Kuidas poletada 10 protsenti keharasva. Related Content

FDA märgib, et 'teaduslikud andmed näitavad, et toitainevajaduste rahuldamine kalorite piirides püsimisel on keeruline, kui tarbite rohkem kui 10 protsenti kogu päevasest kalorsusest lisatud suhkrust. Eesmärk on kaotada 1—2 naela. Saadud näitaja millimeetrites ja vanus võrreldakse spetsiaalse tabeliga. Kui subkutaanse rasva taset oleks nii lihtne vähendada, oleks ideaalne näitaja iga esimese inimese kohta. Aeroobne harjutus Selliseid treeninguid saab teha kardiovaskulaarsetel masinatel või oma kehakaaluga. Parandage keha koostist jõutreeningu abil Jõutreeningu kaasamine oma rutiini aitab ka rasva kaotada.

10 asja, mida peate teadma, et rohkem keharasva põletada

Üldised toitumisjuhised Kui olete tippsportlane või soovite lihtsalt saavutada väga madala keharasva osakaalu, pole võlurikkaid toite, kuid on olemas söömisviise, mis aitavad teil eesmärkideni jõuda.

Turvalisuse tagamiseks rääkige oma arstiga oma kehakaalu alandamise ja keharasva protsentide kohta ning sellest, milline on parim dieedipõhine lähenemisviis, lähtudes teie üldisest tervisest.

Kuidas arvutada oma kehakaalu protsent by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Kui te üritate kaalust alla võttasiis tõenäoliselt kulutate mõne aja mööda skaalat ja salvestate oma kehakaalu. Skaala võib olla kasulik vahend, kuid kui sa tõesti tahad teada, mis teie kehas toimub, on palju parem mõõtmine teie keha koostis või kui palju lihaseid on rasva asemel. Teie kehakaalu protsent ütleb teile palju rohkem kui skaala. Tegelikult võite tegelikult kaotada keharasva, samas kui skaala võib jääda samaks või isegi tõusta.

Tervislik protsent keharasvast Keharasva madala protsendi säilitamine vähendab artriidi, seljavalude, samuti südamehaiguste, diabeedi ja mõnede vähivormide riski. Liiga madalale minek tekitab aga omad probleemid, kuna keha vajab ellujäämiseks ja korralikuks toimimiseks natuke rasva. Meeste tervislik rasvarasv jääb vahemikku 10—22 protsenti; naiste spordivahemik jääb Ameerika spordimeditsiini kolledži andmetel vahemikku 20—32 protsenti. Tippsportlased võivad langeda madalamale, kuid naistel peaks olema piisavalt vajalikke rasvu, mis jääb vahemikku 10—13 protsenti, ja meestel vähem kui 5—10 protsenti.

Zaakaa VS Gremix

Sellel madalal tasemel on oluline korraldada regulaarselt eksameid, et tuvastada terviserikke, mis on seotud keharasva vähesusega. Tervisliku rasva kadumise juhised Keharasv ei kao nii kiiresti kui kehakaal, eriti kui teie keharasva protsent on niigi madal.

Mida lähemal olete oma eesmärgile, seda raskem on neid lisakilo ja rasvavarusid maha visata. Üldine eesmärk on, et 1-protsendine keharasva vähenemine kuus on üldiselt ohutu.

Kuidas poletada 10 protsenti keharasva

Peaksite Kuidas poletada 10 protsenti keharasva proovile panema vaid mõne kuu tagant, sest enamus keharasva protsendi testimise meetodeid ei tuvasta väikseid kaotusi, edastab American Council on Exercise. Lisaks, kui soovite kaotada keharasva, on hädavajalik kombineerida treenimine dieediga.

Mis on tervislik kehakaalu protsent teismeliste meeste jaoks?

Ainuüksi dieedi pidamine võib põhjustada nii rasva kui ka lihaste kaotuse, kuid kui teete jõutreeningu harjutusi, saate säilitada oma lihasmassi samal ajal rasva kaotades. Söömine keharasva vähendamiseks Liiga kiire kaalulangetamine või keharasva vähendamine võib olla teie tervisele ohtlik ja võib teie kehalt olulisi toitaineid röövida. Rasketel juhtudel võib see isegi surmaga lõppeda. Nii kaalu kui ka keharasva kaotamise alumine rida on süüa vähem kaloreid, siis kulutad ära, olenemata sellest, millist toitu sa sööd.

Kuidas poletada 10 protsenti keharasva

Eesmärk on kaotada 1—2 naela. Kuna 1 nael keharasva on võrdne kaloriga, vähendage oma päevast kaloraaži kalori võrra ja suurendage kehalist aktiivsust kalori võrra.

Kuidas poletada 10 protsenti keharasva

See võrdub igapäevase kalorite puudujäägi või 1 naela kaotusega nädalas. Kui saate ohutult vähendada veel kalorit päevas ja põletada veel treeningu abil, siis võite suurendada oma kaalulangust 2 naelani. Vähendada või treenida rohkem kui see peaks toimuma ainult arsti järelevalve all. Üldised toitumisjuhised Madal keharasva tase on haiguste ennetamiseks oluline, kuid veelgi olulisem on hoida kõhurasva kogust madalal, isegi kui teil on tervislik kaal.

Kuidas poletada 10 protsenti keharasva

Kõhurasvade liialdamine suurendab krooniliste haiguste riski isegi rohkem kui teiste kehapiirkondade liigne rasv. Regulaarne treenimine on parim viis vähendada nii kõhu kui ka keha rasva isegi siis, kui kaalulangust ei toimu, märgib Harvardi meditsiinikool.

Kuidas kaotada rasva, kui keha rasvaprotsent on üle 50 protsendi

Samuti on hädavajalik süüa tasakaalustatud kalorite kontrollitud dieeti, mis sisaldab rikkalikult puuvilju, köögivilju, täisteratooteid ja madala rasvasisaldusega piimatooteid. See peaks olema kombineeritud kõhurasvade sadestumist soodustavate toitude, näiteks transrasvu, hüdrogeenitud taimeõlisid ning fruktoosiga magustatud toitude ja jookide tarbimise vähendamisega.

Viimased Artiklid.