Kuidas ma peaksin jalgima oma kaalulangust, Kehakaalu langetamise täielik teooria: Kuidas tegelikult kaalu jäädavalt langetada?

Näiteks südame löögisageduse monitorid ei tööta inimestel, kes kasutavad ravimeid, mis hoiavad oma südame löögisagedust madal. Kuna vett tarbida? See tähendab algpõhjusega tegelemist. Vahepalaks sobib ka puuvili, kuid kuna puuviljad on üsna suhkrurikkad, siis kaalulangetajad võiksid piirduda 2—3 puuviljaportsjoniga päevas.

Ehkki teil on palju võimalusi - kahene energia neeldumise mõõtmine, ultraheli, vee väljatõrjumine ja paljud muud - võivad need kulutada palju raha. Rasva kadu jälgimine ei pea nõudma kalleid seadmeid ja kui teil on rohkem välimusele orienteeritud eesmärke, võite eelistada meetodeid, mis üldse ei jälgi numbreid. Teie jaoks sobiva meetodi väljaarvutamine sõltub paljudest teguritest, kuid kui olete noor ja kehamassiindeks KMI on alla 30 arvutage siin omapeaksite kaaluma nihikutega professionaalseid nahavoldi mõõtmisi.

Kuidas kaalust alla võtta kohe, ütleb arst

Ehkki te ei saa neid mõõtmisi ise hõlpsalt ja täpselt kindlaks teha, maksab spetsialisti otsimine vähem kui ülalnimetatud tehnikad. Selle meetodi kohta lisateabe saamiseks rääkisin sertitud personaaltreeneri Mariana Abeid-McDougalliga. Ta selgitas, et mõne täiendava mõõtmisega saate täpse ülevaate oma hetkeolukorrast: Üldise tervisekasvu jaoks on parim hinnang tavaliselt kehamassiindeksi KMIvööümbermõõdu ja 5 nahavoldi summa So5S kombinatsioon, kuna see annab teavet nii keharasva koguse kui ka jaotuse kohta kehakaalu, rasvade ja rasva jaotuse parem hindamine.

Ta hoiatab ka, et teie kehakaalu ja rasva kaotuse eesmärgid peaksid keskenduma esmalt tervisele ja teisele väljanägemisele, vastasel juhul võite end katastroofiks seada: Tuleb siiski märkida, et nende jaoks, kes ei ole kõrgetasemelised sportlased kui see tegelikult olulineon raske ideaalkaalu kindlaks määrata ja ideaalse kaalu hindamisel rasvaprotsendi osas on palju vigu. Teisisõnu, peaksime liikuma esteetikale keskendumisest kaalukaotusele ja vajaduse korral liikuma kaalukaotusele, et saada kasu tervisest.

Fresh articles

Paljud isikud eriti naisedkes tahavad sageli kaalust alla võtta, ei pea seda tegema - nad tahavad seda lihtsalt teha, et see sobiks ühiskonna praeguste ilunormidega. Selle tulemuseks on nii ebatervislik kehapilt kui ka rasketel juhtudel söömishäired nii meestel kui naistel. Nendel põhjustel soovite seada realistlikud eesmärgid.

Märkus: naistel on loomulikult suurem rasvaprotsent kui meestel, mis nõuab kõrgemaid eesmärke. Lisaks peaksite tervislikuma keha nimel töötades alati meeles pidama järgmist: Teie keha erineb kõigi teiste kehast. Ehkki meil on inimesena mitmeid sarnasusi, ei pruugi see, mis teie heaks töötab, töötada kellegi teise jaoks.

Miks on vee joomine kasulik? Vee joomine vähendab terviseprobleemide teket — uuringud on näidanud, et piisav veel tarbimine aitab ära hoida neeruprobleeme, niisutab nahka ning parandab seedimist.

Lisaks võib vee joomine leevendada peavalu ning väsimust.

Kuidas ma peaksin jalgima oma kaalulangust

Võib aidata kaalu langetada — pikaajalised testid on tõestanud, et klaasitäie vee joomine pool tundi enne söömist võib vähendada kalorite tarbimise hulka ning seeläbi on võimalik vältida ülesöömist, mis mõningal juhul võib viia kaalulanguseni. Annab energiat ning tõstab produktiivsust — vee joomine aitab ajul paremini keskenduda ning hoiab Su energiataseme üleval, et tunneksid end rõõmsamalt ning suudaksid efektiivsemalt töötada või treenida.

Kuna vett tarbida? Sellest, et oled liiga vähe vett tarbinud, saad Sa aru mitmel moel. Tavaliselt ootame me joomiseks janu — nii tehes võime olla hoopis vedeliku tarbimisega hiljaks jäänud ning dehüdratsioon on juba toimumas. Teiseks annab meile keha märku vähesest vee tarbimisest näiteks peavalu, uriini värvuse ja väsimuse kaudu. Teie arsti sisendiga võib teil olla võimalik seada mõistlikum eesmärk. Kas mu kaal mõjutab minu tervist?

Kuidas ma peaksin jalgima oma kaalulangust

On teatud tingimusi nagu 2. Küsige oma arstilt, kas dieet või treeningprogramm võib teie tervislikku seisundit parandada. Kuidas mu tervis paraneb, kui ma kaotan kehakaalu? Sellele küsimusele vastamise tundmine võib anda teile motivatsioonikui tabate kaalulanguse platoo või kui teil pole piisavalt jõudu oma programmi jätkamiseks.

Teie tervisliku seisundi paranemine võib tähendada, et võite võtta vähem ravimeid või pöörduda arsti poole harvemini.

Kuidas ma peaksin jalgima oma kaalulangust

Kas ma võin võtta kaalulangetamise ravimeid? Võite oma arstiga rääkida kehakaalu langetamisest tingitud ravimeid, kui teil on märkimisväärne ülekaaluline kehakaal ja kui olete proovinud muid kehakaalu langetamise meetodeid edukalt.

Kuidas ma peaksin jalgima oma kaalulangust

Enne kui arstile räägite dieedi tabletidest, peaksite olema valmis selgitama erinevaid toitumisprogramme, mida olete proovinud. Paljudel toidulisanditel on kõrvaltoimed.

Söömishäire või dieet

Teie arst soovib tõenäoliselt, et enne ravimi kasutamist prooviksite turvalisemate ja levinumate kaalulangusmeetodite kasutamist. Kui palju kaalu ma pean kaotama, et kasu saada?

Mõnel juhul võib kaalulangus vaid vähesel määral oluliselt mõjutada teie tervist. Juba kuuga oli number kaalul väiksem ning mina õnnelikum, kui ei kunagi varem.

Niimoodi mõistlikult toimetasin lausa paar kuud, kuni mingil hetkel enam kaal ei langenud ning peeglist oma silmaga muutusi enam ei näinud.

Kuidas täpselt jälgida oma kehakaalu ja rasva kadu?

Sain aru, et tuleb midagi ette võtta ning panuseid tõsta, sest ideaalnumber oli vahepeal veel 5 võrra allapoole liikunud. Ühel päeval enne trenni riideid vahetades jäin garderoobis kuulama kahe sõbranna vahelist vestlust, kus arutati mitu cm kumbki teatud kehapiirkondadelt kaotanud oli.

  • Kategooriateta Kuidas kaalust alla võtta kohe, ütleb arst Nende soovimatute kilode langetamine pole kunagi lihtne, kuid need on näpunäited, mis muudavad kõike.
  • August 7 minutit lugeda Kuidas kaalulangetamisest sai minu kinnisidee Helen Partašjuk-Sootla Imedieedid, võluväega tabletid ja kreemid ning paljulubavad nädalased väljakutsed ajendavad tuhandeid inimesi iga päev võtma vastu otsust alandada kehakaalu.

Seejärel mõistsin ka mina — olen täielik amatöör! Kuidas ma ei ole end veel ära mõõtnud.

Kui guugeldate sõnu "kuidas kiiresti kaalust alla võtta", ilmuvad teie veebibrauseris kümned krahhidieedid, detox-teed ja dieeditablettid. Kahjuks on enamik, kui mitte kõik need meetodid nii ebatervislikud kui ka ebaefektiivsed viisid soovimatute kilode heitmiseks. Siin peaksite tegema tõesti teadma kaalulangust, kiire kaotamise ohtlikke kõrvaltoimeid ja seda, kuidas protsessi ohutult kiirendada. Kaalulangus Kaalulanguse toimimise mõistmine on esimene samm nende soovimatute kilode vabanemisel. Kuigi kõik tahavad teada, kuidas kiiresti kaalust alla võtta, pole seal tegelikult võlupille ega otseteed.

Täpselt ei mäletagi, kas trenni sel päeval üldse jõudsin, kuid mõõdud said igatahes kirja. Hakkasin iseenda personaaltreeneriks Niisiis oli mul välja kujunenud juba oma rituaal ja rütm. Igal pühapäeval mõõtsin kõik kehapiirkonnad üle ja panin kirja kaalunumbri.

Kehakaal defineerib iseloomu

Selleks ajaks olid toidulaualt kadunud ka kõik rasvad. Mingist artiklist ju lugesin, et rasv teeb paksuks ja seda ei tohiks kindlasti süüa. Kaal hakkas jälle langema ning tuju läks paremaks, sest nüüd sain juba komplimente ka sõpradelt ja tuttavatelt. Et ma polnud sellise tähelepanuga harjunud ning häid sõnu jagati lausa iga päev, sain sellest vaid indu juurde.

Aeg läks ja kolmest trennist nädalas oli saanud vähemalt neli ja veelgi parem, kui jõudsin Revalisse lausa viiel korral nädalas.

  1. Selleks kasutatakse ka radikaalseid meetmeid.
  2. Kuidas täpselt jälgida oma kehakaalu ja rasva kadu?
  3. Tervislik seisund Vanus Siiski on uuringud näidanud, et keskmine vee tarbimise kogus 24 tunni jooksul võiks olla naistel umbes 2,7 liitrit ning meestel 3,7 liitrit.
  4. Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Kriitiline teave, mida vajate, kui näete arsti kaalulangus Kui olete valmis kaalulangus arsti poole pöörduma, peate minema teie ettevalmistamiseks.
  5. Fat Burning Shots Arvustused
  6. Toidukorrad toidud ja kogused toidukordadel, söömise sagedus — väiksemad kogused ja sagedamini, ära nälgi!
  7. У Наи и так хлопот по горло.
  8. Ohud kehakaalu langetamisel | Tervisliku toitumise informatsioon

Toitumise osas aga kõik, mis ei käinud läbi köögikaalult või mille koostist ma täpselt ei teadnud, ma suhu ei pannud. See tähendas, et kõik seltskonnaüritused muutusid igavaks ja närvesöövaks, sest midagi laualt võtta ei tohtinud ning alkohol oli selleks ajaks samuti täiesti keelatud. Igal pool käisin oma toidukarbiga ning järeleandmisi ei teinud.

Kuidas ma peaksin jalgima oma kaalulangust

Ole kindel registreeruge meie uudiskirja saamiseks, et saada igapäevaseid retsepte ja toiduuudiseid oma postkasti! Shutterstock Regulaarses treeningus osaledes kaotate rohkem kaalu - ja hoiate seda tõenäolisemalt. Ka sportimisest on nii palju kasu tervisele.

Related Content

Ameerika Südameliit soovitab vähemalt minutit nädalas mõõduka intensiivsusega treeningut. Mis kvalifitseerub mõõduka intensiivsusega treeninguks? Kõik, kus liigute kiiremini, süda lööb kiiremini, tunnete end pisut higisena, kuid olete siiski võimeline rääkima. Mõelge kiirele kõndimisele, tantsimisele, aiatöödele ja rattasõidule. Enne kui hakkate ütlema, et teil pole päevas tunde aega nende asjade tegemiseks, mõelge lihtsalt, kuidas saaksite oma päeva rohkem füüsilist tegevust lisada.

See on sama lihtne kui üks kord tunnis telefoni äratuskella seadmine, et tuletada meelde, et tõusete töölaualt üles ja võtate mõni minut aega aias ringi liikumiseks või trepist üles-alla liikumiseks või lihtsalt kohapeal sörkimiseks.

Kui suundute supermarketisse, parkige natuke kaugemale, nii et peate poodi jõudmiseks kõndima kaugemale. Kui töötate koduskõndige ringi, kui olete telefonis, selle asemel, et istuda paigal.

Pidage jalgsi koosolekuid - kõndimine ja rääkimine on hea kombinatsioon. Pidage meeles: 'kui te seda ei kasuta, siis kaotate selle! Luu tervis, lihasjõud, liigeste seisund, tasakaal ja paindlikkus on kõik üliolulised.