Kaalulangus BMR TDEE,

Absoluutne lihtsus hõlmab ühte asja: tehke igapäevaselt toitu ja aktiivsuse tasemeid väikesteks muutusteks. Arvutage oma igapäevased energiakulud TDEE.

Send email võtme erinevus BMR ja TDEE vahel on see, et BMR põhiline ainevahetuse kiirus viitab kalorite hulgale, mida keha kasutab elutähtsate funktsioonide täitmiseks, samal ajal kui TDEE kogu päevane energiakulu - kalorite koguhulk, mille inimene päevas põletab. BMR on teie kehas elutähtsate tegevuste jaoks põletatud kalorite kogusumma.

Kaalulangus BMR TDEE

TDEE on seevastu iga päev põletatud kalorite kogusumma. See on BMR ja ülejäänud kahe teguri kumulatiivne väärtus. Seetõttu on TDEE mõõtmine põhiainevahetuseks ja füüsiliseks tegevuseks vajalike kalorite hulgast.

SISU 1. Ülevaade ja peamised erinevused 2. Mis on BMR 4.

Bluetooth keha rasva kalkulaator

Kokkuvõte Mis on BMR? BMR ehk ainevahetuse kiirus on puhkeolekus põletatud kalorite hulk. Teisisõnu, BMR on kulutatud või põletatud kalorite hulk meie keha elutähtsate funktsioonide jaoks, nagu vereringe, hingamine, rakkude tootmine, toitainete töötlemine, valkude süntees ja ioonide transport jne.

Tegelikult on see kalorite hulk, mida te põleks, kui sa magaksid terve päeva. BMR-väärtusest on abi, kui peate kaalust alla võtma.

Teema: Kuidas arvutada kaalu langetamiseks kaloraaži?

Paljud kaalulanguse ja treeningute juhised kasutavad dieediprotseduuride ja treeningute soovitamisel BMR-i väärtust. BMR arvutamisel võetakse aluseks matemaatiline valem.

Arvutamisel on vaja arvestada muutujatega, sealhulgas pikkus, kaal, vanus ja sugu.

Kaalulangus BMR TDEE

Harrise-Benedicti võrrand on valem, mida sageli kasutatakse BMR-i arvutamiseks. See erineb meeste ja naiste vahel järgmiselt. TDEE või kogu päevane energiakulu on iga päev põletatud kalorite kogusumma. See on toidu termilise mõju, BMR-i ja kehalise aktiivsuse kumulatiivne väärtus.

Füüsiline aktiivsus on treeninguks mitteolevate liikumiste ja harjutuste jaoks põletatud kalorite hulk. Toidu termiline toime on söömiseks Kaalulangus RTT seedimiseks põletatud kalorite hulk. Kui tarbite rohkem kaloreid kui TDEE, võib see põhjustada kehakaalu tõusu.

Erinevus BMR ja TDEE vahel

Teisest küljest, kui tarbite vähem kaloreid kui TDEE, võib see põhjustada kehakaalu langust. Näiteks kui teie TDEE on kalorit päevas ja kui sööte vähem kui kalorit, siis kaotate kaalu.

Kaalulangus BMR TDEE

Teisest küljest, kui sööte rohkem kui kalorit, saate kaalus juurde. Seetõttu on TDEE seotud kaalutõusu ja -kaotusega. Seega on parem omada keha TDEE-d, kui soovite säilitada tervislikku kehakaalu.

Kuidas kaalust alla võtta ja jätta see välja

Lisaks mõõdetakse mõlemat väärtust valemiga. BMR on teie elutähtsate funktsioonide jaoks põletatud Kaalulangus BMR TDEE hulk. See on BMR-i ja füüsiliseks tegevuseks põletatud kalorite kombinatsioon.

BMR on kalorite kogusumma, mis on vajalik meie keha enamiku viiruslike ja põhifunktsioonide täitmiseks.

Lae Weight Tracker - BMI BMR TDEE Android

See on puhkeolekus kasutatud kalorikogus. Tegelikult on see kalorite hulk, mille me põletame lihtsalt olemasoleva järgi. Seevastu kogu päevane energiakulu on iga päev põletatud kalorite kogusumma.

Kaalulangus BMR TDEE

Te põletate treenimiseks ja füüsilisteks tegevusteks täiendavaid kaloreid. Viide: 1.

Frey, Kaalulangus BMR TDEE. Frothingham, Scott. Pilt viisakalt:.