tulemus. See on ebastabiilne ja võib sulle tagasi hoida oma lemmikpükside või muude põhjaosade kandmise eest. Lisaks teie esteetika vähendamisele paneb kõht rasv ka suurema riski erinevate tervisehäirete tekkeks.

Sidrunimahl ja soe vesi: Alustage oma päeva sidrunimahlaga sooja veega. See on suurepärane teraapia kõhu rasva vähendamiseks ja see suurendab ka teie ainevahetust. Puuviljamahlad: Kas mõned puuviljamahlad, mis täidavad keha ja võimaldavad ka kaloritel põlema. Seal on mõned puuviljamahlad nagu granaatõunamahl, mis hoiavad mao puhtana ja soodustavad igapäevaseid kõhtu.

Suured kiudtooted: Lase oma dieet kõrge kiudaineid sisaldava toiduga.

Mida pead tegema, et rasva põletada? 🔥🔥🔥🔥

See hoiab teid kauem aega täis ja sa lõpuks kipuvad tarbima vähem kaloreid. Alustades süüa ainult kõrge kiudaineid sisaldavaid toiduaineid nagu täistera-makarontooted, täistera-leib, aitnahad ja kaerahelbed.

Kui sööd nii, et kehakaal tiksub pidevalt tõusujoones, sisaldab sinu toit tõenäoliselt liiga palju süsivesikuid ja soola. Need ained seovad organismis vett, mistõttu jääb seda kehasse liiga palju. Ülekaaluline inimene võib endaga kaasas kanda 5—15 kg liigset vett, isegi poole 15 ülekilost võib moodustada vesi. Kui sa päevade kaupa valdavalt istud ning sööd umbes kcal päevas, millest 60 protsenti moodustavad süsivesikud, ei suuda sa seda hulka sellise aktiivsuse juures ära kulutada.

Sööge terve päeva jooksul palju puuvilju ja köögivilju. Lean Meat: Vähane liha võib rasva kiiresti põletada ja samuti vähendada kõht rasva. Seda tüüpi liha on hea inimestele, kes soovivad oma keha rasva kiiremini vähendada kui enamik inimesi. See liha täidab kõhuga, kuid lisab kehale väga vähe kalorite ja see on üks põhjusi, miks toitumisspetsialist soovitab oma klientidel rasvasisaldusega dieeti kasutada madala rasvasisaldusega liha.

Munad: Munad on vajalikud rasva lõikamise dieedil. Kui sa tahad kergesti kaotada kõht rasva, siis lisage oma toitumisse mõned munarakud. Mandlid: Selle perioodi jooksul on mandlid vajalikud ja hommikul tuleb mandleid tarbida, et rasva kadumise toit oleks tõhus. See on üks kõige tõhusamaid viise kõhu rasva kaotamiseks.

7 Kaalulangus

Puuviljad - õun, banaan, virsik, pirn, apelsin, sapodilla, ploom, granaatõun, mustikas, maasikas, mooruspuu, guajaav, ploom, arbuus, muskmelon, greip, magus lubi, laim ja sidrun. Terad ja pseudograanid - pruun riis, punane riis, must riis, sorgo, oder, purustatud nisu, amarant, kinoa ja kaer. Seemned - chia seemned, jahvatatud linaseemned, meloniseemned, kurgiseemned ja kõrvitsaseemned. Siin on loetelu kiudainerikastest kaalulangetamiseks mõeldud toitudest.

Tarbi rohkem valku Teadlased leidsid, et kõrge valgusisaldusega dieet toob kaasa suurema kehakaalu languse, suurema ainevahetuse, küllastumise ja rasvade oksüdeerumise, vööümbermõõdu vähenemise ja lihasmassi paranemise 1415 Siin on lahja valguallikate loetelu.

Tarbige iga söögikorra ajal vähemalt ühte valguallikat: Taimsed lahjad valguallikad - neerubad, fava oad, sojaoad, edamame, läätsed, garbanzo oad, seened, tofu, seemned ja pähklid. Loomsed rasva valguallikad - muna, piim, jahvatatud kalkun, nahata kanarind, makrell, lõhe, tuunikala, kilttursk, heeringas, basa, karpkala, jogurt, kodune suhkruta ricotta juust ja kaseiinivesi.

Põletage kaalulanguse kaloreid

Jääge niisutatuks Niisutamine on tervisliku kehakaalu säilitamise võti. Ajakirjas Nutrients avaldatud uuring kinnitab, et suurenenud veetarbimine viib kehakaalu, vööümbermõõdu ja keha rasvamassi vähenemiseni Teises teaduslikus ülevaates öeldakse, et veetarbimine suurendab ainevahetust Ameerika teadlased leidsid, et ebapiisav veetarbimine on otseselt seotud suurema KMI või teisisõnu suurema rasvumisega Joo liitrit vett päevas.

Samuti võite vett tarbida värskete puu- ja köögiviljamahlade ning suppide kaudu. Olge siiski ettevaatlik ja ärge jooge liiga palju vett, sest see võib põhjustada veemürgitust. Mõelge sellele niimoodi - kui teil on õhuke jakk seljas, kas teie tehtud harjutus tekitab soovi seda maha võtta?

Peaksite valima aktiivsed harjutused, mis soojendavad keha niikaugele, et soovite tõepoolest särgi seljast võtta - kiire kõndimine, jalgrattasõit, tantsimine, ujumine Need südamed võivad kulutada piisavalt kaloreid.

Siiski tuleb märkida, et te ei peaks tegema ainult kardiot, vaid jätma tähelepanuta lihaste ehitamise ja jõutreeningu. Südame põletab treeningu ajal rohkem rasva, kuid lihastreening põletab rasva isegi siis, kui puhkate, nii et see aitab tegelikult rohkem rasva põletada. Liigeste tervise ja ainevahetuse parandamiseks vajate mõlemat tüüpi treeninguid. Mitmekesistada kardiotreeninguid.

Kaalu langetamiseks ja rasva kaotamiseks on teie eesmärk saada päevas keskmiselt 30—60 minutit trenni. See harjutus ei pea olema raske, kuid see peab panema teid palju hingama, et rääkimise ajal oleks keeruline harjutada, ja peate ka natuke higistama mõelge ülalolevale rasvajakile. Kardiharjutused panevad südame kiiresti põksuma ja sobivad suurepäraselt vistseraalse rasva põletamiseks.

Kuidas kaotada 10 naela. kuu jooksulindi kasutamisel

Mõnele inimesele meeldib distsipliin nii sageli, et käib igal hommikul mööda blokki ringi, kuid paljudele meist aitab mitmekesisus, mis muudab harjutuse nauditavamaks. Kiire tempoga töötamisel võib arvestada isegi selliste tegevustega nagu moppimine või aiandus. Võib-olla peaksite pidama igapäevase aktiivsuse logi, et jälgida oma igapäevast aktiivset treeningut.

Kombineerige vastupanutreening.

Kui palju kõhurasva kaotate kuu aja jooksul?

On tõsi, et toonuses lihaste näitamiseks peate kaotama kõhupiirkonna rasvakihi, kuid selle tulemuse saavutamiseks ärge lootke igale kardiotreeningule. Lihased kujundavad keha ümber ja võimaldavad teil tegelikult kaloreid kulutada ka puhkuse ajal, mitte ainult treeningu ajal. Paljud uuringud näitavad, et raskust tõstvatel inimestel on rasvaprotsent väiksem kui neil, kes tegelevad üksi aeroobse treeninguga.

Kuigi krõksud ja jalatõsted on head võimalused, on saadaval palju muud tüüpi kõhu toonimist harjutusi, näiteks "puusalauad" ja "reie sisemised tõsted". Treenige välja erinevaid lihasrühmi peale kõhulihaste. Selle asemel, et keskenduda vaid kõhulihaste toonimisele, peaksite otsima ka harjutusi teiste osade lihaste tugevdamiseks. Suurendage oma elustiili aktiivsust.

Lisaks südame- ja jõutreeningutele peate tõstma oma igapäevast aktiivsust. Üldiselt näitavad uuringud, et aktiivsemad inimesed kipuvad olema tervemad.

salendav talje

Mõelge päevas tehtud käikude või sammude arvule. Kuidas seda arvu suurendada?

Kuidas Slim alla mee

Mõned viisid päeva jooksul liikuvuse suurendamiseks hõlmavad järgmist: jalgade tõstmine töölaua taga istudes või püsti seismine või pauside ajal põlvede tõstmine. Suurendage oma igapäevaseid samme: tehes lõunapause, liikudes lifti asemel trepist, parkides oma auto sihtkohast kaugemale, kõndides lähedal asuvatesse kohtadesse näiteks toidupood või apteek reklaam 3. Uuringud näitavad, et krooniline stress on madal, kuid pikemas perspektiivis võib see suurendada kortisooli taset kehas.

Kui see juhtub, pole mitte ainult raske kaalust alla võtta, vaid isegi saada keharasva.

Kaalulangus mehed

Regulaarne treenimine aitab stressitaset hallata. Kui tunnete end ülekoormatuna või liiga stressis, tehke lõõgastumiseks ja rahunemiseks minutiline jalutuskäik.

Ühendage treening ja dieet Kui alustate kaalulangetamise teekonda, on loomulik, et soovite tulemusi kiiresti näha. Ehkki eesmärgi seadmine kaalust alla võtta 10 naela kuus võib olla keeruline, on see teostatav, kui olete valmis kinni pidama rangest dieedist ja treeningust. Kombineerides tervisliku toitumise koos jõutreening ja kardiotreening jooksulindil võib kaalulangus aja jooksul muutuda jätkusuutlikuks.

Proovige joogat, et aidata meelt rahustada. Tehke muid tegevusi, mis aitavad teil lõõgastuda. Võite kuulata muusikat, lugeda head raamatut, lugeda ajalehti või ajakirju, hängida sõpradega või vaadata filmi. Proovige mediteerida, sügavalt sisse hingata, positiivseid asju visualiseerida ning harjutada lihaste lõdvestust ja pingelõõgastust.

Kui teil on stressi juhtimisega probleeme, proovige rääkida terapeudi või käitumisspetsialistiga. Need tervishoiutöötajad saavad õpetada, kuidas stressi paremini hallata.

Vältige tubaka, alkoholi, kofeiini ja muude ravimite kuritarvitamist. Varakult magama minna. Vale usutakse, et krõpsu iga päev paneb sul kõhurasva kaotama. See aitab teil tugevdada ainult kõhulihaseid ega aita kaotada keharasva, eriti probleemset kõhupiirkonda.

Proovige neid treeninguid, mis eemaldavad maost tolli. Aeroobsed treeningud: Aeroobsed harjutused on suurepärane viis rasva ja kalorite põletamiseks. Tehke vähemalt viis päeva nädalas minutit aeroobset treeningut.

See aitab teil vistseraalset rasva välja põletada ja parandab ka südame-veresoonkonna seisundit. Aeroobne treening võib olla midagi, mis teile meeldib, näiteks sörkimine, tantsimine, vilgas kõndimine, jalgrattasõit või vesiaeroobika. Kui alustate aeroobse treenimisega, siis minge aeglaselt ja ärge kunagi ületage soovitud pulssi. Kõhuõõne treeningud: Kõhupiirkonna treeningud on samuti olulised, kuna need aitavad teil lihaseid arendada ja oma abs-d toonida.

Stimuleerige oma abs-d lihtsate harjutustega, nagu näiteks külgõmblused, V-tõusud, pallipurud või vene keerutused. Seda tuleks teha 4 komplekti koos 25 kordusega mõlemal küljel. Kõhutreeninguid tuleks teha ainult kaks korda nädalas. Kõhu rasva saab vähendada supersettide abil ja see on üks parimatest ja edukatest viisidest kõhulihaste vallandamiseks ja selle kõhu vähendamiseks ning teie aja jooksul harjumiseks. Kui soovite kaotada kõhurasva 1 kuuga, siis on see üks parimaid viise, kuidas saada ideaalne rasva vähendamiseks sobiv treening.

Dexy Fat Burner Arvustused

Sprindid: Sprintidest on tõesti abi ka siis, kui on vaja kõhurasva kuu jooksul vähendada.