Pikaajalised kaalulangus eesmargid naited

Nõuanded ja nipid järeldused Sageli peitub saladus pinnal: inimestel, kes soovivad kaalust alla võtta, puudub lihtsalt motivatsioon kaalu langetada. Kui soovite kaalust alla võtta, saate treenida tööl lõunapausi ajal kõndides , kodus kaalulangetusharjutused ja treenida. On võimatu meeleheidet ja elada saavutatud tulemustel. Menüü võiks olla mitmekesine ja tervislik. Patsientide peamisteks argumentideks otsustamaks operatsiooni kasuks on korduvalt ebaõnnestunud dieedid, rasvumisega seotud terviseprobleemid või hirm haiguste ees, mis võivad tulevikus tekkida.

See tähistab viit omadust, mis eesmärgil peavad olema: spetsiifiline, mõõdetav, saavutatav, asjakohane ja ajakontroll. SMART-lähenemine on üks populaarsemaid ja tõhusamaid vahendeid realistlike ja saavutatavate eesmärkide seadmiseks. Võite olla liikmelise organisatsiooni juht või väikeettevõtte omanik. Või lihtsalt keegi, kes soovib kaalust alla võtta.

Sammud 1. Eesmärkide seadmise protsessi esimene samm on otsustada, mida soovite saavutada. Selles etapis võite olla üldine. Ükskõik, kas see on pikaajaline või lühiajaline eesmärk, lähtub enamik inimesi üldisest ideest. Liigute üldisest konkreetseks, lisades üksikasjad ja määrates ajastuse. Näiteks on teie esialgne eesmärk olla terve.

Pikaajalised kaalulangus eesmargid naited Kaalulangus parast Femara peatamist

Selle teadmine on konkreetse eesmärgi loomise esimene samm. Ole täpne. Teie võimalused konkreetse eesmärgi saavutamiseks on suuremad kui üldine eesmärk. Nii et teie ülesanne on selles etapis analüüsida 1.

Motivatsioon kaalulangus. Kaalulanguse parimad motivatsioonimeetodid: hinnapakkumised, filmid, pildid ja psühholoogilised seaded. Võimsuse tahte vastavalt arstide toodetakse isegi kujul moraalse inimese, kui on kuuma soovi saavutada eesmärk. Mis peaks olema põhjus, mis muudab selle vabanemisest ekstra kilogrammidest ja ärge lõõgastuge pärast eesmärgi saavutamist?

Enamasti on küsimus ajastamises. Kasutades ülaltoodud näidet, peaksite endalt küsima, mida tähendab "tervislikum"? Äkki rohkem trenni? Kas süüa tasakaalustatud menüüd? Kõik koostisosad on seotud tervisega ja sõltuvalt sellest, mida soovite teha.

Motivatsioon nr 1 - kaalu kaotamine tervise nimel

Tehke kindlaks kaasatud inimesed. Hea viis konkreetse eesmärgi seadmiseks on vastata kuuele "W" küsimusele: kes kesmis mismillal millalkus kusmis mis ja kell täht Miks. Alustuseks küsige, kes on sellega seotud. Kui eesmärk on kaalust alla võtta, on õige vastus teie.

Kuid mõned eesmärgid nõuavad teistega ühendamist. Küsige, mida soovite saavutada. See on põhiküsimus, mida loodate saavutada. Kui soovite kaalust alla võtta, peaksite vastama küsimusele "mida" konkreetsemalt!

Kui palju kaalu soovite kaotada? Tehke kindlaks, kus see juhtus.

Kuidas motiveerida ennast salenemist

Tehke kindlaks, kus võitlete oma eesmärgi nimel. Kui soovite kaalust alla võtta, saate treenida tööl lõunapausi ajal kõndideskodus kaalulangetusharjutused ja treenida.

Pikaajalised kaalulangus eesmargid naited Millal algab rasva poletamine

Mõelge, millal see juhtus. Koostage oma eesmärkide saavutamiseks kindel ajakava ja tähtaeg. See keskendub suures osas protsessi lõpus eesmärgi saavutamiseks. Praegu mõtlete ainult üldisele pildile. Kui eesmärk on kaalust alla võtta 10 kg, saate selle saavutada mõne kuuga. Teisalt, kui Pikaajalised kaalulangus eesmargid naited on füüsiliste volituste saamine, võib see võtta kuni mitu aastat. Otsustage protsessi nõuded ja piirangud.

Pikaajalised kaalulangus eesmargid naited Rasva kaotuse makro suhe

Teisisõnu, mida vajate oma eesmärgi saavutamiseks? Milliste takistustega peate silmitsi seisma? Kui eesmärk on kaalust alla võtta, on nõue treenida Pikaajalised kaalulangus eesmargid naited tervislikult toituda. Probleemiks on vastumeelsus treeningu vastu või isu magusa järele.

Mis on põhjus, miks te oma eesmärgid püstitate. Esitage eesmärgi saavutamiseks konkreetsed põhjused ja eelised. Põhjuse "miks" mõistmine on oluline, et teha kindlaks, kas teie eesmärgid vastavad teie soovidele. Pikaajalised kaalulangus eesmargid naited kujutage ette, et teie eesmärk on kaotada 20 naela ettekäändel, et soovite, et paljud inimesed teid märkaksid.

Kui tegelik eesmärk on saada terveks olemise asemel kuulsaks, võite selle eesmärgi saavutamiseks valida mõne muu viisi. Saate harjutada pigem avatust kui ainult välimust. Teie ülesanne on seada edu standard. Pikaajalised kaalulangus eesmargid naited hõlbustab teil protsessi juhtimist ja teadmist, millal oma eesmärkideni jõuate. Standardid võivad olla kvantitatiivsed või kvalitatiivsed. Kui võimalik, määrake eesmärgi jaoks kindel number.

Nii saad aru, kas jääd maha või mitte. Näiteks kui teie eesmärk on kaalust alla võtta, võite seada kaalueesmärgiks 15 kg.

Te teate oma praegust kaalu, seega on lihtsam kindlaks teha, millal saate oma eesmärgi täita. Kvaliteedieesmärk võib olla "Ma tahan mahtuda teksadesse, mida ma viis aastat tagasi kandsin". Nii et teie eesmärgid on mõõdetavad.

Esitage küsimusi, mis teravustavad teie tähelepanu. Võite esitada nii palju küsimusi, et veenduda, et teie eesmärk on arvutataval real: Kui palju? Näiteks: "Kui palju kaalu soovite kaotada?

Parim motivatsioon on realistlik lühiajaline eesmärk

Näiteks: "Mitu korda nädalas soovite jõusaalis käia? Kas siis, kui astun kaalule ja Pikaajalised kaalulangus eesmargid naited, et olen kaotanud 10 kg? Kontrollige ja arvutage edusammud. Eesmärkide arvutamise abil on lihtne kindlaks teha, kas olete õigel teel. Näiteks on eesmärk kaotada 10 kg ja olete kaotanud 8 kg, teate, et olete lõpetamas. Teisalt, kui on möödas kuu ja olete kaotanud ainult 1 kg, on aeg oma strateegiat muuta.

Kirjutage päevik. See on suurepärane võimalus jälgida oma jõupingutusi, tulemusi ja tundeid. Kui päevikusse võtate 15 minutit päevas, võib see aidata teil märkida kõike konkreetset ja leevendada stressi eesmärkide saavutamisel. Peate veenduma, et teie eesmärk on saavutatav. Vastasel juhul langeb depressioon.

Mõelge raskustele ja takistustele, mis teil võivad tekkida, ja kuidas neist üle saada. Oma eesmärkide saavutamiseks peate silmitsi seisma väljakutsetega. Siin on küsimus selles, kas suudate oma eesmärke saavutada ja väljakutsest üle saada. Olge aus nii eesmärkidele kulutatud aja kui ka tausta, isikliku mõistmise ja füüsiliste piirangute suhtes. Mõelge oma eesmärkidele realistlikult, kui te ei usu, et saate seda saavutada, siis seadke uus eesmärk. Näiteks on eesmärk kaalulangus.

Kui saate pühenduda treenimisele igal nädalal aega võtmisele ja olete nõus oma igapäevast menüüd muutma, siis on 10 kuu kaalukaotus 6 kuuga õigustatud. Eesmärkide hindamisel kirjutage paberile üles oma piirangud. See aitab parandada teie ees seisva ülesande üldpilti.

Kalorite Dieet - Söögikava Efektiivseks Kaalulanguseks | Tervis ja heaolu

Hinnake oma pühendumuse taset. Isegi kui teoreetiline eesmärk on saavutatav, peate pühenduma selle nimel töötamisele. Esitage endale järgmised küsimused: Kas olete valmis pühenduma oma eesmärgi saavutamisele?

Kas olete valmis oma elu enam-vähem kohandama? Kui ei, siis kas on veel mõni teostatav eesmärk, mille nimel olete nõus töötama? Teie eesmärk ja pühendumuse tase peaksid vastama. Stardis saate hõlpsalt pühenduda 10 kg kaotamisele, kuid 30 kg tundub natuke ülekaalukas. Ole enda suhtes aus, kui soovid muudatusi teha Pange paika eesmärgid, mida saab teha.

Pärast väljakutsete kaalumist ja pühendumuse taset saate oma eesmärke vastavalt vajadusele kohandada. Kui otsustate, et teie praegune eesmärk on saavutatav, saate liikuda järgmise sammu juurde. Kuid kui järeldada, pole see mõistlik eesmärk või kohandage seda uuesti. See ei tähenda, et loobute, vaid lihtsalt kohandate oma eesmärke tegelikkusega vastavusse. Tihedalt seotud eesmärgi teostatavusega. Siin on küsimus selles, kas saate eesmärgi ise täita.

On aeg pöörduda tagasi "miks" küsimuse juurde.

Eesti ettevõtlusmaastik ja kaubanduskoja teenuste roll selles - Piret Potisepp

Näiteks kandideerite ülikooli. Teil on võimalus saada füüsiline tunnistus mainekast ülikoolist. Eesmärk on saavutatav. Kuid see ei tee teid õnnelikuks, nii et kohandage oma eesmärke.