Keskmine kaalulangus paastumise ajal

Rasvunud patsientidele ainult kontrollitud keskkonnas ja meditsiinilise järelvalve all. Paastuks ettevalmistumine Tutvu paastukirjandusega, et olla teadlik, mida paast tähendab nii füüsilises kui ka vaimses mõttes; Anna organismile 2—5 päeva jooksul enne paastuga alustamist toiduga võimalikult palju vitamiine ja mikroelemente; Enne veepaastu ei tasuks 1—2 päeva jooksul süüa liha ega lihatooteid, sobivaimaks toiduks köögiviljad; Kui on tegemist ravipaastuga, siis paastule eelneval päeval süüakse viimast korda lõunat enne kella 14—15; Enne veepaastu soovitatakse teha klistiiriga soolepuhastust, et vältida mürgistust; Paast peaks soole mürkainetest vabastama, mistõttu teraapia alguses kutsutakse väikeste abivahenditega esile soolepuhastus. Tõsi, kui oled harjunud sööma kiireid süsivesikuid, näksid tihti või teed mõlemat, siis oled harjutanud oma keha kõrge insuliinitasemega ning vahelduvpaastumisega harjumine võib võtta aega, aga kannatlikkus tasub ära.

Kaota üleliigseid kilosid magades Uuendatud

Paastujate grupis saavutas selleks ajaks oma algse kaalu kõigest üks kümnest osalejast. Enamus pikemaid uuringuid jälgib katsealuseid kuud, kuidas aga on seis 9 aasta pärast? Üks pikimaid kaalulangetamise uuringuidkus ka paastumist servapidi uuriti, kestis just 9 aastat.

Selles uuringus kaotasid paastujad küll kõige rohkem kaalu, kuid olid tagasi esialgses kaalus peale seitset aastat.

Keskmine kaalulangus paastumise ajal

Vähemalt need, kes ei muutnud oma toitumisharjumusi. Need, kes läksid kohe üle tervislikumale, taimedel põhinevale terviktoidule, tegid suurema tõenäosusega püsivaid muutusi toitumises ning olid seitse aastat hiljem keskmiselt kergemad, kui alustades.

Uurijad toovad välja, et kõige kehvemini läks neil patsientidel, kes olid juba lapsepõlvest saadik rasvunud.

Keskmine kaalulangus paastumise ajal

Neil oli kõige raskem normaalkaalu saavutada ja hiljem kaotatud kilosid eemal hoida. Samas paljud patsiendid tunnistasid, et ka see ajutine kaalulangus oli pingutust väärt.

Neil paranes tervis, tõusis elukvaliteet, nad leidsid uuesti tööd ja sissetulekud suurenesid. Ehk siis, kui toitumisharjumusi ei muuda, tulevad ka paastumisega kaotatud kilod ikkagi tagasi.

Need vähesed, kes aga muudavad oma toitumist tervislikumaks, saavutavad püsiva kaalulanguse.

Kokkuvõte Paastumine kaalulangetamise vahendina Paastu kasutamisel kaalulangetamise meetodina ei ole võib-olla nii pikk ja väärikas ajalugu kui paastumisel laiemalt, kuid sellegi poolest ulatub see tänaseks mitme kümnendi taha. Üks põhjustest võib olla see, et ülekaalulisus ja rasvumine on moodsa aja epideemiad. Ma ei ole isiklikult kohtunud kellegagi, kes oleks üle 40 päeva paastunud. Ka Piiblis mainitud paastumise juhtumid ei ületa oluliselt 40 päeva. Kuid pikim teadaolev dokumenteeritud paast kestis tervelt päeva.

Tee mõlemat — paastu ja muuda toitumist tervislikumaks Et kui kaotaks paastuga kiiresti kilosid ja läheks edasi tervislikuma toidu peale? See annaks kiirema stardi ja tõstaks motivatsiooni tervislikumaid valikuid teha? Probleem on selles, et paastuga kaotatud kilod on suuresti illusioon.

Intermittent Fasting

Nädal või paar paastudes kaotad küll rohkem kilosid, kuid vähem keha rasvavarusid, kui traditsioonilisemate kaalulangetamise meetoditega. Paastumine on tihti seotud religioossete või spirituaalsete eesmärkidega. Kuid kas toidust ja joogist täielikult hoidumine on ka hea viis üleliigsetest kilodest vabanemiseks?

Kuigi paastumisena võidakse mõista hoidumist teatud liiki toidust, nt lihast, siis seekord tuleb juttu traditsioonilisemas mõttes paastumisest ehk hoidumisest igasugusest toidust ja joogist, v. Paastumine kaalulangetamise vahendina Paastu kasutamisel kaalulangetamise meetodina ei ole võib-olla nii pikk ja väärikas ajalugu kui paastumisel laiemalt, kuid sellegipoolest ulatub see tänaseks mitme kümnendi taha.

Ma vannun, et vaid esimesed päeva on kõige raskemad!

Paastumine – taasavastatud ime?

Meie keha on harjunud küsima sööki aegadel, mil seda tavaliselt pakume. Kuid meie keha ja vaim on võimelised kohanduma igasuguste situatsioonidega. Nii et anna endale aega, et selgitada välja kas IF on sulle sobilik või mitte.

Pea meeles, et selle eesmärk on su elukvaliteeti parandada mitte raskemaks teha. Seega kui see tekitab sulle hoopis stressi ja meelehärma, siis pole see ehk sinu jaoks!

Kas paastumine on parim viis pühadekilodest vabanemiseks?

IF pole aga sobilik kõigile. Kui oled hüpoglukeemik pidev madal veresuhkurdiabeedik, rase või rinnaga toitev ema, siis tasub ennekõike konsulteerida arstiga. Kõik inimesed on erinevad ning mõnele ei mõju või ei sobi IF üldse.

  • Intermittent Fasting - Paljas Porgand
  • Kuidas eemaldada rasva vahemiku kapuuts
  • Paastumine kui organismi puhastaja | Toitu tervislikult
  • Margad saun kasu kaalulangus
  • Motivatsioon Kaalulangus Dawsoni tanav

Samamoodi ei sobi mõnele inimesele süsivesikuterikas, teistele jällegi küll. Tuleb lihtsalt õppida oma keha kuulama ja teha just endale sobivaim valik. Kõige tähtsam on siiski oma elustiili juures olla õnnelik ning terve! Olen IF-i kohta lugenud nüüdseks juba mitmekümneid artikleid ning vaadanud rohkelt dokumentaale ja harivaid või eksperimentaalseid videosid.

Guugeldades leiate selle kohta igasugu infot, olenevalt siis, mida täpsemalt teada tahate, nii et minge ja uuriga lisa!

  • Paastumine – taasavastatud ime? - Paljas Porgand
  • Millised toidud eemaldavad rasva maksast
  • Vahelduvpaast. Kaota üleliigseid kilosid magades - Terve Elu Keskus
  • Soomise eelised jogurt paevakaalu languse
  • Mercyme BART kaalulangus

Mis on hea paljudele, ei pruugi siiski olla hea kõigile! Eelnevalt on mitmeid kordi nimetatud kaloridefitsiiti. See on üks oluline teema. Kui rakendatakse näiteks või stiilis paastumist, mis tähendab, et süüakse 8 või 1 tunni jooksul vasavalt, siis kas osatakse tagada kõik kehale eluks vajalikud toitained?

Või jääbki kaloraaž ja toitained pidevalt miinusesse? Sellisel juhul on sellest režiimist pikemaajaliselt pigem kahju kui kasu. Samuti on oht kaotada kiiresti kaalu ja valedel alustel kaalukadu vee ja lihaste arvelt.

Väga hea on tunnine söögivaba aeg. Alla selle võivad tekkida metaboolne sündroom, unehäired, insuliini resistentsus jne.

10 päeva kaotada 10 kg ilma pingutuseta, ilma spordita, loomulikult ja kiiresti

Üle 13 tunni pidevalt paastudes võivad tekkida samuti probleemid, näiteks sapikivide teke. Paastumisel kehakaal langeb, eelduslikult rasvkoe arvelt.

Paastumine kui organismi puhastaja

See aga toob kaasa ka toksiliste ühendite vabanemise, millega antakse maksale suurem koormus nende elimimineerimiseks. Pärast paastu tuleb söömisele rohkesti aega kulutada ning toitu väga korralikult närida. Ka mahla tuleks esiotsa suus süljega segada. Suhkru asemel tasuks alguses tarvitada mett.

Keskmine kaalulangus paastumise ajal

Taoliseid soovitusi on veel ka veidi teistsuguseid, kuid üldpõhimõte jääb kõigi puhul samaks — taas sööma hakkamist tuleb alustada aeglaselt ja ettevaatlikult. Et paastuga saavutatud kasu kaduma ei läheks, peaks pärast selle lõpetamist olema söögitegemise ning eriti restoranitoitude suhtes eriliselt täpne vähemalt kuu aja jooksul.

Keskmine kaalulangus paastumise ajal

Peamine eesmärk on siiski tagada organsüsteemide ja hormoonide korralik töötamine. Laps võib vajaduse korral teha läbi makrobiootilise dieedikuuri, mille puhul on välja arvestatud tema energiavajadusele vastav kaloraaž.