Kuidas kondida. 9 nippi, kuidas kõndida kõrgetel kontsadel ilma valu

Kõndimisel peaksite silmas pidama mõnda põhilist ja praktilist riiete valimise põhimõtet. Platvormideta kontsadel saate oma kaare kallutamise põhjal tunda oma kõrgust, kuid see ei kehti platvormkingade puhul täielikult. Selle kehahoia säilitamine aitab hoida selgroogu sirgena, vähendades survet diafragmale, nii et hingate kergemini. Kõndimine pole mitte ainult liikumisviis, vaid ka meeldiv tegevus eeldusel, et ilm on hea.

Sellest artiklist saate teada, kuidas õigesti kõndida, pärast lugemist lülitage arvuti välja, pange kingad jalga, tulge välja ja hakake kõndima! Sammud 1.

Kaalulangus ja tsustiline akne

Igal inimesel on ainulaadne kõnnak, kuid kui märkida mõned ühised punktid, siis kõige rohkem kõik saab imelisema kõndimiskogemuse. Kõigepealt tuleb mainida kõndimisasendit. Kõndides peate tõstma pea, lõug ja sirgendama selga. Selle kehahoia säilitamine aitab hoida selgroogu sirgena, vähendades survet diafragmale, nii et hingate kergemini. Püüdke kõndides mitte kummarduda.

9 nippi, kuidas kõndida kõrgetel kontsadel ilma valu - stiilinõuanded

Järk-järgult põhjustab vale käimisasend seljavalu, kaela kangust ja veelgi tõsisemaid probleeme. Tõhusaks kõndimiseks kasutage vasikaid, tagumisi reite ja reie eesmisi lihaseid. Hea jalutuskäigu jaoks peate kasutama mitte ainult ühte, vaid kõiki jalalihaseid. Kujutage ette, kui kõnnite, kasutades oma sise reite ja reie eesmisi lihaseid, et lükata üks jalg tagasi, samal ajal oma keha ettepoole tuues, avaldades survet teise jala kannadele.

Kuidas kuu ajaga endale gigabait internetti juurde kõndida - Digitark - Tehnika

Kõnnite jalgsi ettepoole keerates, kontsadest varvasteni. See põhjustab vasika lihaste liikumist, mis aitab jalal kergitada ja annab maapinnale kõndimisel mõõduka nurga. Lükake oma õlad mugavalt tagasi. Kuigi enamik kõndimisega seotud lihaseid on koondunud jalgadesse ja selgroosse, peate siiski olema tähelepanelik ülakeha asendis.

Kuidas kõndida läbi seinte - Ajakiri EMA

Õlgade vabastamisel ja tagasilükkamisel on palju eeliseid. See poos aitab säilitada ühtlast "püstist" tugijõudu, mis ulatub kõndides kaelast puusani.

PEP 8016 -- The Steering Council Model

Koos selja sirge hoidmise ja lõua tõstmisega aitab see poos ka seljalihaste pingeid piirata, vältides pikaajalisi vigastusi. Samal ajal on õlgade tagasilükkamine ka hea kombeks küürakaid toetada, nii et see piirab küürudest põhjustatud õlgade pinget ja valu. Lõpuks, kui surute oma õlad tagasi, näete välja kindel, tugev ja ilusam.

See on väike, kuid oluline - miks mitte valida suurepärases vormis kõndimine ja kui võimalik, kaitsta ennast vigastuste eest? Kõndige kiikumise ajal.

Ideaalne kaalulangus 3 nadala jooksul

Enamiku inimeste jaoks on see ka vaist. Jalutades laske oma kätel loomulikult mööda keha lahti lasta, käed hakkavad väikeses kaares kiikuma - mida kiiremini te lähete, seda suurem on kaar.

Käte ajal käte kiikumine on täiesti loomulik ja on näidanud, et see suurendab sammu jõudlust; Sama energiahulgaga, võrreldes käe üksi jätmisega, lähete kiigega edasi. Seetõttu ärge kartke kõndides oma käsi kiigutada. Ärge muretsege - te ei tundu naeruväärne.

Soovitatav

Kui ilm lubab, proovige kiiguse kasutamiseks käed taskust või taskust eemal hoida, saate kiiremini ja kaugemale. Alustage käivitamist aeglaselt. Kõndige oma jalutuskäigu esimestel minutitel keha soojendamiseks mugavas ühtlases rütmis. Üldiselt peate käivitamisel minema kiirusega, et saaksite normaalselt rääkida Kuidas kondida rääkida ilma hinge kaotamata. Ehkki vaieldav, kuid üldiselt aitab soojendus sooritada harjutusi, mis teie pulssi paremini tõstavad.

Oluline on, et perroonid oleksid mugavad ja jalatalla ja maapinna vahel oleks lisakõrgus, sest samme võib olla lihtne valesti hinnata, jalga mitte piisavalt kõrgele tõsta, hüppeliigest komistada ega veeretada.

Platvormideta kontsadel saate oma kaare kallutamise põhjal tunda oma kõrgust, kuid see ei kehti platvormkingade puhul täielikult. Alustage lühemate platvormide ja ilma platvormideta kontsade kandmisega, kui olete harjunud jala ja maapinna vahelise lisakõrgusega, samuti hoiduge kingast välja libisemast.

Kui sul pole aega tavapärase 45minutise kõnniringi jaoks, võta ette kolm 15minutist teekonda.

  • On lootust.
  • INOVA Fairfax Haigla kaalulangus

Nii hoiad sa oma ainevahetuse terve päeva töös ja põletad tegelikult rohkemgi kaloreid. Kõige parem on jalgsi tööl käia, aga kui sa elad selleks töökohast liiga kaugel, siis tule bussi pealt kilomeeter või kaks varem maha ja kõnni kontorisse.

  • Platvormid võivad olla peaaegu igat tüüpi kingadel, eriti sandaalidel ja saabastel.
  • Minu puusad ei libiseda

Vähemalt paar korda nädalas ära sõida aga autoga töökohale lähimasse parklasse. Pange kõhulihased kinni, hoidke oma õlad tagasi ja kinnitage pikad juuksed õlgade taha. See aitab siis, kui teil on jalgade pallides valu, et tasakaalustada oma raskust kandadele tagasi ja vältida seljavalu. Jalutage kandist jalatallani ning liikuge heas rütmis.

Jälgi meid veel siin:

Harjutage hüppeliigeseid. Vältige kõndimist, tugevdades hüppelihaseid. Soovitan tantsijate tehtud harjutust, mis hõlmab põrandal istumist ja varvaste tähestiku täpsustamist. See treenib teie pahkluud ja paneb teid end aja jooksul kõrgemas kreenis paremini stabiliseerima.

Kaalulangusjargne sunnitusjargne keskmine