Uks nael aja jooksul kaalulangus

Dieedirahvast ei peteta. Või see, et palju ei higistanud, tähendab, et võtsite rahulikult ja ei kulutanud palju kaloreid. Eesmärkide seadmine aitab teil kaotada liigse rasva, kuid see võib olla veelgi olulisem uue ja tervislikuma eluviisi säilitamisel.

Poisid, pidage kinni tipptasemest. Alustate oma päeva oma sõõriku või mõne muu maitsva maiusega ja energia saamiseks kohvi abil. Kui te kohvi ei joo, jätke see vahele.

Kõigepealt peate välja mõtlema, kui palju kaloreid saate päevas süüa ilma kaalu suurendamata või langetamata. Ainus praktiline viis seda teha on katse-eksituse meetodil. Lihtsalt tarbige nädala jooksul sama palju kaloreid ja kui te kaalu säilitate, olete leidnud oma hoolduskalorid.

Kui võtate kaalus juurde, visake kalorid alla ja proovige uuesti. Kui kaal langeb, suurendage kaloreid ja proovige uuesti. Kui teate oma hoolduskaloreid, võite päevas süüa kilo vähem kui see arv, et kaotada 1 kilo nädalas.

Nädalas 2 kilo kaotamiseks võite isegi süüa kalorit vähem kui see arv.

Minu isikliku koolituse kogemuse põhjal lähevad enamik inimesi petupäeval valesti. Kui teil on petmepäev ja saate süüa suures koguses toitu, võite hõlpsalt tarbida piisavalt kaloreid, et kogu nädala jooksul kaotatud kilo või kaks kokku pakkida. Minu ettepanek selle ärahoidmiseks on omada ainult ühte Pettusöök igal nädalal, nii et kaotate edukalt kaalu.

Nüüd, kui teate, kuidas kaalulangus töötab, minge oma eesmärkide saavutamiseks! See annab ka hinnangu selle kohta, kui palju kaloreid vajate oma kehakaalu säilitamiseks ja tõenäoliselt tarbite praegu.

Kas kuum vesi on rasva poletamiseks hea

SEOTUD: 9 rasket tõde kaalulanguse kohta, mis aitab teil kõhnuda Kui kaal langeb, teeb see seda lihtsalt Teie kalorite puudujäägi suurus mõjutab kaalu langetamise kiirust, suurem puudujääk viib kiiremini kaalulanguseni.

Kuid eksperdid nõustuvad tavaliselt, et 2 naela kaotamine nädalas on kõige tervislikum ja jätkusuutlikum kaalukaotuse tempo, selgitab Wilson. Kui kaotate antud nädalal rohkem kui see, on tõenäoline, et olete oma lihasmassi oluliselt vähendanud.

Ainevahetuse kiiruse langetamine paneb sind lõpuks taastama kogu kaotatud kaalu ja võib-olla ka mõne. Kui kaotate rohkem kui paar kilo nädalas, on ka suurem oht, et toidus ei ole piisavalt makrotoitaineid valke, süsivesikuid ja rasva ega vitamiine ja mineraale, selgitab Greaves.

Mida teeb valge neeru uba

Seda mitte sellepärast, et kiire kaalulangus iseenesest võtab organismist toitaineid, vaid seetõttu, et kui kaloreid kärpida nii kiiresti, et nii kiire kaalulangus on võimalik, võib üldine toit ja seega ka toitainete tarbimine olla ebatervislikult madal. Uuring, mis avaldati Kuid isegi konservatiivse kalorsuse puudujäägi korral, mis on mõnisada kalorit päevas, võite töödeldud toitu või süsivesikuid drastiliselt vähendada, võite kiiresti kaalust alla võtta, ütleb Greaves.

Kas higistamine tähendab, et kaotate kaalu?

Dieedi ja kehalise koormuse arvestamine soovimatute kilode vabanemiseks Ükskõik, mis teie kaalulangetamise eesmärk võib olla, peaks 1 kg kaotamine hõlmama ideaalselt nii dieeti kui ka trenni. Üksteise tagaajamine on sättimine end hiljem kaalu taastama. Kuid ilma trennita on suurem osa kaotatud kehakaalust lihasmassi, mis tähendab, et kehakaalu langetades võib teie keha rasvaprotsent tegelikult väheneda.

Pikas perspektiivis vähendab vähenenud lihaste tase teie ainevahetust, mis tähendab, et aja jooksul võib teie keha tegelikult rasva koguda, selgitab ta. Üks võimalus enda eesmärgi hoidmiseks on oma toidu jälgimine ajakirja või rakenduse abil. Paljud lubavad teil hoida vahelehti nii tarbitud kalorite kui ka treeningu ja igapäevaste ülesannete täitmiseks kulutatud kalorite kohta ning vastavalt Jällegi on kahjuks haruldane, kui kalorite loendurid saavad asjad täiuslikuks, ja tavaliselt hindavad nad energiakulu üle, ütleb Wilson.

Tegelikult näitavad mõned uuringud, et naised alahindavad kaloraaži keskmiselt 25 protsenti. Ja kui te ei kaalu ega mõõda kõiki söödavaid koostisosi mis võib olla keeruline ettevõtminevõite hõlpsalt arvata, et teil on tegelikult ülejäägis kaloraaž, mis tähendab, et tarbite rohkem kaloreid kui sa põled, seega kaalus tõuseb, ütleb ta. Antihistamiinikumid on veel üks süüdlane. Need põhjustavad teie söögiisu suurenemist. Kuigi mõned antihistamiinikumid võivad selle eest vastutada rohkem kui teised, ei ole veel tehtud ühtegi uuringut, mis näitaks antihistamiinikumide ja nälja kõrvuti võrdlemist, nii et kuni need uuringud on läbi viidud, peate soovi korral rakendama katse-eksituse meetodit.

Menopaus ja kehakaalu tõus Menopaus ja sellega kaasnevad hormonaalsed muutused mõjutavad naiste keha mitmel viisil.

50 enne ja pärast kaalulangetamist pilte, mis üllatuslikult näitavad sama inimest

Ja jah, täiendav keharasv on sageli üks. Menopaus aeglustab ainevahetust, see tähendab, et naised võtavad selle aja jooksul keskmiselt 10 naela juurde. Murettekitav on ka see, et menopaus muudab keha rasva jaotamist. Rasv ladustub sel ajal suurema tõenäosusega kõhu ümber ning sellel on tagajärgi südame-veresoonkonna tervisele ja see võib põhjustada insuliiniprobleeme.

Kas menopaus tähendab, et olete hukule määratud hukku? Üldse mitte.

Liigse higistamise riskid Treeningu lõpus on higist läbi ujutatud, see võib sind muuta tunda nagu oleksite päris kõvasti tööd teinud. Ja kui skaalal hüpata - hei! Kuid kas see tähendab tegelikult seda, et olete kaotanud rasva ja lähenete oma kaalulangetamise eesmärgile? Vastus võib tunduda ilmselge jah. Kuid tõde on see, et tonnide higistamine ei tähenda tingimata, et olete väiksema teksapüksi suunas.

Dieet ja füüsiline koormus aitavad kaalust alla võtta. Ühes uuringus jälgiti 17 postmenopausis naist ja viidi osa neist dieedile, mis oli täis puuvilju, köögivilju ja täisteratooteid. Dieedil olevate kehakaalu langetamise tõenäosus oli kolm korda suurem.

Veelgi enam, neil esines ka harvemini kuumahooge. Teised teadlased uurisid enam kui premenopausaalset naist ja umbes pooled neist vähendasid kaloreid ja suurendasid füüsilist vormi.

Nendel naistel olid keskmiselt väiksemad vöökohad ja viie aasta pärast olid nad tõenäoliselt algkaalust madalamad või madalamad. Tuginedes kaalu tõstmisele Vastupanekoolituse abil pole oma keha vormimisel või lihaste kasvatamisel midagi halba. Kuid kui teie kaalukaotuse strateegia tugineb kaalutõstmisele, võite pettuda. Harjutusi on põhimõtteliselt kahte tüüpi.

Üks neist on aeroobne ja hõlmab tegevusi, mis on mõeldud südame peksmiseks kiiremini kui pikemat aega, näiteks jalgrattasõit, kõndimine, sõudmine, sörkimine ja köiest hüppamine.

Teine on anaeroobne, mille käigus treenite lühikese aja jooksul kõrge intensiivsusega, pannes südame veelgi intensiivsemalt põksuma. Need tegevused muudavad teie keha paremaks lühikeste purunemiste korral ja hõlmavad raskuste tõstmist.

Uuringud kipuvad kinnitama, et rasva põletamisel on aeroobsed harjutused võitjad. Nad hoiavad teie südame löögisagedust pikema aja jooksul, mis põhjustab rohkem energiat ja see võrdub kehakaalu langusega. Ka anaeroobsed harjutused aitavad, kuid mitte nii palju. Nii et kui mõlemad harjutused on teile kasulikud, täidavad need erinevaid eesmärke. Ja kui osalete jõutreeningutel kõikjal, siis kaotate kardiovaskulaarsete treeningute rasvapõletusjõu. Tühjade kalorite joomine Ärge jooge oma kaloreid!

Kerge on harjumus harjuda sooda, mahla, energiajoogi, karamelllatte või spordijoogi kallutamisega siin ja seal terve päeva jooksul. Igaüks lisab kaloreid, kui te ei joo kalorivaba sorti.

  • Salendav protsess
  • Kas kuuma vannid poletavad rasva
  • Kiireim viis hip rasva poletamiseks

Ja kahel rindel on raskem rasva heita. Esimene probleem on nälg. Kuigi magusad magusad joogid lisavad teie igapäevases arvestuses kaloreid, ei leevenda need nälga.

10 rasva poletavaid toite

Teie keha registreerib neid vaevu toiduna, seega on lihtne mitu rüübata, ilma et oleksite täis. Teine probleem on see, et isegi paar suhkruga magustatud jooki päevas lisandub kiiresti.

Teaduslikult tõestatud viis 1 kilo kaalust alla võtta

Uuringud näitavad, et üks igast neljast ameeriklasest joob iga päev vähemalt kalorit. Kui lisate selle oma dieedile iga päev, on see aasta jooksul 73 kalorit. See võrdub rohkem kui 20 naela keharasvaga.

parim viis ulaosa rasva poletamiseks

Nii et ainuüksi nende jookide väljajätmine oma dieedist aitab teil aasta jooksul palju kaalust alla võtta. Võltsitud tervisliku toidu järele kukkumine Mõnikord maskeeritakse rämpstoit millegi tervislikuna. Kui masendav!

Nad leidsid, et kõik asjad võrdsed, suhkru vähendamine aitas inimestel kaalu kiiremini kaotada, isegi kui üldine kalorite arv jäi samaks. Lühidalt, süsivesikute ja madala suhkrusisaldusega dieet - nagu Nullsuhkru dieet - oli parim nii rasva kui ka kardiovaskulaarse riski vähendamiseks.

Eesmärkide seadmine nurjus Liiga vähe magades - või liiga palju Mõnikord võtame kaalus üllatavatel põhjustel. Üks neljast ameeriklasest ei saa piisavalt magada.

Nullsuhkru dieet Saladus 7: sööge mõistlikult Teadlikumaks saamine - mitte ainult sellest, mida sööte, vaid ka igapäevaelu igast küljest - võib tõsiselt mõjutada teie keha ja teie tervist. Seejärel tegid nad röntgenpildil katsealuste kõhtu, et teha kindlaks nende kõhurasva tase.

Nad leidsid, et mida kõrgemad inimesed said tähelepanelikkuse uuringus skoori, seda vähem oli vistseraalset rasva neil tõenäoliselt! Tegelikult on vähem tähelepanelikel inimestel kõhus keskmiselt lisakilo rasva. Nullsuhkru dieet õpetab meid olema eriti tähelepanelik selle suhtes, mis suhu läheb. Põhjendades suhkrut sisaldavat töödeldud toitu looduslikumale kiudainerikkamale tervele toidule, ei vähenda me ainult suhkrut ja suurendame kiudaineid; vähendame teiste kemikaalide tarbimist, mis pole tegelikult toit, kuid mida me sööme peaaegu iga päev.

Nullsuhkru dieet Saladus nr 8: valige lihtne plaan Donna Scott tegi. New Mexico osariigi Las Crucesest pärit viiskümmend kaks aastat vana välitehnik arvas, et kaalulangus on aeglane ja koormav ülesanne, mis hõlmab nälga, ohvreid ja rohkem distsipliini, kui keegi meist sooviks.

Ometi edasi Nullsuhkru dieet Tundus, et Scotti lisaraskus kukkus lihtsalt temalt maha - märkimisväärsed 15 naela läksid vaid 14 päeva jooksul - sest see oli nii lihtne. Alates algkaalust naela on ta nüüd lahja, keskmine Ja see pole mitte ainult kaotatud rasva kogus, vaid ka rasvatüüp: ohtlik, näotu kõhurasv.

Nullsuhkru dieet Saladus nr 9: peatage sooda Igal koksi purgil on suhkruväärtus neljal Krispy Kreme glasuuritud sõõrikul. Ja soodatööstus teeb kõik endast oleneva, et see teil ununeda. Coca-Cola demonstreeriti hiljuti Pediaatriaakadeemia veebisaidi HealthyChildren.

50 ENNE JA PÄRAST KAALULANGETAMIST PILTE, MIS ÜLLATUSLIKULT NÄITAVAD SAMA INIMEST - REKLAAM

Ja hiljutised uuringud, milles leiti, et noorukite energiakulude puudumine aitas rasvumiskriisi suuresti kaasa, osutus Coke'i rahastatud. Võitle tagasi, vahetades sooda hoopis magustamata Ausa tee või Tejava tee vastu - mõlemal on null suhkrut. Ja kui soovite puuviljasmuutit, vaadake pakutavaid võimalusi Nullkõhu smuutidmis on valmistatud ainulaadse supertoitainete seguga, mis muudab teie soolestiku tasaseks, parandab ainevahetust ja lülitab teie rasva geenid lõplikult välja.

Jin Kaalulangus BTS