Kas minu kaalulangus eesmark realistlik. Kuidas dieedist kinni pidada ?: 20 asja, mida peate järgima - Nahahooldus -

Uue elustiili vastuvõtmine tähendab käitumise ja hoiakute leidmist, mis viis kehakaalu tõususse, ja kui olete oma halvad harjumused välja arvutanud, siis muutke need järk-järgult tervislikumaks. Kõik õigused kaitstud. Esitage endale väljakutse, et leida sel ajal võimalusi pinge säilitamiseks: katsetage uusi retsepte, leidke dieedi- või liikumissõber või proovige uut tüüpi kehalist tegevust. Liiga palju ühele piirkonnale keskendumine võib põhjustada, et teie keha kompenseerib mujal üle. Põhitoidukordi peaks päevas olema kolm, lisaks vahele oodet.

  1. Kaalulangus Brisbane CBD
  2. Soovitatav artikkel: "Mu kaal muudub pidevalt.
  3. 9 võimalikku põhjust, miks su kaal ei lange – Personaaltreeningud, toitumis- ja treeningkavad
  4. Excelis tervise ja treeningu eesmärkide jälgimine Microsoft rakendus Excel Maci jaoks ette nähtud Microsoft rakendus Excel Exceli veebirakendus Rohkem

Kas sa suudad oma jalanõusid siduda ja siduda? Kas sa end ennast paremini tunnete? Patsient vastas kõigile küsimustele "jah".

Navigeerimine

Tema arst oli uskumatu. Dieteritele ei ole ebatavaline seada oma jaoks kaalukad kaalulangetamise eesmärgid. Mõned jõuavad oma pulmapäevani või kolledži kaaludeni mitu aastat. Teised fantaasivad seda, et nad näevad välja nagu supermodell, kuigi nende loomulikult suured raamid võivad muuta selle võimatuks eesmärgi. Pennsylvania ülikooli See on kolm korda suurem tervise saavutamiseks vajalikust summast. Tõde on, et on ebatõenäoline, et enamik toitjaid kaotavad ühe kolmandiku oma kehamassist.

Related Content

Äärmuslike eesmärkide seadmine on seade pettumuseks ja ebaõnnestumiseks. Saate saavutada oma eesmärgi kaalu - nii kaua kui see on mõistlik ja saavutatav. Ärge unustage, et olete reisil, et oma elu ja tervist parandada ja saada oma kaalust üle kontrolli. See pole täiuslikkus. Eesmärk peab olema lihtne, sinu jaoks oluline ja piisavalt põnev, et teeksid kõik endast oleneva selle saavutamiseks. Kui see pole piisavalt oluline, siis vali mõni muu eesmärk, kuna suure tõenäosusega sa ei saavuta seda ja oled pärast ise pettunud.

Kas minu kaalulangus eesmark realistlik Rasva kadumise motivatsiooni nouanded

Mõõdetavus — eesmärk peab olema kvantifitseeritav, muidu oleks tegu pelga soovunelmaga. Näiteks pole võimalik mõõta seda, et soovid elada tervislikumalt või olla saledam. Mõõdetav on aga soov olla piisavalt vormis, et ujuda puhkamata 20 basseiniotsa. Saavutatav — eesmärgid, mis terendavad kauguses, jäävadki tihti sinna. Kuigi kõrgete sihtide seadmine võib tuleneda parimatest kavatsustest, töötab alateadvus sulle vastu, mistõttu sa ei proovigi endast parimat anda.

Eesmärk peab eeldama veidi eneseületust, nii et tunneksid, et suudad selle saavutada üksnes tõsiselt pühendudes.

Kas minu kaalulangus eesmark realistlik Pearl Millet Kaalulangus

Toidu asemel tasu ennast kalorivaba raviga - reisi filmi, massaaži või uue paari kingi. Jätkata liikumist - kui soovite nädalavahetustel puhata, siis miks mitte muuta oma puhkused aktiivsemaks? Pale oma perega pikka jalutuskäiku või tagaseinas jalgpalli välja viskamine.

See ei pea olema arvestatud ülesanneteks. Kavatsus lõbuks - kui soovite nädalavahetustel natuke põnevatplaneerige oma toitumisharjumusi ja harjutuste rutiini. Kui soovite pitsa, sööge kergemaid lõunasöögi ja võib-olla teha natuke rohkem tegevust. Nii saate tõeliselt nautida oma lemmikravi.

Ootame tulemusi sageli ühe asjana: skaalal.

Kaalulanguse eesmärgid: kas teie eesmärk on realistlik?

Kui see ei liigu, otsustame, et oleme ebaõnnestunud, sõltumata sellest, mis tegelikult toimub nii meie sees kui ka väljaspool meie keha. Lisage sellele asjaolu, et kaalukadu mõjutavad paljud tegurid, mida ei saa alati mõõta ega arvestada meie tööriistadega. Selles mõttes võib teie keha teha muudatusi, mida ei saa veel mõõta skaalal või mõõdul. Mõneks ajaks saate teada, kas te olete kaalulangusest realistlik, küsides endalt neid olulisi küsimusi: Kas minu kaalulangus on realistlik?

Eksperdid leiavad, et realistlik kaalukadu eesmärk on keskenduda umbes 0,5 kuni 2 naela kaotamisele nädalas.

Kas minu kaalulangus eesmark realistlik 12-nadalase rasva poletamise valjakutse

Kõigi rohkem kui see ja te peate oma kalorid nii väikeseks vähendama, ei pruugi see olla jätkusuutlik. Kas ma näen tulemusi? Unustage skaalat ja tehke kindlaks, kas toimub muid muudatusi, mis võivad viidata sellele, et olete õiges suunas, näiteks: Kaotanud tolli, isegi kui te ei kaota oma kehakaalu.

20 viisi dieedist kinnipidamiseks

Teie riided sobivad erinevalt. Te olete kusagil kusagil paranenud. Näete seda ebaõnnestumisena, kui kaotad kehakaalu, kuid mitte soovitud piirkondadest.

Võib-olla soovite kaotada rasva üle oma abs või reiedkuid selle asemel näete kaalutõusu kohtadest, mida soovite säilitada nii, nagu nad on, või kohtadest, kus te ei hooli.

20 parimat strateegiat dieedi järgimiseks, et kaalust alla võtta

Me ei saa valida, kus rasv väheneb, ja lihtsalt sellepärast, et see ei lähe vastavalt teie ootustele, ei tähenda seda, et seda ei juhtuks. Pöörake tähelepanu kõigile keha muutustele ja võite leida tõesti tulemusi. Kas mul on piisavalt aega tulemuste nägemiseks? Oluliste muudatuste nägemiseks võtab sageli aega 3 või enam kuud ning paljudele inimestele võib see kuluda kauem. Elustiili muutuste tegemine võib olla väljakutse ja meil on tavaliselt mõni libisemine, enne kui oleme järjekindlamad.

Ja pidage meeles, et protsess ei ole alati lineaarne. Kui te ei ole teie dieedi ja kehalise aktiivsusega programmiga täiuslik protsenti ajast, ei võta te nädalast nädalasse kehakaalu sama kiirusega.

Kas minu kaalulangus eesmark realistlik yohimbine HCl rasva kadumise uuring

Kaalu saamiseks kulub aastaid paha harjumusi, nii et oodata kulutada rohkem kui paar nädalat nende harjumuste tühistamiseks ja kehakaalu vähendamiseks. Kas on ka teisi hüvesid, mida ma ületan skaalal? Tulemused ei kuvata mitte ainult skaalal - nad ilmuvad teie meeles ja kehas. Kas su ainevahetus on aeglustunud? Ainevahetuse aeglustumisel võib olla mitmeid põhjusi, millest üheks on vanus, seda eriti lihasmassi vähenedes.

Kuna lihas kasutab rohkem energiat, siis on sellel oluline mõju ainevahetuse kiirusele. Kui ainevahetuse kiirus langeb ja sa sööd täpselt sama palju, siis hakkab kaal tõusma. Abiks oleks intensiivsed treeningud, mis stimuleerivad ka lihasmassi kasvu. Treeningud on kaalukaotuse toetamiseks kriitilise tähtsusega. Siiski on vahel raske hinnata liikumisega seotud kalorikulu.

„Minu kavas on väikesed võidud, et aidata mind üle finišijoone.“

Vaata kriitilise pilguga üle oma treeningplaan, et saada aru kalorikulust ning sellest, kui palju tegelikult peaks kaloreid kulutama. Minimaaseks liikumiseks soovitatakse igapäevaselt liikuda minutit.

  • Kaalulanguse eesmärgid: kas teie eesmärk on realistlik?
  • Kaalulanguse eesmärgid: kas teie eesmärk on realistlik? - Tervislik elu
  • Tervislik ja mõistlik kaalulangetus võtab aega, kuid on tegureid, mis võivad seda pärssida.
  • Tummy Tuck Fat Burner Arvustused

Kui treening on väga intensiivne, siis peaks piisama 30 minutist. Lööge enda nädala liikumised kokku ning kui nädala keskmine jääb soovitustest vähemaks, siis see olekski hea koht alustamiseks. Siiski soovitaks ülekoormuse ning vigastuste vältimiseks tõsta enda koormusi alati sujuvalt ning mõõduka kiirusega.

Tuleks leida selgus kahes küsimuses.

  • Tervis Kaalulangetamise eesmärgid: kas teie eesmärk on realistlik?
  • Excelis tervise ja treeningu eesmärkide jälgimine - Office'i tugi
  • Enne seda, kui asud kaalu langetama, tuleb kindlaks määrata eesmärgid.
  • Nutrivix Lek

Kas kaalukaotuse tõstmiseks tuleks treeningute mahtu ja intensiivsust tõsta või kas tuleks korrigeerida ebareaalseid kaalueesmärke vastavalt enda tegelikule tegutsemisele. Ära unusta, et iga päev tublilt tunnikese treenides ei pruugi sellest piisata, kui ülejäänud 23 tundi veedetakse istudes paraku paljudel just nii on.

Kas teie kaalu kaotamise eesmärk on realistlik?

Lisaks treeningutele tuleks olla pidevalt võimalikult aktiivne. Tehke arvuti taga töötades regulaarseid pause, tehke igal võimalusel väikeseid jalutuskäike, piirake enda teleka vaatamise aega jne. Rohkem kui 8 tundi istumist päevas võib olla üheks põhjuseks, miks kaal ei lange nagu sooviksite. Kas sa lased end nädalavahetustel käest Tihti tuleb ette, et nädala sees ollakse tublid ja kõik sujub, aga nädalavahetuse saabudes muututakse suisa loomaks.

Kas minu kaalulangus eesmark realistlik Kuidas poletada rasva minu kehas

Kuigi mõningad kõrvalekaldumised ning puhkused ei tee midagi ning võivad isegi abiks olla, siis pidevalt nädalavahetuseti käestlaskmine võib hakata eesmärgini jõudmist pärssima.

Üldiselt võiks soovitada hoida päevane kaloraaž toitumise ja liikumise abil miinuses umbes kcal võrra.

Fresh articles

Kui teete seda nädala sees viiel päeval ja nädalavahetusel lasete end käest, siis liigute tempos kaks sammu edasi ja üks kuni kolm sammu tagasi. See ei tähenda siiski, et end üldse premeerida ei tohiks. Kas sul on terviseprobleeme?