Terved30 paev 18 Kaalulangus. Terve 30 tulemust ja 10 tervet 30 kohustuslikku haaret

See on minu jaoks tohutu, eriti kui me hakkame rääkima oma pere lisamisest järgmise või kahe aasta jooksul. Kui oled kõva G, aitäh, me teame, et sul on õigus. Kerige alla kastmete, dipide ja marinaadide jaoks, mis annavad teile kogu maitse ilma rämpsuta.

Kaasame tooteid, mis meie arvates on meie lugejatele kasulikud. Kui ostate sellel lehel olevate linkide kaudu, võime teenida väikest vahendustasu. Siin on meie protsess. Whole30 on päevane programm, mis on mõeldud elimineerivaks dieediks toidu tundlikkuse tuvastamiseks.

See programm keelab lisatud suhkrud, kunstlikud magusained, piimatooted, terad, oad, alkohol ja lisaained, näiteks karrageen ja naatriumglutamaat MSG.

See takistab ka suupisteid ja soodustab selle asemel söömist kolm söögikorda päevas.

Tolong bantu memperbetulkan teks:

Suupistete söömine võib mõnedel selle dieediga inimestel olla vajalik mitmesuguste tegurite, näiteks kalorivajaduse ja aktiivsuse taseme tõttu. Kui otsustate suupisteid valida, võite valida mitmesuguste Whole30 poolt heaks kiidetud võimaluste hulgast.

Siin on 22 programmi Whole30 22 lihtsat ja tervislikku suupistet. Õuna- ja indiavõi võileivad Kuigi maapähklid ja maapähklivõi pole Whole30 programmis lubatud, on muud pähklid ja pähklivõid siiski sellised. Kašupähklivõi on täis toitaineid nagu tervislikud rasvad, magneesium, mangaan ja vask.

Selle sile, magus maitse sobib hästi õuntega 1.

Greece Accelerates Armament Against Turkey

Laota 2 supilusikatäis õunavormi 1 spl 16 grammi kašupähklivõid, võileib Terved30 paev 18 Kaalulangus kokku ja naudi. Kurkum devils munad Kloppitud munade valmistamiseks eemaldatakse kõvaks keedetud munade munakollased, hõõrutakse keedetud munakollane majoneesi, sinepi, äädika, pipra ja soolaga, pannes segu seejärel munavalgesse.

Terved30 paev 18 Kaalulangus

Tavalised munad on valgurikkad ja maitsvad suupisted ning kurkumite lisamine võib nende toiteväärtust veelgi tõsta. Kurkum sisaldab kurkumiini, polüfenoolühendit, millel on võimas antioksüdantne toime, mis võib pakkuda mitmeid tervisega seotud eeliseid, sealhulgas vähendada põletikku 2. Selle lihtsa retsepti piitsutamisel kasutage kindlasti Wholeühilduvat majoneesi ja sinepit, millele pole lisatud suhkrut.

Šokolaadi energiapallid Ametlik Whole30 plaan hoiab ära kohtlemist, isegi kui need on valmistatud heakskiidetud koostisosadega 3.

1. nädal: suhkru äravõtmine

Siiski võite aeg-ajalt nautida magusat, kuid tervislikku suupistet, mis on valmistatud Whole30 poolt heaks kiidetud koostisosadest, näiteks kuupäevadest, indiapähklitest ja kakaopulbrist. Need energiapallid muudavad täiusliku maiuspala ja vastavad Whole30 programmile. Idandatud kõrvitsaseemned Kõrvitsaseemned on toitev Whole30 suupiste, mis võib teid toidukordade vahel rahuloluna hoida.

Kõrge proteiinisisaldusega, tervislike rasvade, magneesiumi ja tsingiga saab neid suupisteteks kombineerida teiste tervislike Whole30 koostisosadega, sealhulgas kuivatatud puuviljade või kookoshelvestega.

Idandatud kõrvitsaseemned on tark valik, kuna võrsumise protsess võib suurendada selliste toitainete nagu tsink ja valk kättesaadavust 4. Ostke Internetis kõrvitsaseemneid. Avokaado hummus paprikatega Whole30 keelab kaunviljad nagu kikerherned. Sellegipoolest saate maitsvat kikerhernevaba hummust piitsutada, kasutades avokaadosid, keedetud lillkapsast ja mõnda muud tervislikku koostisosa.

Terved30 paev 18 Kaalulangus

Proovige seda avokaado hummuse retsepti ja ühendage see paprika või mõne muu teie valitud krõmpsuva, mitte tärkliserikka köögiviljaga.

Whole30 bento kast Bento karbid on konteinerid, mis on jagatud mitmeks osaks, millest igaüks on mõeldud erineva roa jaoks. Proovige oma bentokarpi lisada tervislikke suupisteid mitmesuguseid Whole30 toite.

Toiduostmine ja söögikordade kavandamine Whole30 jaoks

Näiteks paarige kõvaks keedetud Terved30 paev 18 Kaalulangus viilutatud köögiviljade ja guacamolega - või allesjäänud kanasalat maguskartuliga - ja lisage magustoiduks viilutatud virsikud. Ostke veebis keskkonnasõbralikke, roostevabast terasest bentobokse. Kookos-jogurti kõrvitsaparfüüm Kookosjogurt on rikkalik, piimatoodeteta jogurt, milles on palju tervislikke rasvu. Kõrvitsapüree seguneb kergesti kookosjogurtiga ja on suurepärane karotenoidide allikas, millel on võimsad antioksüdandid ja põletikuvastased omadused 5.

Järgige seda kreemja ja maitsva parfüümi retsepti, kuid jätke kindlasti vahtrasiirup ja granola välja, et see sobiks Wholeks.

See oli tõesti populaarne ühel hetkel. Teil on parem asendada see madala süsivesikutega kapsa supp retsept tasakaalustatud madala süsivesinikega dieediga. Lubage mul selgitada, milline oli kapsasuppide dieet. Siis näeme, miks on paremaid võimalusi ja kuidas paremini teha kapsasuppi … Mis on kapsasuppide dieedi kava kehakaalu langetamiseks? Originaal kapsasuppide dieedi kava sai populaarseks 80ndatel ja 90ndatel aastatel.

Bataadi röstsait avokaado-püreega Bataat-röstsait on tervislik valik neile, kes ihkavad Whole30 poolt heaks kiidetud leiba asendajat. Järgige lihtsalt seda lihtsat retsepti. Terved30 paev 18 Kaalulangus juurvili on suurepärane toitainete, sealhulgas kiudainete, karotenoidide ja C-vitamiini allikas.

Toitumisspetsialistide sõnul 10 parimat tervislikku 30 maitseainet

Õhukeste röstitud viilude ja avokaadopüree lisamine loob eriti maitsva kombinatsiooni 6. Nirista maguskartulist röstitud sidrunimahl, kriips meresoola ja purustatud punane pipar, et maitset maitsta. Sibula ja murulaugu segatud pähklid Segatud pähklid on koormatud toitainetega ja pakuvad taimepõhist valguallikat. Lisaks näitavad uuringud, et pähklite söömine võib soodustada kaalulangust ja suurendada täiskõhutunnet, muutes need suurepäraseks valikuks kõigile, kes proovivad kaotada liigset kaalu Whole30 kavas 7, 8, 9.

Terved30 paev 18 Kaalulangus

Need murulaugu ja sibulaga segatud pähklid vastavad kindlasti teie soolasele ihale ja pakuvad suurepäraseid Whole30 poolt heaks kiidetud laastude asendajaid. Täidisega paprika Täidisega paprika ei tee mitte ainult tervislikku sööki, vaid ka tervislikku suupisteid.

Kategooriateta Jifi uus maapähklivõi purk õpetab kõigile, kuidas hääldada GIF-i Jif maapähklivõi soovib, et te selle uue sildiga lõpetaksite GIF-iga selle õige nime valesti väljaütlemise - lühikesed ja naljakad videotega videod. Toidukaubad Oli aeg, kui kõige vaieldavam arutelu purk Jif pähklivõi põhjuseks oli 'krõbe või sile? Äkki pidi Ameerika maapähklivõi bränd number üks oma nime jagama.

Peppers on vähese kalorsusega ja sisaldavad kiudaineid, C-vitamiini, A-vitamiini, B-vitamiine ja kaaliumi Nende lisamine valguallikale, näiteks jahvatatud kana või kalkun, on suurepärane viis veendumaks, et jääte terve päeva jooksul täis. Proovige seda toitainetega pakendatud, kogunõuetele vastavat täidisega-pipra retsepti.

Küpsetatud porgandi friikartulid Kuigi praekartulite valmistamiseks kasutatakse tavaliselt magusat ja tavalist kartulit, on porgandid suurepäraseks alternatiiviks.

Need sisaldavad vähem kaloreid ja süsivesikuid kui kartul, nii et need on suurepärased inimestele, kes järgivad Whole30 11, 12 madala süsivesikusisaldusega dieeti.

Terved30 paev 18 Kaalulangus

Selles retseptis kasutatakse Wholesõbralikku mandlijahu, et luua ekstra krõbedaid porgandipraadid, mis Metabolife kaalulangus suurepäraseks suupisteks või küljeks. Konserveeritud lõhe Konserveeritud või pakendatud lõhe on kontsentreeritud valgu ja põletikuvastaste oomega-3 rasvade allikas. See teeb toiteväärt suupiste kogu Whole30 saidil olevatele inimestele, kes järgivad peskaarlaste dieeti 13, Lisaks on see täidisega ja mugav suupiste, mida saab nautida liikvel olles.

Ostke veebis säästvalt püütud lõhetoodete tooteid.

Terved30 paev 18 Kaalulangus

Segamarja chia puding Kui teil on kava Whole30 kava kohaselt millegi magusa järele, on chia puding hea asendaja suhkruga koormatud toitudele. Chia seemnetest koosnevad kiudained, tervislikud rasvad ja valk paistavad selles maitsvas retseptis suurepäraselt kokku segatud marjade loodusliku magususega.

Jifi uus maapähklivõi purk õpetab kõigile, kuidas hääldada GIF-i

Arugula salat aurutatud tomatite ja praetud munaga Salatid pole mitte ainult toitainerikkad, vaid ka mitmekülgsed, muutes need ideaalseks tervislike Whole30 suupistete valikuks. Arugula on leheroheline, mis on pakitud antioksüdantidest, näiteks karotenoididest, glükosinolaatidest ja C-vitamiinist Ainulaadse suupiste saamiseks proovige paar peotäit toorest arugulat praetud muna ja päikesekuivatatud tomatitega.

Banaani- ja pekanipähklivõid Banaanid on üksi täidisvalik, kuid nende paaristamine valku pakendatud pekanipähklivõiga loob südamlikuma suupiste. Pekanipähklivõi on suurepärane taimse valgu allikas ja eriti kõrge mangaanisisaldusega, mis on oluline ainevahetuse ja immuunfunktsiooni tagamiseks.

See mineraal kaitseb ka rakukahjustuste eest, mida põhjustavad vabade radikaalidena tuntud ebastabiilsed molekulid Maitsva suupiste tegemiseks viilutage banaan ümardatud osadeks, seejärel lisage pekanipähklivõi hunniku sisse. Puista krõmpsuvaks, šokolaadiseks keerdumiseks kakaonibud.

Voorusid saab soovi korral ka külmutada. Kollase-rohelise-kana-kevadrullid Kollase roheliste paksud lehed on pakitud vitamiinide ja mineraalidega ning need sobivad suurepäraselt kevadrullide traditsioonilistele riisipõhistele mähistele. Selles retseptis rullige tärkliserikkad köögiviljad, kanarind ja Whole30 nõuetele vastav mandlivõi kaste kollakasrohelistesse lehtedesse.

Kategooriateta Toitumisspetsialistide sõnul 10 parimat tervislikku 30 maitseainet Selle lihtsustamiseks koostasime loetelu toitumisspetsialistide soovitatud maitseainetest, mis on Whole30 heaks kiidetud - majonees, BBQ, ketšup, salatikaste ja palju muud! Toidukaubad Skannige loend 'ei saa süüa Whole30' toitudes ja võite sellest heituda. Hüvasti jätke oma vanilje latte, pühapäevane bagel ja hilisõhtune šokolaadiruut või kühvel. Kuid kliinilise ja funktsionaalse toitumisnõustaja Caitlin Selfi sõnul on MS, kesknärvisüsteem, LDN Säästlik toituminekui inimesed võtavad puhta söömise plaani, 'on nad kõige sagedamini üllatunud, kui keeruline võib olla kogu 30 heakskiidetud maitseainete leidmine.

Kreemikas tuunikala salat sellerilaevadel Tuunikala on Whole30 programmi jaoks suurepärane suupistevalik, kuna see on pakitud valku ja on kaasaskantavates mahutites. Whole30 poolt heaks kiidetud mayoga tehtud tuunikalasalat sobib hästi krõmpsuva selleriga.

Tööl hoidke külmikut lihtsalt värskete selleripulkadega ja hoidke tuunipakke oma laua sahtlis, et teil oleks alati tervislikke koostisosi käepärast.

Terved30 paev 18 Kaalulangus

Ostke veebis jätkusuutlikkuse sertifikaadiga tuunikalapakke. Koormatud bataadi nachos Ehkki tortillakrõpsud pole Whole30 programmis lubatud, saate teha maitsvat nacho-taldrikut, kasutades alusena bataate.

Lihtsalt küpsetage õhukeselt viilutatud, küpsetatud maguskartuli ringid avokaado, paprika, sibula ja hakitud või jahvatatud kanaga, seejärel küpsetage 15—20 minutit temperatuuril ° F ° C või järgige sellist retsepti.