Kiire kaalulangus jooksulint

Kolmandaks peseb vesi tühja kõhuga seinu, tuhmides näljatunde. Kingad ja riided klassidele Tundide ajal, mille eesmärk on kaalust alla võtta, võite kokku puutuda liigse higistamisega. Samas pole need andmed võrreldavad rinna ümbrusest kogutud näitudega. Rasvapõletuse käigus töötleb keha energiaks ka valkude varud, mida ta võtab lihastest. Käitumist aitab muuta enese motiveerimine võib kaotada koos rasvaga ka kas soovitakse iga hinna eest kaalu langetada või tahetakse välja näha.

Mis annab figuuri jooksulint

Press Neli müüti kardiomasinate kohta 07 Mai Tund aega trenažööril garanteerib rahulolutunde, eriti kui ekraanile ilmuvad numbrid näitavad, et põletasid äsja kalorit.

See tekitab vau-efekti ning veendumuse, 20 naela kaalulangus 5 nadala jooksul võid endale hiljem Kiire kaalulangus jooksulint magustoidu lubada. Teadmatus on õndsus, ütleb vanarahva tarkus, kuid see ei kehti kardiomasinate puhul. Mida sa ei tea trenažööri, jooksulindi või crosstrainer'i kohta, ei pruugi põhjustada küll otseselt füüsilist valu, küll aga mõjuvad tulemusi silmas pidades petlikult.

Kiire kaalulangus jooksulint

Järgnevalt purustame mõned levinud müüdid kardiomasinate kohta, mis muudavad su suhtumist adekvaatsemaks. Müüt nr. Tõepoolest, kes meist seda ei sooviks? Programm ei paljasta midagi aga oma olemuse kohta.

Nimelt on see loodud sellisena, et südame löögisagedus püsiks madalal. Uuringud on näidanud, et madal löögisagedus aitab rohkem rasva põletada, kuid Kiire kaalulangus jooksulint on üks suur aga.

Kiire kaalulangus jooksulint

Madal intensiivsus vähendab ka põletatud kalorite hulka. Treenides pool tundi, võid rasvapõletusprogrammi abiga põletada kalorit, kuid sama pikk intervalltreening põletab kalorit. Kaalulangus sõltub kokkuvõttes põletatud ja tarbitud kalorite suhtest.

Seega ära lase kardiomasinate programmidel ennast ahvatleda. Proovi intervalltreeningut, olgu selle siis loonud mõni masin, sina ise või personaaltreener. Intervalltreening maksimaliseerib kaloripõletuse. Kardiomasinal näeb pooletunnine intervalltreening välja nii: sekundilisele kõrges tempos trennile järgneb 2 minutit rahulikus tempos treeningut. Edasijõudnud võivad ajavahemikega mängida, näiteks tõstes intensiivse osa ajalist mahtu poole võrra. Paraku on karm tõde, et need arvud on enamasti ülepaisutatud.

Share on Facebook Share on Twitter Kasutage neid treeninguid, et jalutada kaalumisel jooksulint Näpunäidustuste käimine on suurepärane võimalus iga päev päevas ekstra kalorit säästa, et aidata teil kaalust alla võtta. Püüdke ekstra kalorit päevas südant kasutada, nagu näiteks kiire käimine. See on umbes 60 minutit päevas mõõduka intensiivse harjutuse, lisaks kontrollida kaloreid, mida te sööte.

Kui sa arvad, et oled põletanud piisavalt kaloreid, et ennast mõne magusa koogiga premeerida, siis ole ettevaatlik. Isegi kui sa sisestad oma soo, kaalu ja vanuse, võib masin eksida kümne või isegi saja kaloriga.

Kardiomasinate tootjad testivad oma seadmeid suurte, musklis tüüpide peal, kes põletavad hulganisti kaloreid juba üksnes hingates.

Kiire kaalulangus jooksulint

Kui sa oled naine, siis on see veel eriti problemaatiline. Seega, võta rahulikult!

  • Neli müüti kardiomasinate kohta
  • Kaalulangus Jooksuraja jõudlus Figuuri saledamaks muutmise paljude võimaluste hulgas pole jooksmine viimane koht.

Suhtu ekraanil näidatusse reservatsioonidega. Keskmiselt põletavad inimesed joostes ühe miili kohta kalorit. Kui kardiomasin näitab palju suuremat näitu, siis arvesta sellega söögikordi planeerides. Üldiselt annavad masinad üksnes ligikaudseid hinnanguid, mitte tõeseid fakte.

Palju parem viis põletatud kalorite arvutamiseks on investeerida pulsikella. Samas, kui sa valmistud jooksu- või käimisvõistluseks, siis arvesta sellega, et jooksulint pole sama nõudlik kui treening välitingimustes. Tegelikult vähendab jooksulindi liikumine sammupikkust ja kokkuvõttes kulutad vähem energiat.

Xiaomi Miband 6! Full Screen Goodness on the Worlds Number One Wearables!

Vähem energiat tähendab omakorda vähem põletatud kaloreid. Lisaks pole jooksulindi tõusunurgad võrreldavad loodusega. Valmistu selleks, et õues jooksmine võib olla vaevanõudvam ja aeglasem kui lindlil treenimine. Vaheta keskkonda! Mine vähemalt kord nädalas välja jooksma või kõndima. Keskkonnamuutus annab võimaluse millelegi muule keskenduda.

Kas kiire käimine aitab kaalu kaotada jooksulint.

Samuti peavad sinu lihased lindi abita keha liigutamiseks rohkem vaeva nägema, nii et põletad rohkem kaloreid ja tunnetad oma tegelikku jooksukiirust. Kui väljas jooksmine pole mingil põhjusel võimalik, siis tõsta tõusunurka jooksulindil. Samas pole need andmed võrreldavad rinna ümbrusest kogutud näitudega. Samuti on andmed sporaadilised, st neid on võimalik koguda üksnes siis, kui hoiad oma käsi konsoolil. Selline hoiak pole soovitatav, eriti kui sa jooksed kiiresti või kui oled sunnitud nõnda oma kätele toetuma.

Video: Calling All Cars: Ice House Murder / John Doe Number 71 / The Turk Burglars 2021, Mai

Sa ei jookse sellisel juhul piisavalt kiiresti ega põleta soovitud hulgal kaloreid. Kaalu rindkerevööga pulsikella soetamist, sest see on kõige usaldusväärsem ja ohutum vahend treeningu intensiivsuse mõõtmiseks.

Kiire kaalulangus jooksulint

Eelkõige pea meeles, et iga inimene on erinev, mistõttu ei saa ükski masin treeningu tulemusi täpselt ennustada. Sina tunned ennast ükskõik millisest masinast paremini!