Kui palju kaalulangus paastuvad uks nadal

Kuidas paastust välja tulla? Paastujad kannatavad väga tihti vedelikupuuduse käes, kuna täieliku paastu puhul toidust loobumine tähendab, et keha ei sa mitte mingisuguses koguses vedelikku. Ilma toidulisanditeta võib pikem paast kergesti lõppeda halvatuse , kooma või surmaga. Kuid kui see paneb teid end mingil moel ärevana tundma, depressioonis või isoleerituna, ei pruugi see olla teie jaoks parim plaan. Toortoitumine ei sobi sel ajal, kui esinevad seedesüsteemi probleemid.

Kuidas alustada?

Kui edukalt õnnestub paastuga kaotatud kilod eemal hoida?

Kui olete otsustanud kaalu langetada, siis kõigepealt peaksite välja selgitama selle, kui palju teil on ülekaalu ning milline oleks tegelik tervislik kehakaal. Nende arvude põhjal seadke endale eesmärk, milline oleks soovitud kaal arvutage, kui palju peaks selle saavutamiseks olema teie tarbitav päevane energiakogus pange paika, kui pika aja jooksul võiksite oma soovkaalu saavutada Eesmärk Eesmärgiks võiks alguses võtta suurima kehakaalu, mis on veel normaalkaal.

Kaalulangetamise käigus võib soovkaalu vähendada. Kui olete normaalkaalu vahemiku ülemises otsas, siis võib soovi korral kaalu langetada umbes vahemiku keskosasse.

Pro Fight Fat Burner

Kui olete aga normaalkaalu keskosas või ise allpool ja tundute endale paksuna, siis tuleks ennekõike suurendada Kaalulangus BET reeglid aktiivsust ja teha õigeid harjutusi keha vormimiseks, mitte proovida kaalu veelgi alandada. Kui olete aga cm pikk ja kehakaal on 75 kg, siis võiksite esialgseks eesmärgiks võtta 65 kg.

Päevane energiakogus Järgmise sammuna peaksite välja selgitama, kuidas hetkel toitute: palju saate energiat, kas selle saamine erinevatest põhitoitainetest on tasakaalus, kas saate piisavalt kiudaineid, vitamiine ja mineraalaineid.

Pidage meeles, et need osalejad paastusid, lisamata veepaastu ajal "detox" taimeteed. Kui nad oleksid ka teed lisanud, oleksid nad võinud kaalust alla võtta, kuid kahjulikud mõjud oleksid tõenäoliselt olnud tõsisemad. Mis on vahelduv paastumine?

Kui teie kehamassiindeks on 25 ja 29,9 vahel võiksite valida kaalu langetamiseks — kcal päevase energiahulga, kui aga üle selle, siis alustage — kcal dieediga. Energiadefitsiit so energiakogus, mille võrra vähendate oma soovituslikku energia saamist võiks olla umbes — kcal sõltub inimese baas- ehk põhienergiavajadusest päevas.

Fat Burn Sleep

Sellest — kcal võiks tulla söögi arvelt, kcal aga liikumise suurendamise so umbes 60 minutit aktiivset liikumist päeva kohta arvelt.

Päevane toiduenergia ei tohiks olla alla põhiainevahetuse käibe PAVsee on energiakulu, mis on Kui palju kaalulangus paastuvad uks nadal lakkamatult toimuvate põhifunktsioonidega nagu vereringe, hingamine, eritusprotsessid, kudede ainevahetus ja lihastoonuse minimaaltaseme säilitamine.

On olemas ka mitmesuguseid elektroonilisi kaale, mis hindavad keha koostist ja arvutavad põhiainevahetuse vajaduse.

Earn $600+ DAILY Working Just MINUTES as a Broke BEGINNER [Make Money Online]

Kaalulangetamiseks kuluv aeg Kui teate, mitu kilogrammi soovite kaalu alandada, arvutage välja selleks kuluv reaalne aeg. Aeglasem kaalulangetamine on organismile kasulikum ning tulemused on püsivamad.

  1. Kaalulangus ei ole pooping
  2. Viise pose rasva poletamiseks

Kaalulangetamise tempo võiks jääda vahemikku 0,5—1 kg nädalas, sugugi halb ei ole ka kaalulangetamise tempo vaid üks kilogrammi kuus.

Kaalulangetamine oleks soovitav jagada etappideks. Üks etapp võiks kesta 10—12 nädalat. Kui olete valinud kcal energiasisaldusega toitumise, siis on eeldatav kaalulangus 0,5—1,0 kg nädalas sõltub algkaalustseega 10—12 nädalaga umbes 5—10 kg.

Kuidas eemaldada rasva kaest

Selle aja möödudes on sageli saavutatud kaalulanguses platoo ja kaal enam ei lange. Nüüd on kaks võimalust — kas korrigeerida päevas saadavat energiakogust või tõsta kehalist koormust. Soovitatav on valida viimane variant.

Soovitatav

Ärge kaaluge end sagedamini kui kord nädalas, soovitavalt hommikul enne sööki, kuna kaal kõigub päeva jooksul. Kui soovkaal on saavutatud, siis seisab raskem veel ees.

Isa kaotus tutar

Seega peavad muudetud toitumis- ja liikumisharjumused saama elu lahutamatuks osaks.