Tabata kaalulanguse rutiin. Parim 15-minutiline algaja treening rasvapõletuseks

See pruun rasv või pruun rasvkude on parem kui valge rasv, kuna teie keha kasutab seda energiaallikana, mitte ainult lisatükkide hoidmise kohana. Sugulased-diversandid, kes pöörduvad kehakaalu kaotamise poole, peavad tema ideed rumalaks ja soovivad naasta vanade harjumuste juurde, on ümbritsetud peaaegu iga inimesega.

Kas stressi all on võimalik kaalust alla võtta ja kui ohtlik see on

Enamik minu kliente hakkab kaotama üks kuni kaks naela nädalas ja siis - bam - skaala lihtsalt peatub. Ärritav ja mõneti hea uudis on see, et see on täiesti loomulik.

Kas tõlkida kirjeldus Google'i tõlke abil eesti keelde?

Kuidas see toimib: Niipea, kui muudate oma rutiini drastiliselt viisil, mille tulemuseks on kalorite defitsiit, hakkate kaalust alla võtma. Kuid kuna keha muutub väiksemaks ja on harjunud oma uue rutiinigavajate funktsioneerimiseks vähem kaloreid.

Lõpptulemus: kui soovite jätkata vähendamist, peate sööma veelgi vähem või põletama veelgi rohkem.

Tabata koolitus pakub palju eeliseid. See: suurendab ainevahetust tõstab aeroobset ja anaeroobset vormisolekut suurendab lihasmassi tõstab pulssi Väikese Tavalise treeningu ajal põletasid nad tavalisest kiiremini kaloreid. Kuigi Tabata toob palju eeliseid, ei pea mõned inimesed seda meeldivaks.

Lisaks muude teie kehakaalu mõjutavate tegurite, näiteks une, stressi ja füüsilise koormuse muutmisele, on ka kaalulangust soodustavaid toite, mida saate laadida, et aidata sellest kohutavast etapist läbi saada.

Siin on külmikuklambrid, mida vajate, kui proovite oma platoolt läbi suruda. Otsite programmi, mis aitab teil lameda kõhu saada - ja hoidke seda ka nii?

Poletage rasva oma laual

Meie Lose Belly Fat - hea rutiini korral saate tulemusi näha vaid kahe nädala pärast. Kuupäevad ja kirsid Shutterstock Inimese loomus on midagi tahta lihtsalt sellepärast, et meil seda pole.

Sudame loogisagedus rasva poletamiseks jooksulint

Täielik puudus põhjustab kortikotropiini vabastava hormooni - stressist põhjustatud hormooni - suurenemist, mis võib rikkuda teie motivatsiooni tervislikult toituda. Meie ajud loevad seda puudust kui stressi ja teie keha ihkab rämpsu selle rahuldamiseks.

Tabata vs HIIT

See ei tähenda, et peaksite iga päev oma lõunale lisama šokolaadikoogi küpsist. SEOTUD: saate teada, kuidas saate 30 päevaga kaotada 30 kilo Enne kui iha kontrolli alt väljub, proovige selle asemel tervislikke suupisteid, näiteks mandlivõi või kakaoga puistatud kirssidega datleid. See peaks hoidma teid terve küpsisepaki söömisest, kui sa tegelikult mõtlesid seda lihtsalt süüa.

20 nouandeid rasva poletamiseks

Lisaks näitavad uuringud, et mitmesuguste kaalulangetussõbralike toitude lisamine dieedile aitab vähendada isu. Nii et proovige katsetada uusi tervislikke magustoite.

Related Content

Munad, mandlid, kana ja jogurt Shutterstock Teadusuuringud näitavad, et kõrge valgusisaldusega dieedid võivad lühiajalise kaalulanguse ajal Tabata kaalulanguse rutiin kõhna lihasmassi mis aitab hoida ainevahetust üleval.

Ühes uuringute ülevaates leiti ka, et madalaima keharasvaga olid need sportlased, kes piirasid oma kaloreid oma spordiala jaoks teatud raskuse saavutamiseks ja suurendasid valkude tarbimist vähemalt 2, 5 grammi päevas. Tõlge: Kui ajate regulaarselt higistama, peate lihaste tervise hoidmiseks ja suurema rasvakaotuse tekitamiseks vajama proteiinisisaldust. Proovige Tabata kaalulanguse rutiin lisada oma kaerahelbe tassi küljele keedetud muna, suupistetele 15 mandlit või lõunasöögiks oma salatile lisakulus kana.

Õhtusöögijärgse maiuspalana saate ka toitainetest tühja magustoidu näeme teid, Halloweeni kommid vahetada valguga täidetud Kreeka jogurti vastu.

Kuidas murda rasva molekulid

Vaarikad, õunad, brokoli ja artišokid Shutterstock Enamik meist teab praeguseks, et kiudained on võtmetähtsusega. Selle toitaine lagundamine võtab kauem aega, nii et see hoiab teid rahul, aidates samal ajal teie seedesüsteemil korralikult töötada - see on pikaajalise kaalukaotuse retsept. Kuid arvatavasti ei teadnud te, et kiudained suurendavad ka insuliinitundlikkust, mis võib hoida teie keha hoidmast aeg-ajalt suhkrut rasvana.

luu kaalukaotuse liilia

Lisage hommikusöögiks kiudainerikkad puuviljad, näiteks vaarikad, õunad või pirnid. Seejärel visake õhtusööki mõned köögiviljad, näiteks artišokid ja spargelkapsad, mis pakendavad tonni toitainet.

Te võtsite jalgsi kaalulanguskuid teie skaalal tundub kinni pärast esimese paari naela kaotamist. Või võite ka pidevalt kaotada kaalu mitme nädala jooksul, kuid nüüd pole teid kolme nädala jooksul muutust näinud. Mis toimub? Seda tuntakse kaalulanguse platoo.

Greip Shutterstock Kui olete juba mõnda aega jõudsid samade numbrite kuvamisele skaalal, siis kaaluge greipfruudi valmistamist õhtusöögieelseks eelroaks. On tõestatud, et suure veesisaldusega ja madala kalorsusega suupiste söömine, näiteks greip, vähendab järgmisel toidukorral tarbitavate kalorite hulka.

SEOTUD: kaotage selle 5-punktilise kavaga kiiresti ja naela Üks uuring näitas, et greipfruudi söödes või greibimahla juues sõid osalejad 25 protsenti vähem ja kaotasid seitse protsenti kogu kehakaalust.

Proovige muuta see harjumuseks, et enne igat õhtusööki on pool lõigustatud greibist. Boonus: piserdades hapukatele puuviljadele pisut kaneeli, eemaldate näo lükkamise serva ja saate vürtsist veresuhkru taset stabiliseeriva kasu. Tšilli pulber Shutterstock On tõestatud, et kapsaitsiin, tšillipipra komponent, mis annab neile soojust, muudab ebatervisliku valge rasva pruuniks rasvaks.

Parimad treeningvideod alla 20 minuti 2019

See pruun rasv või pruun rasvkude on parem kui valge rasv, kuna teie keha kasutab seda energiaallikana, mitte ainult lisatükkide hoidmise kohana. Rohkema pruuni rasva omamine võib samuti parandada teie insuliinitundlikkust, mis hoiab teid rohkem rasva salvestamises ja annab teile rohkem energiat, et aidata teil neid eriti raskeid treeninguid läbi viia.

Piserdage munadele hommikul veidi tšillipulbrit, lisage sellele lahtiklopitud muna, lisage see segatavale praele või Tabata kaalulanguse rutiin vürtsikaks löögiks pisut pisut sidrunivett.