Matemaatika kaalulanguse taga. Fitness-toitumine: mida teadus ütleb dieedi ja treeningu kohta

Kas saab usaldada näitajad kalkulaatori sünnitust? Tuleb välja, et treeningu eesmärkide saavutamiseks pole ühtegi parimat söömisviisi. Kas vajate abi?

  • KõNDIMINE KAALULANGUSE JAOKS - KUIDAS JALGSI KAALUST ALLA VõTTA - SOBIVUS -
  • Fitness-toitumine: mida teadus ütleb dieedi ja treeningu kohta - Ruum -
  • Kiire Kaalulangus: Kuidas Kiiresti Kaotada 10 Kilo | Sobivus
  • Kaalulangus Sidruni kurgi vesi
  • Alkohol ja kaal - Perekooli Foorum
  • Kaalulangus kalkulaator kuupäeva

Toitumine ekstreemsete treeningute jaoks Pole tähtis, mis on teie liikumise põhjus - lihaste tugevdamiseks, kaalu langetamiseks, aeroobse vormi suurendamiseks või meeleolu parandamiseks - soovite tõenäoliselt treeningust maksimumi võtta. Matemaatika kaalulanguse taga kas selle jõudluse maksimeerimiseks on mõni konkreetne söömisviis? Sellele küsimusele vastamiseks rääkige mitme eksperdiga selle kohta, mida teadus ütleb, ja vaatasite kõige selgemaid toitumise ja liikumise uuringuid.

Klen rasva kadude annus

Tuleb välja, et treeningu eesmärkide saavutamiseks pole ühtegi parimat söömisviisi. Tegelikult ei pea valdav osa trenni tegevatest inimestest oma treeningrežiimi toetamiseks midagi erilist sööma, ütlesid mitmed eksperdid.

Nagu me üksikasjalikumalt kirjeldame allpool, vajavad treenijad lihtsalt terviklikku ja mitmekülgset toitu: palju täisteratooteid ning vähe töödeldud ja rämpstoitu. Inimesed, kes käivad kaks korda nädalas joogas, jooksevad paar tundi nädalas või löövad jõusaalis tund aega järjest kaalumasinaid, ei pea tavaliselt sööma spetsiaalset süsivesikute, valkude ja rasvade suhet.

puudes rasva poletada ja lihaste ehitada

Kõige tähtsam on see, et enamus inimesi ei pea mõõdukates Matemaatika kaalulanguse taga kulutatud energia kompenseerimiseks rohkem kaloreid sööma - nii et mõned keerutamisklassid ei ole vabandus jäätisesundide ahmimiseks, ütles Joyner. Eksperdid ütlesid, et tippsportlased, võistlussportlased ja need, kes teevad väga rasket aeroobset või vastupanuvõimet, võivad suurendada treeningute ajal süsivesikute ja valkude tarbimist, et maksimeerida lihaste taastumist ja energiataset.

Lõppkokkuvõttes peaks enamik inimesi lohutama, teades, et treeningrežiimi jaoks õige söömine tähendab vähem valgu, rasva ja muude mikrotoitainete osade täielikku väljaarvutamist dieedis ja rohkem tervislike, tervislike toitude söömist, ütles spordiala Nancy Clark toitumisspetsialist ja enimmüüdud "Nancy Clarki sporditoitumise juhendi" Human Kinetics, autor.

Fatkiller Erfahrungen

Niikaua kui umbes 85 protsenti dieedist koosneb toitvatest ja minimaalselt töödeldud toitudest, läheb teil hästi, ütles Clark. Mõnel päeval on see mustikad ja mõnel päeval mustikapirukas," rääkis Clark. Siin on mõned lihtsad juhised, et veenduda, et te ei söö ja kompenseerige selle barre treeningu või minutilise sörkjooksu eeliseid.

Rasva poletavad muna retseptid

Tutvustame teile parimaid söögiaegu teie treeningrežiimi jaoks. Paljud toidulisandid on sageli täidetud mõistatuslike koostisosadega ja neil ei pruugi olla dokumenteeritud mõju.

Tasuta igapaevase kaalulanguse kinnitused

Teadus on siiski tuvastanud mõned toidulisandid, mis võivad mõnele Kaalulangus Nita Ambani kasuks tulla. Siiski on mõned lihtsad toitumisalased juhised, mis võivad aidata teil kaalukaotuse treeningust maksimumi võtta.

hinnapakkumisi uuesti kaalulangus

Tippsportlased peavad planeerima söödud rasva, valgu ja süsivesikute suhte ning tagama, et neil on õige arv kaloreid, et jõuda kurnavatele terviseprobleemidele.