Rasvaskaotus kaalulangus

Maks on peamine rasvapõletavat organi organismis ja reguleerib rasvade metabolismi keeruliste biokeemiliste radade kogumi abil. Saladus Kõhu dieet nullist on uus toitumisgeneetika teadus, uurimus selle kohta, kuidas meie geenid meie sisse lülitatud toitude poolt sisse ja välja lülitatakse.

Kas on kolm peamist võimalust, kuidas teie keha kaotab dehüdratsiooniga lihaste kadu ja rasva kadu?

Rasvaskaotus kaalulangus ja rasva kaotuse vahe by Hugo Rivera Share on Facebook Share on Twitter Õppige, kuidas kaotada lihtsalt rasva ja mitte lihaskaalu Kulturismi jaoks on keharasva madal tase oluline, kui soovite näidata lihaseid, mida olete nii palju töötanud.

Kuid suurte vigu, mida paljud kulturistid teevad, on see, et kui nad tahavad rippida, keskenduvad nad liiga kaalu kaotamisele, selle asemel et keskenduda ainult rasva kaotamisele.

Rasvaskaotus kaalulangus

Näete, kaalulangus ja rasva kadu pole tingimata sama asi. Kaalulangus on tegelikult väga lihtne.

Kõik, mida peate tegema, on võtta vähem kaloreid kui teie keha põleb mõnel kindlal päeval. Nii et kui teie keha põleb kalorit ja võtate lihtsalt 2 kalorit, tekib kaalulangus. Probleem on selles, Rasvaskaotus kaalulangus kui neil kaloritel, mida te võtate, ei ole õiget toitainete kogust, võib kehakaalu langus kujuneda lihaskoe kadu, veekaal ja võib-olla isegi teatud luumass!

Kaalukaotusest puust ja punaseks: mida see kehale teeb ja kuidas kaotada rasva, mitte lihast?

Sellest lähtuvalt vaadake allpool toodud kolm näidet: Klassikalise dieedi näide 1 Sellise dieedi näide, mis võib avaldada sellist negatiivset mõju, on võluväline toitumine, näiteks näiteks šokolaadi söömine nimetame seda "imelise šokolaadi dieedi". Sellisel juhul, kuna te võtate vähem kaloreid kui keha põleb, siis kaotate kehakaalu.

Rasvaskaotus kaalulangus

See aset leiab asemel lihaskoest ja luukoest kui sellist dieedi, see ei anna piisavalt head toitumist, et säilitada või veidi suureneb lihasmass. Lõpptulemus on väiksem, kuid endiselt lõtv variant ennast.

Rasvaskaotus kaalulangus

Veelgi enam, teie ainevahetust halvendab asjaolu, et olete kaotanud lahja lihase, mis on üks kudedest, mis aitab säilitada kõrge ainevahetust!

Klassikalise dieedi näide 2 Selles näites on kulturistid raskekaaslane sportlane, kes tahab oma eesmärkide saavutamiseks kõvasti tööd teha. See kulturistid on valmis maksma kulturismi eesmärkide saavutamiseks hinda.

Rasvaskaotus kaalulangus

Kuid tema üle-entusiasmi tõttu visatakse aknast välja loogika ning rakendatakse kalorit, mis koosneb peamiselt valkudest ja mõnest häid rasvu sisaldavast kulturismi toitumisestkoos agressiivse kardiovaskulaarse treenimisega kaks korda päevas minutiliste seanssidega ja killer kulturismi treeningu.

Kuigi esialgu vastab organism kümnele päevale hästi, sest kalorid on nii madalad ja stress kehale nii kõrge, kortisooli tasemed tõusevad kiiresti, rasvade kadu peatatakse ja lihaskoe hakatakse kaneelima, et katta energianõudlust.

Peale selle hakkavad ka kilpnäärme tasemed sulguma, et alandada keha ainevahetust ja peatada kehakaalu langus.

Selleks kasutatakse ka radikaalseid meetmeid.

Seega on lõpptulemus täpsemini määratletud, kuid palju väiksem versioon sulle halva ainevahetusega. Kulturismi dieet Näide 3 Kujutage ette, et järgige toitu, mis tekitab vähese kalorsusega defitsiidi.

Kas situps on hea viis kehakaalu langetamiseks? Kõik, mis teie südamega läheb, võib aidata kaalulangus, kuid ainult siis, kui te korraga jälgite oma dieeti. Kui te olete üleöö, siis ei oma tähtsust, mida te füüsiliselt harjutamiseks kasutate, ei kaota te ikkagi kaalust. Situps võib aidata oma kõhupiirkondi pingutada, mis võib oma kuju parandada, isegi kui see ei kaota sulle palju kaalu. Kas on olemas tõeline viis kõhu rasva suunamiseks kaalulanguse rutiini?

Nii et kui te põletate iga päev kalorit, siis sisaldab teie toit kaloritarbimist. Veelgi enam, luues veelgi suurema kalorite Rasvaskaotus kaalulangus oma minutiliste kulturismi rutiinide ja kardiovaskulaarse programmi kaudu, mis koosnevad iga päev 30 minutist.

Rasvaskaotus kaalulangus

Sellisel juhul säilitatakse luu ja lihaskoe või isegi paranebsamal ajal maksimeeritakse rasvade kadu ja täiendava veetahuse vabanemine. See on ilmselgelt see, mida me püüame saavutada. Järeldus Kuigi mis tahes kalorite piirang toob kaasa kehakaalu languse, on väga tähtis kaalukadu ja rasva kadu eristada.

Kaalulanguse ja rasva kaotuse vahe

Sõltumata sellest, kas isik huvitab kulturismi konkurentsi või lihtsalt sobib, sobib see põhimõte kõigile. Nii et alati meeles pidada, rong ja dieet kõvasti, kuid ka olla targad. Also see.