IL-6 Kaalulangus

Varasemate uuringute andmetel on leitud, et interleukiin 6 IL-6 vahendatud põletiku protsessil on hiidrakulise arteriidi patogeneesis tsentraalne roll. Väga harva on esinenud teadvusekadu, enamasti vanematel patsientidel suurte.

Geneetikute ja toitumisspetsialistide koostöös on välja töötatud FiguraGen Weight geenitest, mis aitab tervislikult toituda ja efektiivsemalt kaalu alandada ning säilitada.

  • Interleukiin kaalulangus
  • Riisi, tatart, kartulit ja ka makarone, neid paljude poolt kardetud tegelasi sõin ikka, ent igaühte neist vast korda nädalas ja üritasin täistera variante eelistada - tegin veidike kerget trenni nagu kepikõnd ja jooga -emotsionaalne halb seis, mis viis selleni, et püüdsin iseenda vastu igati hea ja mõistev olla.

Testis analüüsitakse 30 geneetilist variatsiooni 27 geenis, mis on seotud ülekaalulisuse riski, ainevahetuse IL-6 Kaalulangus ja füüsilise treeningu mõjuga kehakaalule. Oma eripärade ja riskide tundmine aitab teha targemaid ja tervislikumaid valikuid.

IL-6 Kaalulangus

Personaalsetest soovitustest leiad vastused küsimustele: Milline on Sinu kehamõõtude ja geneetilise riski suhe? Mis on Sinu jaoks tähtsam — kas süüa vähem või liikuda rohkem?

All about the cytokine storm when human body goes into overdrive, likeliest killer of Covid patients

Kui palju peaksid sööma ehk milline on sinu keha ja eesmärkide jaoks sobilik optimaalne päevane energiavajadus? Kui palju peaksid trenni tegema?

FiguraGen Weight geenitest - Geenitestide labor

Milline dieet sulle kõige paremini sobib? Mida peaksid teadma kaalu kõikumisest?

IL-6 Kaalulangus

Geenitesti raport sisaldab endas ~40 lehekülge põnevaid teadmisi oma geenidest ja selle põhjal koostatud praktilisi nõuandeid ja näidismenüüd. Teadusuuringud näitavad, et DNA dieet on hea kaaluabi! Varem olin ma kõiksugu rasvu pigem vältinud.

Geneetikute ja toitumisspetsialistide koostöös on välja töötatud FiguraGen Weight geenitest, mis aitab tervislikult toituda ja efektiivsemalt kaalu alandada ning säilitada. Testis analüüsitakse 30 geneetilist variatsiooni 27 geenis, mis on seotud ülekaalulisuse riski, ainevahetuse eripärade ja füüsilise treeningu mõjuga kehakaalule. Oma eripärade ja riskide tundmine aitab teha targemaid ja tervislikumaid valikuid. Personaalsetest soovitustest leiad vastused küsimustele: Milline on Sinu kehamõõtude ja geneetilise riski suhe? Mis on Sinu jaoks tähtsam — kas süüa vähem või liikuda rohkem?

Peale testi tegemist muutsin oma menüüd ja tunnen ennast nüüd paremini ning ka kaalunumber on väiksemaks läinud. Ei tunne enam pidevat vajadust kogu aeg midagi külmkapist haarata, kuna täiskõhu tunne püsib kauem. Soovitan kõigile!

IL-6 Kaalulangus